Forum
Last additions - antonis
617_3206.JPG
ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ A796 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ #617 ΟΑΣΘ Η σειρά 600 του ΟΑΣΘ περιλαμβάνει τους 45 τελευταίους αρθρωτούς Αλέξανδρους από τις συνολικά 3 παραλαβές. Εδώ το 617 στις 6-7-2011 μόλις έχει αναχωρήσει από την αφετηρία της ΑριστοτέλουςantonisAug 12, 2011
457_3190.JPG
ΕΛΒΟ C03.B7L #457 ΟΑΣΘΣτην Εγνατία 6-7-2011antonisAug 12, 2011
413_3213.JPG
ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ #413 ΟΑΣΘΘεσσαλονίκη 6-8-2011antonisAug 11, 2011
374_3192.JPG
IRISBUS CITYCLASS #374 ΟΑΣΘΣτην οδό Εγνατία 6-7-2011antonisAug 10, 2011
201_3204.JPG
IRISBUS CITYCLASS #201 ΟΑΣΘΟδός Εγνατία 6-7-2011. Είναι εμφανής η ελαφρά κλίση που έχει πάρειantonisAug 10, 2011
119_3222.JPG
ΕΛΒΟ C08.B9L #119 ΟΑΣΘΣτην αφετηρία Βενιζέλου 6-7-2011antonisAug 10, 2011
102_3194.JPG
MB Sprinter City 35 #102 ΟΑΣΘΣτην Εγνατία 6-7-2011antonisAug 09, 2011
IMG_2631.JPG
RENAULT AGORA CNG #7227 ΕΘΕΛΣτη γραμμή Χ14 26-6-2011antonisJun 26, 2011
IRISBUS_AGORA_CNG_906.JPG
IRISBUS AGORA CNG #906 ΕΘΕΛ25-6-2011 οδός ΜιχαλακοπούλουantonisJun 26, 2011
NEOPLAN_N_4009.JPG
NEOPLAN N4009 ΚΤΕΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣΈνα (μάλλον) NEOPLAN N4009 αγνώστου αριθμού του αστικού ΚΤΕΛ Μυτιλήνης. Από τον αριθμό κυκλοφορίας φαίνεται οτι προέρχεται πιθανώς από την Κατερίνη.antonisJun 15, 2011
MERCEDES_O_405GN_543.JPG
ΕΛΒΟ C97.O405GN #543 ΕΘΕΛΛόγω των κινητοποιήσεων στις 15-6-2011 βρέθηκε αυτό το λεωφορείο της γραμμής 550 να κατεβαίνει από την οδό ΜιχαλακοπούλουantonisJun 15, 2011
SETRA_S_215_SL_10.JPG
SETRA S215SL #10 ΚΤΕΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣΕυχαριστώ τους φίλους για τις πληροφορίες που έδωσαν για τα οχήματα του ΚΤΕΛ. Εδώ το SETRA S 215 SL (4-6-2011).antonisJun 12, 2011
NEOPLAN_N_4011_14.JPG
NEOPLAN N4010NF #14 ΚΤΕΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣΜυτιλήνη 4-6-2011antonisJun 11, 2011
MB_O_405_10.JPG
MB O405 ΚΤΕΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣΧωρίς πινακίδες, στο λιμάνι της Μυτιλήνης 4-6-2011antonisJun 11, 2011
IMG_2406.JPG
IRISBUS AGORA S GNV #987 ΕΘΕΛΠρωτομαγιά 2011 στην γραμμή 235antonisMay 01, 2011
NISSAN_CABALL_2249.JPG
NISSAN CABALL C340 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣΑυτό το NISSAN CABALL C340 φωτογραφήθηκε στο χωριό Βρονταμάς, κοντά στα σύνορα Λακωνίας-Αρκαδίας και προφανώς εκτελούσε άγονο δρομολόγιο στην περιοχή. Μάλλον κατασκευής ΤΡΑΣΤ ΟΕ (Ρουμπάς-Σπηλιωτόπουλος), ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο άρχισε να παράγεται μετά το 1976 έως τις αρχές της δεκαετίας του '80.antonisApr 04, 2011
IMG_2178.JPG
ΕΛΒΟ C97.O405GN #548 ΕΘΕΛΣτη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 23-3-2011antonisMar 23, 2011
RENAULT_AGORA_CNG_7239.JPG
RENAULT AGORA CNG #7239 ΕΘΕΛΑπό τον Μάρτιο του 2011 άρχισαν να δρομολογούνται γκαζιέρες στο 250 (αν και υπάρχουν και κάποια Ν1), στη φωτογραφία η 7239 (11-3-2011)antonisMar 11, 2011
IRISBUS_CITELIS_GNV_9019.JPG
IRISBUS CITELIS #9019 ΕΘΕΛΈνα Irisbus Citelis που μόλις έχει αναχωρήσει από την αφετηρία, επί της οδού Μάρνη (5-3-2011)antonisMar 11, 2011
714.jpg
