Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.23 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6
#21
(12-09-2013, 05:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε off topic.

Toπικό 622 δεν χρειάζεται καν. Ενίσχυση το 036 ώστε να έχει στην αιχμή ανά 10' δηλαδή επιπλέον 3 οχήματα αντί για 5. Το 036 έχει σύνδεση με μετρό στην Πανόρμου/Κατεχάκη και για Πατησίων και γενικότερα κέντρο οδικώς έχει ότι θες από Πλ. Κυψέλης: 2/4 ανά 5'-6' στην αιχμή, 035 ανά 10'-15' και 022 ανά 10'-15'.

Ναι, αλλά ξέχασες το λόφο Ελικώνος (ανηφόρα Κέας-Πάρνηθος) που εξυπηρετεί μόνο το 622 στην άνοδο. Μάλιστα, με μια τοπικοποίηση του 622 θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μιντάκια για τη γραμμή και να αποκτήσει και κάθοδο από Πάρνηθος-Κέας, αρκεί να επιτραπεί η κατ' εξαίρεση κίνηση λεωφορείου στο ρεύμα καθόδου μεταξύ Τραυλαντώνη και Ταυγέτου (200 μέτρα τα οποία είναι μονόδρομος η Κέας, ενώ έχει χώρο αν μαζέψουν τα παρακαρισμένα).
Απάντηση
#22
(13-09-2013, 10:46 AM)Citaro Έγραψε: Ναι, αλλά ξέχασες το λόφο Ελικώνος (ανηφόρα Κέας-Πάρνηθος) που εξυπηρετεί μόνο το 622 στην άνοδο. Μάλιστα, με μια τοπικοποίηση του 622 θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μιντάκια για τη γραμμή και να αποκτήσει και κάθοδο από Πάρνηθος-Κέας, αρκεί να επιτραπεί η κατ' εξαίρεση κίνηση λεωφορείου στο ρεύμα καθόδου μεταξύ Τραυλαντώνη και Ταυγέτου (200 μέτρα τα οποία είναι μονόδρομος η Κέας, ενώ έχει χώρο αν μαζέψουν τα παρακαρισμένα).

Περνάει σχετικά κοντά και το 054 οπότε άμα δεν έχει κίνηση αυτό το τμήμα που σήμερα δεν εξυπηρετείται καν στην κάθοδο δεν νομίζω να έχει νόημα. Και από την άλλη άμα το πας Πολυτεχνείο είναι σχεδόν σαν να πηγαίνει κέντρο. Πάντως, σε περίπτωση που γινόταν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να πηγαίνει από Τραυλαντώνη/Κύθνου στο τμήμα που είναι μονόδρομος η Κέας.
Απάντηση
#23
Για να μην βγούμε offtopic συνεχίζω εδώ από την πρόταση του nikos1991 για τις αλλαγές στα 622/815. Βασικά παραπέμπω στο ποστ του Citaro λίγο πιο πάνω γιατί κι εμένα αυτή είναι η γνώμη μου για την τοπική 622. Πυκνοκατοικημένη περιοχή είναι, μπορεί να δοκιμαστεί τουλάχιστον να ιδρυθεί τοπικό 622 μέσω Λόφου Ελικώνος και βλέπουμε.
Απάντηση
#24
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Β8

Σημερινή κατάσταση:
Β8 : ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Το Β8 προέκυψε με την ίδρυση των γραμμών-κορμών το 1995,και πάντοτε ήταν μια γραμμή που δεν δικαιολογούσε την ένταξη της στους κορμούς καθώς ούτε ιδιαίτερη επιβατική κίνηση παρουσίαζε, ούτε λειτουργούσε ποτέ με καλές συχνότητες διέλευσης.
Επιγραμματικά:
-Χαμηλή επιβατική κίνηση
-Επιβάρυνση οδικών αξόνων με ήδη μεγάλη φόρτιση από οχήματα [Πατησίων]
-Χαμένος χρόνος στο τμήμα Α. Πατήσια-Πολυτεχνείο [καθώς το κύριο έργο της είναι να “φέρει” τους κατοίκους της Μεταμόρφωσης κοντά στα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς] και όχι να επιβαρύνει το κέντρο

ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση και μετονομασία της γραμμής Β8 σε…..
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ.ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ[κυκλική]

Οφέλη από την πρόταση:

