Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
(25-11-2018, 06:55 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]1:εξυπηρετείται από το 12. Ακόμα και αν γίνει η μετεπιβίβαση θα το καλύψει λογικά το κομάτι το 9 από ΝΣΣ εώς ΚΤΕΛ
11:Μεχρι Χαριλάου 
25: ειπώθηκε παραπάνω 
28,57,59:καλή ιδέα
58:το δεύτερο

1: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ EXPRESS
9: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ
12: ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
(25-11-2018, 07:01 PM)nickbill_777 Έγραψε: [ -> ]1: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ EXPRESS
9: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ
12: ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

1:Δεν θα είναι express το δυτικό-κεντρικό κομάτι του 12 μέσω ΝΣΣ
9:καλά είναι
12:Νομίζω κάπου στην ΔΕΘ καλύτερα
(25-11-2018, 03:57 PM)nickbill_777 Έγραψε: [ -> ]1: Κ.Τ.Ε.Λ. - ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
11: ΠΥΛΑΙΑ - ΣΤ.ΠΑΠΑΦΗ
25:Τ.Σ. ΕΥΚΑΡΠΙΑ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
28: ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ - 424 ΓΣΝΕ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ - ΣΥΚΙΕΣ
59: Τ.Σ. ΕΥΚΑΡΠΙΑ - ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΠΕΥΚΑ - ΝΕΑΠΟΛΗ
59Ε:Τ.Σ. ΕΥΚΑΡΠΙΑ - 424 - ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΠΕΥΚΑ - ΝΕΑΠΟΛΗ
57: ΠΟΛΙΧΝΗ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
58: Τ.Σ. ΠΛΑΣΤΗΡΑ (ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ-Ν.ΚΡΗΝΗ-ΧΗΛΗΣ) - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ ή
58: ΣΤ.ΕΛΒΕΤΙΑΣ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ

Τα Πεύκα χρειάζονται αρκετά οχήματα! Όποτε μια γραμμή θα έπρεπε να ξεκινάει από Πεύκα και να πηγαίνει κέντρο!
(25-11-2018, 07:43 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Τα Πεύκα χρειάζονται αρκετά οχήματα! Όποτε μια γραμμή θα έπρεπε να ξεκινάει από Πεύκα και να πηγαίνει κέντρο!

59: ΠΕΥΚΑ - ΣΤ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ή Ν.Σ.Σ. ή συγχώνευση 59-64 και θα είναι 59 "ΦΙΛΥΡΟ - ΠΕΥΚΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ" ε;
25: Τ.Σ. ΕΥΚΑΡΠΙΑ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
(25-11-2018, 07:48 PM)nickbill_777 Έγραψε: [ -> ]59: ΠΕΥΚΑ - ΣΤ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ή Ν.Σ.Σ. ή συγχώνευση 59-64 και θα είναι 59 "ΦΙΛΥΡΟ - ΠΕΥΚΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ" ε;
25: Τ.Σ. ΕΥΚΑΡΠΙΑ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ

57: Ας μείνει όπως είναι γιατί εξυπηρετεί πάρα πολύ κόσμο
59: Πεύκα - ΣΤ. Νεαπολη κυλικό
25-64: Φίλυρο - Νεάπολη - Ν.Σ. Σταθμος
(25-11-2018, 09:21 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]57: Ας μείνει όπως είναι γιατί εξυπηρετεί πάρα πολύ κόσμο
59: Πεύκα - ΣΤ. Νεαπολη κυλικό
25-64: Φίλυρο - Νεάπολη - Ν.Σ. Σταθμος

59: καλό
25-64: Θα είναι το 25 ή το 64. αν είναι 25 "ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ή Ν.Σ.Σ. " ε;
57: Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Και οι γραμμές 25Α-64Α-64Β-64Ε-64Κ πώς θα είναι ή ΔΕΝ θα είναι; πχ
25Ε "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ - ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ" ε;
(25-11-2018, 09:44 PM)nickbill_777 Έγραψε: [ -> ]59: καλό
25-64: Θα είναι το 25 ή το 64. αν είναι 25 "ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ή Ν.Σ.Σ. " ε;
57: Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Και οι γραμμές 25Α-64Α-64Β-64Ε-64Κ πώς θα είναι ή ΔΕΝ θα είναι; πχ
25Ε "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ - ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ" ε;

