14-11-2024, 05:33 PM
Πάντως όταν με το καλό έρθουν και τα 100 για να βγει η δρομολόγηση συνολικά, θα πρέπει η Ανθούσα να πάρει +50 οχήματα σε νταλικογραμμές, ενώ η Ράλλη να αφήσει 50 και αντίθετη αλλαγή να γίνει στις γραμμές με 12μετρα. Η Ανθούσα θα πρέπει να βγάζει τουλάχιστον τα 22 οχήματα που βγαίνουν στο 608, τα 12 του Α7, τα 12 του Β5, τα 8 του 250, τα 6 του 242 και τα 15 του 550 + κάποιες βάρδιες σε 421 και καμία νταλίκα στο Β5. Αντίθετα θα περιοριστούν οι γραμμές της Ράλλη αφού πλέον θα έχει 150 οχήματα, για 33 των Χ95/Χ96, για 13 Β9, για 12 του Α7, για 16 των Α10/Β10, για 15 του 040, για 8 στο 049, για 13 στο 703, για 11 στο 843 και για 12 στο Α2.
Ακόμα και διαφορετική να είναι η κατανομή ανά αμαξοστάσια (πχ 550 δεν βολεύει για τις βάρδιες στο Φάληρο κλπ, αντίθετα το 608 δεν θα έχει μεγάλο θέμα με Ράλλη), δεν αλλάζει ότι εφόσον πάνε +50 νταλίκες στην Ανθούσα και φύγουν από την Ράλλη 50 θα πρέπει πλέον η Ανθούσα να βγάζει τις μισές γραμμές
Ακόμα και διαφορετική να είναι η κατανομή ανά αμαξοστάσια (πχ 550 δεν βολεύει για τις βάρδιες στο Φάληρο κλπ, αντίθετα το 608 δεν θα έχει μεγάλο θέμα με Ράλλη), δεν αλλάζει ότι εφόσον πάνε +50 νταλίκες στην Ανθούσα και φύγουν από την Ράλλη 50 θα πρέπει πλέον η Ανθούσα να βγάζει τις μισές γραμμές