Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Δείτε τα δρομολόγια του 537 : http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p537
6 την ημέρα! Από εκεί που ήταν 8 την ημέρα! Αντί να κάνουν κάπως καλύτερη την συχνότητα την κομματιάζουν κιόλας! Καλύτερο θα ήταν να καταργηθεί το 721, το 503 και το 537 και να δημιουργηθεί μία γραμμή με συχνότητα 20' με όνομα ΑΧΑΡΝΑΙ - ΚΗΦΙΣΙΑ (μέσω ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ) και να πηγαίνει από το Μενίδι στην Βαρυμπόμπη, από εκεί στην Κηφισιά και να γυρνάει στο Μενίδι από την διαδρομή του 721 στον γυρισμό.
(05-10-2011, 12:24 AM)nikost Έγραψε: [ -> ]Δείτε τα δρομολόγια του 537 : http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p537
6 την ημέρα! Από εκεί που ήταν 8 την ημέρα! Αντί να κάνουν κάπως καλύτερη την συχνότητα την κομματιάζουν κιόλας! Καλύτερο θα ήταν να καταργηθεί το 721, το 503 και το 537 και να δημιουργηθεί μία γραμμή με συχνότητα 20' με όνομα ΑΧΑΡΝΑΙ - ΚΗΦΙΣΙΑ (μέσω ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ) και να πηγαίνει από το Μενίδι στην Βαρυμπόμπη, από εκεί στην Κηφισιά και να γυρνάει στο Μενίδι από την διαδρομή του 721 στον γυρισμό.

Τα δρομολόγια για την εξυπηρέτηση των μαθητών τι έγιναν;
Δεν ξέρω...
(05-10-2011, 12:24 AM)nikost Έγραψε: [ -> ]Δείτε τα δρομολόγια του 537 : http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p537
6 την ημέρα! Από εκεί που ήταν 8 την ημέρα! Αντί να κάνουν κάπως καλύτερη την συχνότητα την κομματιάζουν κιόλας! Καλύτερο θα ήταν να καταργηθεί το 721, το 503 και το 537 και να δημιουργηθεί μία γραμμή με συχνότητα 20' με όνομα ΑΧΑΡΝΑΙ - ΚΗΦΙΣΙΑ (μέσω ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ) και να πηγαίνει από το Μενίδι στην Βαρυμπόμπη, από εκεί στην Κηφισιά και να γυρνάει στο Μενίδι από την διαδρομή του 721 στον γυρισμό.

Και πώς θα πιάνει την πλατεία της Βαρυμπόμπης; Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει δρόμος από την Τατοίου προς την Πλατεία, πριν την διασταύρωση της Βαρυμπόμπης.....
Θα κάνει τον κύκλο της πλατείας και μετά θα κάνει την πορεία που έχει το 503 προς Κηφισιά.
Οι τροποποιήσεις που προτείνω είναι στις εξής γραμμές:

507 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΣΤΑΜΑΤΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ (μέχρι Λίμνη):
Επέκταση διαδρομής

508+509 ΣΥΝΧΩΝΕΥΣΗ =
= 510 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ - ΚΡΥΟΝΕΡΙ
Πιο συχνα δρομολόγια ανα 15' - 20' (μέσω Αγ.Στεφάνου)

535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - Ε.ΠΟΝΤΟΣ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ (μέχρι Λίμνη)
Επέκταση διαδρομής

ή

507 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΣΤΑΜΑΤΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ (να διέρχεται από την Λεωφ.Δροσιάς-Σταμάτας)
508 ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ - ΠΕΥΚΟΦΥΤΟ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
509 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΚΡΥΟΝΕΡΙ (ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ)
535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΑΝΟΙΞΗ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ (να διέρχεται από την Μαραθώνος στην περιοχή του Ε.Πόντου)
536 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΡΟΔΟΠΟΛΗ - ΔΙΟΝΥΣΟΣ (συνεχίζει Γρ.Κυδωνίων-Διονύσου-Αγ.Ιωάννου-28ης Οκτωμβρίου και επιστροφή)
Μέχρι το 1998 περίπου, πήγαινε λεωφορείο της ΕΘΕΛ στη Λίμνη και στο Κτήμα Τατοϊου. Καταργήθηκαν στα πλαίσια περικοπών (από τότε...).