1. Κέρδος οχημάτων για την εταιρεία ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
2. Αποσυμφόρηση της οδού Πατησίων
3. Μείωση-Εξάλειψη καθυστερήσεων στην νέα γραμμή καθώς θα κινείται επι το πλείστον σε οδούς με μειωμένη κίνηση οχημάτων σε σχέση με την σημερινή κατάσταση λειτουργίας
4. Τροφοδότηση των ΜΜΜ σταθερής τροχιάς και εκμάθηση του επιβατικού κοινού στην διαλειτουργικότητα ( συνδυαστική λειτουργία ) των ΜΜΜ
5. Κατάργηση της ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ αφετηριας επι της Γ'Σεπτεμβρίου,καθώς το όχημα καταλαμβάνει ΛΩΡΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ σε ταχεία λεωφόρο!!!!!!
Προτεινόμενη πορεία διαδρομής 619:
Ζέας [ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ] – Δερβενίων – Ποσειδώνος – Σάμου – Φωκίδος –Αναγεννήσεως – Πλαστήρα – Τρωάδος – Δεκελείας – Χαλκίδος – Πατησίων –Δημητρακοπούλου – Μαβίλη – Πατησίων – Χαλκίδος – Δεκελείας – Ξενόπουλου –Καμπούρογλου – Πλαστήρα – Λάρνακος – Αναγεννήσεως – Αθηνάς –Αλεξανδρουπόλεως – Ζέας [ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ]
Απάντηση
#25
(30-10-2014, 06:34 PM)nikosnikaia Έγραψε: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
Β8

Σημερινή κατάσταση:
Β8 : ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Το Β8 προέκυψε με την ίδρυση των γραμμών-κορμών το 1995,και πάντοτε ήταν μια γραμμή που δεν δικαιολογούσε την ένταξη της στους κορμούς καθώς ούτε ιδιαίτερη επιβατική κίνηση παρουσίαζε, ούτε λειτουργούσε ποτέ με καλές συχνότητες διέλευσης.
Επιγραμματικά:
-Χαμηλή επιβατική κίνηση
-Επιβάρυνση οδικών αξόνων με ήδη μεγάλη φόρτιση από οχήματα [Πατησίων]
-Χαμένος χρόνος στο τμήμα Α. Πατήσια-Πολυτεχνείο [καθώς το κύριο έργο της είναι να “φέρει” τους κατοίκους της Μεταμόρφωσης κοντά στα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς] και όχι να επιβαρύνει το κέντρο

ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση και μετονομασία της γραμμής Β8 σε…..
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ.ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ[κυκλική]

(...)

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα στον ημερήσιο τύπο, τα οποία έιχαν ως πηγή τον ίδιο τον ΟΑΣΑ, το Β8 θα κοπεί στα Άνω Πατήσια. Η απόφαση είναι δηλαδή ειλημμένη.

ΥΓ: Η Γ' Σεπτεμβρίου δεν είναι Συγγρού για να αποκαλεσθεί ως ''ταχεία λεωφόρος''... Αστική λεωφόρος είναι με χαμηλά όρια ταχύτητας (κατά τον ΚΟΚ πάντα).
Απάντηση
#26
Ξεκιναω τις προτάσεις απο την περιοχη μου:

