24-11-2021, 11:20 AM
(16-11-2021, 10:14 PM)ecoj Έγραψε: Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ είναι ήδη μέσα Νοεμβρίου αρκετές βάρδιες στην Ανθούσα καλύπτονται ακόμα με Ν1 οπότε αν τελικά αποσυρθούν οριστικά το Δεκέμβριο τότε τα Crossway θα κληθούν να σηκώσουν μεγάλο βάρος και εκεί να δεις χαρά με δίπορτα στου Ζωγράφου και στα Ιλίσια. Αν από την άλλη για οποιδήποτε λόγο όσα Ν1 έχουν μείνει δεν αποσυρθούν τότε το λες και αποτυχία αφού μετά από 290 λεωφορεία (και τόσες γραμμές στα κτελ) δεν θα έχουν καταφέρει να απεξαρτηθούν από τα 28 ετών Ν1.
Σήμερα (24-11-2021) μέτρησα γύρω στις 09:00 από την τηλεματική : 38 Ν1 στις γραμμές Μπραχαμίου και 18 Ν1 στις γραμμές Ανθούσας. Το πρόβλημα, λοιπόν, υπάρχει στο Μπραχάμι και θα πρέπει να δουν πώς θα το λύσουν. Μπορεί να ήρθαν (ή να έρθουν εν τέλει) 290 leasing, ας μην ξεχνάμε όμως ότι έχει αυξηθεί αισθητά η δρομολόγηση, ενώ σε γραμμές που είχαν επί δεκαετία midi (410, 212) ξεκίνησαν να βάζουν 12μετρα.