Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[news.in.gr]Έρχονται στην Ελλάδα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό
#11
Kαταρχας ψυχραιμια ας τα παρουμε 1-1:

(16-12-2014, 12:27 PM)GiannisB Έγραψε: Καταρχάς άλλο το μετρό και άλλο το λεωφορείο.

Ειναι αληθεια, εχουν γινει πολλες ερευνες και οντως, το λεωφορειο ειναι αλλο πραγμα απο το μετρο.

(17-12-2014, 12:27 AM)garvanitis Έγραψε: Στην περίπτωση του μετρό το εμπόδιο μπορεί πολύ εύκολα να είναι ο προπορευόμενος συρμός.

Το "πολυ ευκολα" νομιζω το μπερδεψες με "σχεδον αδυνατον".

(17-12-2014, 02:06 AM)GiannisB Έγραψε: Όλοι κουτσά στραβά γνωρίζουμε ποιο είναι το φρένο. Θα πάρουμε το πόδι από το γκάζι, μετά θα πατήσουμε φρένο και έγινε.

Στο λεωφορειο χωρις οδηγο θα τραβηξεις το κοκκινο μοχλουδακι που υπαρχει κατι χρονια σε τρενα και απλα θα φρεναρει ακαριαια!

(17-12-2014, 02:06 AM)GiannisB Έγραψε: Και όμως σήμερα των ημερών πρέπει να φοβάσαι. Ο πιλότος να κάνει ανοησία δεν μπορεί, χαζός δεν είναι να παίξει κορόνα γράμματα την ζωή του, αντίθετα τους χειριστές δεν τους εμπιστεύομαι. Όσο για το γιατρό η άγνοια μερικές φορές, είναι το καλύτερο αντίδοτο αλλά από την άλλην λες να χειρουργηθείς και ότι γίνει, ας γίνει είναι θέλημα θεού.

Ε και στο λεωφορειο λες ας παω πετραλωνα και οτι γινει, ας γινει θελημα θεου. Τοσα χρονια σε ΕΛΒΟ μπαινουμε και ειμαστε ακομα ζωντανοι, στα αυτοματα θα κολλησουμε; τωρα παλι αν ειναι αυτοματο και ΕΛΒΟ... ουψ.

(17-12-2014, 02:06 AM)GiannisB Έγραψε: Με τα λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα πως πάνε;

πανε με την οπισθεν μονο υπαρχει ανωμαλια στο software.
Απάντηση
#12
Δεν είπα να κάνω need for speed να τραβήξω φρένο χειρόφρενο εν κινήσει. Τι είναι το b7L που είναι στο υποθετικό σενάριο, SLR Mclaren; Είπα φρένο σταδιακά μέχρι να σταματήσει το λεωφορείο, και μόλις σταματήσει-ακινητοποιηθεί χειρόφρενο; Δεν καταλαβαίνω αν πατήσω φρένο, θα βγω από το παρμπριζ,μάλλον η απάντηση βρίσκεται στο link, θα την δω αργότερα. Για την νεκρή ταχύτητα σωστή σκέψη αλλά από την άλλη δεν έχει κίνδυνο να κλείσει ο γενικός εν κινήσει, αν το βάλεις νεκρό την ταχύτητα; Αν ναι, τότε καταλαβαίνεις τι γίνεται αν κλείσει ο γενικός εν κινήσει, τα πράγματα τότε θα είναι πολύ χειρότερα. Στον δρόμο που με είπες το παράδειγμα λίγο δύσκολο να βγω εκτός δρόμου, υπάρχουν κτίριο. Και για το φινάλε οι οδηγοί στους συγκοινωνιακούς φορείς όπως για παράδειγμα στον ΟΑΣΘ, ξέρουν τι κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις;

(18-12-2014, 01:44 PM)AquaSonic Έγραψε: Στο λεωφορειο χωρις οδηγο θα τραβηξεις το κοκκινο μοχλουδακι που υπαρχει κατι χρονια σε τρενα και απλα θα φρεναρει ακαριαια!
[quote='AquaSonic' pid='30443' dateline='1418899462']
πανε με την οπισθεν μονο υπαρχει ανωμαλια στο software.

