Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
(10-11-2021, 08:11 PM)ecoj Έγραψε: All from 6030 up to 6069
Okay, thanks!
Απάντηση
(10-11-2021, 08:22 PM)vard_57 Έγραψε: Προς το παρόν έχω καταγράψει γενικό σύνολο 225, 40 Σαρακάκης, 78 NBG, 107 Παπαδάκης
226 σύνολο, 107 Παπαδάκης. 79 Σταματίου, 40 Σαρακάκης

70 Citaro
61 Crossway*
40 Volvo*
27 Man
18 Solaris νταλίκες
10 Solaris 12μετρα
Απάντηση
Τα δύο τρίπορτα 12μετρα Solaris 6224 και 6225 που κυκλοφορούν καιρό τώρα κατά κύριο λόγο στο Β2 προέρχονται από τις Αυστριακές Άλπεις και μάλιστα έχουν καθίσματα με σχέδειο τα χιονισμένα βουνά των Άλπεων που στο 6224 γράφει πάνω Ötztaler ÖVG. Μοιάζουν πολύ με το ΧΕΗ-8253 του ΚΤΕΛ Αττικής που κυκλοφορεί κάπου στη Πλακεντία. Εξαιρετικά λεωφορεία που δυστυχώς είναι μόνο δύο και προνόμιο του Β2.

Σε άλλα νέα και το 6233 καταγράφηκε ως δίπορτο Crossway που σημαίνει ότι από το 6233 μέχρι το 6292 είναι όλα Crossway αν και μένουν τα 6234, 6235 και 6237 για καταγραφή. Βέβαια αφού τα 6233 και 6236 είναι δίπορτα Crossway τα ενδιάμεσα δύσκολα θα είναι κάτι άλλο.
Απάντηση
Μια ερώτηση που νομίζω δεν έχω δει να γράφει κανείς: Υπάρχει κάποιο από τα 27 ΜΑΝ που να έχει σασμάν ZF; Όσα έχω μπει Voith ακούω να έχουν. Απ' ότι είδα στα ΚΤΕΛ υπάρχει (τουλάχιστον) 1 αλλά για τα leasing δεν βρήκα κάτι.
Απάντηση
(12-11-2021, 08:07 PM)ecoj Έγραψε: Σε άλλα νέα και το 6233 καταγράφηκε ως δίπορτο Crossway που σημαίνει ότι από το 6233 μέχρι το 6292 είναι όλα Crossway αν και μένουν τα 6234, 6235 και 6237 για καταγραφή. Βέβαια αφού τα 6233 και 6236 είναι δίπορτα Crossway τα ενδιάμεσα δύσκολα θα είναι κάτι άλλο.
Επιβεβαιώθηκε και το 6234 ως δίπορτο Crossway όπως αναμενόταν
Απάντηση
(12-11-2021, 08:07 PM)ecoj Έγραψε: Σε άλλα νέα και το 6233 καταγράφηκε ως δίπορτο Crossway που σημαίνει ότι από το 6233 μέχρι το 6292 είναι όλα Crossway αν και μένουν τα 6234, 6235 και 6237 για καταγραφή. Βέβαια αφού τα 6233 και 6236 είναι δίπορτα Crossway τα ενδιάμεσα δύσκολα θα είναι κάτι άλλο.

Και το 6235 είναι δίπορτο, το είδα σήμερα 036.
Απάντηση
Το 6174 είναι τρίπορτο Citaro, το πέτυχα χθες στο 619.
Απάντηση
Τα τρίπορτα Citaro χωρίζονται στις κάτωθι οικογένεις:

6095, 6096, 6097, 6098, 6099, 6100, 6101, 6102, 6120, 6121, 6122, 6123, 6124, 6126, 6171, 6172, 6173, 6174, 6175 (πρώην Landbus ή κάτι σχετικό)
6093, 6127, 6130, 6133 (πρώην Μονάχου ή κάτι σχετικό)
6129, 6131, 6132 (άγνωστη καταγωγή, ίσως πρώην Norgesbuss Nordre Follo)
6094 (άγνωστη καταγωγή)
Απάντηση
(15-11-2021, 08:19 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Και το 6235 είναι δίπορτο, το είδα σήμερα 036.

