Δημοσιεύσεις: 66
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
22-01-2022, 02:24 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-01-2023, 07:14 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
Δε γίνεται ένα λεωφορείο με τέτοιο παρατσούκλι να μην έχει το θέμα του! Πρωτοκυκλοφόρησαν το 1999 και λίγοι εκπρόσωποι της αρχικής παρτίδας έχουν τη χαρά να συνεχίζουν να οργώνουν τους δρόμους της Αθήνας (κυρίως καθημερινές, Σαββατοκύριακα αναλαμβάνουν τα Σολάρις). Δύο μεγάλες απορίες έχω σχετικά με τους τσιμεντόλιθους: Γιατί από τους τρεις τύπους που παρέδωσε η ΕΛΒΟ το 1998/1999 (GN, N2 και N.4007), οι τσιμεντόλιθοι ήταν τα οχήματα που αποσύρθηκαν σε μεγάλο ποσοστό σχετικά νωρίς? Επίσης, οι κολώνες πάνω από τους θόλους των μπροστινωών τροχών ήταν στο αρχικό σχέδιο ή ελληνική πατέντα?
Δημοσιεύσεις: 111
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-03-2021
Είχα δέσει την περασμένη Κυριακή με το πλοίο στην Αστυπάλαια και προς μεγάλη μου έκπληξη ένας τσιμεντόλιθος του ΟΑΣΑ ήταν παρκαρισμένος στην άκρη της προβλήτας. Γνωρίζει κανείς πως βρέθηκε εκεί?
Δημοσιεύσεις: 66
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(15-07-2022, 03:04 PM)argy Έγραψε: Είχα δέσει την περασμένη Κυριακή με το πλοίο στην Αστυπάλαια και προς μεγάλη μου έκπληξη ένας τσιμεντόλιθος του ΟΑΣΑ ήταν παρκαρισμένος στην άκρη της προβλήτας. Γνωρίζει κανείς πως βρέθηκε εκεί?
Ίσως κάνουν επέκταση της προβλήτας και τον πήραν για μπλόκι
Πέραν της πλάκας, πιθανολογώ ότι είναι το νέο δημοτικό λεωφορείο. Πρόλαβες μήπως να βγάλεις φωτογραφία?
Δημοσιεύσεις: 111
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-03-2021
(15-07-2022, 10:29 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Ίσως κάνουν επέκταση της προβλήτας και τον πήραν για μπλόκι Πέραν της πλάκας, πιθανολογώ ότι είναι το νέο δημοτικό λεωφορείο. Πρόλαβες μήπως να βγάλεις φωτογραφία?
Φυσικά και πρόλαβα!!! Δεν χάνεται απαθανάτιση αυτού του θεάματος.
Δημοσιεύσεις: 226
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
(15-07-2022, 10:29 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Ίσως κάνουν επέκταση της προβλήτας και τον πήραν για μπλόκι Πέραν της πλάκας, πιθανολογώ ότι είναι το νέο δημοτικό λεωφορείο. Πρόλαβες μήπως να βγάλεις φωτογραφία?
Είναι γνωστό οτι η Αστυπάλαια έχει επιλεγεί σαν νησί πρότυπο και διαβάζω ότι διαθέτει 16 φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (με δωρεάν φόρτιση) και αστική συγκοινωνία με 6 ηλεκτρικά Άστυ-bus.
Ένας τσιμεντόλιθος μόνο για μουσειακό έκθεμα θα μπορούσε να λειτουργήσει στο συγκεκριμένο νησί. ίδωμεν, έχει πραγματικό ενδιαφέρον ο ρόλος του συμπαθούς ΕΛΒΟ.
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
(22-01-2022, 02:24 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Δε γίνεται ένα λεωφορείο με τέτοιο παρατσούκλι να μην έχει το θέμα του! Πρωτοκυκλοφόρησαν το 1999 και λίγοι εκπρόσωποι της αρχικής παρτίδας έχουν τη χαρά να συνεχίζουν να οργώνουν τους δρόμους της Αθήνας (κυρίως καθημερινές, Σαββατοκύριακα αναλαμβάνουν τα Σολάρις). Δύο μεγάλες απορίες έχω σχετικά με τους τσιμεντόλιθους: Γιατί από τους τρεις τύπους που παρέδωσε η ΕΛΒΟ το 1998/1999 (GN, N2 και N.4007), οι τσιμεντόλιθοι ήταν τα οχήματα που αποσύρθηκαν σε μεγάλο ποσοστό σχετικά νωρίς? Επίσης, οι κολώνες πάνω από τους θόλους των μπροστινωών τροχών ήταν στο αρχικό σχέδιο ή ελληνική πατέντα?
