Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(20-04-2019, 03:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τέλος μην ξεχνάμε ότι είναι και παράνομο αφού συμφωνα με τις οδηγίες που εχουν δοθεί ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπροσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμενουν οι επιβάτες οδηγία που αντίκειται στο άρθρο 25/παράγραφος 3 του ΚΟΚ που προβλέπει οτι για την  επιβίβαση/αποβίβαση οι οδηγοί πρέπει να προσεγγίζουν κατά το δυνατόν το άκρο του οδοστρώματος, επιφέροντας διοικητικό πρόστιμο 100€ στον οδηγό που το παραβιάζει..

Συγγνώμη αλλά ίσως και να είμαι βλάκας και να μην καταλαβαίνω αλλά η οδηγία των ΟΣΥ που έρχεται "κόντρα" στον ΚΟΚ και εξωθεί σε παρανομία; Αναφέρει, όπως σημειώνεις και εσύ, ότι ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπρόσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες. Το σημείο αυτό πρέπει να είναι αυτό που έχει προσδιοριστεί ως στάση λεωφορείου, με τη σήμανση που χρησιμοποιείται εδώ και κάποιες δεκαετίες. Το αν το σημείο αυτό δεν είναι τελικά στο άκρο του οδοστρώματος - αρχή του πεζοδρομίου γιατί κάποιοι αγνοούν ότι 12μ πριν και μετά την στάση λεωφορείου απαγορεύεται η στάθμευση καθιστά παράνομη την οδηγία των ΟΣΥ; Το αν το σημείο αυτό έχει καταληφθεί από τραπεζάκια (βλ. στάση λεωφορείων "Στ. Συγγρού-Φιξ" προς Παραλιακή) ή είναι ιδιαίτερα στενό (βλ. στάση λεωφορείων "Νοσοκ. Ευαγγελισμός" προς Ζωγράφου) και εξωθεί επιβάτες να βρίσκονται συχνά επί του οδοστρώματος, είναι "παρανομία" των ΟΣΥ; Υπάρχει αρχή που χωροθετεί τις στάσεις (ΟΑΣΑ), αρχές που οριοθετούν τις άλλες δραστηριότητες (Ε.ΠΟΙ.ΖΩ. και Δημοτικά Συμβούλια) και αρχές που έχουν την ευθύνη επιβολής του νόμου (Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία). Αν κάποιοι είναι λίγοι σε αυτό που κάνουν δεν καθιστά παράνομο καθετί που έρχεται σε αντίθεση με την "κανονικότητα" που κάποιοι επιβάλουν με το "έτσι γουστάρω".
(20-04-2019, 06:36 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Αυτό που ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε κάθε συγκοινωνιακό οργανισμό παντού στον κόσμο στην γραφική πόλη που παριστάνει το ανυπότακτο χωριό του Αστερίξ είναι γελοίο και ανούσιο (αλλά και η ίδια το εφάρμοζε μέχρι το 1993!) πραγματικά με ξεπερνάει...
Στείλε μερικούς που το παίζουν υπεράνω κανονισμών στο πειθαρχικό με ερώτημα απόλυσης (και με διασφαλισμένες τουλάχιστον είκοσι ημέρες αργία) για απείθεια και έλα να δεις τι ωραία που εφαρμόζεται καθολικά...

Υπάρχει βέβαια και η άλλη λύση... Άμεση αντιστοίχιση των επικυρώσεων με τις διαθέσιμες θέσεις ανά ώρα με σημείο αναφοράς πληρότητας το 40%. Και όταν σε κάποιες περιοχές θα ξεχάσουν κάποιοι τι χρώμα έχουν τα λεωφορεία τα ξαναλέμε...

Δεν έχει καμία σημασία τι συνέβαινε στην Αθήνα μέχρι και το 1993 γιατί από τότε μέχρι τώρα οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές. Επίσης δεν έχει σημασία τι ακριβώς κάνει ο υπόλοιπος πλανήτης γιατί επίσης οι συνθήκες είναι επίσης διαφορετικές. Οπότε ερχόμαστε στην Αθηναϊκή πραγματικότητα που λέει ότι αυτό το μέτρο είναι ανεφάρμοστο για αρκετούς λόγους στις περισσότερες γραμμές. Τώρα σε κάποια τοπικά με 10 άτομα ανά δρομολόγιο μπορεί και να γίνεται δε διαφωνώ αλλά καθολική εφαρμογή δεν είναι εφικτή και το μόνο που καταφέρνεις είναι να δημιουργείς νεύρα στους πάντες, τσακωμούς και καθυστερήσεις στα ήδη τραγικά δρομολόγια. 

Τώρα αυτά περί απολύσεων μου ακούγονται αστεία. Σε μία χώρα που υπάρχει τρομερό πρόβλημα στην εφαρμογή βασικών νόμων και κανονισμών θα αρχίσουμε να απολύουμε αβέρτα οδηγούς γιατί δεν εφαρμόζουν το ανεφάρμοστο! 

