Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022
#61
(30-05-2022, 11:37 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Από ποια άποψη υπέφεραν;
Είναι στο ΚΤΕΛ Αττικής.
Χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση ;  ROFL
#62
Με το που ανέβηκε η θερμοκρασια (κυρίως μετα το Πάσχα) η κατάσταση στα Νότια Προάστια είναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ( Οχι μόνο στα ΚΤΕΛ αλλά ειδικά σε αυτά). Σχεδόν 2 χρόνια μετα, παρόλη την τοποθέτηση οθονών στα οχήματα, η ενημερωση πραγματικού χρόνου σε στάσεις και εφαρμογη και η αναγγελία στάσεων δεν είναι ακόμα διαθέσιμες. Ο κλιματισμός στο ~80% των οχημάτων είναι ανύπαρκτος. Συνεχώς ακούγονται ήχοι από τα οχήματα και εμφανίζονται βλάβες. Τα ηδη ελάχιστα δρομολόγια ακυρώνονται χωρίς καμία ενημερωση προς το επιβατικό κοινό. Ο κοσμος στριμώχνεται σε σημειο να είναι επικίνδυνο για την σωματική του ακεραιότητα. Κάποια στιγμή αυτη η κατάσταση και ανισορροπία πρέπει να σταματήσει. Λεω ανισορροπία διότι μέχρι το Ελληνικό-Γλυφάδα η συγκοινωνία είναι επαρκή και από εκει και πέρα αρχιζει η «κόλαση» . Πιστευω το φετινό καλοκαίρι θα είναι το χειρότερο από άποψη συνωστισμού σε ΜΜΜ με άφιξη περισσότερων τουριστών και λιγότερη φοβία για την πανδημία. Ακόμα, κατι που πρέπει να λάβει μεγαλύτερη αναγνώριση είναι ότι η συγκοινωνία δεν είναι μόνο κέντρο Αθήνας-μετακίνηση για δουλειά- καθημερινές αλλά και προάστια-Σαββατοκύριακα- μετακίνηση για αναψυχή. Ας παμε τωρα να αναλύσουμε ειδικότερα.
Α1 και Α2: Τα Σαββατόβραδα προς Πειραια και Ακαδημία αντίστοιχα, αναχωρούν συνήθως τις ίδιες ώρες από Βούλα με αποτέλεσμα να αφήνουν μετα μέχρι και 20 λεπτα κενά.
115: Τα Σαββατόβραδα που η μετακίνηση από Γλυφαδα προς τα ανατολικά-δυτικά είναι στην αιχμή , πρέπει να συγχρονιστεί με το 117 και το 122 ώστε να μην φεύγουν με διάφορες 5-10 λεπτών και μετα να αφήνουν 30-40 λεπτα κενά.
116: πολύ θετική η προσθήκη 20’ συχνότητας στην αιχμή, όμως δεν εχει καμία ουσία από την στιγμή που συνεχώς «τρώγονται δρομολόγια». Δεν αποτελεί γραμμή τροφοδοσίας παραλίας, αλλά γεμίζει εξίσου όποτε αυτο πρέπει να αποτελέσει καμπανάκι για τον ΟΑΣΑ.
117:1 εβδομάδα πριν: Τέρμα 117-Πλ.Γλυφάδας Κυριακή = 1 ώρα και 2 λεπτά!!! , συνεχώς ακύρωση δρομολογίων χωρίς ενημερωση αφήνοντας ακάλυπτες περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από αλλο μέσο ή γραμμή.
120: πρέπει να δωθεί βάση στην μετακίνηση με προαστιακό και στην μετακίνηση προάστιο σε προάστιο και οχι μόνο προάστιο σε κέντρο Αθήνας. Η συνδεση Γλυφάδας-Προσστιακου ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη. Πρέπει να κοπούν οι περιπορειες και να δωθεί μια αξιοπρεπή συχνότητα κάθε μερα( γιατί Κυριακές εχει 6-7 δρομολόγια ανά κατεύθυνση ΜΟΝΟ) 
122/122Θ: Από τις πιο πετυχημένες γραμμές που προσφέρουν ευρεία εξυπηρέτηση, ομως ο ΟΑΣΑ για άλλη μια φορα την εχει καταστρέψει. Αρχικα , η αυξημένη συχνότητα και η καθημερινή παρουσία του 122Θ αρχιζει από τον Ιούλιο ενώ η γραμμή πάσχει από μεσα Απριλίου. Επίσης, χάνονται συνδέσεις και εξυπηρετούνται μόνο αυτοί από το τέρμα, γιατί αυτοί που θα θελουν να πάνε πχ από Πλ.Γλυφάδας προς Στ.Ελληνικο ή από Βουλιαγμενη προς Γλυφαδα οχι απλα δεν θα βρουν θέση αλλά  δεν θα χωρέσουν καν να μπουν και ουσιαστικά δεν υπάρχει συγκοινωνία 
#63
(31-05-2022, 11:44 AM)panos1b Έγραψε: Είναι στο ΚΤΕΛ Αττικής.
Χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση ;  ROFL