619: Σήμερα είναι όλο στα Λιοσια: Τις καθημερινες κυκλοφορούν 2 οχήματα με 30 λεπτα συχνότητα στην αιχμή και 40 λεπτα τις ωρες μη αιχμης.
Τα Σάββατα κυκλοφορούν 3 οχήματα (2 μόνιμα και 1 απο 7:30 - 11:15 και από 17:25 έως 22:15) με συχνότητα ανα 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές κυκλοφορείς 1 όχημα με 2 8ωρες βάρδιες και συχνότητα ανά 50/55 λεπτά.
444: Σημερα βγαίνει ολο από Ανθουσα εκτός από 1 όχημα το Σάββατο που είναι στα Λιοσια :
Τις καθημερινές έχει 3 οχηματα με συχνότητα ανά 30 λεπτα.
Τα Σαββατα εχει 3 οχήματα με συχνότητα ανά 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές έχει 2 οχηματα με συχνότητα ανά 40 λεπτα.
Η δική μου πρόταση. Ένωση των διαδρομών τους και δημιουργία νέας γραμμής με ονομα 619 ΣΤ.ΕΙΡΗΝΗ - ΣΤ. ΆΝΩ ΠΑΤΗΣΊΩΝ - ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΗ.
Η διαδρομή: Από Μεταμορφωση έως Δεκελείας όπως παει τώρα το 619 έπειτα Χαλκίδος - Αγίας Λαύρας - Γαλατσίου συνέχεια έως Ειρηνη όπως παει τώρα το 444.
Επσιτροφη: από Ειρήνη έως Γαλατσίου όπως παει τωρα το 444 επειτα Πατησιων - Χαλκίδος και συνέχεια όπως παει τωρα το 619.
Τις καθημερινές και τα Σαββατα το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 150 λεπτα. Θα έχει 5 οχηματα με συχνότητα (150:5) ανά 30 λεπτα. Θα βγαίνει 3 οχήματα από Λιόσια και 2 απο Ανθουσα τις καθημερινές και ολο ανθούσα τα Σάββατα.
Τις Κυριακές το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 120 λεπτα. Θα έχει 3 οχηματα με συχνότητα (120:3) ανά 40 λεπτα. Τα 2 θα ειναι απο Λιοσια και το ενα απο Ανθουσα.
Τα κέρδη από αυτήν την συγχώνευση:
-Κερδεζουμε 1 οχημα και 2 οδηγους ανα βδομαδα και θα έχουμε και καλύτερη συχνότητα.
-Θα μπορεί ο κόσμος από Φιλαδέλφεια να ανέβει με μια συγκοινωνία στο Γαλατσι
-Θα σταματήσουν τα οχήματα να κάνουν ασκοπους κύκλους γύρω από τον Σταθμό των Ανω Πατησιων.

421: Η διαδρομή του να παραμείνει όπως είναι. Μονο να αυξηθεί λίγο η συχνότητα δεν γίνεται τις καθημερινές να έχεις δρομολογια απο την Αφετηρια: 19:45 - 20:10 - 20:50 - 21:30.

Γ9: Να σταματήσει η περνάει από τα στενα της Ν.Χαλκηδόνας, να συνεχίζει ευθεια στην Δεκέλειας όταν έρχεται από Μενίδι. Ειδικά αν καταργηθεί το 6 όπως πρότεινα σε άλλη ενότητα χρειάζεται υπωχρωτικα να περνάει από Δεκελείας.
Απάντηση
#27
(17-12-2016, 03:19 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: 619: Σήμερα είναι όλο στα Λιοσια: Τις καθημερινες κυκλοφορούν 2 οχήματα με 30 λεπτα συχνότητα στην αιχμή και 40 λεπτα τις ωρες μη αιχμης.
Τα Σάββατα κυκλοφορούν 3 οχήματα (2 μόνιμα και 1 απο 7:30 - 11:15 και από 17:25 έως 22:15) με συχνότητα ανα 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές κυκλοφορείς 1 όχημα με 2 8ωρες βάρδιες και συχνότητα ανά 50/55 λεπτά.
444: Σημερα βγαίνει ολο από Ανθουσα εκτός από 1 όχημα το Σάββατο που είναι στα Λιοσια :
Τις καθημερινές έχει 3 οχηματα με συχνότητα ανά 30 λεπτα.
Τα Σαββατα εχει 3 οχήματα με συχνότητα ανά 25/30 λεπτά.
Τις Κυριακές έχει 2 οχηματα με συχνότητα ανά 40 λεπτα.
Η δική μου πρόταση. Ένωση των διαδρομών τους και δημιουργία νέας γραμμής με ονομα 619 ΣΤ.ΕΙΡΗΝΗ - ΣΤ. ΆΝΩ ΠΑΤΗΣΊΩΝ - ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΗ.
Η διαδρομή: Από Μεταμορφωση έως Δεκελείας όπως παει τώρα το 619 έπειτα Χαλκίδος - Αγίας Λαύρας - Γαλατσίου συνέχεια έως Ειρηνη όπως παει τώρα το 444.
Επσιτροφη: από Ειρήνη έως Γαλατσίου όπως παει τωρα το 444 επειτα Πατησιων - Χαλκίδος και συνέχεια όπως παει τωρα το 619.
Τις καθημερινές και τα Σαββατα το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 150 λεπτα. Θα έχει 5 οχηματα με συχνότητα (150:5) ανά 30 λεπτα. Θα βγαίνει 3 οχήματα από Λιόσια και 2 απο Ανθουσα τις καθημερινές και ολο ανθούσα τα Σάββατα.
Τις Κυριακές το κάθε όχημα θα φευγει απο Μεταμόρφωση ανα 120 λεπτα. Θα έχει 3 οχηματα με συχνότητα (120:3) ανά 40 λεπτα. Τα 2 θα ειναι απο Λιοσια και το ενα απο Ανθουσα.
Τα κέρδη από αυτήν την συγχώνευση:
-Κερδεζουμε 1 οχημα και 2 οδηγους ανα βδομαδα και θα έχουμε και καλύτερη συχνότητα.
-Θα μπορεί ο κόσμος από Φιλαδέλφεια να ανέβει με μια συγκοινωνία στο Γαλατσι
-Θα σταματήσουν τα οχήματα να κάνουν ασκοπους κύκλους γύρω από τον Σταθμό των Ανω Πατησιων.

