Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
Θα έρθουν ακόμα 36 12μετρα λεωφορεία και μην ξεχνάμε τις 30 περίπου νταλίκες που αν πήγαιναν στην Ανθούσα θα μπορούσε να βγαίνει όλο το Β5 με νταλίκες, αντί για 5 που έχει συνήθως και ίσως να μπαίνουν μερικές σε Α5, 421 ώστε να αντικαταστήσουν περίπου 20 12μέτρα ακόμα.
Η Ράλλη (που λογικά εκεί) θα πάνε δεν βγάζει πλέον 12μετρα σε Α7 και Β9, επομένως δεν φαίνεται να τις έχει τόσο ανάγκη. Οι μόνες γραμμές που μπορούν να πάνε είναι Α1 αντί των Iris, 049 και Β2. Εκτός και αν αντικαταστήσουν τις Volvo.
Άρα, με ένα σωστό σχεδιασμό θα μπορεί να καλυφθεί η απουσία των 50-60 Ν1.
Γενικότερα η κατανομή ανά αμαξοστάσιο ίσως έχει μερικά λάθη. Πχ αρχικά είχαν προβλεφθεί 35 Solaris 12m να πάνε στην Ράλλη ώστε να βγάζει Β2, 049, 622/815. Τελικά τα Solaris είναι 10 (ήρθαν ήδη 17 παραπάνω Crossway), από τα οποία τα 6 πάνε στο Β2 και τα άλλα κάνουν guest εμφανίσεις σε γραμμές με νταλίκες. Καλό θα ήταν η Ράλλη να έχει μόνο νταλίκες, δεν βοηθάνε κάπου τα 12μετρα. Ας πάνε Βοτανικό, Ανθούσα ή Μπραχάμι, που τα 2 τελευταία αμαξοστάσια έχουν και τα Ν1
Απάντηση
(24-11-2021, 11:42 AM)1 Man Lion\s city Έγραψε: Θα έρθουν ακόμα 36 12μετρα λεωφορεία και μην ξεχνάμε τις 30 περίπου νταλίκες που αν πήγαιναν στην Ανθούσα θα μπορούσε να βγαίνει όλο το Β5 με νταλίκες, αντί για 5 που έχει συνήθως και ίσως να μπαίνουν μερικές σε Α5, 421 ώστε να αντικαταστήσουν περίπου 20 12μέτρα ακόμα.
Η Ράλλη (που λογικά εκεί) θα πάνε δεν βγάζει πλέον 12μετρα σε Α7 και Β9, επομένως δεν φαίνεται να τις έχει τόσο ανάγκη. Οι μόνες γραμμές που μπορούν να πάνε είναι Α1 αντί των Iris, 049 και Β2. Εκτός και αν αντικαταστήσουν τις Volvo.
Άρα, με ένα σωστό σχεδιασμό θα μπορεί να καλυφθεί η απουσία των 50-60 Ν1.
Γενικότερα η κατανομή ανά αμαξοστάσιο ίσως έχει μερικά λάθη. Πχ αρχικά είχαν προβλεφθεί 35 Solaris 12m να πάνε στην Ράλλη ώστε να βγάζει Β2, 049, 622/815. Τελικά τα Solaris είναι 10 (ήρθαν ήδη 17 παραπάνω Crossway), από τα οποία τα 6 πάνε στο Β2 και τα άλλα κάνουν guest εμφανίσεις σε γραμμές με νταλίκες. Καλό θα ήταν η Ράλλη να έχει μόνο νταλίκες, δεν βοηθάνε κάπου τα 12μετρα. Ας πάνε Βοτανικό, Ανθούσα ή Μπραχάμι, που τα 2 τελευταία αμαξοστάσια έχουν και τα Ν1

Σύμφωνοι σε όλα. Ο Βοτανικός έχει εξαφανίσει σχεδόν τη δρομολόγηση Ν2, καθώς έχει καλυφθεί με 12μετρα LionCity και Citaro. Για το Β2 θεωρώ ότι πρέπει να πάρει νταλίκες καθώς θα συνεχίσει να εξυπηρετεί μόνο του ένα μεγάλο κομμάτι Παραλιακής-Συγγρού (Φλοίσβος, Νιάρχος, ΡΕΑ, Ωνάσειο) . Το Α1 πιστεύω ότι μετράει μέρες, μετά την αναδιάρθρωση των δρομολογίων του ΤΡΑΜ και την πλήρη κάλυψη του Βούλα-Πειραιάς με σωστή συχνότητα. (δύο γραμμές κορμοί ανά 7,5 λεπτά)