ΥΓ: Όταν φτάνει το τιγκαρισμένο 845 στη στάση στο Αιγάλεω (στάση που συνήθως βγαίνουν και μπαίνουν πολλοί) και ανοίγει πρώτα την μπροστινή πόρτα ώστε να μπουν οι επιβάτες αλλά δεν χωράνε αφού είναι ήδη τίγκα το λεωφορείο τι γίνεται? Προφανώς πρέπει πρώτα να βγουν όσοι είναι ήδη μέσα (και σκοπεύουν να βγουν) και μετά να μπουν όσοι θέλουν από μπροστά. Και αν γίνει αυτό, ποιος εμποδίζει αυτούς που θέλουν να μπουν να πάνε να μπουν από τις πίσω πόρτες? Θα τους τις κλείσει ο οδηγός στα μούτρα με κίνδυνο τραυματισμού κανενός? Και πόση ώρα θα φάμε στη στάση να γίνουν όλα αυτά?
(20-04-2019, 07:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Συγγνώμη αλλά ίσως και να είμαι βλάκας και να μην καταλαβαίνω αλλά η οδηγία των ΟΣΥ που έρχεται "κόντρα" στον ΚΟΚ και εξωθεί σε παρανομία; Αναφέρει, όπως σημειώνεις και εσύ, ότι ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπρόσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες. Το σημείο αυτό πρέπει να είναι αυτό που έχει προσδιοριστεί ως στάση λεωφορείου, με τη σήμανση που χρησιμοποιείται εδώ και κάποιες δεκαετίες. Το αν το σημείο αυτό δεν είναι τελικά στο άκρο του οδοστρώματος - αρχή του πεζοδρομίου γιατί κάποιοι αγνοούν ότι 12μ πριν και μετά την στάση λεωφορείου απαγορεύεται η στάθμευση καθιστά παράνομη την οδηγία των ΟΣΥ; Το αν το σημείο αυτό έχει καταληφθεί από τραπεζάκια (βλ. στάση λεωφορείων "Στ. Συγγρού-Φιξ" προς Παραλιακή) ή είναι ιδιαίτερα στενό (βλ. στάση λεωφορείων "Νοσοκ. Ευαγγελισμός" προς Ζωγράφου) και εξωθεί επιβάτες να βρίσκονται συχνά επί του οδοστρώματος, είναι "παρανομία" των ΟΣΥ; Υπάρχει αρχή που χωροθετεί τις στάσεις (ΟΑΣΑ), αρχές που οριοθετούν τις άλλες δραστηριότητες (Ε.ΠΟΙ.ΖΩ. και Δημοτικά Συμβούλια) και αρχές που έχουν την ευθύνη επιβολής του νόμου (Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία). Αν κάποιοι είναι λίγοι σε αυτό που κάνουν δεν καθιστά παράνομο καθετί που έρχεται σε αντίθεση με την "κανονικότητα" που κάποιοι επιβάλουν με το "έτσι γουστάρω".

Άντε μπράβο κάποιος να πει τα αυτονόητα!

Ο ΚΟΚ επιβάλλει σ' αυτό που βλέπουμε στην εικόνα. Όταν επιβιβάζει ΜΟΝΟ από μπροστά ούτε τα παρκαρισμένα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα! (όπως μπορούμε να δούμε από πίσω από το λεωφορείο) Και καλό είναι ορισμένοι να προσέχουν τι ζητάνε γιατί βάσει το ΚΟΚ αν σε κάποια στάση δεν μπορεί να προσεγγίσει έτσι ΔΕΝ σταματάει, διαφορετικά για ότι συμβεί ευθύνεται ο οδηγός!

https://i.ibb.co/HrzHvV6/GAR00400.jpg
(20-04-2019, 06:36 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Αυτό που ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε κάθε συγκοινωνιακό οργανισμό παντού στον κόσμο στην γραφική πόλη που παριστάνει το ανυπότακτο χωριό του Αστερίξ είναι γελοίο και ανούσιο (αλλά και η ίδια το εφάρμοζε μέχρι το 1993!) πραγματικά με ξεπερνάει...
Στείλε μερικούς που το παίζουν υπεράνω κανονισμών στο πειθαρχικό με ερώτημα απόλυσης (και με διασφαλισμένες τουλάχιστον είκοσι ημέρες αργία) για απείθεια και έλα να δεις τι ωραία που εφαρμόζεται καθολικά...

Δε διαφωνώ με τα παραπάνω, ωστόσο πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την παρούσα κατάσταση, η οποία είναι τραγική, στα ΜΜΜ της Αθήνας. Με τραγικές συχνότητες άνω του 12λέπτου σε γραμμές με αυξημένη επιβατική κίνηση σε ώρα αιχμής, όπως γίνεται αντιληπτό, το μέτρο αυτό είναι καταδικασμένο να μην εφαρμοστεί. 

