Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αντικαταστάσεις στα ΚΤΕΛ με νέα ή μεταχειρισμένα λεωφορεία [12/2009 - 11/2011]
#11
(04-02-2010, 02:41 AM)thomas88kon Έγραψε: μηπως το αλλο 415 ηταν πρωην Αρτης

Κατα 99% ναι. Εισαι μεσα Big Grin
#12
Το 27 Λακωνιας ειναι το πρωην ΚΝΚ5434 πρωην 34 Πιεριας.

Για το S315GT-HD της Καβαλας γιατι να μην ειναι το 40? Επειδη ειναι του 1998? Βαφτιζεται οπως θελεις.

Το 36 Θεσπρωτιας το εχουμε αναφερει. Το νεο 9 στο Κιλκις δεν εχουμε εντοπισει ακομα (κρυφα ερχεται Θεσσαλονικη?)

Απο εκει και περα.

Το S228DT της Θηβας (48, BIB9650), πρωην Sint Catherina Cars 1, Hasselt (B) του 1991

Το 56 Καρδιτσας Bova Futura FHM 12-280 ΚΑΖ3311, πρωην Jos Carlier-Aerts, Sint Truiden (B) του 1987

Το 41 Λακωνιας S315GT-HD ΑΚΖ5980, πρωην Lange Reisen, Niederstotzingen (D) του 2000
Επεται συνεχεια.
#13
παντως εγω θα ηθελα να δω το 19 Λακωνιας που εχετε αναφερει
#14
ΑΗΜ-5327 σε παλιό Bova Futura DAF, ίσως κάποιο από τα παλιά Bova του ΚΤΕΛ, (πρώην 56 ΑΗΑ-5505,ή 34 ΑΗΕ-1827 ή 36 ΑΗΒ-8527,
αν και κάποιο από αυτά νομίζω πήγε στην Αττική, το 56;...), με διακριτικά του ΚΤΕΛ αλλά χωρίς αριθμό παρμπρίζ, κυκλοφορεί σε
τοπικά (ελπίζω μόνο...) δρομολόγια. Λόγω δύο τελευταίων ψηφίων αριθμού κυκλοφορίας κι επειδή δεν έχω δει εδώ και καιρό το παλιό
27 (VanHool EOS, ΑΗΖ-2712), πιστεύω πως είναι το "νέο" 27 του ΚΤΕΛ Ξάνθης.

Σημειώστε πως το VanHool ήταν του 1993 και το πιο παλιό λεωφορείο που είχε μείνει στο ΚΤΕΛ μαζί με τα δύο διόροφα S228DT
(που είναι ακόμα κοντά μας...). Πλέον, από 50άρια προ 2003 έμειναν μόνο το 40 (Sunsundegui σε B12 του 1997), το 50 (S315HDH
του 1996) και το 54 (S315HD του 1998).
#15
VanHool EOS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

H VanHool ειναι ιδιοκτητρια της EOS Coach Manufacturing Company, επιγονου της LAG η οποια ειναι απλα ιδιοκτησιας VanHool. Κατα τα λοιπα ουδεμια σχεση εχουν τα προιοντα της μιας με την αλλη (ειναι σαν να λεμε Bova Axial και Berkhof Futura απλα επειδη ανηκουν στη VDL).

Εαν το συγκεκριμενο ειναι του 1993 τοτε κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει ουτε τετοια σχεση με τη VanHool δεδομενου οτι ειναι ενα απο τα πρωτα 100 περιπου που κατασκευασε η LAG.

Στο ΚΤΕΛ Αττικης πηγε το 47 ΑΗΕ7895.

Οι χρονολογιες κατασκευης των ανωτερω αναφερομενων λεωφορειων ειναι υπο σοβαρη αμφισβητηση (ενδεχεται να ειναι παλιοτερα).
#16
ΚΟΜ-2280, νέο "23" στο ΚΤΕΛ Ροδόπης, Setra S415GT-HD.

Τελικά σήμερα έμαθα πως το Bova δεν είναι το 27 (όπου κυκλοφορεί ακόμα το VanHool EOS), αλλά αυτό και άλλο ένα που ήρθε και
δεν έχω ακόμα δει, είναι ιδιόκτητα του ΚΤΕΛ και θα πάρουν αριθμούς παρμπρίζ 66 και 67. Επίσης δεν είναι κανένα από τα παλιά, το ένα
τουλάχιστον έχει έρθει από Αιτωλοακαρνανία.
#17
Για το κτελ Θεσπρωτιας θα εχω νεα δυντομα περι αντικαταστασεων.


Μια ερωτηση....το ΚΥΕ 3288 Κερκυρας,Ο303 Πιο ειναι?τωρα ειναι 26...αλλα μηπως εγινε τραμπα η απλα αλλαξε χρωμα
#18
Κτελ Αρτης,41 ΜΑΝ 362(neoplan jetliner ο πρωκατοχος)
#19
(15-02-2010, 11:16 PM)thomas88kon Έγραψε: Για το κτελ Θεσπρωτιας θα εχω νεα δυντομα περι αντικαταστασεων.


Μια ερωτηση....το ΚΥΕ 3288 Κερκυρας,Ο303 Πιο ειναι?τωρα ειναι 26...αλλα μηπως εγινε τραμπα η απλα αλλαξε χρωμα

26 ηταν απο παντα. Ζει ακομα αυτο? Του 1989 ειναι... Γιατι το εβαψε αφου κοβεται σε λιγο?
#20
ελα ντε το εβαψε.......


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)