Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2011
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Σωστά τα 400-459 αρχικά πήγαν Πέτρου Ράλλη.
Όπώς αρχικά τα Ν2 140-177,σημερινά 540-577 ήταν στον Αγ. Δημήτριο.
Ενώ τα 578-729 αρχικά πήγαν στον Πειραιά.
Αργότερα τα χωριστικαν ως εξής τα 540-659 Πέτρου Ράλλη και 660-729 Ελληνικο.
Συμπληρώνω ότι τα ΜΒ0405Ν1. Επειδή δεν γνωρίζω όλη τους την ιστορία, παραθέτω μόνο ότι τα τελευταία χρόνια την έβγαζαν στον "νότο" (Ελληνικό - Μπραχάμι), με εξαίρεση τον τελευταίο καιρό που έφυγαν μερικά για τον Βοτανικό
Μια διόρθωση για τα Ν1
1995-1999 όλα στο Ελληνικό
1999-2009 Ελληνικό-Ανθούσα
2009-2010 Ελληνικό-Αγ. Δημήτριος-Βοτανικός
Με τα Ν1 άνοιξε η Ανθούσα, όταν ακόμα ο χώρος του αμαξοστασίου ήταν χωμάτινος. Τα έστειλαν εκεί από το Ελληνικό, όπου πλέον δεν χωρούσαν και λόγω της έλευσης των GN2.
(10-01-2011, 08:50 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ουτε για πλάκα! Για να μην μετρήσω τα σημεία ένα-ενα που δεν χωράνε νταλίκα, αρκούμαι να σας αναφέρω τη γωνία Κέας και Δροσοπούλου στην Κυψέλη (054,622) τη διπλή γωνία "S" Μπόταση -Στουρνάρη - Μπουμπουλίνας (224) καθώς και την αναστροφή του 224 στο Πολύγωνο.
για την 622 ουτε λογος για νταλικα στα στενα του Γουδιου!!!

να κάνω μια διόρθωση στο A1 γιατί πριν 2 βδομάδες το είδα με irisbus agora s
απο ποτε τα Β-Γ18 παιρνει iris??
Από τότε που δεν υπαρχουν λεφτά για ανταλλακτικά για τις σόμπες οι οποίες κλασσικά όλο προβλήματα είναι και αναγκάζονται να βάζουν από πειραιά λεωφορεία
(03-10-2010, 12:20 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Η Ραλλη στελνει οδηγους στο Α/Σ Πειραια οπως πολυ σωστα ειπε ο B10M γιατι υπαρχει ζητημα προμηθειας ανταλλακτικων για τις Volvo κυριως. Αυτη τη στιγμη ειναι ακινητοποιημενες στο αμαξοστασιο της Π. Ραλλη αρκετες νταλικες και δεν θα μετακινηθουν εαν δεν βρεθουν ανταλλακτικα για να επισκευαστουν.

Οκτωμβριος 2010.


(09-01-2011, 03:20 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Μάλλον βιάστηκα.

Αυτο πρεπει να ισχυει απο αυριο ή απο την επομενη Δευτερα. Εχω δει βάρδιες.

Απο αυτα που πηρε το αυτι μου, εδωσε το 700 η Ράλλη μαλλον στο Βοτανικό και πηρε Α/Β/Γ16.

Επισης πηρε βαρδιες, αν οχι ολοκληρα, τα Α1/Β1 με IAD απο Πειραια. Μαλιστα μιλουσα και μου ειπαν επι λεξη "Πηραμε Α1" και φυσιολογικα πααντησα "ωραια, solaris παλι στην παραλια" και πηρα την αποστομωτικη απαντηση "Οχι, θα βγαζουμε IAD απο Πειραια" και εμεινα καγκελο.

Που θα χωρεσει ο κοσμος του Α1 σε IAD ιδεα δεν εχω.. Και μιλαμε για καθημερινες..

Παντως ειναι καλο να υιοθετησουμε αυτη τη λογικη του panos81 με τις συντομογραφιες στα μοντελα οχηματων. Πολυ πρακτικο.

Ιανουαριος 2011.

Μα καλα, καθε φορα που μενουν οι volvo, πρεπει να ανακατευνοται 2 αμαξοστασια για να μην μενει χωρις λεωφορεια η Αττικη? Ελεος με αυτα τα λεωφορεια.
Άμα δεν υπάρχουν λεωφορεία και τα υπόλοιπα είναι δεσμευμένα σε άλλες γραμμές λογικό είναι να ανακατεύονται τα αμαξοστάσια
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28