Αναφέρω χαρακτηριστικά το παρακάτω πραγματικό γεγονός: πριν λίγες εβδομάδες, γύρω στη 1 μμ έξω από τα δικαστήρια Ευελπίδων. Το 224 έχει να εμφανισθει πάνω από 15' (το βαγόνι υπ' αριθ. 15 δεν το αναφέρω καν), ο κόσμος έχει βγει στο οδόστρωμα. Φτάνει κάποτε το 224 και ανοίγει μόνο την εμπρόσθια πόρτα. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα που ακούγονταν πλέον "παναγίες" από τους εξαγριωμένους επιβάτες, ο οδηγός άνοιξε και τις υπόλοιπες δύο πόρτες. Εάν επέμενε στο να κρατάει ανοιχτή μόνο την εμπρόσθια πόρτα, θα επιβιβαζόμασταν μέχρι και σήμερα. Από το ως άνω περιστατικό, δεν κατηγορώ προφανώς τον οδηγό, ο οποίος έπραξε τα δέοντα, όπως ακριβώς προστάζει ο κανονισμός της ΟΣΥ. Με άλλα λόγια, γινόμαστε όλοι μάρτυρες ότι το μέτρο αυτό, υπό τις παραπάνω συνθήκες, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοσθεί σε τέτοιου είδους γραμμές. Απεναντίας, στο 155 το μέτρο αυτό εφαρμόζεται καθημερινά.

Παράλληλα, μιας και είχα την ευκαιρία να βρεθώ στην Κωνσταντινούπολη πρόσφατα, και εκεί υπάρχει μέτρο επιβίβασης από την πρώτη πόρτα. Όμως οι συχνότητες εκεί είναι από 2 έως 4 λεπτά. Δεν θα ήθελα να φανταστώ τι θα συνέβαινε εάν είχαν συχνότητες Αθήνας, ή μάλλον καλύτερα Αστικού ΚΤΕΛ Αθηνών...
(20-04-2019, 08:17 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δεν έχει καμία σημασία τι συνέβαινε στην Αθήνα μέχρι και το 1993 γιατί από τότε μέχρι τώρα οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές. Επίσης δεν έχει σημασία τι ακριβώς κάνει ο υπόλοιπος πλανήτης γιατί επίσης οι συνθήκες είναι επίσης διαφορετικές. Οπότε ερχόμαστε στην Αθηναϊκή πραγματικότητα που λέει ότι αυτό το μέτρο είναι ανεφάρμοστο για αρκετούς λόγους στις περισσότερες γραμμές. Τώρα σε κάποια τοπικά με 10 άτομα ανά δρομολόγιο μπορεί και να γίνεται δε διαφωνώ αλλά καθολική εφαρμογή δεν είναι εφικτή και το μόνο που καταφέρνεις είναι να δημιουργείς νεύρα στους πάντες, τσακωμούς και καθυστερήσεις στα ήδη τραγικά δρομολόγια. 

Τώρα αυτά περί απολύσεων μου ακούγονται αστεία. Σε μία χώρα που υπάρχει τρομερό πρόβλημα στην εφαρμογή βασικών νόμων και κανονισμών θα αρχίσουμε να απολύουμε αβέρτα οδηγούς γιατί δεν εφαρμόζουν το ανεφάρμοστο! 

ΥΓ: Όταν φτάνει το τιγκαρισμένο 845 στη στάση στο Αιγάλεω (στάση που συνήθως βγαίνουν και μπαίνουν πολλοί) και ανοίγει πρώτα την μπροστινή πόρτα ώστε να μπουν οι επιβάτες αλλά δεν χωράνε αφού είναι ήδη τίγκα το λεωφορείο τι γίνεται? Προφανώς πρέπει πρώτα να βγουν όσοι είναι ήδη μέσα (και σκοπεύουν να βγουν) και μετά να μπουν όσοι θέλουν από μπροστά. Και αν γίνει αυτό, ποιος εμποδίζει αυτούς που θέλουν να μπουν να πάνε να μπουν από τις πίσω πόρτες? Θα τους τις κλείσει ο οδηγός στα μούτρα με κίνδυνο τραυματισμού κανενός? Και πόση ώρα θα φάμε στη στάση να γίνουν όλα αυτά?

