Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΚΤΕΛ Ν. Μεσσηνίας
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ταξινομήθηκε χθες το πρώτο από τα δύο Σπριντεράκια με αριθμό παρμπρίζ 89 και αρ. κυκλοφορίας ΚΜΧ-5489:

22$Λ$06544$6CQ$A.NIKAS S.A.$MERCEDES BENZ SPRINTER$04325$02143$04600$024$05$000$000$595*2018/932D$2$2$20221111$Κ$1$1

Το προηγούμενο #89, Beulas Midi Star E σε πλαίσιο ΜΑΝ 14.280 HOCL φαίνεται να έχει διαγραφεί από χθες αλλά καθώς είναι του 2004 λογικά θα το δούμε σε κάποιο άλλο ΚΤΕΛ, ίσως σε κανένα νησί.
Ταξινομήθηκε χθες και το δεύτερο Σπρίντερ με αριθμό παρμπρίζ 104 και αριθμό κυκλοφορίας ΚΜΧ-5504:

22$Λ$06544$6CQ$A.NIKAS S.A.$MERCEDES BENZ SPRINTER$04325$02143$04600$024$05$000$000$595*2018/932D$2$1$20221114$Κ$1$1

Το προηγούμενο #104, Beulas όπως το #89 (και άλλα εφτά ίδια που παραμένουν σε κυκλοφορία στο ΚΤΕΛ Μεσσηνίας), διαγράφηκε χθες όπως είναι φυσικό. Την Παρασκευή πάντως την ώρα που έβαζαν πινακίδες στο άλλο, το #104 έφευγε για ένα από τα τελευταία του δρομολόγια, για Ρωμανού.
Το Σαββατοκύριακο, ούτε παραγγελία να ήταν, ταξίδεψα με τα δύο Βόλβο που έχουν απομείνει στην Καλαμάτα, το #25 και το #79 (υπάρχει και το #57 στη δυτική Μεσσηνία). Πολύ καλύτερο το δεύτερο, πιο ήσυχο και πιο γρήγορο. Στο πρώτο κάθε φορά σε διόδια και φανάρια το φρένο μηχανής έκανε πολύ ενοχλητικό θόρυβο.
Μου κάνει εντύπωση όμως ότι οι παλιοί ιδιοκτήτες Βόλβο στο ΚΤΕΛ έχουν αλλαξοπιστήσει όλοι τους. Αντίθετα υπάρχουν πολύ περισσότεροι που είναι σταθεροί επί δεκαετίες στην επιλογή ενός Μερσεντές ή, λιγότερο, ενός ΜΑΝ. Θα ήθελα πάντως να δω στο ΚΤΕΛ κι ένα μοντέρνο Βόλβο σαν τα i6S.
(15-11-2022, 07:35 AM)O302S Έγραψε: [ -> ]Μου κάνει εντύπωση όμως ότι οι παλιοί ιδιοκτήτες Βόλβο στο ΚΤΕΛ έχουν αλλαξοπιστήσει όλοι τους. Αντίθετα υπάρχουν πολύ περισσότεροι που είναι σταθεροί επί δεκαετίες στην επιλογή ενός Μερσεντές ή, λιγότερο, ενός ΜΑΝ. Θα ήθελα πάντως να δω στο ΚΤΕΛ κι ένα μοντέρνο Βόλβο σαν τα i6S.

Είναι θέμα marketing, τα γνωρίζουν τα συνεργεία της περιοχής ή κάτι άλλο συμβαίνει άραγε; Σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πάντως και πιο "εξωτικά" οχήματα από Mercedes / ΜΑΝ / Setra / Neoplan στα ΚΤΕΛ γενικά.
Το ίδιο και οι Πατρινοί.. 4 irizar volvo αντικαταστάθηκαν με μεταχειρισμένα tourismo ii.. Κατά τα λεγομένα τους είναι οικονομικότερα..
Υπάρχει και τρίτο νέο σπρίντερ το οποίο ταξινομήθηκε την ίδια ημέρα με το δεύτερο και πήρε αρ. κυκλοφορίας ΚΜΧ-5506:

22$Λ$06489$4ZJ$ERDUMAN$SPRINTER$02020$02987$05500$021$05$000$000$595*2018/932D$2$1$20221114$Κ$1$1

Είδα στον πίνακα με τα δρομολόγια ότι υπάρχει και 106, άρα αυτό είναι το #106, αρ. παρμπρίζ που δε νομίζω να υπήρξε ξανά στη Μεσσηνία. Τα παλιότερα Σπρίντερ έχουν αριθμούς παρμπρίζ 111 (αρ. κυκλοφορίας ΚΜΝ-8524) και 110 (Αρ. Κυκλοφορίας ΚΜΡ-6874)
Μήπως ξέρει κάποιος το προηγούμενο #41 του ΚΤΕΛ, το Bova με πινακίδες ΚΜΗ-7741, σε ποιο ΚΤΕΛ συνεχίζει την καριέρα του;
(03-12-2022, 04:57 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Μήπως ξέρει κάποιος το προηγούμενο #41 του ΚΤΕΛ, το Bova με πινακίδες ΚΜΗ-7741, σε ποιο ΚΤΕΛ συνεχίζει την καριέρα του;
Στο ΚΤΕΛ Λακωνίας. Δυστυχώς δε ξέρω νούμερο. Επίσης δύο Volvo συνεχίζουν ΚΤΕΛ Αρκαδίας. Το πρώην #82 είναι το #33 Αρκαδίας και το πρώην #47 (παλιότερα #33 Αχαΐας) είναι το #79 Αρκαδίας.
Αντικατάσταση στο #38 με VDL Futura μοντέλο του 2015.
(13-12-2022, 09:58 AM)eliasfp Έγραψε: [ -> ]Αντικατάσταση στο #38 με VDL Futura μοντέλο του 2015.
Πήρε πινακίδες σήμερα (Τετάρτη 14/12/22), ΚΜΧ-5538. Την Τρίτη πέρασα από το σημείο που παρκάρει (μάλλον εκεί μένει ένας από τους ιδιοκτήτες) λίγο μετά τον κυκλικό κόμβο της Λακωνικής προς Μάνη και δεν είχε πινακίδες. Σήμερα το απόγευμα είχε πια και μάλιστα ήταν αναμμένη η μηχανή και ακουγόταν το χαρακτηριστικό DAF γουργουρητό... χαρακτηριστικό των τελευταίων Paccar δηλαδή,  καμιά σχέση με τους παλιούς υπέροχους DAF των δεκαετιών 70-90... Sad
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12