Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7
Πολύ μακρυνάρι δε θα 'ταν άμα πήγαινε Νεόκτιστα; Κι ενώ θεωρήτικα θα 'κλεινε έτσι μια συγκοινωνιακή "τρύπα" (δίνοντας ανταπόκριση στο 805) στην πράξη δε νομίζω ότι αυτές οι περιοχές θα το τιμήσουν με την παρουσία τους! Big Grin Θυμάμαι κάποτε το 805 ξεκίναγε από Αιγάλεω, έμπαινε μέσα από Διϋλιστήρια, Νεόκτιστα, συνέχιζε ευθεία κι έβγαινε στη Λ.Νάτο στο ύψος του νεκροταφείου των Άνω Λιοσίων!! (λίγο πριν το ΜΑΚ) Από 'κει έστριβε αριστερά στη Νάτο κι έβγαινε Ασπρόπυργο όπου τερμάτιζε. Τέλεια διαδρομή για βόλτα, την είχα κάνει κανα δυο φορές, αλλά ειδικά στο κομμάτι Νεόκτιστα-Άνω Λιόσια ήμουνα ο μόνος επιβάτης! Big Grin Γενικά δε νομίζω πως αυτά τα μέρη είναι φτιαγμένα για αστική συγκοινωνία.
(28-12-2012, 01:16 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Πολύ μακρυνάρι δε θα 'ταν άμα πήγαινε Νεόκτιστα; Κι ενώ θεωρήτικα θα 'κλεινε έτσι μια συγκοινωνιακή "τρύπα" (δίνοντας ανταπόκριση στο 805) στην πράξη δε νομίζω ότι αυτές οι περιοχές θα το τιμήσουν με την παρουσία τους! Big Grin Θυμάμαι κάποτε το 805 ξεκίναγε από Αιγάλεω, έμπαινε μέσα από Διϋλιστήρια, Νεόκτιστα, συνέχιζε ευθεία κι έβγαινε στη Λ.Νάτο στο ύψος του νεκροταφείου των Άνω Λιοσίων!! (λίγο πριν το ΜΑΚ) Από 'κει έστριβε αριστερά στη Νάτο κι έβγαινε Ασπρόπυργο όπου τερμάτιζε. Τέλεια διαδρομή για βόλτα, την είχα κάνει κανα δυο φορές, αλλά ειδικά στο κομμάτι Νεόκτιστα-Άνω Λιόσια ήμουνα ο μόνος επιβάτης! Big Grin Γενικά δε νομίζω πως αυτά τα μέρη είναι φτιαγμένα για αστική συγκοινωνία.

Όχι και τόσο. Γιατί το 711 δεν έχει που να σταματήσει και το βάλανε σε ενα εγκαταλελειμένο ερογαστάσιο. Για να εχει ανταποκριση, θα ήταν πιο βολικο!
Κι επειδή δεν έχει που να σταματήσει να το τρέχουνε στα Νεόκτιστα;; (λες κι εκεί έχει χώρο) Ε τότε γιατί δεν το πάνε κατευθείαν Ελευσίνα που 'χει άπλετο χώρο;; Big Grin Αν το θέμα είναι η ρεμίζα, μπορεί απλούστατα να πάει αμαξοστάσιο Θριασίου. Άλλωστε μέχρι πριν λίγα χρόνια έκανε τέρμα εκεί το 746.
(30-12-2012, 06:03 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Κι επειδή δεν έχει που να σταματήσει να το τρέχουνε στα Νεόκτιστα;; (λες κι εκεί έχει χώρο) Ε τότε γιατί δεν το πάνε κατευθείαν Ελευσίνα που 'χει άπλετο χώρο;; Big Grin Αν το θέμα είναι η ρεμίζα, μπορεί απλούστατα να πάει αμαξοστάσιο Θριασίου. Άλλωστε μέχρι πριν λίγα χρόνια έκανε τέρμα εκεί το 746.

Θα μπορούσε και το 805 να πάει Ζωφριά, που έχει χώρο εκεί τουλάχιστον.
(28-12-2012, 01:16 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Πολύ μακρυνάρι δε θα 'ταν άμα πήγαινε Νεόκτιστα; Κι ενώ θεωρήτικα θα 'κλεινε έτσι μια συγκοινωνιακή "τρύπα" (δίνοντας ανταπόκριση στο 805) στην πράξη δε νομίζω ότι αυτές οι περιοχές θα το τιμήσουν με την παρουσία τους! Big Grin Θυμάμαι κάποτε το 805 ξεκίναγε από Αιγάλεω, έμπαινε μέσα από Διϋλιστήρια, Νεόκτιστα, συνέχιζε ευθεία κι έβγαινε στη Λ.Νάτο στο ύψος του νεκροταφείου των Άνω Λιοσίων!! (λίγο πριν το ΜΑΚ) Από 'κει έστριβε αριστερά στη Νάτο κι έβγαινε Ασπρόπυργο όπου τερμάτιζε. Τέλεια διαδρομή για βόλτα, την είχα κάνει κανα δυο φορές, αλλά ειδικά στο κομμάτι Νεόκτιστα-Άνω Λιόσια ήμουνα ο μόνος επιβάτης! Big Grin Γενικά δε νομίζω πως αυτά τα μέρη είναι φτιαγμένα για αστική συγκοινωνία.