Οι συνθήκες στα λεωφορεία της Αθήνας το 1993 με σήμερα είναι σχεδόν ίδιες. Το ίδιο και στα λεωφορεία του υπόλοιπου πλανήτη, ειδικά τις ώρες αιχμής. Και μιλάμε για πόλεις με πολύ πιο δύσκολες συνθήκες από την Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη που μπροστά τους μοιάζουν με παιδική χαρά (ναι, δεν είστε/είμαστε κάτι το ιδιαίτερο, κακομαθημένοι που αρνούνται να προσαμοστούν στους κανόνες μόνο και τίποτα παραπάνω!). Για κανέναν απολύτως λόγο πλην της γαϊδουριάς επιβατών ΚΑΙ εργαζόμενων δεν είναι ανεφάρμοστο το μέτρο. Αν ο επιβάτης επιμένει να στέκεται μπροστά στην πόρτα ενώ πίσω είναι άδειο θα φροντίσουν οι υπόλοιποι (με όχι απαραίτητα ευγενικό τρόπο) να του το επισημάνουν. Καθυστερήσεις ΔΕΝ υπάρχουν με low floor λεωφορείο και ηλεκτρονικό εισιτήριο ο μέσος χρόνος επιβίβασης του κάθε ατόμου είναι μόλις 2 δευτερόλεπτα. Σε λιγότερο από λεπτό έχεις επιβιβάσει 20 άτομα (λιγότερο απ' όσο κρατάει ένα φανάρι) και σε τρία και κάτι λεπτά έχεις τιγκάρει ένα 12μετρο λεωφορείο. Και για να μην το κουράζουμε... Η συγκοινωνία μιας πόλης είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της...

Όσο για τους οδηγούς... Δεν υπάρχουν πιο κακομαθημένοι και αντιδραστικοί επαγγελματίες οδηγοί από τους οδηγούς της Αθήνας  πουθενά - στην Ευρώπη τουλάχιστον. Ο λόγος είναι απλός, έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν και χωρίς να έχουν να αγχώνονται για τίποτα - απόλυτη ασυδοσία! Κοψ' τους το αυτό και να δεις για πότε εφαρμόζονται τα πάντα... Η απόλυση είναι έσχατο μέσο, με 20 μέρες αργία μια χαρά το καταλαβαίνει ο καθένας... Και μη φαντάζεσαι ότι θα περάσουν όλοι πειθαρχικό, μετά τις πρώτες πέντε-δέκα καμπάνες όλοι θα στρώσουν!

Όσο για το 845 (και το κάθε 845) η απάντηση είναι απλή. Όταν το λεωφορείο φτάνει στην στάση ανοίγει ΟΛΕΣ τις πόρτες. Αν ο τζαμπατζής πάει να μπει από πίσω είναι θέμα δικό του καθώς και ότι πιθανώς πάθει από την πόρτα (που δεν θα τον τραυματίσει, όλα έχουν βαλβίδες αναστροφής). Χώρια που με έναν πολύ απλό μηχανισμό με ελάχιστο που έχουν ΟΛΑ τα λεωφορεία στο εξωτερικό ο οδηγός δεν έχει να ασχοληθεί με τίποτα που να αφορά τις πόρτες αποβίβασης. Απλά τις απελευθερώνει και πατάς ένα κουμπάκι για να ανοίξει και να παραμείνει ανοιχτή όσο κατεβαίνει ο κόσμος, μετά κλείνει μόνη της. Λύσεις βλέπεις υπάρχουν για κάθε φτηνή δικαιολογία...
(20-04-2019, 08:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Δε διαφωνώ με τα παραπάνω, ωστόσο πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την παρούσα κατάσταση, η οποία είναι τραγική, στα ΜΜΜ της Αθήνας. Με τραγικές συχνότητες άνω του 12λέπτου σε γραμμές με αυξημένη επιβατική κίνηση σε ώρα αιχμής, όπως γίνεται αντιληπτό, το μέτρο αυτό είναι καταδικασμένο να μην εφαρμοστεί. 
Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύω το κάθε μεμονωμένο περιστατικό, ωστόσο Λονδίνο, Παρίσι με πολύ μεγαλύτερη ζήτηση στην rush hour (για να μην αναφέρω ας πούμε Χονγκ Κονγκ που πραγματικά η όποια σύγκριση με την Αθήνα είναι στα όρια του γελοίου) και ανάλογες συχνότητες στην δρομολόγηση επιβιβάζουν ΜΟΝΟ από μπροστά και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Συν τοις άλλοις γνωρίζοντας ότι θα αποβιβαστείς από πίσω πας προς το πίσω μέρος του λεωφορείου εξασφαλίζοντας ένα ομαλό passenger flow χωρίς να κατασκηνώνουν όλοι στις πόρτες και χωρίς να παλεύει ο άλλος να ανέβει όταν οι υπόλοιποι προσπαθούν να κατέβουν από την ίδια πόρτα. (α, ξέχασα να το αναφέρω, και με δίπορτα αυτοκίνητα και όχι με λεωφορεία που έχουν περισσότερες πόρτες απ' ότι παράθυρα).
(20-04-2019, 06:36 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Αυτό που ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε κάθε συγκοινωνιακό οργανισμό παντού στον κόσμο στην γραφική πόλη που παριστάνει το ανυπότακτο χωριό του Αστερίξ είναι γελοίο και ανούσιο (αλλά και η ίδια το εφάρμοζε μέχρι το 1993!) πραγματικά με ξεπερνάει...
Στείλε μερικούς που το παίζουν υπεράνω κανονισμών στο πειθαρχικό με ερώτημα απόλυσης (και με διασφαλισμένες τουλάχιστον είκοσι ημέρες αργία) για απείθεια και έλα να δεις τι ωραία που εφαρμόζεται καθολικά...

