Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#64
(10-04-2021, 05:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τελικά έχεις πολύ γέλιο.. Σχεδόν σε όλη σου την απάντηση γράφεις μισές αλήθειες και ανακρίβειες. Δεν θα κάτσω να τα σχολιάσω ένα - ένα αλλά θα μείνω στο plexiglass που μπήκε στη μετασκευή του νέου παραθύρου που το πέρασες για ... λαμαρίνα. ROFL ROFL   Και ναι το plexiglass τζάμι είναι και αυτό, το θέμα είναι τι δουλειά έχει γυάλινο τζάμι να αντικατασταθεί με plexiglass σε εξωτερικό τζάμι λεωφορείου... Αν ποτέ σπάσει το μπροστινό παρμπρίζ να βάλουμε και εκεί plexiglass.. ROFL ROFL

Τέλος, ποτέ σε δρομολόγηση καθημερινής Χειμερινού λεωφορεία και τρόλεϊ μαζί δεν ήταν 900 οχήματα έξω και προφανώς ούτε και σήμερα, χωρίς φυσικά να προσμετράμε τα μπες-βγες από βλάβες, ενώ επίσης πουθένα δεν έγραψα για "ανάσταση" στα κουφάρια που εννοείται είναι για σκραπ χθες. Θα έπρεπε όμως να ήξερες ότι ο στόλος της ΟΣΥ που δρομολογείται ακόμα και σήμερα με κομμένες επιχορηγήσεις στα Α/Σ, σε βάθος 2 ημερών είναι περί τα 1250 διαφορετικά οχήματα, σε βάθος μήνα ξεπερνούν τα 1400, και ότι αυτό που τα κρατάει μέσα είναι ανταλλακτικά της πλάκας που από την "καλή" διαχείριση που γίνεται διαχρονικά ψάχνουμε μικροαναλώσιμα σε οχήματα με άλλη βλάβη. Leasing χρειαζόταν ίσως μόνο στα αρθρωτά που όντως υπάρχει έλλειψη.
Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβεις τι είναι αυτό που βλέπεις και εσκεμμένα δεν το έγραψα... Και ναι μεν προφανώς δεν είναι γυαλί αλλά ούτε φυσικά και plexiglass γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι παράθυρο αλλά ταπωμένη πόρτα (αυτό που αναρωτιόσουν με τα Solaris του αεροδρομίου του Όσλο και πώς θα γίνει να κυκλοφορήσουν είναι και είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει σε τέτοια λεωφορεία όταν αλλάζουν χέρια και βγαίνουν στη συγκοινωνία εδώ και δεκαετίες). Γι' αυτό άλλωστε και είναι αδιαφανές, βαμμένο μαύρο είναι για λόγους ομοιομορφίας...

Από εκεί και πέρα τώρα, την δρομολόγηση την μετράς στις βάρδιες, δεν την μετράς με τις εξόδους από τα αμαξοστάσια... Πέρα από το ότι τα νούμερα σου δεν βγαίνουν γιατί τα λειτουργικά (με πινακίδες) λεωφορεία της ΟΣΥ είναι 1294 συν τα 231 τρόλεϊ που είναι ασφαλισμένα στον Σιδέρη (1525) και μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται όλα όσα έχουν μικροβλάβες. Μικροελλείψεις έχουν και τα παρτάλια που παριστάνουν τα λεωφορεία που βρίσκονται σε καθημερινή βάση στην κίνηση τα στοιχειώδη για την σχετικά ασφαλή κίνηση τους έχουν, αμάξωμα και σαλόνι είναι σε ελεείνη κατάσταση ακόμα και τα σχετικά νέα οχήματα, τις πλέον πρόσφατες παραλαβές... Ο λόγος δεν είναι φυσικά γιατί δεν είναι κομμένη η επιδότητηση (δεν είναι και συνεχίζει να πέφτει κανονικά) αλλά το ότι οι προμηθευτές αν δεν πληρωθούν τα φέσια που έχουν μαζεμένα δεν δίνουν ούτε βίδα στην ΟΣΥ. Την ίδια στιγμή αν κάνουμε μια σύγκριση με το τι κυκλοφορεί σε αστικά, υπεραστικά και εργολαβικά ΚΤΕΛ ανά την Ελλάδα τα οχήματα τους ακόμα και όταν προσεγγίζουν την ηλικία των Ν1 είναι σε κατάσταση βιτρίνας μέσα, έξω και μηχανικά και με μηδενική επιδότηση και ελάχιστες υποχρεώσεις προς τρίτους... Μάντεψε ποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του τώρα ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα...

Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:
Έχουμε μια εταιρία της οποίας ο στόλος οχημάτων της και η μισθοδοσία του προσωπικού είναι ευγενική χορηγία του Δημοσίου (και κατ' επέκταση του Έλληνα φορολογούμενου)
Της οποίας τα χρέη έχουν διαγραφεί ήδη μέχρι στιγμής τρεις φορές (και ξεκίνησε τη λειτουργία της "παρθένα" μόλις το 1994)
Η οποία με την γενναία επιδότηση που εισπράττει πέρα από τα παραπάνω ποσά το μόνο που έχει να κάνει είναι να συντηρήσει σωστά και να εκτελέσει το πρόγραμμα δρομολογίων που της έχει ανατεθεί
Και η οποία δεν είναι σε θέση να επιτύχει τα ανωτέρω έστω σε ένα επαρκές ποσοστό
Στην οποία το Δημόσιο αντί να της βάλει λουκέτο ΧΘΕΣ ως οφείλει για το δημόσιο συμφέρον της "χαρίζει" άλλα 300 αυτοκίνητα και αναλαμβάνει το ίδιο το κόστος και την συντήρηση τους
Καθόμαστε και συζητάμε όχι για ποιο λόγο σκανδαλωδώς συνεχίζει να λειτουργεί αλλά γιατί τα λεωφορεία είναι μεταχειρισμένα με leasing και όχι καινούργια και γιατί δεν της δίνει το Δημόσιο περισσότερα λεφτά για να συμμαζέψει τα οχήματα που παρέλαβε σε άριστη κατάσταση και διέλυσε... Πού στην μακράν από την αμέσως επόμενη πιο αποτυχημένη συγκοινωνιακή εταιρία στην Ευρώπη!
Εντάξει, έχει και η γελοιότητα και το θράσος κάποια όρια πια...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από garvanitis - 10-04-2021, 07:29 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)