Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Το λεωφορείο "θάνατος"
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
Το λεωφορείο "θάνατος", είναι το λεωφορείο όπου μέσα σε αυτό γίνονται επικίνδυνα πράγματα (π.χ να μπεί ακατάλληλος επιβάτης, να γίνουν ατυχήματα, βία μεταξύ επιβατών ακόμα και με οδηγούς, καταστροφή λεωφορείων όπως το σπάσιμο στα τζάμια, έκρηξη), προβλήματα με αιρκοντίσιον κ.α)

Στο 735 σπάνε συνήθως τζάμια τις βραδυνές ώρες οι κάτοικοι που διαμένουν εκεί.
Στις γραμμές Γ9, Α10 , Β10 και γενικά του Μενιδίου , αλλά και στο τρόλει 21 μπαίνουν αλλοδαποί (παντού μπαίνουν βασικά αλλά κυρίως εκεί)
Στις 040 , 049 , 500 και 790 γίνονται σπάνια χρήσεις απαγορευμένων ουσιών.
Τα 218 / 232 κάνουν "ιλιγγώδης διαδρομή"
Και στο 805, τα λόγια είναι περιττά......
και β-γ18 μπαινουν αλλοδαποι
(08-12-2012, 11:09 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]και β-γ18 μπαινουν αλλοδαποι

Δεν είναι και τόσο θανατηφόρα όσο τα άλλα, τα παίρνω κάθε μέρα για να πάω σχολή!
και γω τα παιρνα για να παω σχολη.χαμος γινοταν
Αν ψάχνετε για λεωφορεία που μπαίνουν πολλοί ξένοι ή γύφτοι. Όλες οι γραμμές των Άνω Λιοσίων και Αχαρνών έχουν θέμα με γύφτους. Για αλλοδαπούς ψάχτε γραμμές κορμού ή πολύ μεγάλες (703, Α13 κλπ). Εξυπηρετούν πολύ κόσμο και μέσα σε αυτόν και αλλοδαπούς
Ιδιαίτερα στα Α10 και Β10 είναι επικίνδυνα τα πράγματα γιατί οι ναρκομανείς (συνήθως) που κάθονται στις πίσω θέσεις συνήθως βγαίνουν εκτός εαυτού και παρουσιάζουν παραβατική συμπεριφορά (π.χ. κάπνισμα εντός λεωφορείου)
Τα τρόλει 3,5,11,13 (διασχίζοντας την Πατησίων), περνούν από κακόφημες περιοχές όπως η Ομόνοια, το Πολυτεχνείο, η AΣΟΕΕ και η Πλ.Αμερικής. Το Α8 και το Β8, την Πατησιών τη διασχίζουν απ΄το Αρχαιολογικό Μουσείο και μετά, ενώ το 14 απ΄την Λ. Αλεξάνδρας και μετά.
και το Β5 εχει αρκετους αλλοδαπους
Αλλοδαπός με αλλοδαπό διαφέρει ανα περιοχή και ανά γραμμή. Χρήστες έχω πετύχει και σε γραμμές "καλών" περιοχών όπως πχ πρός Ηλιούπολη και Άλιμο. 2 έντονα περιστατικά θυμάμαι σε λεωφορείο. Αρχές 1999 που πρωτοκυκλοφορούσαν τα GN, μπαίνει ένας χρήστης-κλεφτρόνι στο 608 και "κόλλαγε" σε έναν φοιτητή. Μετά από λίγο, "τα πήρε" ο φοιτητής και τον άρχισε στις κλωτσιές με αποτέλεσμα να φύγει τρέχοντας ο χρήστης. Καπνός έγινε...

Επίσης το 2007, στο 622 ένας επιβάτης, έκανε χειρονομίες σε ελεγκτές και χωρίς εισιτήριο! Πήγε να την κοπανήσει, τον αρπάζουν από το σβέρκο και με τη βοήθεια επιβατών τον ακινητοποίησαν και κάλεσαν περιπολικό.

Στα νυχτερινά λεωφορεία, δεν έχω παρατηρήσει κάτι αξιόμεμπτο, σε γενικές γραμμές επικρατεί ησυχία και τα περισσότερα κυκλοφορούν γεμάτα (για να μην πω τίγκα!).
Οι περισσότεροι επικίνδυνοι αλλοδαποί που θέλουν να κλέψουν συνήθως βρίσκονται στο ΗΣΑΠ. Εκεί είναι πολύ εύκολο να σε κλέψουν. Σε λεωφορεία τώρα αν κανείς μπει σε γραμμές κορμού που καταλήγουν κέντρο θα δει πολλούς αλλοδαπούς. Στις γραμμές των Λιοσίων (Α10, Β12, Β10) το πρόβλημα δεν είναι οι αλλοδαποί τόσο όσο οι γύφτοι και μάλιστα σε συνδυασμό με τα σαράβαλα αρθρωτά Volvo που έχουν η διαδρομή μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε μαρτύριο για τον επιβάτη. Το τελευταίο καιρό παρατηρώ σε μεγάλες γραμμές λεωφορείων και σε μετρό, ηλεκτρικό είναι ζητιάνοι με παιδιά που φωνάζουν λέγοντας ότι είναι άρρωστοι και δεν έχουν τίποτα οι ζητιάνες που λένε ότι είναι έγκυες. Στον ηλεκτρικό είναι καθημερινό φαινόμενο.
Σελίδες: 1 2