Τατόϊ είχα πάει 2 φορές, πολύ ωραία διαδρομή. Είχε και μια βρύση με τρεχούμενο νερό κοντά στο τέρμα. Η γραμμή μέχρι Βαρυμπόμπη ακολουθούσε το 503, έμπαινε μέσα στη Βαρυμπόμπη, συνέχιζε πρός το εστιατόριο "Λεωνίδας" και ακολουθούσε το δρόμο πρός Άγιο Πέτρο και Κατσιμίδι, με οχήματα IVECO-Magirus Deutz. Λίγοι επιβάτες, ούτε 10, όμως άξιζε η διαδρομή.
Κάποιες σκέψεις περί των τοπικών γραμμών του "καλλικρατικού" Δήμου Διονύσου (τον αποτελούν Αγ. Στέφανος, Άνοιξη, Διόνυσος, Δροσιά, Κρυονέρι, Ροδόπολη, Σταμάτα)...

Σήμερα, την επικράτεια του Δήμου Διονύσου διατρέχουν, προς εξυπηρέτηση των δημοτικών ενοτήτων του οι εξής γραμμές:
- 507 (4 οχήμ.): Εξυπηρετεί μεγάλου μέρος του οδικού άξονα Κηφισίας/Ελ. Βενιζέλου/Θησέως, τη Δροσιά, τη Ροδόπολη και τη Σταμάτα.
- 508 (4 οχήμ): Εξυπηρετεί το σύνολο του προαναφερθέντος οδικού άξονα, τον Αγ. Στέφανο και τον Οικισμό Ποντίων.
- 509 (4 οχήμ): Εξυπηρετεί το σύνολο του προαναφερθέντος οδικού άξονα, τον Αγ. Στέφανο και το Κρυονέρι.
- 535 (2 οχήμ): Εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του προαναφερθέντος οδικού άξονα, της Λ. Ανοίξεως, τον Αγ. Στέφανο και τον Εύξεινο Πόντο.
- 536 (4 οχήμ.): Εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του προαναφερθέντος οδικού άξονα, το Διόνυσο και τη Ραπεντώσα.
(Σύνολο οχημάτων: 8)
Όλες οι προαναφερθείσες λεωφορειακές γραμμές έχουν αφετηρία στο Ζηρίνειο (Κηφισιά).

Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψιν:
α) Το ότι πλέον δεν έχουμε επί μέρους δήμους και κοινότητες στην υπό μελέτη περιοχή, αλλά ενιαίο δήμο, με παράλληλη ενοποίηση και των δημοτικών υπηρεσιών.
β) Το ότι στον ενιαίο Δήμο Διονύσου, για την εξυπηρέτηση του κοινού, λειτουργούν μόνο δύο ΚΕΠ, εκ των οποίων το ένα βρίσκεται στον Αγ. Στέφανο (Ηρ. Πολυτεχνείου 25Β) και το άλλο στη Δροσιά (Λ. Μαραθώνος 3).
γ) Την επικάλυψη του οδικού άξονα Κηφισίας/Ελ. Βενιζέλου/Θησέως από πλήθος γραμμών, με ακανόνιστες διελεύσεις, που δεν προσφέρουν ουσιαστική εξυπηρέτηση.
δ) Την έλλειψη προσωπικού κίνησης στην ΟΣΥ και τη συρρίκνωση των εσόδων της εταιρείας, που έχουν ως συνέπεια τη μείωση του συγκοινωνιακού έργου.

Έχω κάνει ως σκέψεις τα εξής:
508: Το τέρμα της μεταφέρεται στην Ηρ. Πολυτεχνείου, πλησίον του Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου και θα αποτελεί τη βασική γραμμή εξυπηρέτησης του οδικού άξονα Κηφισίας/Ελ. Βενιζέλου/Θησέως. Ο χρόνος διαδρομής της διαμορφώνεται περίπου στα 40' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα πραγματοποιούνται ανά 10' τις ώρες αιχμής, με 8 οχήματα.
509: Ενοποιείται με το τμήμα της 508 από Αγ. Στέφανο έως Οικ. Ποντίων, με διέλευση μέσω της Χέλμου, ώστε να εξυπηρετεί και το Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου, αλλά και τις εκεί δημοτικές υπηρεσίες (ΚΕΠ). Ο χρόνος διαδρομής της διαμορφώνεται περίπου στα 25' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα εκτελούνται ανά 25' τις ώρες αιχμής με 2 οχήματα.
536: Ενοποιείται με την 507, καλύπτοντας και τη διαδρομή επί της Λ. Ανοίξεως της 535. Ο χρόνος διαδρομής διαμορφώνεται περίπου στα 55' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα πραγματοποιούνται ανά 22' τις ώρες αιχμής με 5 οχήματα.
507: Καταργείται, λόγω κάλυψης της διαδρομής της από τις γραμμές 536 και 508.
535: Μετατρέπεται σε τοπική, με αφετηρία στον Εύξεινο Πόντο και διαδρομή κανονικά έως τη συμβολή Μαραθώνος/Χέλμου και έπειτα, δεξιά Χέλμου, δεξιά Κοίμ. Θεοτόκου, αριστερά Καραολή & Δημητρίου, αριστερά Μυστρά, δεξιά Κρήνης, δεξιά Καραολή & Δημητρίου, αριστερά Ευάγ. Πεντζερίδη, δεξιά Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Κοιμ. Θεοτόκου, αριστερά Χέλμου, αριστερά Λ. Μαραθώνος, συνέχεια κανονικά. Ο χρόνος διαδρομής της διαμορφώνεται περίπου στα 30' ανά κατεύθυνση και τα δρομολόγιά της θα εκτελούνται ανά 30', με 1 όχημα.

