Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4
Να χαιρετήσω κι εγώ την παρέα. Παιδιά ακούγεται οτι με τον καινούριο συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας όλος ο τομέας 3 θα καταργηθεί και στη θέση του θα μπουν τα Κτελ... Το άκουσα εδώ και κάτι μέρες να το συζητάνε κάτι οδηγοί στο 314. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει.
Το κτελ Αττικής περνάει από Μαραθώνος και Λαυρίου.Περιοχές όπως ο Γέρακας στα σύνορα με την Πεντέλη μόνο το 302 περνάει από ΄κει ,άλλη μια περιοχή που εξαρτάται μόνο από αστικό είναι η Ανθούσα με το 301 και η Κάντζα με το 306.Πώς θα εξυπηρετούνται αυτές οι περιοχές μετά?
Καλή ερώτηση. Αν οι περιοχές έχουν δημοτική συγκοινωνία, μάλλον έτσι. Διαφορετικά περπατητά μέχρι τη στάση του Κτελ... Ο χρόνος θα δείξει.... Πέρα από αυτό δημιουργείται και άλλο πρόβλημα. Οι κάτοικοι των περιοχών που έχουν αστικό και κτελ χρειάζονται μόνο μια κάρτα για όλα τα μέσα, 30 ευρώ. Τώρα θα επιβαρυνθούν και με την κάρτα του κτελ, αν κάνουν συχνά δρομολόγια, η όποια αν θυμάμαι καλά κοστίζει 110-120 ευρώ κάθε μήνα...
(30-01-2015, 11:25 AM)Homer Έγραψε: [ -> ]Να χαιρετήσω κι εγώ την παρέα. Παιδιά ακούγεται οτι με τον καινούριο συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας όλος ο τομέας 3 θα καταργηθεί και στη θέση του θα μπουν τα Κτελ... Το άκουσα εδώ και κάτι μέρες να το συζητάνε κάτι οδηγοί στο 314. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει.

Θα πάρει η μπάλα και το 300; Tongue Το οποίο βέβαια έχουν βάλει ήδη στο μάτι κάτι "επιστήμονες"-"συγκοινωνιολόγοι"-"πατεράδες" του μισού δικτύου γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ της Αθήνας, αλλά αυτό είναι μία μεγάλη κουβέντα.

Έχοντας ως δεδομένο το ότι οι όποιες συζητήσεις περί μεταβίβασης γραμμών από την ΟΣΥ στην ΚΤΕΛ Αττικής έγιναν από την προηγούμενη Κυβέρνηση και οσονούπω θα έχουμε και αντικατάσταση των διοικήσεων σε όλες τις ΔΕΚΟ (ως είθισται όταν έχουμε κυβερνητική αλλαγή), ό,τι και να έχει διατυπωθεί μπαίνει στον "πάγο". Άλλωστε δε νομίζω να είναι στις προθέσεις της νέας Κυβέρνησης να έχει απέναντί της τους επιβάτες-ψηφοφόρους από τις περιοχές αυτές και ειδικά όταν σε κάποιες από αυτές (Παλλήνη, Σπάτα-Αρτέμιδα) η διαφορά ήταν πάνω από 15 μονάδες από το δεύτερο κόμμα.
Νέα δρομολόγια ανέβηκαν στην αφετηρία του 314 στη Δουκίσης Πλακεντίας. Ένα δρομολόγιο ανά 45'- 30' τις καθημερινές και ένα ανά 60'-45΄ τα σαββατοκύριακα... Αν υπολογίσουμε και το γεγονός, ιδιαίτερα τα σαββατοκύριακα, oτι "τρώνε" δρομολόγια με αποτέλεσμα κάποιος να περιμένει εως και 90' με 120' για το επόμενο λεωφορείο... Λέτε να πηγαίνει για ξήλωμα η γραμμή ή τα αραιώνουν επίτηδες λόγω μεταφοράς του τέρματος στη Διασταύρωση της Ραφήνας για μην "τσινήσει" το Κτελ;
(07-01-2017, 04:05 PM)MycenaeanKing Έγραψε: [ -> ]Νέα δρομολόγια ανέβηκαν στην αφετηρία του 314 στη Δουκίσης Πλακεντίας. Ένα δρομολόγιο ανά 45'- 30' τις καθημερινές και ένα ανά 60'-45΄ τα σαββατοκύριακα... Αν υπολογίσουμε και το γεγονός, ιδιαίτερα τα σαββατοκύριακα, oτι "τρώνε" δρομολόγια με αποτέλεσμα κάποιος να περιμένει εως και 90' με 120' για το επόμενο λεωφορείο... Λέτε να πηγαίνει για ξήλωμα η γραμμή ή τα αραιώνουν επίτηδες λόγω μεταφοράς του τέρματος στη Διασταύρωση της Ραφήνας για μην "τσινήσει" το Κτελ;