Χαχαχα καλό Big Grin Big Grin
#64
Λοιπόν, από τότε που ξεκίνησε πάλι αυτό με τα 12μετρα σε νταλικογραμμές, η κατάσταση θυμίζει λίγο εποχές προ Covid. Τουλάχιστον στην Κηφισίας που γυρίζω συχνά, το Α7 με τα 12μετρα είναι ασφυκτικά γεμάτο, όπως και το 550, παρότι έχει 18μετρα. Με το ζόρι κλείνουν οι πόρτες. Πάλι καλά που περνάει και το Ε14 ή κάνα τρόλεϊ 18/19 και μαζεύουν λίγο κόσμο, αλλά με τόσες κομμένες βάρδιες και αραιή δρομολόγηση, σχεδόν ξεχνάς ότι υπάρχουν. Tongue

Επίσης, με το που έπιασαν οι πρώτες ζέστες, βλέπω όλο και πιο πολλά λεωφορεία να μένουν στο δρόμο. Από GN μέχρι τα πιο "καινούργια" leasing.
#65
Η κατάσταση χειροτερεύει. Αρχικα πριν τα ΚΤΕΛ το 122Θ ηταν μόνο με νταλίκες. Τωρα είναι μόνο με 12μετρα. Ακόμα, κυκλοφορούν πολλα 12 μέτρα σε 122,171 πραγμα που πριν τα ΚΤΕΛ δεν γινόταν ποτε. Επίσης όσοι λεγατε ότι με τα ΚΤΕΛ δεν κόβονται βάρδιες , θελω να σας πληροφορήσω ότι τωρα πια περισσότερα δρομολόγια δεν εκτελουνται στο ΚΤΕΛ παρα στην ΟΣΥ. Τουλάχιστον , στην ΟΣΥ όσα δρομολόγια δεν γίνουν ενημερώνεται το κοινό, ενώ με τα ΚΤΕΛ έχουμε γυρισει χρόνια πισω.
#66
(05-06-2022, 04:44 PM)oasagr123 Έγραψε: Η κατάσταση χειροτερεύει. Αρχικα πριν τα ΚΤΕΛ το 122Θ ηταν μόνο με νταλίκες. Τωρα είναι μόνο με 12μετρα. Ακόμα, κυκλοφορούν πολλα 12 μέτρα σε 122,171 πραγμα που πριν τα ΚΤΕΛ δεν γινόταν ποτε. Επίσης όσοι λεγατε ότι με τα ΚΤΕΛ δεν κόβονται βάρδιες , θελω να σας πληροφορήσω ότι τωρα πια περισσότερα δρομολόγια δεν εκτελουνται στο ΚΤΕΛ παρα στην ΟΣΥ. Τουλάχιστον , στην ΟΣΥ όσα δρομολόγια δεν γίνουν ενημερώνεται το κοινό, ενώ με τα ΚΤΕΛ έχουμε γυρισει χρόνια πισω.
Αυτό που λες δεν ισχύει. ΣΤΑ ΚΤΕΛ δεν λείπουν βάρδιες, μόνο στο ΚΤΕΛ Αττικής που έχει και μια κακή εξυπηρέτηση εν γένει, η οποία έχει γίνει πολύ έντονα αισθητή σε όλους από τις αρχές του 2022.

