Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αντικαταστάσεις στα ΚΤΕΛ με νέα ή μεταχειρισμένα λεωφορεία [12/2009 - 11/2011]
#49
Να προσθεσω επισης οτι αναφορικα με το παραπανω ποστ του O302s το 27 (το οποιο ειναι EOS και οχι VanHool), το 40 και το 50 εκτος του οτι πιανουν (τουλαχιστον το τελευταιο) κανονικα Αθηνα, δεν ειναι σε καμια απολυτως περιπτωση καταλληλα για δρομολογια εντος νομου, προκειται για γερασμενα interliners με πανω απο 1,5 εκατ. χιλιομετρα, τα οποια και ειναι ακαταλληλα για κοντινες διαδρομες με συχνες στασεις. Αλλα ουτε και τα υπολοιπα ειναι καταλληλα για τετοια δρομολογια. Με δεδομενο το μορφολογικο αναγλυφο, τις διανυομενες αποστασεις, και την προσβασιμοτητα, ως καταλληλο και αξιοπρεπες οχημα ειναι οποιοδηποτε καλοσυντηρημενο, χαμηλο και σβελτο σχετικα στις ανηφορες αμαξι. Το Bova ας πουμε (ειδικα κατι FVM) ειναι οτι πρεπει. Δηλαδη τι? Θα πρεπει μια ηλικιωμενη ας πουμε να ειναι χαρουμενη που θα παει στο χωριο της με το HDH οταν θα πρεπει να ανεβοκατεβει δυο φορες τα πεντε στενα και ψηλα σκαλια του S315HDH? Μην τρελαθουμε τελειως...
(01-05-2010, 05:25 PM)giannis_72 Έγραψε: το 31 Ξανθηs ηταν το ΑΗΕ 9962 MERSEDES O 340 TOURISMO το 36 ΑΗΒ8527 BOVA το43 ΑΗΕ 9777 NEOPLAN 316 K χαμηλο
επισηs ξεχασα να γραψω το 5 Ροδοπηs ηταν το ΚΟΒ 7035 MERSEDES 303 ημιψηλο

Μεχρι περσι το καλοκαιρι?


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 07-12-2009, 01:03 AM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 10-01-2010, 09:02 PM
[Χωρίς Θέμα] - από travego - 04-02-2010, 11:51 AM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 17-03-2010, 02:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 18-03-2010, 06:25 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 24-04-2010, 02:48 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 28-04-2010, 11:32 PM
RE: Αντικαταστάσεις στα ΚΤΕΛ με νέα ή μεταχειρισμένα λεωφορεία [12/2009 - ?] - από garvanitis - 03-05-2010, 03:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από OBELIX - 12-05-2010, 09:06 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)