Πότε μετακόμισε το 314 από την Elbisco;
(07-01-2017, 11:24 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Πότε μετακόμισε το 314 από την Elbisco;

Βασικά δε μετακόμισε ακόμα αλλά θα μετακομίσει. 'Οσο για τα νεα δρομολόγια συχνότητας Κτελ, μάλλον το κάνουν για μην υπάρξουν αντιδράσεις από την πλευρά του Κτελ (αν και πιστεύω ότι το Κτελ θα αντιδράσει).

http://www.irafina.gr/mechri-ti-diastavr...igkinonia/
(08-01-2017, 08:10 AM)MycenaeanKing Έγραψε: [ -> ]Βασικά δε μετακόμισε ακόμα αλλά θα μετακομίσει. 'Οσο για τα νεα δρομολόγια συχνότητας Κτελ, μάλλον το κάνουν για μην υπάρξουν αντιδράσεις από την πλευρά του Κτελ (αν και πιστεύω ότι το Κτελ θα αντιδράσει).

http://www.irafina.gr/mechri-ti-diastavr...igkinonia/

1) δεν έχει εγκριθεί από τον ΟΑΣΑ κάτι τέτοιο, καθώς μιλάμε για απόφαση δημοτικού συμβουλίου (αξία λίγο μικρότερη από χαρτί τουαλέτας). Να υπενθυμίσω αντίστοιχη απόφαση του δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας που δεν έχει εφαρμοστεί από το καλοκαίρι.
2) δεν έχει βρεθεί το εν λόγω οικόπεδο από τον Δήμο Ραφήνας
3) ο ΟΑΣΑ κάθε μήνα κόβει δρομολόγια από διάφορες γραμμές. Αυτό το μήνα ο κλήρος απλά έπεσε στο 314.
Το 314 πρέπει να μετονομασθεί σε Στ.Δουκ.Πλακεντίας-Παλλήνη-Ν.Βουτζάς και όχι Ραφήνα, διότι πολύς κόσμος που δεν ξέρει το τέρμα του, νομίζει ότι κάνει τέρμα στο λιμάνι της Ραφήνας, ενώ αν γράφει Ν.Βουτζάς θα΄ναι και το σωστό.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ο Προαστιακός Κορωπίου δεν έχει αξιοποιηθεί τόσο με τις λεωφορειακές γραμμές, αφού στην ουσία είναι το τέρμα της Ανατολικής μεριάς του Προαστιακού (το Αεροδρόμιο δεν πιάνεται) . ΟΚ για Μαρκόπουλο/Πόρτο Ράφτη/όμως Αυλάκι υπάρχει ΚΤΕΛ, πάει στο διάολο. Θα μπορούσε να είναι βάση για γραμμές που να συνδέουν τις παραλιακές περιοχές του Δήμου Σαρωνικού (Λαγονήσι, Ανάβυσσος, Παλαιά Φώκαια), δηλαδή να υπήρχαν 2 κυκλικές γραμμές τύπου "Προαστιακός Κορωπίου - Καλύβια Θορικού - Λαγονήσι" και "Προαστιακός Κορωπίου - Καλύβια Θορικού - Ανάβυσσος - Παλαιά Φώκαια", ούτως ώστε να έχει πιο εύκολη πρόσβαση αυτός που βρίσκεται Κηφισιά ή Μαρούσι π.χ., αντί να κάνει τον κύκλο με το 122, μετά μετρό Ελληνικό κτλ, κτλ. ή το ανάποδο.

Υπάρχουν κάτι δημοτικές γραμμές του Δήμου Σαρωνικού έχω βρει, αλλά άντε να βγάλεις άκρη γιατί το έχουν αυτό το ελάττωμα οι ΔΣ γενικώς.
Σελίδες: 1 2 3 4