Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
(20-06-2018, 12:26 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Από αύριο (21/6/2018) η αφετηρία της λεωφορειακής γραμμής 155 μεταφέρεται στον διαμορφωμένο χώρο στον σταθμό Μετρό "Άγ. Δημήτριος" (νέα ονομασία: ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ) και η διαδρομή της θα πραγματοποιείται πλέον έως τη συμβολή των οδών Αεροπορίας και Λαμίας. Το υπόλοιπο τμήμα προς το Αμαξοστάσιο Ελληνικού καταργείται, ενόψει της παύσης λειτουργίας και απομάκρυνσής του από τον χώρο.

Η απόφαση του ΟΑΣΑ: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A8...nline=true

Καλα με ποια λογικη να συνεχιστεί αυτη η γραμμη; Είχε λογο υπαρξης λόγω του αμαξοστασίου που από εδώ και περα δεν θα υπάρχει. Ηταν και δυστυχώς από οτι φαινεται θα συνεχίσει να ειναι η πιο άχρηστη γραμμή ολου του λεκανοπεδίου κατά τη γνώμη μου.
(20-06-2018, 03:59 PM)konnos Έγραψε: [ -> ]Καλα με ποια λογικη να συνεχιστεί αυτη η γραμμη; Είχε λογο υπαρξης λόγω του αμαξοστασίου που από εδώ και περα δεν θα υπάρχει. Ηταν και δυστυχώς από οτι φαινεται θα συνεχίσει να ειναι η πιο άχρηστη γραμμή ολου του λεκανοπεδίου κατά τη γνώμη μου.

Δόξα τον Θεό, από άχρηστες γραμμές στο Λεκανοπέδιο βρίσκει ακόμα κάποιος αν θέλει. Καλώς ή κακώς αρκετοί επιβάτες από τις γειτονιές που περνάει το 155 προτιμούν να πάρουν το λεωφορείο μέχρι τον "Αγ. Δημήτριο" ακόμα και για να επιβιβαστούν στο Μετρό, μιας και η μειωμένη συχνότητα στο Αγ. Δημητριος - Ελληνικό δε βοηθάει. Άλλωστε και οι όποιες απόπειρες έγιναν (πχ συνένωση με 216), έδειξαν ότι τελικά μόνο η διαδρομή του 155 είχε ενδιαφέρον.
Πάντως είχα διαβάσει ότι μια από τις συνέπειες του κλεισίματος του Ελληνικού, θα ήταν η κατάργηση του 155. Από την άλλη μπορεί να ακολουθηθεί διαδικασία τύπου 165, δηλαδή "σταδιακή" κατάργηση της γραμμής.
Καλά δεν είναι μόνο το 155 άχρηστο. Όπως για παράδειγμα δε καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης δύο γραμμών που εκτελούν σχεδόν ίδια διαδρομή, όπως τα Α10 και Β10, και Α11 και Β11. Από την άλλη δε καταλαβαίνω το λόγο κατάργησης χρήσιμων γραμμών όπως το Α16 πρόσφατα. Με την ίδια λογική Πολύ φοβάμαι ότι και το Γ16 δεν έχει και πολλά ψωμιά μάλλον, αφού ήδη έφυγαν Α16 και Β16.
(20-06-2018, 04:48 PM)NightLine Έγραψε: [ -> ]Καλά δεν είναι μόνο το 155 άχρηστο. Όπως για παράδειγμα δε καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης δύο γραμμών που εκτελούν σχεδόν ίδια διαδρομή, όπως τα Α10 και Β10, και Α11 και Β11. Από την άλλη δε καταλαβαίνω το λόγο κατάργησης χρήσιμων γραμμών όπως το Α16 πρόσφατα. Με την ίδια λογική Πολύ φοβάμαι ότι και το Γ16 δεν έχει και πολλά ψωμιά μάλλον, αφού ήδη έφυγαν Α16 και Β16.

Η περίπτωση των Α10-Β10 και Α11-Β11 δεν προκαλεί σπατάλη οχημάτων. Στη μία περίπτωση έχουμε μία διαφοροποίηση στο Μένιδι και στην άλλη περίπτωση τη διέλευση από το Πανόραμα της Πετρούπολης. Και μία να ήταν η γραμμή, ο αριθμός οχημάτων που θα απασχολούνταν θα παρέμενε ο ίδιος.

