Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Γ1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΑΡΚΙΖΑ - ΚΙΤΣΙ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
Ψαχνω εδω και ωρες παντου πληροφοριες για την γραμμη Γ1 (πανε χρονια που εχει καταργηθει) αλλα δεν μπορω να βρω τιποτα για το τι διαδρομη εκανε. Σε web archive τιποτα, σε google search τιποτα, σε αρχειοθετημενες γραμμες του 2005 που βρηκα σε αυτο το φορουμ παλι τιποτα
(12-05-2022, 01:32 PM)exwerph Έγραψε: [ -> ]Ψαχνω εδω και ωρες παντου πληροφοριες για την γραμμη Γ1 (πανε χρονια που εχει καταργηθει) αλλα δεν μπορω να βρω τιποτα για το τι διαδρομη εκανε. Σε web archive τιποτα, σε google search τιποτα, σε αρχειοθετημενες γραμμες του 2005 που βρηκα σε αυτο το φορουμ παλι τιποτα
Το Γ1 ιδρύθηκε την 1/8/2005 με 4 οχηματα ως "Γ1 Πειραιάς - Λίμνη Βουλιαγμένης" από το ΑΜ ΕΛΛ. Η διαδρομή ήταν κοινή με το Α1 (εκτός Βούλας) και έως το παλιό ΤΕ114 παραλιακά και ήταν θερινή μόνο.

Την 1/5/2008 με την αλλαγή των 120 - 149/170 - 115/6 (την εκτροπή ουσιαστικά του 116 αντί της Βάρκιζας από Βάρη) και το κενό από Βουλιαγμένη-Βάρκιζα προς Κιτσι, επεκτάθηκε το Γ1 μέχρι το Κιτσι και το πήρε η Π.Ραλλη με Ν2.

Το 2009 2 βάρδιες τις πήρε ο Πειραιάς και με το τέλος του Θερινού Προγράμματος Δρομολόγησης το 2010, η γραμμή σιωπηλά καταργήθηκε.
(12-05-2022, 02:49 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]η γραμμή σιωπηλά καταργήθηκε.

Ελληνικα λεωφορεια... Στα νοτια παραμελημενους μας εχουν. Αν υπηρχε ακομα το Γ1 θα πηγαινα στο ΠΑΠΕΙ μονο με 1 λεωφορειο..

Υπαρχει καποιο αρχειο με τις στασεις/δρομολογια?
(12-05-2022, 02:58 PM)exwerph Έγραψε: [ -> ]Ελληνικα λεωφορεια... Στα νοτια παραμελημενους μας εχουν. Αν υπηρχε ακομα το Γ1 θα πηγαινα στο ΠΑΠΕΙ μονο με 1 λεωφορειο..

Υπαρχει καποιο αρχειο με τις στασεις/δρομολογια?
Η γραμμή δεν είχε κανένα νόημα ύπαρξης.
Φυσικά είχε δρομολόγια κάθε μία ώρα περίπου και κυκλοφορούσε άδειο.. 

Κάπου πρέπει να έχω το πρόγραμμα δρομολόγησης του 2010..
Για τις στάσεις της γραμμής θα βρεις σε αυτό το θρεντ πληροφορίες, δες το αρχείο #1 με τα δρομολόγια του 2005.

https://leoforeia.gr/forum/showthread.php?tid=3781
Δε πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση, να ξαναυπάρξει αυτή η γραμμή, και τέτοιες γραμμές γενικώς. Διότι παρατηρώ ότι είναι της μόδας η τοπικοποίηση τα τελευταία χρόνια. Ψάχνοντας στα αρχεία, παλιότερα υπήρχαν πολύ περισσότερες γραμμές κορμοί, ενώ χαρακτηριστικά πλέον από τα "Γ", έχει μείνει μόνο το 12...το οποίο πολύ πιθανόν, να καταργηθεί στα επόμενα χρόνια.
(13-05-2022, 04:03 AM)NightLine Έγραψε: [ -> ]Δε πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση, να ξαναυπάρξει αυτή η γραμμή, και τέτοιες γραμμές γενικώς. Διότι παρατηρώ ότι είναι της μόδας η τοπικοποίηση τα τελευταία χρόνια. Ψάχνοντας στα αρχεία, παλιότερα υπήρχαν πολύ περισσότερες γραμμές κορμοί, ενώ χαρακτηριστικά πλέον από τα "Γ", έχει μείνει μόνο το 12...το οποίο πολύ πιθανόν, να καταργηθεί στα επόμενα χρόνια.

