Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Η έκπληξη της ημέρας είναι το 7000ατρο στην 21! Πολύ ευχάριστο είναι και ότι τα 9000αρα υπερτερούν των 8000αρων στην 3. Το #8063 δίνει την 11.

1 #6012 #6043 #6069 και #7056 #7104 #7018
2 #7017 #7047 #7070
3 #8058 #8068 #8073 #8082 και #9025 #9031 #9035 #9038 #9045
4 #7016 #7023 #7043 #7067 #7084 #7085
5 #8038 #8044 #8067 #8077 #8089
6 #8005 #8016 #8017
11 #8042 #8054 #8063 #8080
12 #7004 #7027 #7029 #7037 #7051 #7057 #7068 #7069
13 #8034 #8045 #8047 #8048 #8049 #8052
15 #7049 #7101
21 #6010 #6030 #6036 #6056 και #7082
24 #7088
25 #7036
(24-02-2014, 06:10 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Η έκπληξη της ημέρας είναι το 7000ατρο στην 21! Πολύ ευχάριστο είναι και ότι τα 9000αρα υπερτερούν των 8000αρων στην [b]3[/b]. Το #8063 δίνει την 11.

Nαι, σε τέτοιο βαθμό που στη 10 έβαλαν πάλι ... 12μετρο! Angry Χωρίς να έχω δει αριθμό οχήματος, κατέβαινε στις 18:10 μπροστά από το Χίλτον προς Τζιτιφιές.

Τα 9000αρα στο 3 μεγάλη ...επιτυχία! Κάνουν το δρομολόγιο ... 30μετρο από 24μετρο (αφού έρχονται πακέτο με το 13 Chair )
(24-02-2014, 09:49 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Nαι, σε τέτοιο βαθμό που στη 10 έβαλαν πάλι ... 12μετρο! Angry Χωρίς να έχω δει αριθμό οχήματος, κατέβαινε στις 18:10 μπροστά από το Χίλτον προς Τζιτιφιές.

Τα 9000αρα στο 3 μεγάλη ...επιτυχία! Κάνουν το δρομολόγιο ... 30μετρο από 24μετρο (αφού έρχονται πακέτο με το 13 Chair )

12μετρο στη 10; Η χαρά του στοιβάγματος! Το καλύτερο είναι ότι σε μία φάση πέρασε ένα 12μετρο στην 3 στοιβαγμένο και από πίσω ένα 18μετρο άδειο! Δηλαδή το 3 δεν μπορεί να συντονιστεί με τον εαυτό του όχι να συντονιστεί με τη 13. Εκεί πια ζητάμε πολλά!
(24-02-2014, 10:23 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]12μετρο στη 10; Η χαρά του στοιβάγματος! Το καλύτερο είναι ότι σε μία φάση πέρασε ένα 12μετρο στην 3 στοιβαγμένο και από πίσω ένα 18μετρο άδειο! Δηλαδή το 3 δεν μπορεί να συντονιστεί με τον εαυτό του όχι να συντονιστεί με τη 13. Εκεί πια ζητάμε πολλά!

Πραγματικά, αυτό το χάλι με τα 3/13 είναι απερίγραπτο. Είτε πρωϊ είναι, είτε απόγευμα, είτε Κυριακή, είτε έχει κίνηση είτε όχι, μαζί πάνε, μαζί έρχονται, αφήνοντας κάτι "ξηγημένα" 20λεπτα κενά σε ώρα αιχμής.

Μια πρόταση ρεαλιστική θα ήταν να κοπεί και το 13 στο Γηροκομείο και να αποξηλωθεί ο κλάδος Ν. Ψυχικού. Ούτως ή άλλως, με τρεις-τέσσερις επιβάτες πάνε τα τρόλλευ μέχρι εκεί, και η απόσταση περπατήματος από την Κηφισιας είναι 3-4 λεπτά.
Πέραν του γεγονότος ότι υπάρχουν από την πλευρά της Κηφισίας τα 036, 140 (7-8 διελεύσεις σε ώρα αιχμής), από δε το Μετρό Κατεχάκη είναι και το 402 (οπότε πάμε στις 10-11 διελεύσεις). Η πλειοψηφία των επιβατών έτσι κινείται.
Συνεπώς, ακόμη και αν έρχεται κανείς από Βασ. Σοφίας, είναι προτιμότερο να πάρει ό,τι περάσει (3, 10, 550) και να αλλάξει λεωφορείο στην Κατεχάκη - πιό γρήγορα θα φτάσει απ' ότι να περιμένει το 13.
(25-02-2014, 11:57 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πραγματικά, αυτό το χάλι με τα 3/13 είναι απερίγραπτο. Είτε πρωϊ είναι, είτε απόγευμα, είτε Κυριακή, είτε έχει κίνηση είτε όχι, μαζί πάνε, μαζί έρχονται, αφήνοντας κάτι "ξηγημένα" 20λεπτα κενά σε ώρα αιχμής.