Το Α16 ή παλιότερα το Β16 είναι διαφορετικές περιπτώσεις. Εκεί πράγματι προέκυψε ίσως κάποια εξοικονόμηση, αλλά σίγουρα δεν περιμένει μάταια ο επιβάτης τι θα περάσει και να έρχονται παρέα κορμός και τοπικό και μετά άλλη μισή ώρα αναμονή. Το ίδιο θα φανεί κάποια στιγμη ότι πρέπει να γίνει και με το Γ16-866, γιατί η φιλοσοφία για το δίκτυο των επίγειων ΜΜΜ είναι η τροφοδότηση των ΜΣΤ. Και αν αύριο μεθαύριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταφέρει να ενισχύσει τα δρομολόγια του Προαστιακού, αναμφίβολα κάποιος Ασπροπυργιώτης θα αξίζει να τον επιλέξει για να φτάσει σε 25' στο Κέντρο της Αθήνας.
(20-06-2018, 03:14 PM)Alex37 Έγραψε: [ -> ]Για το Β2 δεν βλέπω κάτι, άρα να υποθέσω ότι τα πρωινά θα μπαίνει κανονικά στο αμαξοστάσιο;

Δεν χρειαζεται αποφαση στη "διαυγεια" το Β2. Η κανονικη του διαδρομη δεν αλλαζει. Τα 4-5 δρομολογια που εκανε προς το Α/Σ Ελληνικου, απλα θα πηγαινουν στο παλιο αεροδρομιο.
(20-06-2018, 05:21 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Δεν χρειαζεται αποφαση στη "διαυγεια" το Β2. Η κανονικη του διαδρομη δεν αλλαζει. Τα 4-5 δρομολογια που εκανε προς το Α/Σ Ελληνικου, απλα θα πηγαινουν στο παλιο αεροδρομιο.

Το Β2 θα μπορούσε να πιάνει την Αλίμου και να καταλήγει στο Στ Αργυρούπολης με κατάργηση του 142. Πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσει και η παραλία ικανοποιητική σύνδεση με μετρό και Βουλιαγμένης.
(20-06-2018, 05:37 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Β2 θα μπορούσε να πιάνει την Αλίμου και να καταλήγει στο Στ Αργυρούπολης με κατάργηση του 142. Πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσει και η παραλία ικανοποιητική σύνδεση με μετρό και Βουλιαγμένης.

Η παραλία έχει σύνδεση με το Μετρό με το 217 (Δάφνη), το 101 (Ηλιούπολη & Άλιμος), το 109 (Ηλιούπολη & Αγ. Δημήτριος) και το 142 (Αργυρούπολη). Δε νομίζω πως έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει το να ανέβει το Β2, αφού και στο Μετρό της Αργυρούπολης δεν υπάρχει επαρκής χώρος για τέρμα και τις ώρες αιχμής θα χάνει χρόνο στο φανάρι για να στρίψει από Αλίμου δεξιά στην Ποσειδώνος.
Ανατροπή φαίνεται πως έχουμε στον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ για τη γραμμή 700. Η πρόταση δημιουργίας δύο αντίρροπων (?) γραμμών (700Α & 700Β) για σύνδεση της Πετρούπολης με τους σταθμούς της Ανθούπολης και του Περιστερίου φαίνεται πως αποσύρθηκε και υπάρχει νέα πρόταση, σύμφωνα με την οποία η γραμμή 700 θα καταλήγει στον σταθμό της Ανθούπολης μέσω της λεωφ. Θηβών και ιδρύεται νέα λεωφορειακή γραμμή (702) που θα ακολουθεί την παλιά διαδρομή της γραμμής 700 έως τον σταθμό του Αγίου Αντωνίου.

Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιλίου που εμφανίζονται και τα σχεδιαγράμματα με τις διαδρομές των δύο λεωφορειακών γραμμών (700 & 702): https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A39%CE%...nline=true
Καλύτερη είναι αυτή με βασικό αρνητικό ότι κάθε μία γραμμή μόνη της θα είναι κάθε του Αγίου Ποτέ!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8