Γ9: Να σταματήσει η περνάει από τα στενα της Ν.Χαλκηδόνας, να συνεχίζει ευθεια στην Δεκέλειας όταν έρχεται από Μενίδι. Ειδικά αν καταργηθεί το 6 όπως πρότεινα σε άλλη ενότητα χρειάζεται υπωχρωτικα να περνάει από Δεκελείας.
Αρχικά, μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικές γραμμές. Το μεν 619 είναι καθαρά μια τοπική γραμμή γειτονιάς, το δε 444 ένα απομεινάρι διαδημοτικής, με ενισχυτικό χαρακτήρα κυρίως.
Που σημαίνει πως, γραμμή γειτονιάς ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να έχει συχνότητα από 20 λεπτά και πάνω, διότι απλά δεν θα το περιμένει κανείς και θα πηγαίνει άδειο.
Αυτό που θέλεις να πεις για τον χρόνο διαδρομής λέγεται κύκλος, 150' (75' ανά κατεύθυνση) και βάλε και τις ώρες διαλλειμάτων, κατσαρές που θα έχει και και..
Παρόλο που πιο Α/Σ θα την δρομολογεί είναι ένα θέμα, δεν υπάρχει λόγος να το μοιράζονται. Θα μπορούσε ο Βοτανικός με Midi άνετα, αλλά είναι κάτι που προκύπτει από την διαθεσιμότητα των Α/Σ..
Τα πλεονεκτήματα που προβάλεις δεν ευσταθούν.
- 1 όχημα ανά βδομάδα?! Καλύτερη συχνότητα??
- Τότε να φτιάξουμε και μια γραμμή από Χαλάνδρι για Λυκόβρυση, να πηγαίνουν με μια συγκοινωνία και καλύτερα να επανιδρυθεί το 518 (Πειραιάς - Δροσιά) για να είναι όλοι καλυμμένοι!!
- Το 444 δεν κάνει κανέναν άσκοπο κύκλο, το δε 619 σιγά την επιβάρυνση.. Midi θέλει και από την Μαβίλη όπως το 605.

Το δε κομμάτι της Ν.Τρυπιά στην Ν.Φιλαδέλφεια, είναι για τα Midi του 619 και να επανεξεταστεί και η δυνατότητα ανόδου από μέσα από την Φιλαδέλεια, όπως ανέβαινε πριν δεκαετίες.. Το δε Γ9 τοπικό στα Ανω Πατήσια και είναι μια χαρά!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#28
Εγώ θα προτιμούσα το 444 να μην τερματιζε στον σταθμό Ειρήνη, αντιθέτως να τερματιζε εκεί που τερματίζει και το Α8. Να γινόταν το παλιό του τέρμα σε στάση και να συνέχιζε κανονικά μέχρι το τέρμα του Α8. Με το που ξεκινάει, αναστροφή, στρίψιμο προς την στάση Πιτταρα και συνεχίζει κανονικά. Με αυτή την διαδρομή δεν θα υπάρχουν πολλές ελλείψεις από βάρδιες συν ότι θα παίρνει και οχήματα από Άνω Λιόσια.
Απάντηση
#29
Το 619 θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι του Γ9 στην Νέα Φιλαδέλφεια. Στην πράξη όμως το 619 δεν μπορεί να πάρει midi γιατί στις 14 το μεσημέρι που το χρησιμοποιώ λειτουργεί σαν σχολικό λεωφορείο και είναι γεμάτο από παιδιά κάτω των 18 που δεν χωράνε σε midi. Οπότε καλύτερα όπως είναι στα Λιόσια.
Η διαδρομή του θα μπορούσε να είναι από Τρωαδος - Δεκελείας - Τρυπια - Αντιστάσεως - Μιαούλη - Μακρυγιάννη - Αχαρνών - Τζουντα - Σαρανταπόρου - Πατησίων - Χαλικιδος - Δεκελείας και συνέχεια κανονικά. Μια άλλη λύση για να μην σταματήσει να ανεβαίνει την Χαλκίδος θα μπορούσε να είναι Τρωαδος - Δεκελείας - Τρυπια - Αντιστάσεως - Μιαούλη - Μακρυγιάννη - Αχαρνών - Αγ. Αναργύρων - Χαλκιδος - Αγ. Λαύρας - Ηρακλείου - Λασκαρατου - Πατησίων - Χαλικιδος - Δεκελείας και συνέχεια κανονικά.
Το δε Γ9 θα συνεχίζει από Πίνδου ευθεία στην Δεκελειας μέχρι να μπει στην Αχαρνών και να συνεχίσει κανονικά το δροομολογιο. Η διαδρομη του απο την αφετηρια είναι μια χαρά δεν χρειάζεται καμία απολύτως αλλαγή. Βέβαια θεωρώ αυτονόητο να μην κοπεί στα Άνω Πατήσια γιατί θα έχει την τύχη των υπολοίπων τοπικών.