ΕΛΒΟ C97.405N #714 ΕΘΕΛΣτη γραμμή Α8 είναι μάλλον ασυνήθιστη η δρομολόγηση Ο405Ν2, ωστόσο συνέβη την 7-2-2011.antonisFeb 08, 2011
DAB_11-0860__1028.JPG
DAB 11-0860 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥΈνα από τα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας ΖωγράφουantonisFeb 01, 2011
IMG_2393.JPG
MAN ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ SS400 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥΛίγο πριν την αλλαγή του έτους το όχημα έχει ακόμη καλυμμένο το όνομα της Δραπετσώνας, με την οποία έχει πλέον συνενωθεί ο Δήμος Κερατσινίου. Σύνταγμα 16-12-2010antonisJan 13, 2011
MERCEDES_O_405GN_409.JPG
ΕΛΒΟ C97.O405GN #409 ΕΘΕΛΛόγω του Μαραθωνίου της 31-10-2010 η γραμμή 608 έστριβε στην Μιχαλακοπούλου και επέστρεφε πίσω.antonisOct 31, 2010
SOLARIS_URBINO_82C6_9616.JPG
SOLARIS URBINO 8,6 #616 ΕΘΕΛΛόγω του Μαραθωνίου της 31-10-2010 η γραμμή 230 κατέβαινε την Μιχαλακοπούλου και γύριζε πίσω από την πλατεία ΒραζιλίαςantonisOct 31, 2010
MERCEDES_BENZ_O405N_234-2.JPG
MB O405N #234 ΕΘΕΛΑν και η γραμμή 225 έχει καταργηθεί, το νούμερο εμφανίζεται τακτικά στις προμετωπίδες, όταν η πρόσβαση στο κέντρο είναι αδύνατη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για τη μαθητική παρέλαση της 28-10-2010antonisOct 31, 2010
IKARUS_280T_0364.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 280Τ #257Τα IKARUS 280Τ αποτελούν μαζί με τα 435Τ τους μοναδικούς τύπους αρθρωτών της Βουδαπέστης και υπάρχουν αρκετά απο αυτά. Κατασκευής 1989, αντικατέστησε τα παλαιότερα 280Τ της δεκαετίας του '70, τα οποία διέθεταν κινητήρες απο μεταχειρισμένα ZIU-5.antonisSep 03, 2010
ZIU_9_0370.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ ZIU-9 #904Τα γνωστά μας ZIU-9 εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην πόλη. Οι κεραιές τους λειτουργούν χωρίς καρούλι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα τρόλεϊ του στόλου. antonisSep 03, 2010
IKARUS_412T_0480.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ IKARUS 412Τ #704Τα IKARUS 412Τ δεν έκαναν καλό όνομα, όπως και τα ντιζελοκίνητα αδέλφια τους, δεν υπάρχουν πολλά οχήματα του τύπου εξαιτίας της οικονομικής κατάρρευσης της IKARUS.antonisSep 03, 2010
SOLARIS_TROLLINO_0363.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ SOLARIS TROLLINO #605Τα SOLARIS TROLLINO έχουν καλό όνομα στην Βουδαπέστη, αν και εγώ προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα με την κατάσταση του εσωτερικού τους (δεν μπήκα όμως και σε άλλο τρόλεϊ για να δω πως είναι). Συνολικά υπάρχουν 16 οχήματα του τύπου.antonisSep 03, 2010
VOLVO_7700_0190.JPG
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ VOLVO 7700 #901Τα VOLVO 7700 είναι τα πιο καινόργια λεωφορεία του στόλου του BKV. Με το γνωστό μας κινητήρα απο τα B7L πολωνικής κατασκευής, μοιάζουν στην εξωτερική διαμόρφωση με τα B9L του ΟΑΣΘ (χωρίς το μπουρί λόγω 7λιτρου κινητήρα), πλην όμως έχουν πολύ καλύτερη εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου με καθίσματα παντού. Για κάποιο λόγο λείπει και το γνωστό ρεζερβουάρ απο το εσωτερικό του οχήματος (Αύγουστος 2010)antonisSep 03, 2010
206 files on 7 page(s) 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.