Τα Solaris 12m πιθανώς να κάθονται στη Ράλλη λόγω ομοιότητας μηχανικών μερών με τις νταλίκες (και συνεπώς ευκολίας στη συντήρηση)
Απάντηση
(24-11-2021, 02:37 PM)Citaro Έγραψε: Ο Βοτανικός έχει εξαφανίσει σχεδόν τη δρομολόγηση Ν2, καθώς έχει καλυφθεί με 12μετρα LionCity και Citaro.
Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Δες πόσα Ν2 είναι σε Α13, Α15, 811, 837, 619 και από ένα σε 224, 813, 821, 852 συν ένα νωρίτερα στο Β15 συν αυτά που βγάζουν στο 049 της Ράλλη. Μιλάμε για περίπου 35 Ν2 από Βοτανικό εξώ καθημερινή.
Απάντηση
(24-11-2021, 11:20 AM)Citaro Έγραψε: Σήμερα (24-11-2021) μέτρησα γύρω στις 09:00 από την τηλεματική : 38 Ν1 στις γραμμές Μπραχαμίου και 18 Ν1 στις γραμμές Ανθούσας. Το πρόβλημα, λοιπόν, υπάρχει στο Μπραχάμι και θα πρέπει να δουν πώς θα το λύσουν. Μπορεί να ήρθαν (ή να έρθουν εν τέλει) 290 leasing, ας μην ξεχνάμε όμως ότι έχει αυξηθεί αισθητά η δρομολόγηση, ενώ σε γραμμές που είχαν επί δεκαετία midi (410, 212) ξεκίνησαν να βάζουν 12μετρα.

Χωρίς να μετράω και μόνο με μια ματιά καθημερινά, πιστεύω πως τα Ν1 που βγάζει η Ανθούσα έχουν μειωθεί αισθητά. Τα Crossway μπαίνουν σχεδόν παντού πλέον και με καλή διαθεσιμότητα.

Πρέπει να δοθούν κι άλλα 12μετρα, αλλιώς θα χρειαστεί περαιτέρω μεταφορά Ν2 σε Μπραχάμι και Ανθούσα, κυρίως στο πρώτο...
Απάντηση
Ο Βοτανικός βγάζει έξω 35-40 Ν2 καθημερινά και τα περισσότερα leasing που ήταν να παραδωθούν έχουν ήδη παραδωθεί. Αν δεν γίνει κάτι απρόοπτο πρέπει να μένουν λιγότερα από 10 Citaro και Α21 για παράδοση στο Βοτανικό που ακόμα και το 049 να σταματήσει να βγάζει πάλι θα χρειάζεται Ν2 εκτός κι αν γίνουν νέες αλλαγές ανά αμαξοστάσια. Από την αρχή του έτους, όταν είχαν κυκλοφορήσει φήμες πως ο σχεδιασμός είναι στο Βοτανικό είναι να φύγουν όλα τα Ν2, έχουν αλλάξει πολλά. Από 12μετρες γραμμές μπορεί να έφυγαν τα 211 και 214 αλλά ήρθαν Α13, Α15, 054, 619 + 049 οπότε οι ανάγκες για 12μετρα στο Βοτανικό αυξήθηκαν ενώ μειώθηκαν στα Λιόσια.
Στην Ανθούσα υπάρχουν ακόμα κενά τα 6227-6232 & 6293 αλλά δεν ξέρουμε ακόμα αν θα είναι κι αυτά Crossway αλλά και να είναι δεν θα κάνουν τόση διαφορά αφού είναι 6-7 λεωφορεία όλα κι όλα.
Στο Μπραχάμι πρέπει να μένουν κοντά στα 19 Volvo για κυκλοφορία αλλά και πάλι δεν βλέπω πως θα φτάσουν να καλύψουν τόσα Ν1 που είναι καθημερινά έξω.
Απάντηση
Κυκλοφόρησαν σήμερα το 6071 140, 6072 201 και το 6073 στο 137
Απάντηση
Ήρθαν και το 8700 στο Μπραχάμι ΧΕΚ-6076/77/78
Απάντηση
Έτοιμα και το ΧΕΚ-6227 Solaris και οι νταλίκες Citaro ΧΕΚ-6192 έως ΧΕΚ-6195.

Και έρχεται μεταφορά LE στην Π.Ράλλη και άλλα...
Απάντηση
Πλησιάζει ένας μήνας από όταν παραδώθηκαν οι νταλίκες Citaro. Τα δε 8700 τα είχα δει πρώτη φορά τον Ιούλιο.
Απάντηση
(27-11-2021, 01:31 AM)ecoj Έγραψε: Πλησιάζει ένας μήνας από όταν παραδώθηκαν οι νταλίκες Citaro. Τα δε 8700 τα είχα δει πρώτη φορά τον Ιούλιο.
Δεν είπα ότι τώρα ήρθαν. Έτοιμα με παράθυρα, αριθμούς κυκλοφορίας, εισιτήρια και τηλεματική. Και από σήμερα, μπορούν να κυκλοφορήσουν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)