25: Φίλυρο - Νεάπολη - ΝΣΣ
25Α: Νεάπολη - ΝΣΣ ή Βενιζέλου
57 Χορτιάτης - Αριστοτελους
25Α, Β, Ε, Κ: Όπως είναι τώρα αλλά σαν γραμμή η 25!
25-25Α-57 : καλά.
25Α-25Β-25Ε-25Κ θα είναι :

25Ε: ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ έτσι;
(26-11-2018, 06:20 PM)nickbill_777 Έγραψε: [ -> ]25-25Α-57 : καλά.
25Α-25Β-25Ε-25Κ θα είναι :

25Ε: ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ έτσι;

Γενικά νομίζω ότι το θέμα δεν είναι να βρούμε την σωστή ονομασία αυτό λύνεται πολύ εύκολα αλλά μια βιώσιμη λύση για όλες τις περιοχές όχι μόνο για τις γραμμες 25-57-64 αλλά γενικά!
Με όσα έχουμε γράψει έχουμε πει σκέψεις κάθισα και τα έγραψα έβαλα και δικά μου . Για αυτό σας πρωτείνω μαζί και τα δικά μου


Ø Οι γραμμές 4-36-79:
4: ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ – Α.Σ. ΙΚΕΑ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ»                             2 ΟΧΉΜΑΤΑ
36  «ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ – ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ – IKEA - COSMOS»          2  ΟΧΗΜΑΤΑ
79   «ΧΑΡΙΛΑΟΥ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ  ΜΕΣΩ Α.Σ. ΙΚΕΑ»                   1  ΟΧΗΜΑ
Οι γραμμές 4-79 θα έχουν το σήμα του αεροπλάνου.
Ø Η γραμμή 5 θα πηγαίνει κανονικά αλλά θα κάνει τέρμα στον Λευκό Πύργο μαζί με το 50 θα είναι. Θα έχει 14 λεωφορεία και το 5Α θα κάνει την ίδια διαδρομή με το 5.Εκεί έχει μια ευθεία μεγάλη θα χοράνε κιάλα λεωφορεία όπως 15 , 24 .... .
Ø Η γραμμή 6 αντί να πηγαίνει για τέρμα στην πλ.ελευθερίας θα πηγαίνει στην πλ. Αριστοτέλους. Θα ανεβαίνει από την Αγγελάκη και μετά θα στρίβει αριστερά και μετά στο Πέταλο. Επιστροφή από Εγνατία και θα κατεβαίνει από την 3ΗΣ Σεπτεμβρίου και θα ακολουθεί την παλια διαδρομή. 13 οχήματα.
Ø Η γραμμή 7 θα αλλάξει ονομασία « ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ – ΣΤ. ΦΛΕΜΙΝΓ-ΣΤ.ΕΚΘΕΣΗ». Θα κάνει στάση σε 2 σταθμούς μετρού.
Ø Η γραμμή 11 αντί να πηγαίνει μέχρι τον Ν.Σ.Σ. θα πηγαίνει μέχρι την Παπαναστασίου . Θα ονομαστεί «ΠΥΛΑΙΑ – ΣΤ. ΠΑΠΑΦΗ» θα ονομαστεί έστι γιατί θα είναι και ο σταθμός του μετρου. Συνεπώς η γραμμή 10 θα αυξηθεί σε λεωφορεία. Και τα 16 θα λειτουργούν κάθε  μέρα.
Ø Οι γραμμές 20 -21 γίνονται μία. Θα ξεκινάει από ΕΥΟΣΜΟΣ (αφετηρία τους) μετά θα πηγαίνει ΜΕΝΕΜΕΝΗ και μετά θα κάνει νέο τέρμα στην πλ. Ελευθερίας. Ονομάζεται η διαδρομή ως 20 «ΕΥΟΣΜΟΣ – ΜΕΝΕΜΕΗ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» . Θα περνάει μέσω Αμπελόκηπους στην μετάβαση και επιστροφή  θα περνάει λίγο από Παύλου  Μελά. Θα έχει συνολικά 23 λεωφορεία από το 20-21. Στο δρόμο θα κυκλοφορούν μόνο τα 17 