Και το πρόβλημα είναι από έλλειψη και οδηγών και οχημάτων! Τις καθημερινές αν χαλάσει κάποιο όχημα, δεν υπάρχει εφεδρικό να αντικατασταθεί, οπότε είτε περιμένουν όση ώρα χρειαστεί να φτιάξει, είτε το πρώτο αμάξι που σχολάει. Τα ΣΚ δεν έχουν υπάρχουν οδηγοί να πάνε στις κατσαρές που έβαλε ο ΟΑΣΑ στα ΚΤΕΛ για πρώτη φορά Σαββατοκύριακα και στο Θερινό (όταν η ΟΣΥ έχει μόνο Καθημερινές στο Χειμερινό). Βάρδια 0830-2030 με 3 ώρες κενό στην Βάρκιζα πχ.. 

Η ποιότητα εξυπηρέτησης στα άλλα 3 ΚΤΕΛ δεν έχει καμία σχέση, ειδικά στης Κορίνθου. Από αύριο Δευτέρα πχ, επειδή εντοπίσαμε τρομερό θέμα στο 724 (που επί ΟΣΥ είχε προγραμματισμένα 20-25λεπτα και με κομμένες βάρδιες), βάλαμε 10λεπτα δρομολόγια στις 6 το πρωί, γιατί δεν σηκωνόταν ο κόσμος. Προφανώς η συνεπής εκτέλεση του έργου, γύρισε τον επιβάτη στην χρήση του λεωφορείου (εικόνα που φαίνεται και από την αύξηση στα Τ.ΖΗΡ). Πόσο μάλλον τώρα που θα γίνει και η σύνδεση με την εφαρμογή του ΟΑΣΑ...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#67
Αν και έχει αναφερθεί πάρα πολλές φορές αξίζει για ακόμα μια φορά να επισημανθεί η διαφορά του ΚΤΕΛ Αττικής με τα υπόλοιπα 3 ΚΤΕΛ. Η διαφορά είναι μεγάλη σε όλα τα επίπεδα όπως τήρηση δρομολογίων, καθαριότητα! Και είναι κρίμα η κακή κατάσταση του ΚΤΕΛ Αττικής να παρασύρει και τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ. Πάντως δεν είναι καμία υπερβολή όσα και να ειπωθούν για την κατάσταση των οχημάτων της Αττικής. Ειδικά τα Α37 σε σχέση με 1,5 χρόνο πριν που ήρθαν είναι λες και πέρασαν 20 χρόνια. Σε οχήματα που δούλευε άριστα ο κλιματισμός το προηγούμενο καλοκαίρι, πλέον βγάζει μόνο ζεστό αέρα. Επίσης ενώ τα οχήματα της Κορίνθου λάμπουν κυριολεκτικά, της Αττικής δεν καταλαβαίνεις τι χρώμα είναι.

Το τελευταίο για την σύνδεση στην εφαρμογή του οασα θα βελτιώσει ότι πρόβλημα υπήρχε! Ξεκίνησαν οι διαδικασίες, υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για το πότε περίπου θα εμφανιστούν;
#68
(05-06-2022, 07:23 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Αν και έχει αναφερθεί πάρα πολλές φορές αξίζει για ακόμα μια φορά να επισημανθεί η διαφορά του ΚΤΕΛ Αττικής με τα υπόλοιπα 3 ΚΤΕΛ. Η διαφορά είναι μεγάλη σε όλα τα επίπεδα όπως τήρηση δρομολογίων, καθαριότητα! Και είναι κρίμα η κακή κατάσταση του ΚΤΕΛ Αττικής να παρασύρει και τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ. Πάντως δεν είναι καμία υπερβολή όσα και να ειπωθούν για την κατάσταση των οχημάτων της Αττικής. Ειδικά τα Α37 σε σχέση με 1,5 χρόνο πριν που ήρθαν είναι λες και πέρασαν 20 χρόνια. Σε οχήματα που δούλευε άριστα ο κλιματισμός το προηγούμενο καλοκαίρι, πλέον βγάζει μόνο ζεστό αέρα. Επίσης ενώ τα οχήματα της Κορίνθου λάμπουν κυριολεκτικά, της Αττικής δεν καταλαβαίνεις τι χρώμα είναι.