Τα έχεις δει από κοντά τέτοιου είδους λεωφορεία;
Αν τα έχεις δει από κοντά και μπήκες, έχεις βίντεο για το λεωφορεία χωρίς οδηγό ; Αν έχεις θέλω να το δω, για να δω πως είναι, έχω την περιέργεια να μάθω πως είναι

(18-12-2014, 01:44 PM)AquaSonic Έγραψε: Ε και στο λεωφορειο λες ας παω πετραλωνα και οτι γινει, ας γινει θελημα θεου. Τοσα χρονια σε ΕΛΒΟ μπαινουμε και ειμαστε ακομα ζωντανοι, στα αυτοματα θα κολλησουμε; τωρα παλι αν ειναι αυτοματο και ΕΛΒΟ... ουψ.
Μακριά όλα τα κακά Euxelaio
Απάντηση
#13
(18-12-2014, 01:44 PM)AquaSonic Έγραψε: Το "πολυ ευκολα" νομιζω το μπερδεψες με "σχεδον αδυνατον".

Μέχρι στιγμής δεν νομίζω να έχω δώσει δείγματα ότι μπερδεύομαι...
Υπάρχουν σχετικά περιστατικά, ειδικά όταν μιλάμε για χρονοαποστάσεις συρμών 90 δευτερολέπτων...

(18-12-2014, 01:44 PM)AquaSonic Έγραψε: Στο λεωφορειο χωρις οδηγο θα τραβηξεις το κοκκινο μοχλουδακι που υπαρχει κατι χρονια σε τρενα και απλα θα φρεναρει ακαριαια!

Εάν κινείται με εξαιρετικά μικρή ταχύτητα ναι, ή αν είναι το ίδιο το όχημα επικίνδυνο για τους γύρω (οπότε "θυσιάζεις" του επιβαίνοντες). Σε διαφορετική περίπτωση ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ!!!

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Δεν είπα να κάνω need for speed να τραβήξω φρένο χειρόφρενο εν κινήσει. Τι είναι το b7L που είναι στο υποθετικό σενάριο, SLR Mclaren; Είπα φρένο σταδιακά μέχρι να σταματήσει το λεωφορείο, και μόλις σταματήσει-ακινητοποιηθεί χειρόφρενο; Δεν καταλαβαίνω αν πατήσω φρένο, θα βγω από το παρμπριζ,μάλλον η απάντηση βρίσκεται στο link, θα την δω αργότερα.

Η απάντηση δεν βρίσκεται στο λινκ, εκεί θα βρεις τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις...

Αν έχεις την ψυχραιμία, τον χρόνο και - προ πάντων - τις ΓΝΩΣΕΙΣ - με το χειρόφρενο θα κόψεις την ταχύτητα του λεωφορείου!!! (που και πάλι θα πρέπει πρώτα να το φτάσεις και να έχεις την ψυχραιμία και την ικανότητα να το "σκάσεις" σιγά σιγά - κάτι που πίστεψέ με ούτε ο πιο εμπειρός οδηγός είναι σε θέση να το καταφέρει)
Αν δοκιμάσεις να πατήσεις το φρένο (με τι, με το αριστερό πόδι; μην το δοκιμάσεις ούτε στο ΙΧ όταν οδηγάς εσύ) το λεωφορείο θα κοκκαλώσει ακαριαία και εσύ ειδικά που θα είσαι όρθιος μπροστά θα φύγεις έξω από το παρμπρίζ.