λεωφορεία. Μετά το 18 θα καλύπτει ελάχιστα κενά του  20 και θα έχει μεγάλο αριθμό οχημάτων, από 3 θα πάει στα 7και τα 7 θα λειτουργουν. Θα ξεκινάει από Μενεμένη- Κορδελιό και θα καλύπτει ένα ελάχιστο στην Μενεμένη και μετά θα πηγαίνει στους ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ από τους Αμπελόκηπους και στην επιστροφή λίγο από το Παύλο Μελά και αμπελόκηπους. Επίσης η γραμμή 42 αλλάζει δρομολόγιο και θα μπαίνει μέσα στην Μενεμένη και θα έχει τακτικά λεωφορεία, 5 οχήματα θα έχει κάθε μέρα.
42 «ΜΕΝΕΜΕΝΗ-ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΜΕΠΛΟΚΗΠΟΥΣ»  δεν θα έχει Α ή Β μόνο μία γραμμή που θα έχει 5 οχήματα συνολικά κάθε μέρα.
Ø Η γραμμή κορμού 27 γίνεται πιο μεγάλη γραμμή που θα συνδέει τους δύο σταθμούς μετεπιβίβασης ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ και Α.Σ. ΙΚΕΑ. Θα έχει 18 λεωφορεία και θα κυκλοφορούν μόνο τα 16 λεωφορεία. Προς ΙΚΕΑ θα πηγαίνει από ΕΓΝΑΤΙΑ και μετά από Βούλγαρη – Κηφισιά – ΒΥΖΑΝΤΙΟ – ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ. Στην επιστροφή θα κάνει την ίδια διαδρομή.
Θα ονομαστεί :   27Κ  «ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ – Α.Σ. ΙΚΕΑ»
Ø Η γραμμή κορμού 32 θα πηγαίνει κανονικά αλλά στην μετάβαση θα περνάει μέσω Παύλου Μελά και λίγο από Αμπελόκηπους  και στην Επιστροφή από Αμπελόκηπους και  λίγο από  Παύλου  Μελά και εύοσμο και μετά στην αφετηρία του. Επίσης το 32Α θα είναι μία γραμμή με την νέα λεωφορειακή γραμμή 32Κ που θα πηγαίνει και μέσω Γυμναστηρίου. Θα κυκολοφούν 16 λεωφορεία.
Ø Η γραμμή 34 θα κάνει  τέρμα σε 2 διαφορετικές αφετηρίες. Η μία είναι στον Σ.Μ. ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ και η άλλη στην ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ. Για την μετάβαση θα πηγαίνει Α.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ μετά από τον δρόμο «ΛΑΓΚΑΔΑ». Στην επιστροφή θα κάνει την ίδια διαδρομή αλλά θα πηγαίνει από τον δρόμο «ΛΑΓΚΑΔΑ» και μετά μέσω Αμπελοκήπους και θα πηγαίνει Α.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και μετά Σ.Μ. ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ. Θα έχει 13 λεωφορεία και θα κυκλοφορούν μόνο τα 12 λεωφορεία. Και θα ονομαστή: 34 « ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ – Α.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ»
Ø Επίσης η γραμμή τοπική Ευόσμου 43 θα πηγαίνει μέχρι το ΝΟΣ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Ø Η γραμμή 23 θα ξεκινάει από την ΔΕΘ και θα πηγαίνει ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ και μετά στην ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥ. Θα είναι πιο καλό.