Μια πρόταση ρεαλιστική θα ήταν να κοπεί και το 13 στο Γηροκομείο και να αποξηλωθεί ο κλάδος Ν. Ψυχικού. Ούτως ή άλλως, με τρεις-τέσσερις επιβάτες πάνε τα τρόλλευ μέχρι εκεί, και η απόσταση περπατήματος από την Κηφισιας είναι 3-4 λεπτά.
Πέραν του γεγονότος ότι υπάρχουν από την πλευρά της Κηφισίας τα 036, 140 (7-8 διελεύσεις σε ώρα αιχμής), από δε το Μετρό Κατεχάκη είναι και το 402 (οπότε πάμε στις 10-11 διελεύσεις). Η πλειοψηφία των επιβατών έτσι κινείται.
Συνεπώς, ακόμη και αν έρχεται κανείς από Βασ. Σοφίας, είναι προτιμότερο να πάρει ό,τι περάσει (3, 10, 550) και να αλλάξει λεωφορείο στην Κατεχάκη - πιό γρήγορα θα φτάσει απ' ότι να περιμένει το 13.
Βέβαια προκύπτει και ένα καλό από το πακέτο 3/13. Όταν έρχεται με 8000αρο το 3 που είναι στοιβαγμένο μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο και από πίσω είναι το 13 κάποιοι πιο έξυπνοι ή όσοι δεν χωρέσουν στο 3 πάνε στο 13 πίσω και γλυτώνουν το πολύ στοίβαγμα. Είναι το μόνο καλό που προκύπτει θα έλεγα. Γιατί μάλλον χωρίς 13 η 3 θέλει ολόκληρη 9000αρα.
Vanhool στο 20Κ!!!!! Δεν γνωρίζω αριθμό, όσοι είστε κοντά μπορείτε να σπεύσετε για φωτογραφία.
(26-02-2014, 01:22 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Vanhool στο 20Κ!!!!! Δεν γνωρίζω αριθμό, όσοι είστε κοντά μπορείτε να σπεύσετε για φωτογραφία.

Και χθές είδα δύο VanHool. Προφανώς κατέβασαν από το Ρούφ 3-4 οχήματα αξιόμαχα στον Πειραιά , για να κάνουν τη γραμμή αυτή. Δρομολόγια δεν ξέρουμε (αφού δεν τα εμφανίζουν) αλλά αποκλείεται να έχει πιό συχνά από 15λεπτο.
Κατά συνέπεια, τα 6000αρα που είναι κάτω, θεωρούνται πλέον "υλικό προς εκποίηση", αφού δεν "τσουλάνε".

(25-02-2014, 01:48 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Βέβαια προκύπτει και ένα καλό από το πακέτο 3/13. Όταν έρχεται με 8000αρο το 3 που είναι στοιβαγμένο μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο και από πίσω είναι το 13 κάποιοι πιο έξυπνοι ή όσοι δεν χωρέσουν στο 3 πάνε στο 13 πίσω και γλυτώνουν το πολύ στοίβαγμα. Είναι το μόνο καλό που προκύπτει θα έλεγα. Γιατί μάλλον χωρίς 13 η 3 θέλει ολόκληρη 9000αρα.

Δεν εννοώ να κόψουν το 13 και να μείνει το 3 με τα οχήματα που έχει σήμερα. Εξυπακούεται ότι όλα τα οχήματα του 13 θα πάνε στο 3 και θα δώσουν ένα συντονισμένο 7λεπτο.

Άλλη λύση : Κόβεις σε κάθε περίπτωση τον κλάδο Ν. Ψυχικού και ορίζεις κοινή αφετηρία 3/13 το Γηροκομείο, άρα δεδομένος ο συντονισμός. Από την πλευρά της Πατησίων, τα αφήνεις ώς έχουν (το 3 Φιλαδέλφεια, το 13 Λαμπρινή). Ο χρόνος που θέλει το 3 να φτάσει από την ΑΕΚ στη Σωτηριάδου (10-12') είναι ο αυτός που θέλει το 13 να κατεβεί από Λαμπρινή. Αν βάλεις τις αναχωρήσεις εναλλάξ, θα προκύψει κάτι σαν το 2/4 (σχετικά ομαλή ροή οχημάτων). Σε σχέση με τα σημερινά χάλια, θα ήταν κατακόρυφη η αύξηση της αξιοπιστίας και της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Δεν αξίζει το κόπο αλλά βάλτο να πάει στο καλό! Ο Νίκος από πάνω είχε το πιο ενδιαφέρον. Sad
Μάλιστα επειδή είδα το 1 σήμερα με πολλά 6000αρα και καθώς έχω καιρό να μπω σε 6000αρο σκέφτηκα ευκαιρία είναι! Το περίμενα και αυτό κουβαλήθηκε με 7000αρο Tongue