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Για την νεκρή ταχύτητα σωστή σκέψη αλλά από την άλλη δεν έχει κίνδυνο να κλείσει ο γενικός εν κινήσει, αν το βάλεις νεκρό την ταχύτητα;

Δεν είναι σκέψη, η ενδεδειγμένη ενέργεια είναι...
Αλήθεια, έχεις καταλάβει τι είναι (και τι κάνει) ο γενικός;

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Αν ναι, τότε καταλαβαίνεις τι γίνεται αν κλείσει ο γενικός εν κινήσει, τα πράγματα τότε θα είναι πολύ χειρότερα.

Μάλιστα κύριε γενικέ...

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Στον δρόμο που με είπες το παράδειγμα λίγο δύσκολο να βγω εκτός δρόμου, υπάρχουν κτίριο.

Τυχαίο είναι το παράδειγμα...

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Και για το φινάλε οι οδηγοί στους συγκοινωνιακούς φορείς όπως για παράδειγμα στον ΟΑΣΘ, ξέρουν τι κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις;

Εσύ τι φαντάζεσαι;

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Τα έχεις δει από κοντά τέτοιου είδους λεωφορεία;
Αν τα έχεις δει από κοντά και μπήκες, έχεις βίντεο για το λεωφορεία χωρίς οδηγό ; Αν έχεις θέλω να το δω, για να δω πως είναι, έχω την περιέργεια να μάθω πως είναι

Σε λίγο καιρό θα οργανώσουμε εκδρομή στα Τρίκαλα...

(18-12-2014, 01:44 PM)AquaSonic Έγραψε: Ε και στο λεωφορειο λες ας παω πετραλωνα και οτι γινει, ας γινει θελημα θεου. Τοσα χρονια σε ΕΛΒΟ μπαινουμε και ειμαστε ακομα ζωντανοι, στα αυτοματα θα κολλησουμε; τωρα παλι αν ειναι αυτοματο και ΕΛΒΟ... ουψ.

Επικίνδυνο πράγμα αυτά τα παλιολεωφορεία... Μα πώς τα αφήνουν να κυκλοφορούν στους δρόμους μας;

(18-12-2014, 01:56 PM)GiannisB Έγραψε: Μακριά όλα τα κακά Euxelaio

Ευλόγησον...
Απάντηση
#14
Καλά τα λφ χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα έχουν καταντήσει ανέκδοτο κανά χρόνο που παίζει η είδηση.
Πάντως +1000 στον Αρβανίτη που τα λέει σωστά
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#15
(18-12-2014, 05:14 PM)garvanitis Έγραψε: Δεν είναι σκέψη, η ενδεδειγμένη ενέργεια είναι...
Αλήθεια, έχεις καταλάβει τι είναι (και τι κάνει) ο γενικός;
Βεβαίως κλείνει το ρεύμα, και τον κινητήρα απενεργοποιεί και αν απενεργοποιηθεί ο κινητήρας τότε το τιμόνι γίνεται σκληρό και τα φρένα δεν πιάνουν σχεδόν καθόλου



(18-12-2014, 05:14 PM)garvanitis Έγραψε: Εσύ τι φαντάζεσαι;
Πιστεύω ανεξάρτητα με τις γνώσεις του οδηγού. Αν ο οδηγός παρακολουθεί διάφορα σεμινάρια, τότε μπορεί και να ξέρει όπως και αν του τα μαθαίνουν, όταν παίρνει το δίπλωμα. Αν πάλι ειδικά δεν του τα μαθαίνουν τουλάχιστον στα μαθήματα για το επαγγελματικό του δίπλωμα, τότε δεν πιστεύω να ξέρει τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.


(18-12-2014, 05:14 PM)garvanitis Έγραψε: Επικίνδυνο πράγμα αυτά τα παλιολεωφορεία... Μα πώς τα αφήνουν να κυκλοφορούν στους δρόμους μας;

Αυτά δεν λέγονται, διαπιστώνονται
Απάντηση
#16
Ας ξεκινήσουμε με μαθήματα της ελληνικής γλώσσας...