Ø Οι γραμμές 15 – 24 ΑΝΤΊ να πηγαίνουν στην πλ. Ελευθερίας θα πηγαίνουν στον λευκό πύργο μαζί με το 50 και το 5.Από το λιμάνι θα πηγαίνουν για τον λευκό πύργο και για την μετάβαση θα πηγαίνουν από 3ης Σεπτεμβρίου και θα ανεβαίνουν ΑΓΓΕΛΑΚΗ και κανονικά μετά.
Ø Η γραμμές 45 γίνεται express και πηγαίνει μέχρι το Αεροδρόμιο Μακεδονίας. Αλλά θα περνάει μέσω Μητροπόλεως στην Επιστροφή. Στην μετάβαση από Εγνατία.  Συνολικά θα κάνει 18 στάσεις και στην επιστροφή θα κάνει 20 στάσεις. Θα έχει  3 λεωφορεία. Ονομάζεται Sadκαι το σήμα του αεροπλάνου θα έχει)
     Χ2 «Κ.Τ.Ε.Λ. – ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ –ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ» και Χ2Α «ΚΤΕΛ – ΚΟΣΜΟΣ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ»
Ø Η γραμμή 52 θα λειτουργεί κανονικά «Ν.Σ.Σ.-Α.Τ.Ε.Ι.-ΣΙΝΔΟ» αλλά αλλάζει η γραμμή 52Α  και γίνεται EXPRESS Ε1 «Α.Τ.Ε.Ι. – Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ» που θα είναι μια καλή διαδρομή.
Ø Η γραμμή 12 θα πηγαίνει μέχρι τα πανεπιστήμια και το 1  θα πηγαίνει Κ.Τ.Ε.Λ. – ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ  EXPRESS (μαζί με το 50 – 5 – 15 – 24).Και το 90 θα κάνει άλλο δρομολόγιο 90  «ΜΑΛΓΑΡΑ – ΣΙΝΔΟ – ΚΟΥΦΑΛΙΑ»  μετά το 90Α «ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ-ΧΑΛΗΔΩΝΑ – ΜΑΛΓΑΡΑ» και 90Β «ΛΟΥΔΙΑΣ-ΜΑΛΓΑΡΑ – ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ».
Ø Μετά το 80 θα πηγαίνει «ΜΑΛΓΑΡΑ – ΣΙΝΔΟ»
Ø Η γραμμή 83 θα πηγαίνει μέχρι την πλ.ελευθερίας και θα παρκένι στη θέση του 25. Θα έχει 2 γραμμές και στη θέση του 83Ν θα είναι μια νέα γραμμή 93 «ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΛΑΓΚΑΔΑ-ΟΙΚ.ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΖΗ» μέσω Α.ΛΑΓΥΝΩΝ και το 83 «ΛΑΓΥΝΑ-ΛΑΓΚΑΔΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» 83Α «ΑΝΑΛΥΨΗ-ΧΡΥΣΑΥΓΗ – ΛΑΓΚΑΔΑ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ»
Ø Nέα λεωφορειακή γραμμή 41 «ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ» μέσω Μητροπόλεως. Θα έχει 4 λεωφορεία. Και το σήμα του Αεροπλάνου θα έχει.
ØΗ γραμμή 1 θα είναι express και θα ξεκινάει από τα ΚΤΕΛ και θα πηγαίνει ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ.

ØΗ γραμμή 28 θα πηγαίνει «ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΩΕΡΓΙΟΥ – 424 ΓΣΝΕ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΣΥΚΙΕΣ»
ØΗ γραμμή 9 θα ξεκινάει από τα Κ.Τ.Ε.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και θα πηγαίνει Λαχαναγορά αντί να κάνει τέρμα στον Ν.Σ.Σ.
ØΟι γραμμές 51 – 54 κορμού γίνονται μία . Θα κάνει το δρομόλογιο για τα ΙΩΝΙΑ του 54 και μετά για Σίνδο του 51 το δρομολόγιο. Θα κυκλοφορεί με  12 λεωφορεία την ημέρα.         Και ονομάζεται: 54  «ΣΙΝΔΟ – ΙΩΝΙΑ –Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ» . Θα ξεκινάει από τον Ν.Σ. Σταθμό και θα κάνει το δρομολόγιο του 51-54 μέχρι σε ένα σημείο και μετά θα κάνει το δρομολόγιο του 51 από τα ΙΩΝΙΑ θα πηγαίνει κατευθείαν και θα εκτελεί το δρομολόγιο του 51 μέχρι την ΣΙΝΔΟ Τ.Σ. . Στη επιστροφή θα κάνει το ίδιο δρομολόγιο θα περνάει μέσω ONE SALONIKA και Ν.Σ.Σ. .     