Μία άλλη πρόταση που θα έκανα χωρίς όμως να την έχω εξετασει ιδιαιτερα θα ήταν να υπήρχε ένα λεωφορείο που να έκανε την ίδια διαδρομή με το 036 αλλά αντί να κάνει τον κύκλο στην Πλατεια Κυψέλης για να γυρίσει να πηγαίνει στα Άνω Πατήσια Δηλαδή μόλις κατεβαίνει την Πρωτοπαπαδακη να συνεχίζει από Γαλατσίου όπως το 444, να κάνει τον κύκλο Γαλατσίου - Πατησίων - Αγίας Λαύρας - Πατησων και μετά να ανεβαίνει την Πρωτοπαπαδακη ως το Ψυχικό όπως το 036.
Το σκέφτηκα με αφορμή αρκετό κόσμο που έρχεται από το Ψυχικό που θέλει να κατέβει στην Γαλατσίου είτε στον Σταθμό Άνω Πατησίων και αναγκάζεται να κατέβει με το 036 στην Αγιάς Γλυκερίας, να περπατησει ως την Γαλατσιου και να περιμένει το 444 η το 608.
Κάτι αλλο που με προβληματίζει στο 036 είναι ότι το κομμάτι από Πανόρμου ως Κατεχάκη έχει πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση σε σημείο που αν στο κομμάτι Κατεχάκη - Πανόρμου δεν μάζευε 5 άτομα παραπάνω από αυτά που έχει στην επιστροφή στο συγκεκριμένο κομμάτι θα το έκοβα στο Γηροκομείο μαζί με το 14.