(21-12-2014, 12:25 AM)GiannisB Έγραψε: Πιστεύω ανεξάρτητα με τις γνώσεις του οδηγού. Αν ο οδηγός παρακολουθεί διάφορα σεμινάρια, τότε μπορεί και να ξέρει όπως και αν του τα μαθαίνουν, όταν παίρνει το δίπλωμα. Αν πάλι ειδικά δεν του τα μαθαίνουν τουλάχιστον στα μαθήματα για το επαγγελματικό του δίπλωμα, τότε δεν πιστεύω να ξέρει τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Πιστεύεις σε κάτι για το οποίο έχεις εμπράγματες αποδείξεις ή δέχεσαι αξιωματικά ότι υπάρχει βάσει των βιωμάτων σου ή της κοινώς αποδεκτής θεωρίας.

Για παράδειγμα μπορεί να πιστεύεις ότι κάποιος είναι ένοχος για κάποιο αδίκημα βασιζόμενος στα υπάρχοντα αποδεικτικά στοιχεία ή να πιστεύεις στον Θεό (παρόλο που δεν τον έχεις δει βασιζόμενος στα βιώματά σου ή στα βιώματα τρίτων ή με βάση τις διάφορες διηγήσεις που έχεις ακούσει.

Για κάτι που δεν γνωρίζεις απολύτως τίποτα (δεν έχεις γνώση ούτε των σεμιναρίων που γίνονται στους οδηγούς και φυσικά ούτε της διαδικασίας εκπαίδευσης των επαγγελματιών οδηγών) δεν μπορείς να "πιστεύεις" απλά γιατί δεν έχεις κανένα απολύτως δεδομένο. Μπορείς να φαντάζεσαι ή αν το προτιμάς διαφορετικά να εικάζεις...

Αφού μάθαμε ελληνικά ας μάθουμε πώς λειτουργούν τα συστήματα ενός λεωφορείου:

(21-12-2014, 12:25 AM)GiannisB Έγραψε: Βεβαίως κλείνει το ρεύμα, και τον κινητήρα απενεργοποιεί και αν απενεργοποιηθεί ο κινητήρας τότε το τιμόνι γίνεται σκληρό και τα φρένα δεν πιάνουν σχεδόν καθόλου

Λάθος απάντηση... Δεν μιλάμε για το οικογενειακό σας αυτοκίνητο αλλά για βαρύ επαγγελματικό όχημα.

Αυτά που κάνει είναι λοιπόν τα εξής κατά σειρά: Ακινητοποιεί το όχημα (the fast way, αδειάζοντας τον αέρα από το κύκλωμα των φρένων), απελευθερώνει τις πόρτες, διακόπτει την παροχή καυσίμου και την παροχή ρεύματος...
Απάντηση
#17
(18-12-2014, 05:14 PM)garvanitis Έγραψε: Μέχρι στιγμής δεν νομίζω να έχω δώσει δείγματα ότι μπερδεύομαι...
Υπάρχουν σχετικά περιστατικά, ειδικά όταν μιλάμε για χρονοαποστάσεις συρμών 90 δευτερολέπτων...

Οπως; Καποιο δυστυχημα η απλα ενα Boop?

Σύναψη:Εάν κινείται με εξαιρετικά μικρή ταχύτητα ναι, ή αν είναι το ίδιο το όχημα επικίνδυνο για τους γύρω (οπότε "θυσιάζεις" του επιβαίνοντες). Σε διαφορετική περίπτωση ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ!!!

Το φρενο εκτακτης αναγκης δεν ειναι υποχρεωτικα αγκυρα, ειδικα σε ενα λεωφορειο. Σε ολες τις μηχανες/εργαλεια οτιδηποτε τελοσπαντων ο εκτακτης αναγκης ειναι φτιαγμενος να απενεργοποιει με ασφαλεια το μηχανημα και οχι απλα να διακοπτει την λειτουργια τους. Στην περιπτωση αυτη μπορει απλα να μεσω των αισθητηρων που φοραει να φερνει το οχημα με ασφαλεια σε σταση. Οχι ε;

@ GiannisB: ...
Απάντηση
#18
(21-12-2014, 01:31 AM)garvanitis Έγραψε: Ας ξεκινήσουμε με μαθήματα της ελληνικής γλώσσας...


