Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: VanHool A507
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3
(28-12-2013, 11:07 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το μόνο που με χαλάει είναι πως ίσως δεν ξαναπάω βόλτα με τα Vanhoolakia.... [img]images/smilies/cry.gif[/img][img]images/smilies/cry.gif[/img]

 
Δευτέρα-Τρίτη δεν θα χει ξεμείνει κανένα για μια τελευταία βόλτα;


 
Θα πάω Αθήνα αύριο μήπως πετύχω και κάνω ένα τελευταίο ταξίδι με Vanhoolάκι! 
Είναι δηλαδή 100% [img]images/smilies/sad.gif[/img]

 

 
(29-12-2013, 04:59 AM)'georgio' Έγραψε: [ -> ]Δευτέρα-Τρίτη δεν θα χει ξεμείνει κανένα για μια τελευταία βόλτα;


 

 


Δευτέρα - Τρίτη όλο και κάτι θα έχει ξεμείνει. Δεν είδα χθες με τι κυκλοφορούσε γιατί μετά τις 16:20 η γραμμή μένει με ένα όχημα. Απλά με "πειράζει" που δεν θα υπάρχει από Πέμπτη και μετά. Η αλήθεια είναι πως τα Vanhoolακια μετά από 22 χρόνια προσφοράς έχουν γεράσει, αλλά δεν είναι και ότι το καλύτερο να ξέρεις πως θα πάνε για σκραπ...
 
Κανένα για μουσείο; Δεν θα σώσουν κανένα για μουσειακό;
(29-12-2013, 12:50 PM)'ecoj' Έγραψε: [ -> ]Θα πάω Αθήνα αύριο μήπως πετύχω και κάνω ένα τελευταίο ταξίδι με Vanhoolάκι! 
Είναι δηλαδή 100% [img]images/smilies/sad.gif[/img]

 

 

 

Τι να σας πω, δεν νομίζω να κάνουν πρόβα τζενεράλε με Neoplan αν συνέχιζαν τα Vanhool από 2/1.. Τώρα αν εξοριστούν τα Vanhool από τον πράσινο δακτύλιο, δηλαδή από το 060 και 100 που δουλεύουν, δεν ξέρω αν αξίζει - αν θα τα στείλουν σε άλλες γραμμές.

(29-12-2013, 12:59 PM)'ecoj' Έγραψε: [ -> ]Κανένα για μουσείο; Δεν θα σώσουν κανένα για μουσειακό;

 
Μας προλάβαν οι Γερμανοί στο Marburg. Εκεί μετέτρεψαν σε μουσειακό το μοναδικό εκτός ΕΘΕΛ Vanhool που κατασκευάστηκε. Ελπίζω να τους ακολουθήσουμε και να κρατήσουμε κάτι.
 
(29-12-2013, 01:10 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Τι να σας πω, δεν νομίζω να κάνουν πρόβα τζενεράλε με Neoplan αν συνέχιζαν τα Vanhool από 2/1.. Τώρα αν εξοριστούν τα Vanhool από τον πράσινο δακτύλιο, δηλαδή από το 060 και 100 που δουλεύουν, δεν ξέρω αν αξίζει - αν θα τα στείλουν σε άλλες γραμμές.

Προτείνω απόσυρση των midi neoplan του πειραια και αντικατάστασης του με solarinia ελληνικού. Ας μας φέρουν εδώ τα vanhool! :p


 
(29-12-2013, 05:10 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Προτείνω απόσυρση των midi neoplan του πειραια και αντικατάστασης του με solarinia ελληνικού. Ας μας φέρουν εδώ τα vanhool! :p

Μόνο στα τοπικά Γλυφάδας και ΒΒΒ νομίζω ότι μπορούν να μπουν, γιατί, όλες οι υπόλοιπες γραμμές κινούνται εντός μεγάλου δακτυλίου (συμπεριλαμβανομένης και της Ηλιούπολης).
Αν είναι να μην μπαίνουν κέντρο τα Vanhool A507 δεν νομίζω να έχουν λόγο ύπαρξης πια. 
Όσο για τα Neoplan N4007 χρειάζονται γενικά δυστυχώς και ας είναι σε κακή κατάσταση γενικότερα ειδικά όσα είναι στον Πειραιά. Δεν βγαίνουν οι γραμμές μόνο με τα Solaris Urbino 8,6.

 

Τώρα που το σκέφτομαι, εντελώς θεωρητικά οι μόνες γραμμές που θα μπορούσαν να δουλέψουν τα Α507, εκτός από το κέντρο, λαμβάνοντας υπόψιν τη πολύ χαμηλή χωρητικότητα είναι τοπικά Άνω Λιοσίων (709, 749), τοπικά Βούλας - Βουλιαγμένης άντε και τοπικά Κηφισιάς! Κοινώς δεν χρειάζονται πια. 
(29-12-2013, 06:44 PM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: [ -> ]Μόνο στα τοπικά Γλυφάδας και ΒΒΒ νομίζω ότι μπορούν να μπουν, γιατί, όλες οι υπόλοιπες γραμμές κινούνται εντός μεγάλου δακτυλίου (συμπεριλαμβανομένης και της Ηλιούπολης).

 

Ούτε για τα τοπικά Γλυφάδας είναι καθώς δεν χωράνε τίποτα. Πλέον, το 205 τιγκάρει Ν1 και το θέμα είναι ότι τα δρομολόγια μπλέκονται πολύ μεταξύ τους π.χ. ένα όχημα μπορεί να κάνει 116, στο επόμενο δρομολόγιο 205, στο επόμενο 124 κτλ. οπότε ακόμα και τα Solaris ίσως έχουν θέμα.



 

(29-12-2013, 07:24 PM)'ecoj' Έγραψε: [ -> ]Τώρα που το σκέφτομαι, εντελώς θεωρητικά οι μόνες γραμμές που θα μπορούσαν να δουλέψουν τα Α507, εκτός από το κέντρο, λαμβάνοντας υπόψιν τη πολύ χαμηλή χωρητικότητα είναι τοπικά Άνω Λιοσίων (709, 749), τοπικά Βούλας - Βουλιαγμένης άντε και τοπικά Κηφισιάς! Κοινώς δεν χρειάζονται πια. 

 

Τα τοπικά Άνω Λιοσίων και Κηφισιάς βγαίνουν από Βοτανικό που είναι μέσα στον μεγάλο δακτύλιο. Κατ' εμέ ένα μουσειακό χρειάζεται να κρατήσουν και τα υπόλοιπα ας τα πουλήσουν.

 
Με την κατά γράμμα εφαρμογή της νομοθεσίας και λαμβάνοντας υπόψιν την επιβατική κίνηση της κάθε γραμμής, οι μόνες που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν Vanhool είναι οι 162/163. Ακόμη και η 142 δε μπορεί να το πάρει, γιατί εισέρχεται στο Καλαμάκι, που είναι εντός δακτυλίου.

Για γραμμές που δρομολογούνται από Πειραιά και Βοτανικό δεν το συζητάμε καν! Εκεί τα ίδια τα αμαξοστάσια είναι εντός απαγορευμένης ζώνης.
Σελίδες: 1 2 3