Μπηκαν αργότερα αυτες οι κωλώνες και δεν καταλαβα ποτέ το γιατί. Ίσως για λογους "καλής κατασκευης" απο την ΕΛΒΟ
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at
TMantzas
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 51
Εγγραφή: 05-09-2009
(18-07-2022, 08:59 PM)notis Έγραψε: Είναι γνωστό οτι η Αστυπάλαια έχει επιλεγεί σαν νησί πρότυπο και διαβάζω ότι διαθέτει 16 φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (με δωρεάν φόρτιση) και αστική συγκοινωνία με 6 ηλεκτρικά Άστυ-bus.
Ένας τσιμεντόλιθος μόνο για μουσειακό έκθεμα θα μπορούσε να λειτουργήσει στο συγκεκριμένο νησί. ίδωμεν, έχει πραγματικό ενδιαφέρον ο ρόλος του συμπαθούς ΕΛΒΟ.
Η Αστυπάλαια πέρσι χρησιμοποιούσε ενα Otokar Navigo και ειχε παρκαρισμένο και το παλιό ΜΑΝ Σφακιανάκη (σαν αυτά του Αμαρουσίου - τα τρακτέρ της καρδιάς μας). Τα Astybus έκαναν την φιέστα αλλά θα ξεκινήσουν απο Φθινόπορο και απο όσα καταλαβαίνω θα είναι μέσω ιδιωτικής εφαρμογής και όχι Δημοτική συγκοινωνία όπως τα κανονικά.
Η αλήθεια είναι πως ο τσιμεντόλιθος είναι ιδανικός για το νησί, αφού δεν υπάρχει πεζοδρόμιο και με τα σκαλοπάτια τα άλλα 2 λεωφορεία ήταν ταλαιπωρία.
Επίσης τι πρότυπο είναι το νησί που βάλανε ηλεκρικά αυτοκίνητα και φορτιστές ενώ η παραγωγή είναι με Ντίζελ δεν ξέρω.
Δημοσιεύσεις: 61
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
19-08-2022, 10:57 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-08-2022, 10:58 AM από sgkatsos. Edited 1 time in total.)
Ως επισκέπτης του νησιού προ ημερών, το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης λειτουργεί ως εξής:
Υπάρχει η εφαρμογή astyMove στην οποία κάνεις εγγραφή κυρίως για να πληρώσεις τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι, με απλή εγγραφή το AstyBus το οποίο πρακτικά προσφέρει υπηρεσίες ταξί από προκαθορισμένα σημεία του νησιού (μόνο όπου υπάρχει ασφαλτοστρωμένο οδόστρωμα). Η μετακίνηση γίνεται με οχήματα Volkswagen id.3 & id.5 και το αντίτιμο εξαρτάται από την απόσταση καθώς το νησί είναι χωρισμένο σε 3 ζώνες και ανέρχεται μέχρι τα 2€ ανά άτομο και διαδρομή. Παράλληλα, αν προσθέσεις στην εφαρμογή το δίπλωμα οδήγησης σου (όχι δυστυχώς το ψηφιακό) μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά οχήματα, astyGo η υπηρεσία, eCars (id.3), eScooters & eBikes (το τελευταίο ενδέχεται να μην χρειάζεται δίπλωμα), τα οποία μπορείς να νοικιάσεις με την ώρα ή πολλαπλάσια της. Εδώ δοκιμάζεται η ιδέα του νοικιάζω στο Λιβάδι ένα όχημα για μία ώρα, πάω στην Μαλτεζάνα, το αφήνω διαθέσιμο. Μετά από Χ ώρες χρειάζομαι νέο όχημα, ενοικιάζω, το αφήνω στα προκαθορισμένα σημεία φόρτισης. Οπότε πληρώνω μόνο για την ώρα που το θέλω. Φυσικά μπορώ να το νοικιάσω και με την ημέρα (50€). Πρακτικά οι επισκέπτες του νησιού μπορούν να μην έρθουν με δικό τους όχημα και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή αλλά επειδή το νησί προσφέρει πολλές παραλίες προσβάσιμες με χωματόδρομο υπάρχει αυτός ο περιορισμός στην χρήση (και για αυτό υπάρχουν και κλασικά ενοικιαζόμενα).
