Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#71
(11-04-2021, 03:39 PM)garvanitis Έγραψε: 2.17. Ανοίγματα πλευρικών παραθύρων αστικών λεωφορείων.
2.17.1. Τα πλευρικά παράθυρα των οχημάτων επιτρέπεται να είναι σταθερά (μη ανοιγόμενα), εκτός από τουλάχιστον δύο παράθυρα σε κάθε πλευρά στα μη αρθρωτά λεωφορεία και τρία παράθυρα σε κάθε πλευρά στα αρθρωτά λεωφορεία που πρέπει να είναι ανοιγόμενα.
2.17.2. Η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια των πλευρικών παραθύρων είναι, κατ' ελάχιστο, το 12% της συνολικής υαλόφρακτης επιφάνειας των πλευρικών παραθύρων, μη συνυπολογιζομένων των επιφανειών των φεγγιτών επάνω από τις θύρες επιβατών και οδηγού καθώς και της επιφανείας του παραθύρου του οδηγού.
Οι περιπτώσεις 2.17.1 και 2.17.2 της παραγράφου 2 του άρθρου 2 τίθενται ως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 4 της Υ.Α. αριθ. 57865/2848/03 (Β 607/04).

Το ποσοστό 12% (αντί για 17%) άλλαξε "νύχτα" για να εξυπηρετηθούν το 2004 τα ΚΤΕΛ της επαρχίας, που έφερναν οχήματα από τη Γερμανία. Ο ΟΑΣΑ δεν ασπάζεται το ποσοστό αυτό, παραμένοντας στο 17% της επιφάνειας, όπως παγίως αποτυπώνεται στις προκηρύξεις των διαγωνισμών.

Τώρα, ένα 12μετρο όχημα έχει επιφάνεια πλευρικών υαλοπινάκων περί τα 17 τ.μ. (6 πάνελ 1,50 χ 1,00 + πρόσθετο πάνελ στην αριστερή και 4 πάνελ 1,5 χ 1,00 στη δεξιά σύν πρόσθετο πάνελ). 16 χ 0,17 = 2,89 τ.μ.   Τα τέσσερα ανακλινόμενα παράθυρα που βλέπω από Παρασκευή στα MAN Α21 Lion είναι 1,50 χ 0,40 = 0,6 τ.μ. έκαστο.  Άρα, με τους ταπεινους υπολογισμούς μου, δεν βγαίνουν τα νούμερα....

Όσον αφορά την ποιότητα κύλισης, ασφαλώς και είναι κλάσεις ανώτερα από ό,τι κυκλοφορεί στην Αθήνα αυτή τη στιγμή. Οι παραλαβές του 2010 (Solaris, Citelis) έχουν πολύ απότομη πέδηση, ειδικά δε τα Citelis έχουν και άγαρμπη κίνηση γενικά (ασταθή επιτάχυνση, όπως όλες οι γκαζιέρες). Γενικά κουράζουν.

Αντιθέτως, τα ΜΑΝ Α21 που χρησιμοποίησα το Σάββατο, σε κάνουν να ξεχνάς ότι είσαι σε αστικό λεωφορείο. Ηρεμη κύλιση, άριστη απόσβεση κραδασμών, επίπεδο ήχου μηδαμινο ακόμη και στη γαλαρία, ωραίος και ατμοσφαιρικός φωτισμός με σποτάκια και ράγες. Το πρόβλημά τους είναι η έλλειψη τρίτης θύρας εξόδου, που δημιουργεί μεγάλο συνωστισμό στη μέση, ειδικά τώρα που δεν χρησιμοποιείται η πρώτη πόρτα του οδηγού. Έτσι, καθίσταται απαγορευτική η χρήση τους σε γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση. Ιδανικά, είναι μόνο για τις γραμμές Μπραχαμίου που έχουν ελεγχόμενες επιβατικές ροές.

ΕDIT : μπήκα πριν λίγο στο 6001 (Citaro) κ σε ενα Volvo. Το Citaro αδιαφορο (πολύ υψηλό το οπίσθιο τμημα - απαγορευτικο για ορθιους). Ενδιαφερον το ανοιγμα προς τα εξω των θυρων. Το δε Volvo απαραδεκτο από καθε αποψη. Ειναι ημιαστικό λεωφορειο με ελαχιστους χωρους ορθιων. Ανυπαρκτος αερισμος. Ακαταλληλο για διαδρομές κέντρου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από Citaro - 12-04-2021, 04:47 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)