Πιστεύεις σε κάτι για το οποίο έχεις εμπράγματες αποδείξεις ή δέχεσαι αξιωματικά ότι υπάρχει βάσει των βιωμάτων σου ή της κοινώς αποδεκτής θεωρίας.

Για παράδειγμα μπορεί να πιστεύεις ότι κάποιος είναι ένοχος για κάποιο αδίκημα βασιζόμενος στα υπάρχοντα αποδεικτικά στοιχεία ή να πιστεύεις στον Θεό (παρόλο που δεν τον έχεις δει βασιζόμενος στα βιώματά σου ή στα βιώματα τρίτων ή με βάση τις διάφορες διηγήσεις που έχεις ακούσει.

Για κάτι που δεν γνωρίζεις απολύτως τίποτα (δεν έχεις γνώση ούτε των σεμιναρίων που γίνονται στους οδηγούς και φυσικά ούτε της διαδικασίας εκπαίδευσης των επαγγελματιών οδηγών) δεν μπορείς να "πιστεύεις" απλά γιατί δεν έχεις κανένα απολύτως δεδομένο. Μπορείς να φαντάζεσαι ή αν το προτιμάς διαφορετικά να εικάζεις...

Αφού μάθαμε ελληνικά ας μάθουμε πώς λειτουργούν τα συστήματα ενός λεωφορείου:
.[/quote]

Πιστεύω στον Θεό λέμε δεν λέμε εικάζω εις έναν Θεό. Εσύ όταν συζητάς με την παρέα σου παράδειγμα για ένα άτομο και δεν σου κολλάει ο νους ότι έκανε μια πράξη τι λες, δεν εικάζω να το έκανε; Τέλος πάντων ας τον αφήσουμε τον Μπαμπινιώτη κατά μέρους.

Σεμινάρια για τους οδηγούς γνωρίζω ότι γίνονται, αλλά το τι κάνουν ακριβώς μέσα, ναι δεν γνωρίζω. Από αυτά που με έχουν πει ένα πράγμα είναι ότι μαθαίνουν για νέα συστήματα των λεωφορείων, πχ EBS



(21-12-2014, 01:31 AM)garvanitis Έγραψε: Λάθος απάντηση... Δεν μιλάμε για το οικογενειακό σας αυτοκίνητο αλλά για βαρύ επαγγελματικό όχημα.
Αυτά που κάνει είναι λοιπόν τα εξής κατά σειρά: Ακινητοποιεί το όχημα (the fast way, αδειάζοντας τον αέρα από το κύκλωμα των φρένων), απελευθερώνει τις πόρτες, διακόπτει την παροχή καυσίμου και την παροχή ρεύματος...

Δηλαδή δεν θα έχει επιπτώσεις όπως το Ι.Χ; Είναι ασφαλές να το κάνεις αυτό, που περιγράφεις;
Απάντηση
#19
(23-12-2014, 03:39 PM)AquaSonic Έγραψε: Οπως; Καποιο δυστυχημα η απλα ενα Boop?