Υπάρχει βέβαια και η άλλη λύση... Άμεση αντιστοίχιση των επικυρώσεων με τις διαθέσιμες θέσεις ανά ώρα με σημείο αναφοράς πληρότητας το 40%. Και όταν σε κάποιες περιοχές θα ξεχάσουν κάποιοι τι χρώμα έχουν τα λεωφορεία τα ξαναλέμε...


Ότι πεις... Αλήθεια στη Θεσσαλονίκη εφαρμόζεται (πλην ελάχιστων γραμμών με επιβατική κίνηση 5-10 ατόμων);; Ή σε αρκετές άλλες πόλεις (Πράγα, Σόφια, Πολωνία, Αμβούργο με τα 25μετρα vanhool κ.α.);; Επιπλέον και αλλού που εφαρμόζεται δεν γίνεται έλεγχος ειστηρίων (που σε πολλές περιπτώσεις δεν εφικτό κιόλας) οπότε και να εφαρμόζεται είναι παντελώς άχρηστο..


Όσο για τις γελοιότητες με πειθαρχικά που διαβάζουμε να το εφαρμόσουμε και στο 608 καθημερινή με 30-40 άτομα κατά μ.ο. να επιβιβάζονται/αποβιβάζονται σε κάθε στάση και να κάνουμε 2 ώρες (σήμερα κάνει 65'-70')...

Ούτε οι επικυρώσεις είναι σοβαρό κριτήριο καθώς η πλειοψηφία κυκλοφορεί με κάρτες απεριορίστων που δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον να την επικυρώνει σε κάθε μέσο (και στην τελική είναι και χαζό και θα επιβαρύνει άσκοπα τον χρόνο του δρομολογίου).

Άκομα αν εφαρμόσουμε το 40% πληρότητα ως κανόνα σε πολλές γραμμές θα πρέπει να διπλασιάσουμε τον αριθμό των βαρδιών/λεωφορείων φτάνοντας τα κόστη λειτουργίας σε επίπεδα 2009...

(20-04-2019, 07:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Συγγνώμη αλλά ίσως και να είμαι βλάκας και να μην καταλαβαίνω αλλά η οδηγία των ΟΣΥ που έρχεται "κόντρα" στον ΚΟΚ και εξωθεί σε παρανομία; Αναφέρει, όπως σημειώνεις και εσύ, ότι ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπρόσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες. Το σημείο αυτό πρέπει να είναι αυτό που έχει προσδιοριστεί ως στάση λεωφορείου, με τη σήμανση που χρησιμοποιείται εδώ και κάποιες δεκαετίες. Το αν το σημείο αυτό δεν είναι τελικά στο άκρο του οδοστρώματος - αρχή του πεζοδρομίου γιατί κάποιοι αγνοούν ότι 12μ πριν και μετά την στάση λεωφορείου απαγορεύεται η στάθμευση καθιστά παράνομη την οδηγία των ΟΣΥ; Το αν το σημείο αυτό έχει καταληφθεί από τραπεζάκια (βλ. στάση λεωφορείων "Στ. Συγγρού-Φιξ" προς Παραλιακή) ή είναι ιδιαίτερα στενό (βλ. στάση λεωφορείων "Νοσοκ. Ευαγγελισμός" προς Ζωγράφου) και εξωθεί επιβάτες να βρίσκονται συχνά επί του οδοστρώματος, είναι "παρανομία" των ΟΣΥ; Υπάρχει αρχή που χωροθετεί τις στάσεις (ΟΑΣΑ), αρχές που οριοθετούν τις άλλες δραστηριότητες (Ε.ΠΟΙ.ΖΩ. και Δημοτικά Συμβούλια) και αρχές που έχουν την ευθύνη επιβολής του νόμου (Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία). Αν κάποιοι είναι λίγοι σε αυτό που κάνουν δεν καθιστά παράνομο καθετί που έρχεται σε αντίθεση με την "κανονικότητα" που κάποιοι επιβάλουν με το "έτσι γουστάρω".