Αφού καλώς ή κακώς έχουμε τα λεωφορεία αυτά, θα ήταν σκόπιμο το Α/Σ Ανθούσας να ορίσει σε ποιές γραμμές εξυπηρετεί η δρομολόγησή τους και σε ποιές όχι.  Είναι 24 οχήματα, εν τέλει. Μπορούν να μπούν σε γραμμές με πιο χαλαρή επιβατική κίνηση (653, 409, 416, 446, 402, 405, ακόμη και στο Α5 που δεν έχει πολύ κόσμο στο κομμάτι Αθήνα - Νομισματοκοπείο).

Δεν έχει καμία λογική να μπαίνουν στις "βαριές" γραμμές κέντρου/ανατολικά προάστια (220/1, 235, 203/4, 211, 214) καθώς δημιουργούν αναστάτωση στην απο/επιβίβαση και στην κατανομή των επιβατών εντός των οχημάτων. Είναι ημιαστικά λεωφορεία με - αναπαυτικές ομολογουμένως - καρέκλες και ΔΕΝ είναι για σταμάτα - ξεκίνα μέσα στου Ζωγράφου και στο Παγκράτι.  Για τις γραμμές αυτές, ας μπαίνουν αποκλειστικά τα Crossway 6258 και επόμενα που είναι τρίπορτα, τα οποία επιπρόσθετα έχουν πολύ μεγάλο "σαλόνι" ορθίων στο πρώτο τμήμα.

Το ίδιο πρόβλημα δημιουργείται με τα LEU Citaro, όταν μπαίνουν στο 224 ή στο 813.

Δεν χωρεί σύγκριση με τα λοιπά δίπορτα (Volvo 7700, MAN A21) καθώς εκείνα έχουν πλουσιότερο χώρο ορθίων, δεν έχουν αναβαθμίδα και εν γένει ευνοούν περισσότερο το διαμοιρασμό των επιβατών.
Απάντηση
(16-11-2021, 11:36 AM)Citaro Έγραψε: Αφού καλώς ή κακώς έχουμε τα λεωφορεία αυτά, θα ήταν σκόπιμο το Α/Σ Ανθούσας να ορίσει σε ποιές γραμμές εξυπηρετεί η δρομολόγησή τους και σε ποιές όχι.  Είναι 24 οχήματα, εν τέλει. Μπορούν να μπούν σε γραμμές με πιο χαλαρή επιβατική κίνηση (653, 409, 416, 446, 402, 405, ακόμη και στο Α5 που δεν έχει πολύ κόσμο στο κομμάτι Αθήνα - Νομισματοκοπείο).

Δεν έχει καμία λογική να μπαίνουν στις "βαριές" γραμμές κέντρου/ανατολικά προάστια (220/1, 235, 203/4, 211, 214) καθώς δημιουργούν αναστάτωση στην απο/επιβίβαση και στην κατανομή των επιβατών εντός των οχημάτων. Είναι ημιαστικά λεωφορεία με - αναπαυτικές ομολογουμένως - καρέκλες και ΔΕΝ είναι για σταμάτα - ξεκίνα μέσα στου Ζωγράφου και στο Παγκράτι.  Για τις γραμμές αυτές, ας μπαίνουν αποκλειστικά τα Crossway 6258 και επόμενα που είναι τρίπορτα, τα οποία επιπρόσθετα έχουν πολύ μεγάλο "σαλόνι" ορθίων στο πρώτο τμήμα.

Το ίδιο πρόβλημα δημιουργείται με τα LEU Citaro, όταν μπαίνουν στο 224 ή στο 813.

Δεν χωρεί σύγκριση με τα λοιπά δίπορτα (Volvo 7700, MAN A21) καθώς εκείνα έχουν πλουσιότερο χώρο ορθίων, δεν έχουν αναβαθμίδα και εν γένει ευνοούν περισσότερο το διαμοιρασμό των επιβατών.

Αυτό ακριβώς. Για μένα, τα 2πορτα Crossway δεν θα πρέπει καν να τα κρατήσουν (αγοράσουν), όταν λήξει η περίοδος του leasing... Και υπάρχουν κι άλλες γραμμές με χαμηλή κίνηση ή που τα παίρνουν μόνο για να πάνε στο μετρό, όπως 411, 450-1, 460-1, αλλά σπάνια μπαίνουν εδώ τέτοια. 

Υ.Γ. Μερικά 2πορτα Crossway επίσης, κάνουν έναν περίεργο θόρυβο στη μηχανή όταν επιταχύνουν, λες και είναι χάρχαλα.  Tongue Κάποια νούμερα που θυμάμαι, νομίζω είναι το 6238-39 και είναι κι άλλα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)