24-09-2010, 06:59 PM
(24-09-2010, 05:10 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Εδώ ακόμα δεν θα φύγουν τα Ν1 και τα vanhoolakia, μιλάμε για οχήματα του 2001? πες τα ρε elbo.τα Ν1 ομως ειναι σαν καινουργια ενω οι γκαζιερες τα χουν φτυσει
(24-09-2010, 05:10 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Εδώ ακόμα δεν θα φύγουν τα Ν1 και τα vanhoolakia, μιλάμε για οχήματα του 2001? πες τα ρε elbo.τα Ν1 ομως ειναι σαν καινουργια ενω οι γκαζιερες τα χουν φτυσει
(24-09-2010, 08:21 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Η ιδια η Renault εχει δωσει ζωη το πολυ και το τονιζω ΤΟ ΠΟΛΥ 2 χρονια ζωης για τους κινητηρες....... Μιλαμε για φυσικο αεριο που η καυση ειναι παρομοια με της βενζινης. Ενω το ντιζελ συνεχειζει ακαθεκτο!δηλαδη επρεπε να χαν αποσυρθει το 2003?
(24-09-2010, 09:54 PM)Paul:) Έγραψε: [ -> ]Εννοεί 2 χρόνια ακόμα μάλλον...
(31-08-2010, 10:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ενα Σαββατο πρωι τον ιουλιο ειδα το 7253 στο 024 Μηπως εγινε μεταφορα οχηματων απ το Α/Σ Ανθουσας?
(25-09-2010, 12:45 AM)B10M-SB756 Έγραψε: [ -> ]Σωστα αναφερει ο Solaris. Η ζωη τους ειναι περιορισμενη και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για λεωφορεια-πειραμα. Οταν ξεκινησαμε να μιλαμε στην αθηνα για λεωφορεια φυσικου αεριου (πριν 11-12 χρονια περιπου) και ζητησε απο τους κατασκευαστες, η ΕΘΕΛ τι προτασεις ειχαν, η μοναδικη που εμφανιστηκε τοτε, ηταν η τοτε Renault. H Mercedes να σκεφτειτε, δεν ειχε καν εμφανιστει γιατι ζητουσε πιστωση χρονου διοτι δεν ειχε τελειοποιηση την προταση της. Βεβαια επεσε ως συνηθως και το σχετικο ''πεσκεσι'' και ανελαβε την εργολαβια η Renault. Για την ιστορια να αναφερω οτι οταν πρωτοηρθαν αντιμετωπισαν πολλα προβληματα γιατι ηταν δυσκολο να προσαρμοστουν τα αυτοκινητα στην ''Ελληνικη πραγματικοτητα'' (τις πρωτες δυο μερες εμειναν σχεδον ολα στο δρομο απο αδυναμια τροφοδοσιας, λογω μη προθερμανσης αεριου στις μπουκαλες και τρεχαν πανικοβλητοι) και οντως τα αυτοκινητα ηταν σε πειραματικο σταδιο (τους το ειχε ξεκαθαρισει αλλωστε και η Renault)Και θυμαμαι φιλε B10M το τι διαφημιση ειχαν κανει απο την ΕΘΕΛ για τα συγκεκριμενα οχηματα με αφισες κτλ οπου ελεγαν οτι ΄΄ερχονται τα πρωτα καθαρα λεωφορεια στην Αθηνα΄΄ παντως για εμενα ειναι κακη η επιλογη αυτων των λεωφορειων γιατι οι υπολοιπες ευρωπαικες χωρες απο οσο γνωριζω μεχρι τωρα δεν τα εχουν πλην Γαλλιας για ευνοητους λογους και εχω παρατηρησει οτι και τα αμαξωματα τους τριζουν εντονα σε ολα τα μοντελα των Agora, Η ΕΘΕΛ επρεπε να περιμενει τοτε το 2000.