Πόσο σωστό είναι να κάνεις αποβίβαση πάνω σε δρόμους, κάγκελα, κολωνάκια, κάδους απορριμάτων, φανάρια κλπ; Γιατί σε πάρα πολλές στάσεις αν η πρώτη πόρτα είναι στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες για επιβίβαση (που μερικοί "έξυπνοι" σταματάνε 5-6 μέτρα πριν την στάση το εμπρόσθιο τμήμα μην τυχόν και μπει κανένας από τις πίσω πόρτες..) οι επιβάτες για αποβίβαση κατεβαίνουν ουσιαστικά ΕΚΤΟΣ ΣΤΑΣΗΣ με ότι συνεπάγεται αυτό... Σε τέτοια περίπτωση αν χτυπήσει κάποιος ή δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα με άλλο όχημα κάποιοι θα τρέχουν στα δικαστήρια...

Είχε ανεβάσει και το citybusdrivers ανάρτηση για τα παραπάνω που έδειχνε ενδεικτικά μόνο ελάχιστες από τις στάσεις που έχουν πρόβλημα.

https://citybus-drivers.blogspot.com/201...st_97.html

Ο ΟΑΣΑ (ορθώς) έχει ορίσει τις στάσεις με την λογική ότι στο μέσο του στεγάστρου θα βρίσκεται η μεσαία πόρτα (το λιγότερο). Άλλωστε και οι οδηγοί που εφαρμόζουν την οδηγία όταν δεν έχουν να κάνουν επιβίβαση ΠΑΝΤΟΤΕ σταματάνε με τη μεσαία πόρτα στο στέγαστρο όπως πρέπει.

Δεν λαμβάνω καν υπόψη την περιπτωση παρκαρισμένων μπροστά και πίσω από τη στάση που ναι μεν η νομοθεσία τα απαγορεύει αλλά στην πράξη με τη δραματική έλλειψη θέσεων στάθμευσης σε πολλές περιοχές είναι αναπόφευκτη λόγω της δόμησής τους η οποία αφενός κακώς έγινε πριν πολλές δεκαετίες αφετέρου δεν αλλάζει σήμερα.

Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές σε αυτά που γράφουμε και ας βλέπουμε και λίγο την πραγματικότητα εξω στο δρόμο..
(20-04-2019, 09:02 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Οι συνθήκες στα λεωφορεία της Αθήνας το 1993 με σήμερα είναι σχεδόν ίδιες. Το ίδιο και στα λεωφορεία του υπόλοιπου πλανήτη, ειδικά τις ώρες αιχμής. Και μιλάμε για πόλεις με πολύ πιο δύσκολες συνθήκες από την Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη που μπροστά τους μοιάζουν με παιδική χαρά (ναι, δεν είστε/είμαστε κάτι το ιδιαίτερο, κακομαθημένοι που αρνούνται να προσαμοστούν στους κανόνες μόνο και τίποτα παραπάνω!). Για κανέναν απολύτως λόγο πλην της γαϊδουριάς επιβατών ΚΑΙ εργαζόμενων δεν είναι ανεφάρμοστο το μέτρο. Αν ο επιβάτης επιμένει να στέκεται μπροστά στην πόρτα ενώ πίσω είναι άδειο θα φροντίσουν οι υπόλοιποι (με όχι απαραίτητα ευγενικό τρόπο) να του το επισημάνουν. Καθυστερήσεις ΔΕΝ υπάρχουν με low floor λεωφορείο και ηλεκτρονικό εισιτήριο ο μέσος χρόνος επιβίβασης του κάθε ατόμου είναι μόλις 2 δευτερόλεπτα. Σε λιγότερο από λεπτό έχεις επιβιβάσει 20 άτομα (λιγότερο απ' όσο κρατάει ένα φανάρι) και σε τρία και κάτι λεπτά έχεις τιγκάρει ένα 12μετρο λεωφορείο. Και για να μην το κουράζουμε... Η συγκοινωνία μιας πόλης είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της...

Όσο για τους οδηγούς... Δεν υπάρχουν πιο κακομαθημένοι και αντιδραστικοί επαγγελματίες οδηγοί από τους οδηγούς της Αθήνας  πουθενά - στην Ευρώπη τουλάχιστον. Ο λόγος είναι απλός, έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν και χωρίς να έχουν να αγχώνονται για τίποτα - απόλυτη ασυδοσία! Κοψ' τους το αυτό και να δεις για πότε εφαρμόζονται τα πάντα... Η απόλυση είναι έσχατο μέσο, με 20 μέρες αργία μια χαρά το καταλαβαίνει ο καθένας... Και μη φαντάζεσαι ότι θα περάσουν όλοι πειθαρχικό, μετά τις πρώτες πέντε-δέκα καμπάνες όλοι θα στρώσουν!

