[Ypodomes.com] Σιδηρόδρομος: άφαντα τα έργα των 660 εκ. ευρώ, μεταφέρονται το 2012 - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90) +--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65) +---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +------ Συζήτηση: Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=124) +------ Θέμα: [Ypodomes.com] Σιδηρόδρομος: άφαντα τα έργα των 660 εκ. ευρώ, μεταφέρονται το 2012 (/showthread.php?tid=4482) |
[Ypodomes.com] Σιδηρόδρομος: άφαντα τα έργα των 660 εκ. ευρώ, μεταφέρονται το 2012 - GeorgIrisbus - 20-12-2011 H ΕΡΓΟΣΕ ως το τέλος του χρόνου θα έπρεπε να προχωρήσει στην δημοπράτηση σε σειρά από σημαντικά έργα τα οποία θα ολοκλήρωναν σε μεγάλο βαθμό προηγούμενα έργα όπου επενδύθηκαν δισεκατομύρια ευρώ τα οποία παραμένουν αναξιοποίητα λόγω της αδυναμίας του Κράτους να ολοκληρώσει την βασική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας τον γνωστό ΠΑΘΕ. Πρόκειται για τον άξονα Πάτρα- Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας. Το δε εκπληκτικό είναι ότι ο σιδηροδρομικός άξονας της Αθήνας παραμένει από τις 3 Γέφυρες και κάτω πετρελαιοκίνητος ενώ τα έργα δεν αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν από τουλάχιστον το 2015. ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΟΥΝ Έχοντας χάσει το στόχο για δημοπράτηση στο τέλος του έτους τα μεγάλα έργα του Σιδηρόδρομου στην Ελλάδα μεταφέρονται για το 2012. Αναλυτικά είναι τα παρακάτω:
ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ Εν τω μεταξύ χωρίς υπογραφή παραμένει η σύμβαση για την εργολαβία των 93.000.000 ευρώ στο τμήμα Διακοπτό-Αίγιο που περιλαμβάνει και την κατασκευή όλων των σταθμών από το Ξυλόκαστρο μέχρι το Αίγιο. Ο λόγος σύμφωνα με πληροφορίες είναι πως δεν υπάρχει ΔΣ το οποίο θα κυρώσει τη σύμβαση για να μπορεί να αρχίσει να τρέχει. Αυτά 7 μήνες μετά την δημοπράτηση του έργου και ενώ όλοι φωνάζουν για επίσπευση των έργων του ΕΣΠΑ και την ανάγκη επιτάχυνσης των δημόσιων έργων στην Ελλάδα που έχουν "κάτσει" εδώ και χρόνια παρασέρνοντας μαζί τους και μεγάλο μέρος της Ελληνικής Οικονομίας. |