Μην ξεχνάμε ότι μέχρι το 2004 το μετρό ήταν Αγ. Αντώνιος - Αγ. Δημήτριος και Μοναστηράκι - Αεροδρόμιο, όπότε όλα τα λεωφορεία της Δυτικής Αθήνας (Πέραμα, Κορυδαλλός, Αγ. Βαρβάρα, Αιγάλεω, Ελευσίνα, Ασπρόπυργος κ.α) κατέβαιναν Αθήνα καθώς και τα Νότια Προάστια ήταν στο debate αν πρέπει να αφήνουν στον Αγ. Δημήτριο ή κατευθείαν στην Αθήνα. Επίσης είχαμε διαφορετικά εισιτήρια για Λεωφορεία / Τρόλεϊ (0,45€), Τραμ (0,60€), Ηλεκτρικό (0,60 / 0,70€) και Μετρό (0,70€), όλα μιας διαδρομής κάτι που δεν προέτρεπε τις μετεπιβιβάσεις.
(13-05-2022, 11:19 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μην ξεχνάμε ότι μέχρι το 2004 το μετρό ήταν Αγ. Αντώνιος - Αγ. Δημήτριος και Μοναστηράκι - Αεροδρόμιο, όπότε όλα τα λεωφορεία της Δυτικής Αθήνας (Πέραμα, Κορυδαλλός, Αγ. Βαρβάρα, Αιγάλεω, Ελευσίνα, Ασπρόπυργος κ.α) κατέβαιναν Αθήνα καθώς και τα Νότια Προάστια ήταν στο debate αν πρέπει να αφήνουν στον Αγ. Δημήτριο ή κατευθείαν στην Αθήνα. Επίσης είχαμε διαφορετικά εισιτήρια για Λεωφορεία / Τρόλεϊ (0,45€), Τραμ (0,60€), Ηλεκτρικό (0,60 / 0,70€) και Μετρό (0,70€), όλα μιας διαδρομής κάτι που δεν προέτρεπε τις μετεπιβιβάσεις.

Προσωπικά, προτιμώ να πηγαίνω από το Πέραμα στο κέντρο π.χ., με ένα λεωφορείο, παρά να κατεβαίνω Νίκαια, και να παίρνω το μετρό. Βέβαια, οι περισσότεροι προτιμούν το μετρό, για να είμαστε ειλικρινείς, και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναεπαναφέρουν Β18, Γ18, κτλ για τους λίγους.

Και γενικά από όσο το κόβω, πολύ πιθανόν στο μέλλον όταν γίνουν και άλλες επεκτάσεις του μετρό, όπως στο Ίλιον π.χ...να φύγουν και άλλες γραμμές κορμοί που πάνε Πετρούπολη, Άνω Λιόσια, ίσως και Αχαρνές, και να γίνουν τοπικές, και απλά να μείνουν 1-2 γραμμές που θα καλύπτουν την Λιοσίων, να μη μείνει ορφανή από λεωφορεία.

Μια πρόβλεψη κάνω, ίσως πέφτω έξω.
(13-05-2022, 09:15 PM)NightLine Έγραψε: [ -> ]Προσωπικά, προτιμώ να πηγαίνω από το Πέραμα στο κέντρο π.χ., με ένα λεωφορείο, παρά να κατεβαίνω Νίκαια, και να παίρνω το μετρό. Βέβαια, οι περισσότεροι προτιμούν το μετρό, για να είμαστε ειλικρινείς, και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναεπαναφέρουν Β18, Γ18, κτλ για τους λίγους.

Και γενικά από όσο το κόβω, πολύ πιθανόν στο μέλλον όταν γίνουν και άλλες επεκτάσεις του μετρό, όπως στο Ίλιον π.χ...να φύγουν και άλλες γραμμές κορμοί που πάνε Πετρούπολη, Άνω Λιόσια, ίσως και Αχαρνές, και να γίνουν τοπικές, και απλά να μείνουν 1-2 γραμμές που θα καλύπτουν την Λιοσίων, να μη μείνει ορφανή από λεωφορεία.

Μια πρόβλεψη κάνω, ίσως πέφτω έξω.
Πιθανότατα ναι. Θα γίνει κάτι όπως στην Βουλιαγμένης που καλύπτεται μόνο από Α3 και 856 στο τμήμα κέντρο-Δάφνη
(13-05-2022, 09:15 PM)NightLine Έγραψε: [ -> ]Προσωπικά, προτιμώ να πηγαίνω από το Πέραμα στο κέντρο π.χ., με ένα λεωφορείο, παρά να κατεβαίνω Νίκαια, και να παίρνω το μετρό. Βέβαια, οι περισσότεροι προτιμούν το μετρό, για να είμαστε ειλικρινείς, και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναεπαναφέρουν Β18, Γ18, κτλ για τους λίγους.

Και γενικά από όσο το κόβω, πολύ πιθανόν στο μέλλον όταν γίνουν και άλλες επεκτάσεις του μετρό, όπως στο Ίλιον π.χ...να φύγουν και άλλες γραμμές κορμοί που πάνε Πετρούπολη, Άνω Λιόσια, ίσως και Αχαρνές, και να γίνουν τοπικές, και απλά να μείνουν 1-2 γραμμές που θα καλύπτουν την Λιοσίων, να μη μείνει ορφανή από λεωφορεία.

Μια πρόβλεψη κάνω, ίσως πέφτω έξω.

Αν ο χρόνος διαδρομής είναι παρόμοιος οι περισσότεροι επιβάτες προτιμούν ένα λεωφορείο από το Πέραμα μέχρι το κέντρο. Τα περισσότερα ακτινικά προς κέντρο πρέπει να πηγαίνουν στο μετρό, εκτός από τουλάχιστον 1-2 που πρέπει να καλύπτουν επιφανειακά.
Σελίδες: 1 2