ØΝα γίνει νέος ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ που θα είναι οι γραμμες : 7,12,23,26,35. Και θα ονομαστούν : (στις γραμμές 7-23 σας είχα στήλει την προηγούμενη φορά. Θα είναι οι γραμμές στον Νέο Σ.Μ.Δ.Ε.Θ. οι:

7       «ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ-ΣΤ.ΦΛΕΜΙΝΓ-ΣΤ.ΕΚΕΘΣΗ» 12 «ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ –ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ» 23 «Δ.Ε.Θ. – ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ» 26 «ΚΑΛΛΙΘΕΑ – ΣΤ. ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ» και 35Κ «ΠΟΛΙΧΝΗ-ΜΕΤΕΩΡΑ-ΣΤ.ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ».

ØΟι γραμμές 29-35 να συγχωνευτούν και να υπάρχει η γραμμή 35Κ «ΠΟΛΙΧΝΗ-ΜΕΤΕΩΡΑ-ΣΤ.ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ. Θα κυκλοφορεί με 12 λεωφορεία την ημέρα. Συνολικά θα έχει 15 οχήματα. Και έτσι και η γραμμή 35Κ θα κάνει στον νέο Σ.Μ. Δ.Ε.Θ.   .

ØΜια νέα γραμμή Ε4 που θα εξυπηρετεί τους κατοίκους του Ν. Ρύσιου που θα ενώνει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας με το Ρύσιο και Βασιλικά. Θα λειτουργει μόνο καθημερινή με 6 λεωφορεία, express θα είναι. Ονομάζεται: Ε4 «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΡΥΣΙΟ-ΒΑΣΙΛΙΚΑ» μέσω ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ. Θα έχει νόημα ειδικά αν είναι καθημερινή σχολικές ημέρες αλλά και μη σχολικές ημερες (χειμερινη - θερινη εβδομαδα) θα καλύπτει ανάγκες του κόσμου.

ØΗ λεωφορειακή γραμμή 17 «ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ –Ν.Σ.Σ.» δεν θα πηγαίνει μέχρι τον Ν.Σ.Σ. θα πηγαίνει μέχρι την Πλ. Αριστοτέλους (ΠΕΤΑΛΟ) και ονομάζεται ως:    17 « ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ»

ØΗ γραμμή εξπρες    70 ονομάζεται Χ70  και δεν θα υπάρει Α μόνο μέχρι ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΠΑΝΟΜΗΣ θα πηγαίνει.

Ø Η γραμμή εξπρες 71 ονομάζεται Χ71    και δεν θα έχει Α. Θα πηγαίνει μέχρι ΑΓ.ΤΡΙΑΔΑ                         Χ71  « Ν.Σ.Σ. – ΠΕΡΑΙΑ – ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ»

Ø Η γραμμή τοπική 77Η ονομάζεται  Θ5 με το ίδιο δρομολόγιο.
Ø Όπως είχατε πει συγχώνευση γραμμών στις γραμμές 14 (Α.ΤΟΥΜΠΑ-ΝΣΣ) και 37 (ΚΡΥΟΝΕΡΙ-ΝΣΣ). Θα είναι η γραμμή 14 που θα πηγαίνει «Α.ΤΟΥΜΠΑ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ-Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ» και για το νοσοκομείο ‘’ΓΕΝΕΙΣ’’ θα εξηπηρετεί η γραμμή 14Α  θα ξεκινάει και μετάβαση και επιστροφή από Α.ΤΟΥΜΠΑ και ΚΡΥΟΝΕΡΙ. Η γραμμή η νέα 14 θα έχει 16 λεωφορεία που θα λειτουργούν κάθε μέρα και τα σαββατοκύριακα 12 λεωφορεία.
Γραμμές 25-57-58-59 τα είπαμε πρόσφατα παραπάνω είναι.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21