Το 622 τον μαζεύει τον κόσμο του αλλά εγώ θα πρότεινα στην διαδρομή από το Τερμα να μην περνάει από Πλατεία Κυψέλης αλλα να ακολουθεί την διαδρομή Πρωτοπαπαδακη - Γαλατσίου - Πατησίων - Ακαδημίας κλπ. Η τωρινή του διαδρομή είναι ίδια με το 036 και ο κόσμος παιρνει οποίο περάσει πρώτο. Αν όμως περνουσε απο Γαλατσίου και Πατησίων σίγουρα ολο και κάποιον παραπάνω θα έπαιρνε ειδικά στην Πατησίων που έχει ανάγκη μετα απο τόσες γραμμές που κόπηκαν Π.χ. 605, Β8, Γ8, 13
Απάντηση
#30
Φαντάζομαι δεν θα παθαίναν κάποιο πρόβλημα αν έκαναν κανά 2 μικροφτιαξίματα στις γραμμές που περνάν από Γαλάτσι: Να είναι πιο συχνά τα δρομολόγια και να μην υπάρχει μονοπώλιο στα μοντέλα
Το 036 είναι η σύνδεση στην ουσία των γαλατσιωτών και των κυψελιωτών με το μετρό της Πανόρμου και της Κατεχάκη. Κάθε πρωί, όποιος το παίρνει στην κατεύθυνση προς Πανόρμου τις καθημερινές, ''αγκαλιάζει'' ουσιαστικά ο ένας τον άλλον, ενώ στην άλλη πλευρά από Κατεχάκη, Γηροκομείο και κυρίως από Πανόρμου και μετά, είναι τίγκα (ή αρκετά γεμάτο στην καλύτερη των περιπτώσεων) όλη μέρα, εκτός εάν έχει ΜΟΛΙΣ περάσει από Πανόμου το 651, που η διαδρομή του μέχρι το τέρμα είναι η ίδια, άρα παίρνει όσους είναι για Ψυχικό. Δλδ το πήρα χθες το απόγευμα 8 παρά το βράδυ και μου φάνηκε αρκετά γεμάτο για Κυριακή σε τριήμερο Αγίου Πνεύματος τέτοια ώρα συν ότι όποτε το βλέπω τώρα τελευταία, έχει μόνο τα προπολεμικά το Ο405Ν (από τα μέσα του '90 υπάρχουν, ενώ τα άλλα που πήρε ο ΕΘΕΛ πάνω κάτω εκείνη την εποχή έχουν αποσυρθεί πάνω από 10 χρόνια τώρα...). Πιο παλία είχε κατά καιρούς τα irisbus (ιδίως το Agora S GNV, αλλά και το citelis σε κάποια φάση πριν από 5 χρόνια περίπου), αλλά ως επί το πλείστον είχε τα C97.405N. Φαντάζομαι δεν θα ήταν δύσκολο να μην έχουν για αυτήν την γραμμή όλη την ώρα τα Ο405Ν (ας είναι περισταστακά (π.χ. μέσα Αυγούστου, αργίες) και να έχουν μια ισσοροπία μεταξύ C97.405N, irisbus και μερικά από αυτά που πήρε πριν λίγο καιρό με leasing το αρμόδιο Υπουργείο, και κυρίως δεν θέλω συνέχεια να έχει αυτή η γραμμή τα Ο405Ν γιατί, λόγω ηλικίας, κάνουν και οι ρύποι πάρτι...
Στο 608, η συχνότητα είναι ΟΚ αλλά είναι πάντα τίγκα από μια φάση και μετά συν θα μπορούσαν να επιστρατεύσουν και τις ''φυσαρμόνικες'' της Solaris (μόνο εκείνες της ΈΛΒΟ-Mercedes έχει αυτή η γραμμή).
Στο 444, το λεωφορείο ''φάντασμα'', είναι με τα irisbus (ή το citelis ή το Agora S GNV), κανένα πρόβλημα με αυτό. αλλά όπως μαρτυρά το προσωνύμιο ''φάντασμα'', τα δρομολόγια είναι τα πιο αραία εκ των 4 γραμμών, άρα δεν βοηθάει και, δεν θα ήταν άσχημο μια επέκταση προς Νέα Φιλαδέλφεια, που μπορεί να γίνει πιο επιτακτική όταν ανοίξει και το γήπεδο της ΑΕΚ.
Στο 622, λίγο παραπάνω συχνότητα (αν και τώρα τελευταία βλέπω κατά καιρούς στην αφετηρία του Γαλατσίου, 2 οχηματα μαζί ή το 1 μόλις να φεύγει όταν το άλλο μόλις έρχεται) και, όπως γινόταν πιο παλιά, να επιστρατευτούν irisbus Agora S ή κανένα από τα καινούργια (εκτός από τα C97.405N που έχει σχεδόν πάντα) και αντί να πηγαίνει από Αγίας Γλυκερίας και προς Πλ. Κυψέλης, έτσι πάει ούτως ή άλλως το 036 να πάει όπως πάει το 608 (Λ. Γαλατσίου και μετά Πατησίων, θα απορροφήσει το 608 αρκετά).
Θα βοηθούσε πολύ σε περιπτώσεις όπως το περασμένο το Σάββατο το βραδάκι που στη στάση ''Παλιό Τέρμα'', στην κατεύθυνση προς Αθήνα), το 608, παρ' ότι στις πρώτες του στάσεις ακόμη, ήταν σχεδόν τίγκα και στην στάση ήταν πολλοί άνθρωποι (κυρίως νεαροί που βγήκαν έξω για να πάνε προς Κέντρο προφανώς), άρα φαντάζεστε το πόσο τίγκα θα ήταν το λεωφορείο αργότερα)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.677 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.324 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.817 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.264 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 158.008 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.148 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.138 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.561 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.371 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.535 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)