Όσο για το 845 (και το κάθε 845) η απάντηση είναι απλή. Όταν το λεωφορείο φτάνει στην στάση ανοίγει ΟΛΕΣ τις πόρτες. Αν ο τζαμπατζής πάει να μπει από πίσω είναι θέμα δικό του καθώς και ότι πιθανώς πάθει από την πόρτα (που δεν θα τον τραυματίσει, όλα έχουν βαλβίδες αναστροφής). Χώρια που με έναν πολύ απλό μηχανισμό με ελάχιστο που έχουν ΟΛΑ τα λεωφορεία στο εξωτερικό ο οδηγός δεν έχει να ασχοληθεί με τίποτα που να αφορά τις πόρτες αποβίβασης. Απλά τις απελευθερώνει και πατάς ένα κουμπάκι για να ανοίξει και να παραμείνει ανοιχτή όσο κατεβαίνει ο κόσμος, μετά κλείνει μόνη της. Λύσεις βλέπεις υπάρχουν για κάθε φτηνή δικαιολογία...

Η γαϊδουριά επιβατών και κάποιων οδηγών βέβαια είναι μία πραγματικότητα με την οποία πρέπει να πορευτείς. 

Αυτά που γράφεις για τους οδηγούς είναι απόλυτη ισοπέδωση. Το ότι κάποιοι από αυτούς είναι κακοί επαγγελματίες το δέχομαι αλλά οι περισσότεροι δεν νομίζω να είναι έτσι. Και ξαναλέω ότι στην αρχή αρκετοί (οι περισσότεροι) έκαναν αυτό που τους ζήτησε η εταιρία και προσπάθησαν να το εφαρμόσουν και το πράγμα δεν δούλεψε και δεν είναι καν η πρώτη απόπειρα εφαρμογής του μέτρου. Δηλαδή μιλάμε για ένα μέτρο που έχει γίνει προσπάθεια να εφαρμοστεί χωρίς επιτυχία τουλάχιστον δύο φορές και όχι για κάποιο μέτρο που δεν εφαρμόστηκε ποτέ και απλά αρνούμαστε αν το προσπαθήσουμε γιατί έτσι γουστάρουμε. 

Ε χαίρω πολύ αυτό πάνω κάτω γινόταν και τώρα που σημαίνει ότι πρακτικά πάμε σε μερική εφαρμογή. Βέβαια σε περίπτωση τραυματισμού κανενός θα πάρει ο διάολος τον οδηγό χωρίς να φταίει σε τίποτα. Εδώ οδηγός είχε βρει άσχημα τον μπελά του γιατί δεν επέτρεψε την επιβίβαση καροτσιού με άτομο με κινητικά προβλήματα καθώς υπήρχε ήδη ένα μέσα και κανονικά απαγορεύεται δεύτερο καρότσι.
(20-04-2019, 09:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ότι πεις... Αλήθεια στη Θεσσαλονίκη εφαρμόζεται (πλην ελάχιστων γραμμών με επιβατική κίνηση 5-10 ατόμων);; Ή σε αρκετές άλλες πόλεις (Πράγα, Σόφια, Πολωνία, Αμβούργο με τα 25μετρα vanhool κ.α.);; Επιπλέον και αλλού που εφαρμόζεται δεν γίνεται έλεγχος ειστηρίων (που σε πολλές περιπτώσεις δεν εφικτό κιόλας) οπότε και να εφαρμόζεται είναι παντελώς άχρηστο..


Όσο για τις γελοιότητες με πειθαρχικά που διαβάζουμε να το εφαρμόσουμε και στο 608 καθημερινή με 30-40 άτομα κατά μ.ο. να επιβιβάζονται/αποβιβάζονται σε κάθε στάση και να κάνουμε 2 ώρες (σήμερα κάνει 65'-70')...

Ούτε οι επικυρώσεις είναι σοβαρό κριτήριο καθώς η πλειοψηφία κυκλοφορεί με κάρτες απεριορίστων που δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον να την επικυρώνει σε κάθε μέσο (και στην τελική είναι και χαζό και θα επιβαρύνει άσκοπα τον χρόνο του δρομολογίου).

Άκομα αν εφαρμόσουμε το 40% πληρότητα ως κανόνα σε πολλές γραμμές θα πρέπει να διπλασιάσουμε τον αριθμό των βαρδιών/λεωφορείων φτάνοντας τα κόστη λειτουργίας σε επίπεδα 2009...


Πόσο σωστό είναι να κάνεις αποβίβαση πάνω σε δρόμους, κάγκελα, κολωνάκια, κάδους απορριμάτων, φανάρια κλπ; Γιατί σε πάρα πολλές στάσεις αν η πρώτη πόρτα είναι στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες για επιβίβαση (που μερικοί "έξυπνοι" σταματάνε 5-6 μέτρα πριν την στάση το εμπρόσθιο τμήμα μην τυχόν και μπει κανένας από τις πίσω πόρτες..) οι επιβάτες για αποβίβαση κατεβαίνουν ουσιαστικά ΕΚΤΟΣ ΣΤΑΣΗΣ με ότι συνεπάγεται αυτό... Σε τέτοια περίπτωση αν χτυπήσει κάποιος ή δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα με άλλο όχημα κάποιοι θα τρέχουν στα δικαστήρια...