Παράλληλα υπάρχει δημοτική λεωφορειακή γραμμή με οχήμα(τα) Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 και στάσεις τις ίδιες με το AstyBus αλλά με πρόγραμμα, δυνατότητα επιβίβασης πλέον των 3 ατόμων και ενιαίο εισιτήριο για όλη την διαδρομή (από Λιβάδι, Χώρα, Μαλτεζάνα μέχρι Βαθύ).
Το ιδιαίτερο του έργου είναι η πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα για την δυνατότητα χρονομίσθωσης οχήματος έναντι της ημερήσιας μίσθωσης και επίσης ότι δεν υπάρχουν κλασικά θερμικά ταξί / αγοραία.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στα stores και μπορείτε να την χαζέψετε.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(19-08-2022, 10:57 AM)sgkatsos Έγραψε: Ως επισκέπτης του νησιού προ ημερών, το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης λειτουργεί ως εξής:
Υπάρχει η εφαρμογή astyMove στην οποία κάνεις εγγραφή κυρίως για να πληρώσεις τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι, με απλή εγγραφή το AstyBus το οποίο πρακτικά προσφέρει υπηρεσίες ταξί από προκαθορισμένα σημεία του νησιού (μόνο όπου υπάρχει ασφαλτοστρωμένο οδόστρωμα). Η μετακίνηση γίνεται με οχήματα Volkswagen id.3 & id.5 και το αντίτιμο εξαρτάται από την απόσταση καθώς το νησί είναι χωρισμένο σε 3 ζώνες και ανέρχεται μέχρι τα 2€ ανά άτομο και διαδρομή. Παράλληλα, αν προσθέσεις στην εφαρμογή το δίπλωμα οδήγησης σου (όχι δυστυχώς το ψηφιακό) μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά οχήματα, astyGo η υπηρεσία, eCars (id.3), eScooters & eBikes (το τελευταίο ενδέχεται να μην χρειάζεται δίπλωμα), τα οποία μπορείς να νοικιάσεις με την ώρα ή πολλαπλάσια της. Εδώ δοκιμάζεται η ιδέα του νοικιάζω στο Λιβάδι ένα όχημα για μία ώρα, πάω στην Μαλτεζάνα, το αφήνω διαθέσιμο. Μετά από Χ ώρες χρειάζομαι νέο όχημα, ενοικιάζω, το αφήνω στα προκαθορισμένα σημεία φόρτισης. Οπότε πληρώνω μόνο για την ώρα που το θέλω. Φυσικά μπορώ να το νοικιάσω και με την ημέρα (50€). Πρακτικά οι επισκέπτες του νησιού μπορούν να μην έρθουν με δικό τους όχημα και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή αλλά επειδή το νησί προσφέρει πολλές παραλίες προσβάσιμες με χωματόδρομο υπάρχει αυτός ο περιορισμός στην χρήση (και για αυτό υπάρχουν και κλασικά ενοικιαζόμενα).
Παράλληλα υπάρχει δημοτική λεωφορειακή γραμμή με οχήμα(τα) Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 και στάσεις τις ίδιες με το AstyBus αλλά με πρόγραμμα, δυνατότητα επιβίβασης πλέον των 3 ατόμων και ενιαίο εισιτήριο για όλη την διαδρομή (από Λιβάδι, Χώρα, Μαλτεζάνα μέχρι Βαθύ).
Το ιδιαίτερο του έργου είναι η πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα για την δυνατότητα χρονομίσθωσης οχήματος έναντι της ημερήσιας μίσθωσης και επίσης ότι δεν υπάρχουν κλασικά θερμικά ταξί / αγοραία.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στα stores και μπορείτε να την χαζέψετε.
Πολύ αναλυτική η περιγραφή σου κι ευχαριστούμε. Τη μίσθωση με την ώρα / λεπτό την είχα δει στην Ιταλία σε 2-3 εφαρμογές (ShareNow / Enjoy) μέσα σε πόλεις και μου άρεσε αρκετά σαν επιλογή γιατί έβγαινε πιο φθηνή από ταξί και φυσικά πολύ φθηνότερα από ημερήσια ενοικίαση αυτοκινήτου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608