Έτσι, η κατάσταση των οχημάτων διαμορφώνεται ως εξής:
507 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 0 (Κατάργηση)
508 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 8 (10' αιχμή)
509 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 2 (25' αιχμή)
535 => ΠΡΙΝ: 2 | ΜΕΤΑ: 1 (30' αιχμή)
536 => ΠΡΙΝ: 4 | ΜΕΤΑ: 5 (22' αιχμή)
Σύνολο => ΠΡΙΝ: 18 | ΜΕΤΑ: 16 (Εξοικονομούνται 2 οχήματα)

Και τώρα δεκτή πάσα κριτική (γι' αυτό άλλωστε το γράφω)...
Τα οχήματα που έχουν τα Τοπικά Ζηρηνείου (503/507/508/509/535/536) νομίζω είναι 17 χωρίς να είμαι σίγουρος. Παλιά τόσα ήταν σίγουρα αλλά επειδή δεν έχω παρατηρήσει κάποιες αραιώσεις τις Καθημερινές πιστεύω ότι είναι τα ίδια.

Τα 509/535 άμα πάνε Στ. Αγίου Στεφάνου υποχρεώνουν τον επιβάτη να κάνει είτε 2 μετεπιβιβάσεις με 508 +
ΗΣΑΠ/Α7. Επίσης, τα 507/536 δεν μπορούν να ενοποιηθούν. Πρόκειται για διαφορετικές διαδρομές. Το 536 πάει από Λεωφ. Διονύσου/Ραπεντώσα ενώ το 507 από Ροδόπολη/Σταμάτα.

Γενικά, τα Τοπικά Ζηρηνείου είναι σωστά σχεδιασμένα. Έχουν απευθείας σύνδεση με ΗΣΑΠ/Α7/550 και σχετικά καλές συχνότητες για τους κλάδους της κάθε γραμμής. Η μόνη αλλαγή που ίσως θα μπορούσε να γίνει είναι καλύτερος συντονισμός μεταξύ τους για το τμήμα Κηφισιά-Εκάλη.
Παιδιά ειμαι καινούργιος οπότε μην με φάτε ?.
1)Σχετικά με της συγκοινωνίες που ενώνουν κιφησια με τα βόρεια προάστια εχετε καμία ιδέα. Κατά την γνώμη μου η επαναλειτουργία της γραμμής 538 είναι σημαντικό έστω και με λίγα δρομολόγια σε ώρες αιχμής και ώρες που τα λεοφορεια έχουν ανταποκρίσεις με αναμονή 45 λεπτά η με κίνδυνο την ζωή σου στο νάρκισσο.
2) Εκτός αυτού μια τύπου εξπρές που να συνδέει τον νάρκισσο με τον ΗΣΑΠ με στάσης στα πιο κομβικά σημεία ( έξοδος για εθνική, Ερυθραία,Καστρί).
3) Η κατάργηση κάποιον δρομολογίων που κυριολεκτικά είναι άδεια μέχρι τον ναρικισσο μπορεί να προσφέρει κάποια οχήματα για αυτόν τον σκοπό.
4) Ό συγχρονισμός είναι αισχρός κυρίως μετάξι τον γραμμών 509 507 στην κοινή τους διαδρομή είναι πάντα το ένα πίσω από το άλλο και μετά κάνουν τρενάκι με το 536 και κάμοια φωρα το 503 , 535 η 560. Δεν μπορούν να τα προγραμματίσουν να φτάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα στην κοινή τους διαδρομή καθώς το ένα είναι τίγκα και τα άλλα έχουν 6 άτομα ?
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9