Το τελευταίο για την σύνδεση στην εφαρμογή του οασα θα βελτιώσει ότι πρόβλημα υπήρχε! Ξεκίνησαν οι διαδικασίες, υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για το πότε περίπου θα εμφανιστούν;
Καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα δημόσια, αφού δεν φαίνονται (ευτυχώς). Από τον Γενάρη πάντως υπάρχει μια συστηματική κατάρρευση του ΚΤΕΛ Αττικής που έφτασε στην πρωινή αιχμή να λείπουν μέχρι και 10 οχήματα. Και πραγματικά, τα παράπονα του επιβατικού κοινού στα Μεσόγεια ειδικά, είναι καθημερινά. Και είναι κρίμα.

Τον Οκτώβριο λήγει η σύμβαση του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ. Με δεδομένη την επιστροφή του κορωνοιου, την αναμονή για τα νέα λεωφορεία και ο,τι άλλο υπάρχει, η νέα σύμβαση που θα προκύψει τον Οκτώβριο, θα έχει υποχρεωτικά ως όρο την ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο για τα δρομολόγια, πράγμα που θα ηρεμήσει κάπως την κακή εκτέλεση του έργου του ΚΤΕΛ Αττικής.

Συνεπώς, οι διαδικασίες θα αρχίσουν για να εντοπιστούν τα τεχνικά ζητήματα που υπάρχουν και πριν την υπογραφή της νέας σύμβασης θα έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση, αν όλα πάνε καλά και δεν προκύψει άλλο πρόβλημα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#69
(05-06-2022, 04:44 PM)oasagr123 Έγραψε: Η κατάσταση χειροτερεύει. Αρχικα πριν τα ΚΤΕΛ το 122Θ ηταν μόνο με νταλίκες. Τωρα είναι μόνο με 12μετρα. Ακόμα, κυκλοφορούν πολλα 12 μέτρα σε 122,171 πραγμα που πριν τα ΚΤΕΛ δεν γινόταν ποτε. Επίσης όσοι λεγατε ότι με τα ΚΤΕΛ δεν κόβονται βάρδιες , θελω να σας πληροφορήσω ότι τωρα πια περισσότερα δρομολόγια δεν εκτελουνται στο ΚΤΕΛ παρα στην ΟΣΥ. Τουλάχιστον , στην ΟΣΥ όσα δρομολόγια δεν γίνουν ενημερώνεται το κοινό, ενώ με τα ΚΤΕΛ έχουμε γυρισει χρόνια πισω.
Δεν είναι καλό να λέμε τα ΚΤΕΛ. Την στιγμή που στο Κορινθίας και στο Θηβων δεν εντοπίζονται προβλήματα στις δρομολόγηση. Το ΚΤΕΛ αττικης έχει πρόβλημα και το ξέρουμε όλοι. Το έχει αναφέρει και ο Δημήτρης που προφανώς ξερει παραπάνω από εμάς.
#70
(06-06-2022, 11:48 AM)panos1b Έγραψε: Δεν είναι καλό να λέμε τα ΚΤΕΛ. Την στιγμή που στο Κορινθίας και στο Θηβων δεν εντοπίζονται προβλήματα στις δρομολόγηση. Το ΚΤΕΛ αττικης έχει πρόβλημα και το ξέρουμε όλοι. Το έχει αναφέρει και ο Δημήτρης που προφανώς ξερει παραπάνω από εμάς.
Καλά τα λέει ο Δημήτρης, αλλά γνωρίζουμε άριστα πώς και γιατί ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ μερίδιο τα ΚΤΕΛ Αττικής και στην επόμενη σύμβαση. 

Θα έπρεπε τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (που εχουν αριστη εικόνα) να φροντίσουν να πετάξουν εξω το Αττικής. Τα "ποιοτικά" κριτήρια (βρώμικα και τρισάθλια οχήματα, μη εκτέλεση συμφωνημενου εργου) θα τα "παραβλέψει" το υπουργείο, διότι απλούστατα, το ΚΤΕΛ Αττικής = Αρβανίτες και οι Αρβανίτες = κράτος εν κράτει στην Αττική και ειδικά στα Μεσόγεια


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 95 12.473 , 10:03 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 66.819 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 179.836 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.394 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 121.917 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 126.455 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 116.750 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.330 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 202.034 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 438.127 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)