Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
Πάντως δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο να αφαιρέσουν κάποια καθίσματα στα δίπορτα Crossway και να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για όρθιους. Εδώ αφαιρέθηκαν οι αριστερές πόρτες στα Urbino 18 που ήρθαν από το αεροδρόμιο του Όσλο.
Απάντηση
Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ είναι ήδη μέσα Νοεμβρίου αρκετές βάρδιες στην Ανθούσα καλύπτονται ακόμα με Ν1 οπότε αν τελικά αποσυρθούν οριστικά το Δεκέμβριο τότε τα Crossway θα κληθούν να σηκώσουν μεγάλο βάρος και εκεί να δεις χαρά με δίπορτα στου Ζωγράφου και στα Ιλίσια. Αν από την άλλη για οποιδήποτε λόγο όσα Ν1 έχουν μείνει δεν αποσυρθούν τότε το λες και αποτυχία αφού μετά από 290 λεωφορεία (και τόσες γραμμές στα κτελ) δεν θα έχουν καταφέρει να απεξαρτηθούν από τα 28 ετών Ν1.
Απάντηση
Και το 6063 είναι δίπορτο Volvo 7700 και μένουν τα 6066 και 6069 για να επιβεβαιωθούν κι αυτά. Μέχρι τώρα σε όλο το Μπραχάμι μόνο το 6060 φαίνεται να διαφέρει που είναι τρίπορτο.
Απάντηση
Υπάρχουν φωτογραφίες από ένα ατύχημα του 6069 στην Αφετηρία της Γλυφάδας και φαίνεται καθαρά ότι είναι 2πορτο όπως όλα τα υπόλοιπα πλην του 6060
Απάντηση
Φαίνονται και εδώ φώτο από το ατύχημα και τις ζημιές που έπαθε το 6069
https://www.enikos.gr/society/trochaio-s...u/1711037/
Απάντηση
(21-11-2021, 04:31 PM)ecoj Έγραψε: Φαίνονται και εδώ φώτο από το ατύχημα και τις ζημιές που έπαθε το 6069

Δεν ξέρω αν φτιάχνεται αυτό. Κρίμα πάντως, μερικές μέρες/εβδομάδες πρέπει να κυκλοφορούσε.

[Εικόνα: Screenshot-2021-11-21-15-52-01-331-com-i...ndroid.jpg]
Απάντηση
Έτοιμα και τα ΧΕΚ-6070 Volvo 7700 και τα ΧΕΚ-6074-ΧΕΚ-6079 Volvo 8700 (βασισμένα σε πλαίσιο Volvo B7R), από αύριο κυκλοφορούν από το ΑΜ ΜΠΡ
Απάντηση
Είναι δηλαδή 8700 σε B7R και όχι 8700LE σε B7RLE; (όπως ήταν οι ξακουστές Μακεδονίες)
Απάντηση
(23-11-2021, 08:31 PM)vard_57 Έγραψε: Είναι δηλαδή 8700 σε B7R και όχι 8700LE σε B7RLE; (όπως ήταν οι ξακουστές Μακεδονίες)
Μάλλον θα πρόκειται για κάτι τέτοιο https://autoline.info/-/sale/city-buses/...2684522900
Απάντηση
(16-11-2021, 10:14 PM)ecoj Έγραψε: Το ενδιαφέρον είναι ότι ενώ είναι ήδη μέσα Νοεμβρίου αρκετές βάρδιες στην Ανθούσα καλύπτονται ακόμα με Ν1 οπότε αν τελικά αποσυρθούν οριστικά το Δεκέμβριο τότε τα Crossway θα κληθούν να σηκώσουν μεγάλο βάρος και εκεί να δεις χαρά με δίπορτα στου Ζωγράφου και στα Ιλίσια. Αν από την άλλη για οποιδήποτε λόγο όσα Ν1 έχουν μείνει δεν αποσυρθούν τότε το λες και αποτυχία αφού μετά από 290 λεωφορεία (και τόσες γραμμές στα κτελ) δεν θα έχουν καταφέρει να απεξαρτηθούν από τα 28 ετών Ν1.

Σήμερα (24-11-2021) μέτρησα γύρω στις 09:00 από την τηλεματική : 38 Ν1 στις γραμμές Μπραχαμίου και 18 Ν1 στις γραμμές Ανθούσας. Το πρόβλημα, λοιπόν, υπάρχει στο Μπραχάμι και θα πρέπει να δουν πώς θα το λύσουν. Μπορεί να ήρθαν (ή να έρθουν εν τέλει) 290 leasing, ας μην ξεχνάμε όμως ότι έχει αυξηθεί αισθητά η δρομολόγηση, ενώ σε γραμμές που είχαν επί δεκαετία midi (410, 212) ξεκίνησαν να βάζουν 12μετρα.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)