1 #6012 #6035 #6050 #6057 #6083 #6111 και #7030 #7100
2 #7026
3 #8031 #8051 #8086 #8089 και #9045 #9047
4 #7028 #7078
5 #8023 #8030 #8084 #8091
6 #8004 #8005 #8007 και #9002
10 #9008
11 #8014 #8034 #8043 #8056
12 #7002 #7004 #7029 #7037 #7066 #7092
13 #8072 #8077 #8085
15 #7027 #7056 #7104
21 #6009 #6049 #6075
24 #7064 #7073

(26-02-2014, 04:42 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Και χθές είδα δύο VanHool. Προφανώς κατέβασαν από το Ρούφ 3-4 οχήματα αξιόμαχα στον Πειραιά , για να κάνουν τη γραμμή αυτή. Δρομολόγια δεν ξέρουμε (αφού δεν τα εμφανίζουν) αλλά αποκλείεται να έχει πιό συχνά από 15λεπτο.
Κατά συνέπεια, τα 6000αρα που είναι κάτω, θεωρούνται πλέον "υλικό προς εκποίηση", αφού δεν "τσουλάνε".


Δεν εννοώ να κόψουν το 13 και να μείνει το 3 με τα οχήματα που έχει σήμερα. Εξυπακούεται ότι όλα τα οχήματα του 13 θα πάνε στο 3 και θα δώσουν ένα συντονισμένο 7λεπτο.

Άλλη λύση : Κόβεις σε κάθε περίπτωση τον κλάδο Ν. Ψυχικού και ορίζεις κοινή αφετηρία 3/13 το Γηροκομείο, άρα δεδομένος ο συντονισμός. Από την πλευρά της Πατησίων, τα αφήνεις ώς έχουν (το 3 Φιλαδέλφεια, το 13 Λαμπρινή). Ο χρόνος που θέλει το 3 να φτάσει από την ΑΕΚ στη Σωτηριάδου (10-12') είναι ο αυτός που θέλει το 13 να κατεβεί από Λαμπρινή. Αν βάλεις τις αναχωρήσεις εναλλάξ, θα προκύψει κάτι σαν το 2/4 (σχετικά ομαλή ροή οχημάτων). Σε σχέση με τα σημερινά χάλια, θα ήταν κατακόρυφη η αύξηση της αξιοπιστίας και της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Συμφωνώ με αυτό που λες αλλά μην νομίζεις (μιας και το ανέφερες ως παράδειγμα) και τα 2 και 4 συνήθως μαζί πάνε πακέτο και αυτά!
Για τα υπόλοιπα λογικό να μπήκε 7000αρο στην 20Κ αφού και τραβάνε καλύτερα και υπάρχουν περισσότερα ενεργά!
(26-02-2014, 04:42 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Και χθές είδα δύο VanHool. Προφανώς κατέβασαν από το Ρούφ 3-4 οχήματα αξιόμαχα στον Πειραιά , για να κάνουν τη γραμμή αυτή. Δρομολόγια δεν ξέρουμε (αφού δεν τα εμφανίζουν) αλλά αποκλείεται να έχει πιό συχνά από 15λεπτο.
Κατά συνέπεια, τα 6000αρα που είναι κάτω, θεωρούνται πλέον "υλικό προς εκποίηση", αφού δεν "τσουλάνε".

Πέρασα σήμερα το μεσημέρι από τον Πειραιά. Το 20Κ όντως εκτελείται με Α300Τ, συγκεκριμένα είδα τα #7053, #7063, #7103. Τα δρομολόγια του 20Κ εκτελούνται ανά 20 περίπου λεπτά. Σημείωση: κάθε όχημα της γραμμής το είδα με διαφορετική προμετωπίδα ("ΚΑΣΤΕΛΛΑ", "ΠΕΙΡΑΙΑΣ" και "ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ").
(28-02-2014, 09:43 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Πέρασα σήμερα το μεσημέρι από τον Πειραιά. Το 20Κ όντως εκτελούνται με Α300Τ, συγκεκριμένα είδα τα #7053, #7063, #7103. Τα δρομολόγια του 20Κ εκτελούνται ανά 20 περίπου λεπτά. Σημείωση: κάθε όχημα της γραμμής το είδα με διαφορετική προμετωπίδα ("ΚΑΣΤΕΛΛΑ", "ΠΕΙΡΑΙΑΣ" και "ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ").

Ανά 10' περίπου ήταν οι αναχωρήσεις από Νέο Φάληρο. Πάντως από την αφετηρία τουλάχιστον 2 τα είδαμε με τον nikos1991 με προμετωπίδα "ΠΕΙΡΑΙΑΣ". Στην Τερψιθέα, όμως, πετύχαμε 7000αρο με προμετωπίδα "ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ".
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16