Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(05-10-2013, 03:41 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Καινούργια φισούνα είναι ή ταινία για να στέκεται;

Καινούρια.. Δεν είναι ταινία σίγουρα και φαινόταν πολύυυυ καλή για να είναι 13 χρονών.
(05-10-2013, 03:39 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Εθεάθη η GN #581 με καινούρια φισούνα... Με γειά!! Άντε και οι επόμενες Wink

Μην είσαι τόσο σίγουρος για τις επόμενες... Είναι ακριβό ανταλλακτικό. Θα αντικατασταθεί η φυσούνα σε όσες είναι υπερβολικά φθαρμένη αλλά και το λεωφορείο είναι αξιόμαχο προκειμένου να αποφευχθούν άλλες απώλειες σαν την ΥΜΙ-1025. Σε λεωφορεία με βεβαρυμένο ιστορικό μια προβληματική φυσούνα μπορεί και να σημάνει το τέλος της καριέρας τους...
Ξέρουμε πως έγινε η επιλογή το 1999 για το ποιες γραμμές θα δρομολογούνται με GN?
(11-11-2013, 05:16 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Ξέρουμε πως έγινε η επιλογή το 1999 για το ποιες γραμμές θα δρομολογούνται με GN?

Οι πρώτες 160 GN πήγαν στο Α/Σ Ελληνικού και οι άλλες 60 στην Ανθούσα. Από την Ανθούσα έβγαιναν τα Α5, Β5, 304, 305 που χρειάζονταν νταλίκες και από Ελληνικό ότι και σήμερα στο περίπου. Την ίδια εποχή έγινε η παραλαβή και των 120 Volvo που πήγαν στη Ράλλη. Οι 60 GN την Ανθούσας μεταφέρθηκαν στο Ελληνικό κατά τις διαδικασίες αναβάθμισης του Α/Σ.
(11-11-2013, 03:32 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Οι πρώτες 160 GN πήγαν στο Α/Σ Ελληνικού και οι άλλες 60 στην Ανθούσα. Από την Ανθούσα έβγαιναν τα Α5, Β5, 304, 305 που χρειάζονταν νταλίκες και από Ελληνικό ότι και σήμερα στο περίπου. Την ίδια εποχή έγινε η παραλαβή και των 120 Volvo που πήγαν στη Ράλλη. Οι 60 GN την Ανθούσας μεταφέρθηκαν στο Ελληνικό κατά τις διαδικασίες αναβάθμισης του Α/Σ.

Ένας αριθμός είχε πάει Ράλλη (τα μικρά νούμερα). Αυτές που πήγαν Ανθούσα ήταν αρχικά Ελληνικό.
Η GN ΥΜΙ-1048 έχει αριθμό #440;
(05-12-2013, 04:56 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η GN ΥΜΙ-1048 έχει αριθμό #440;

Όχι, ήταν η #448. Οι ΥΜΙ1000-ΥΜΙ1199 είναι #400-#599 αντίστοιχα και οι ΥΜΙ1200-ΥΜΙ1219 οι #700-#719
Λείπει η 425 που κάηκε στο ΑΣ Ελληνικού και άλλες 3 που δεν θυμάμαι τα νούμερά τους.
EDIT:
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ : ΥΜΙ-1025,ΥΜΙ-1048,ΥΜΙ-1076,ΥΜΙ-1142
(05-12-2013, 05:15 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Όχι, ήταν η #448. Οι ΥΜΙ1000-ΥΜΙ1199 είναι #400-#599 αντίστοιχα και οι ΥΜΙ1200-ΥΜΙ1219 οι #700-#719
Λείπει η 425 που κάηκε στο ΑΣ Ελληνικού και άλλες 3 που δεν θυμάμαι τα νούμερά τους.
EDIT:
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ : ΥΜΙ-1025,ΥΜΙ-1048,ΥΜΙ-1076,ΥΜΙ-1142

Είδα στις 12:10 στο Μετρό της Ηλιούπολης GN της Α4 προς Τερψιθέα, με την πινακίδα κυκλοφορίας που ανέφερα και αριθμό #440. Και μάλιστα στην αρχή τσεκάρα από μακριά την πινακίδα και βλέπω να λήγει σε 48. Και πλησιάζοντας βλέπω μπροστκαι στο πλάι τον αριθμό #440.

Θεωρώ πιθανό το να μην παρατήρησα καλά και να έληγε σε 40 η πινακίδα. Αν και είμαι 99% σίγουρος ότι έληγε σε 48.
(05-12-2013, 04:56 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η GN ΥΜΙ-1048 έχει αριθμό #440;

Σίγουρα έχει #448. Απλά είναι πιθανό να 'χει μισοξεκολλήσει ο αριθμός παρμπρίζ ή να μην φαίνεται καλά ο αριθμός κυκλοφορίας.
(06-12-2013, 03:50 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Σίγουρα έχει #448. Απλά είναι πιθανό να 'χει μισοξεκολλήσει ο αριθμός παρμπρίζ ή να μην φαίνεται καλά ο αριθμός κυκλοφορίας.

Το δεύτερο.. Αφού έχουμε βγάλει εκτός δύναμης την ΥΜΙ1048 - #448, θα ήταν η ΥΜΙ1040 ή κάποια άλλη...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10