Μη σου πώ ούτε καν για κατοικία. Τόπος εξορίας TongueTongueTongue
Πρόταση για την επέκταση της Γραμμής 727 ΑΧΑΡΝΑΙ - ΜΕΣΟΝΥΧΙ:

Πρόκειται για την μικρότερη γραμμή των Αχαρνών, η οποία φτάνει μέχρι και τις ταβέρνες του Μεσονυχίου. Γιατί να μην επεκταθεί μέχρι την Πάρνηθα(Τελεφερίκ);
(08-01-2013, 06:00 PM)krikri13 Έγραψε: [ -> ]Πρόκειται για την μικρότερη γραμμή των Αχαρνών, η οποία φτάνει μέχρι και τις ταβέρνες του Μεσονυχίου. Γιατί να μην επεκταθεί μέχρι την Πάρνηθα(Τελεφερίκ);

Το ότι είναι η μικρότερη δεν σημαίνει ότι πρέπει να επεκταθεί. Μία γραμμή επεκτείνεται όταν θα αυξήσει την εξυπηρέτηση ή για λειτουργικούς λόγους (πχ να αναλάβει μέρος κάποιας άλλης γραμμής που η μεταβολή της θα άφηνε κάποιους χωρίς εξυπηρέτηση).
(08-01-2013, 06:42 PM)abc Έγραψε: [ -> ]Το ότι είναι η μικρότερη δεν σημαίνει ότι πρέπει να επεκταθεί. Μία γραμμή επεκτείνεται όταν θα αυξήσει την εξυπηρέτηση ή για λειτουργικούς λόγους (πχ να αναλάβει μέρος κάποιας άλλης γραμμής που η μεταβολή της θα άφηνε κάποιους χωρίς εξυπηρέτηση).
Μα εννοείται πως θα αναλάβει τον κόσμο που πάει στο καζίνο κι έμεινε χωρίς εξυπηρέτηση με την κατάργηση του 714! Για μένα έπρεπε να 'χει επεκταθεί ήδη εδώ και πολύ καιρό! Κι αν όχι μέχρι ΣΚΑ, μέχρι Κάραβο οπωσδήποτε!
(08-01-2013, 07:31 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Μα εννοείται πως θα αναλάβει τον κόσμο που πάει στο καζίνο κι έμεινε χωρίς εξυπηρέτηση με την κατάργηση του 714! Για μένα έπρεπε να 'χει επεκταθεί ήδη εδώ και πολύ καιρό! Κι αν όχι μέχρι ΣΚΑ, μέχρι Κάραβο οπωσδήποτε!

Δεν χρειαζεται επεκταση . Καταργηση και επεκταση του Β10 και ανα 2 η 3 δρομολογια να πηγαινουν τελεφερικ ωστε επιτελους οι κατοικοι να αποκτησουν σωστη συγκοινωνια και οχι να σταματαει στις 22.30 . Νομιζω οι κατοικοι της Μποσκιζας δεν ειναι ανωτεροι ωστε να εχουν λεωφορειο μεχρι μετα τα μεσανυχτα ενω στο Μεσονυχι να περπατανε στο κρυο και στο σκοταδι
(08-01-2013, 09:49 PM)dora Έγραψε: [ -> ]Δεν χρειαζεται επεκταση . Καταργηση και επεκταση του Β10 και ανα 2 η 3 δρομολογια να πηγαινουν τελεφερικ ωστε επιτελους οι κατοικοι να αποκτησουν σωστη συγκοινωνια και οχι να σταματαει στις 22.30 . Νομιζω οι κατοικοι της Μποσκιζας δεν ειναι ανωτεροι ωστε να εχουν λεωφορειο μεχρι μετα τα μεσανυχτα ενω στο Μεσονυχι να περπατανε στο κρυο και στο σκοταδι
Καλά αυτό θα ήταν το καλύτερο! Θα χωράνε όμως οι νταλίκες του Β10 μέσα από το Μεσονύχι;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7