Είχε ανεβάσει και το citybusdrivers ανάρτηση για τα παραπάνω που έδειχνε ενδεικτικά μόνο ελάχιστες από τις στάσεις που έχουν πρόβλημα.

https://citybus-drivers.blogspot.com/201...st_97.html

Ο ΟΑΣΑ (ορθώς) έχει ορίσει τις στάσεις με την λογική ότι στο μέσο του στεγάστρου θα βρίσκεται η μεσαία πόρτα (το λιγότερο). Άλλωστε και οι οδηγοί που εφαρμόζουν την οδηγία όταν δεν έχουν να κάνουν επιβίβαση ΠΑΝΤΟΤΕ σταματάνε με τη μεσαία πόρτα στο στέγαστρο όπως πρέπει.

Δεν λαμβάνω καν υπόψη την περιπτωση παρκαρισμένων μπροστά και πίσω από τη στάση που ναι μεν η νομοθεσία τα απαγορεύει αλλά στην πράξη με τη δραματική έλλειψη θέσεων στάθμευσης σε πολλές περιοχές είναι αναπόφευκτη λόγω της δόμησής τους η οποία αφενός κακώς έγινε πριν πολλές δεκαετίες αφετέρου δεν αλλάζει σήμερα.

Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές σε αυτά που γράφουμε και ας βλέπουμε και λίγο την πραγματικότητα εξω στο δρόμο..

Ότι πω! Τι να κάνουμε, βλέπεις ορισμένοι βλέπουμε λίγο παραπέρα από το τι γίνεται στο χωριό μας... Και ξέρουμε και τι συμβαίνει στο εξωτερικό και δεν μπλέκουμε τα BRT με τις γραμμές των λεωφορείων... Θα μπορούσα να σου πω και τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι συγκοινωνιακοί operators εκεί που αναφέρεις αλλά αφενός δεν σε αφορούν και αφετέρου δεν είναι θέμα του συγκεκριμένου φόρουμ (του autobusy.pl ενδεχομένως να είναι)

Από εκεί και πέρα, επειδή δεν υπάρχουν οι "γελοιότητες με τα πειθαρχικά" γι' αυτό ακριβώς κάνει ο κάθε εργαζόμενος ότι γουστάρει γράφοντας κανονικά τον κανονισμό λειτουργίας εκεί που δεν πιάνει μελάνι και γι' αυτόν το λόγο ακριβώς έχεις το χάλι που βαφτίζεις συγκοινωνία. Όσο για την καραμέλα με το χρόνο των δρομολογίων κούρασε, η διαφορά είναι ελάχιστη και το πολύ πολύ από τα 65 λεπτά να πάει μαξ στα 80.

Η επικύρωση του εισιτηρίου (ακόμη και το ελευθέρας) σου δείχνει τι φορτίο κουβαλάει το λεωφορείο. Και σου έχω νέα, με αυτήν θα υπολογίζεται η πληρότητα, συνεπώς όταν σε ένα ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο έχεις 30% επικυρώσεις τότε θα αραιώσει, δεν θα πυκνώσει.

Το Citybusdrivers είναι γνωστό σε όλους όσους έχουμε ασχοληθεί στοιχειωδώς με συγκοινωνιακά θέματα ότι στερείται σοβαρότητας (για να το πω ευγενικά). Το λεωφορείο δεν σταματάει στο στέγαστρο, σταματάει στον ιστό και αν δεν χωράει τον μεταφέρεις πέντε δέκα μέτρα πιο μπροστά. Σταματήστε ορισμένοι να νομίζετε ότι υποτιμάτε την νοημοσύνη μας, την δική σας υποτιμάτε! Όσο για τα παρκαρισμένα στην στάση αφού πρέπει να τα ανεχτούμε να την καταργήσουμε, εξάλλου στην περίπτωση που σταματήσει δίπλα στο παρκαρισμένο και πέσεις και σπάσεις το πόδι σου για παράδειγμα ο οδηγός είναι ακάλυπτος. Κανονικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σταματήσει, εδώ να μην εφαρμόσουμε τον ΚΟΚ;
(20-04-2019, 09:02 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Σε λιγότερο από λεπτό έχεις επιβιβάσει 20 άτομα (λιγότερο απ' όσο κρατάει ένα φανάρι) και σε τρία και κάτι λεπτά έχεις τιγκάρει ένα 12μετρο λεωφορείο. 

Σου έχω συνταρακτικά νέα... Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα με όλες τις πόρτες (3 ή 4) μπορώ να επιβιβάσω 80-90 άτομα και σε 1,5 λεπτό συνολικά (το μισό χρόνο απ όσο θέλει να γεμίσεις 12μετρο) θα έχω περάσει και το φανάρι (που διαρκεί 1 λεπτό)...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17