Το σασμάν τους ηταν επικυκλικό ημιαυτόματο.
@Alliance οι πινακίδες ήταν ανάκατες απο τους αριθμούς παρμπρίζ
Επίσης ο ακριβής τύπος ειναι ONTL11/2L, Το TL11 ειναι ο κινητήρας και δείχνει οτι ειναι 11λιτρος με Turbo
Το μεταξόνιο ηταν 5,64μ, μηκος 10,25μ., πλατος 2,5μ., και ύψος 4,4μ.
Η ιπποδύναμη ήταν 170 ΗΡ στις 1850 στρ/min
Αυτά τα δυώροφα πηγαίναν και Βάρκιζα όπου εξυπηρετούσαν τους παραθεριστές. Ξέρει κανένας πότε αποσύρθηκαν απ' την Αθήνα;
Νομίζω ότι αποσύρθηκαν όταν δόθηκαν τα λεωφορεία στις ΣΕΠ.
(17-12-2012, 03:02 PM)liakos73 Έγραψε: [ -> ]στην ΣΕΠ υπηρχαν
Σε ποίες ΣΕΠ είχαν δοθεί;
Οι Αεροδρομιακές γραμμές Β και Β/ από Λιοσίων ή από Αχαρνών πήγαιναν στα ΚΤΕΛ Λιοσίων?
(13-10-2013, 11:33 PM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Οι Αεροδρομιακές γραμμές Β και Β/ από Λιοσίων ή από Αχαρνών πήγαιναν στα ΚΤΕΛ ΛΙΟΣΙΩΝ?
Από Λιοσίων, γιατί διέρχονταν και από Σταθ.Λαρίσης!!! Με αφετηρία στη Στρατηγού Δαγκλή πίσω από τα ΚΤΕΛ. Το θυμάμαι ξεκάθαρα γιατί το είχαμε πάρει το καλοκαίρι του 91 με τη μητέρα μου να κατέβουμε Ελληνικό, για την πρώτη πτήση της ζωής μου!! (τέτοιες μέρες δεν τις ξεχνάς ποτέ!) Επίσης είχαμε επιστρέψει με το ίδιο, αν και είχαμε κατέβει Σύνταγμα μετά για να πάρουμε το 024.
Επικυκλικό ήταν! Όπως τα λές! Είχαν 4 θέσεις! Τo start, όπισθεν, αργά και γρήγορα.
(06-06-2011, 04:33 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Το σασμάν τους ηταν επικυκλικό ημιαυτόματο.
@Alliance οι πινακίδες ήταν ανάκατες απο τους αριθμούς παρμπρίζ
Επίσης ο ακριβής τύπος ειναι ONTL11/2L, Το TL11 ειναι ο κινητήρας και δείχνει οτι ειναι 11λιτρος με Turbo
Το μεταξόνιο ηταν 5,64μ, μηκος 10,25μ., πλατος 2,5μ., και ύψος 4,4μ.
Η ιπποδύναμη ήταν 170 ΗΡ στις 1850 στρ/min
Ο TL11 είναι 11λιτρος, ακόμα και ατμοσφαιρικός θα τα είχε εύκολα τα 170HP. Σίγουρα είναι light turbo αλλά στην περίπτωση των Olympian της Αθήνας η ισχύς του ήταν 248HP. Σαν τον Gardner 6LXB πάντως δεν είναι...