Μπορεί και ούτε καν boop... Αρκεί να πλησιάσει κάτω από το όριο ασφαλείας (από εκεί και πέρα τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα - και ναι, έχει συμβεί)

(23-12-2014, 03:39 PM)AquaSonic Έγραψε: Το φρενο εκτακτης αναγκης δεν ειναι υποχρεωτικα αγκυρα, ειδικα σε ενα λεωφορειο. Σε ολες τις μηχανες/εργαλεια οτιδηποτε τελοσπαντων ο εκτακτης αναγκης ειναι φτιαγμενος να απενεργοποιει με ασφαλεια το μηχανημα και οχι απλα να διακοπτει την λειτουργια τους. Στην περιπτωση αυτη μπορει απλα να μεσω των αισθητηρων που φοραει να φερνει το οχημα με ασφαλεια σε σταση. Οχι ε;

Emergency braking σημαίνει αυτό ακριβώς, Νίκο... Άγκυρα!!! Με τον τρόπο που λειτουργεί βέβαια δεν θα το σταματήσει ακαριαία (θέλει κάποια δέκατα του δευτερολέπτου να αδειάσει το κύκλωμα) αλλά πίστεψέ με είναι ιδιαίτερα βίαιο το σταμάτημα...

(23-12-2014, 08:16 PM)GiannisB Έγραψε: Πιστεύω στον Θεό λέμε δεν λέμε εικάζω εις έναν Θεό. Εσύ όταν συζητάς με την παρέα σου παράδειγμα για ένα άτομο και δεν σου κολλάει ο νους ότι έκανε μια πράξη τι λες, δεν εικάζω να το έκανε; Τέλος πάντων ας τον αφήσουμε τον Μπαμπινιώτη κατά μέρους.

Αυτό ακριβώς σου λέω κι εγώ, πού διαφωνείς ή τι δεν καταλαβαίνεις δεν αντιλαμβάνομαι...
Καλός είναι και ο Μπαμπινιώτης που και που, να μπορούμε να συνεννοηθούμε τουλάχιστον...

(23-12-2014, 08:16 PM)GiannisB Έγραψε: Σεμινάρια για τους οδηγούς γνωρίζω ότι γίνονται, αλλά το τι κάνουν ακριβώς μέσα, ναι δεν γνωρίζω. Από αυτά που με έχουν πει ένα πράγμα είναι ότι μαθαίνουν για νέα συστήματα των λεωφορείων, πχ EBS

Δηλαδή πιστεύεις ότι τους μαθαίνουν για συστήματα που δεν υπάρχουν στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ; (ποιο έχει EBSWink Τεχνικές οδήγησης (eco driving) και σεμινάρια διαχείρισης έκτακτων καταστάσεων αφορούν κυρίως καθώς και διαχείριση συμπεριφορών επιβατών κατά κύριο λόγο...

(23-12-2014, 08:16 PM)GiannisB Έγραψε: Δηλαδή δεν θα έχει επιπτώσεις όπως το Ι.Χ; Είναι ασφαλές να το κάνεις αυτό, που περιγράφεις;

Αν το κάνεις για να παίξεις θα είσαι για ξύλο αν εννοείς αυτό... Αν εννοείς αν είναι ασφαλές να ακινητοποιήσεις όσο πιο άμεσα γίνεται ένα ανεξέλεγκτο αυτοκίνητο 20+ τόνων τότε ναι, είναι ο ασφαλέστερος τρόπος...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [in.gr] Μαρσάρουν στα Τρίκαλα τα πρώτα λεωφορεία χωρίς οδηγό Giannis 2 3.768 02-07-2015, 12:46 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  [Έθνος] Τρίκαλα: Ετοιμα να ξεκινήσουν το ταξίδι τους τα λεωφορεία χωρίς οδηγό Giannis 0 2.143 23-06-2015, 09:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  [Kathimerini.gr] Στα Τρίκαλα τα πρώτα λεωφορεία χωρίς οδηγό, εντός αστικού ιστού TMantzas 0 2.491 06-06-2015, 04:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas
  Παγκόσμια πρωτιά για τα Τρίκαλα: Από τον Σεπτέμβριο τα λεωφορεία χωρίς οδηγό TMantzas 0 3.094 20-12-2014, 04:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas
  [mototriti.gr] Τρίκαλα: Έρχονται τα Λεωφορειάκια χωρίς οδηγό! GiannisB 4 5.835 05-05-2014, 10:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)