Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#61
(09-04-2021, 03:49 PM)Citaro Έγραψε: Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Οχήματα του 2010 κάθονται μέσα στα αμαξοστάσια και δεν επισκευάζονται. Οχήματα του 2000/2005 ομοίως, γεμιζουν τις ρεμίζες, ενώ θα μπορούσαν στο ενάμιση χρόνο που πέρασε από την αλλαγή κυβέρνησης, να επανέλθουν σε λειτουργία. Οχήματα τρόλλεϋ, που δεν είναι ρυπογόνα και δεν καταλαμβάνονται από ηλικίες και παλαιότητες, σε άριστη κατάσταση τα περισσότερα, δεν μπορούν να δρομολογηθούν ελλείψει (; ) οδηγών.

Για όλα αυτά δεν βρέθηκε λύση. Βρέθηκαν όμως 300 οχήματα leasing με 2.800€ το μήνα, δηλαδή με κόστος 10 εκ. ευρώ σε δύο έτη. Με 10 εκ. ευρώ, μπορούσαν να επανέλθουν σε κίνηση 300 τρόλλεϋ (αντί των 80 που βγήκαν σήμερα) και άλλα 200 θερμικά οχήματα ΕΘΕΛ.  Σήμερα, εξ' άλλου, το μεγαλύτερο πρόβλημα συνωστισμού το έχουν οι διαδρομές όπου το lockdown δεν εφαρμόζεται (συνοικίες με πρόσφυγες που δεν υπάγονται σε έλεγχο). Πατησίων, Αχαρνών, Λένορμαν. Εκεί δεν εχουν καμια δουλειά τα λεωφορεία, αφού υπάρχει δίκτυο εναέριο για τα τρόλλεϋ (που κάθονται και σκουριάζουν).
Τα οχήματα που "κάθονται και δεν επισκευάζονται" έχουν βλάβες που χρειάζονται πενταψήφιο ποσό για να αποκατασταθούν και συχνά ξεπερνάνε κατά πολύ τις 50.000€ (συν το κόστος αποκατάστασης των ελλείψεων που έχουν προκληθεί από τον κανιβαλισμό τους) και είναι ασύμφορα προς επισκευή. Μιλάμε για σκάρτα 200 αυτοκίνητα (κατασκευής από το 2004 και μετά) με ορισμένα από αυτά μετά βίας να έχουν γράψει δύο χρόνια στο δρόμο (υπάρχει Urbino 18 στη Ράλλη που ακινητοποιήθηκε από σοβαρή βλάβη σε ηλικία 18 μηνών και έκτοτε με τον κανιβαλισμό που υπέστη έχει μείνει μόνο ο σκελετός του - αλλά θεωρείται ενεργό!). Στα 135 τρόλεϊ που ακινητούν μακροχρόνια οι βλάβες είναι κατά πολύ ακριβότερες και ήδη ορισμένα εξαχίλιαρα έχουν διαγραφεί οριστικά. Αλλά όλα αυτά θα τα φτιάξουμε με το budget των 300 leasing οχημάτων (στο οποίο η μόνη έξτρα δαπάνη είναι το diesel και η μισθοδοσία) και όχι μόνο άπαξ αλλά θα διασφαλίσουμε και τις μελλοντικές ανάγκες τους σε ανταλλακτικά... Κάπου δεν βγαίνουν τα νούμερα, δεν νομίζεις;

Από εκεί και πέρα για τις ελλείψεις προσωπικού στα τρόλεϊ... Ας τις καλύψουν με την δρομολόγηση θερμικών αν δεν μπορούν να εκπαιδεύσουν οδηγούς γι' αυτά... Που πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί δεν εκπαιδεύονται οδηγοί θερμικών σε οδήγηση τρόλεϊ (που δεν θέλει δα και τίποτα το ιδιαίτερο επιπλέον). Αλλά αν είναι τόσο ανίκανοι να τα λειτουργήσουν ας κλείσουν το δίκτυο να τελειώνουμε, ούτε το πρώτο θα είναι ούτε το τελευταίο. Που έτσι κι αλλιώς θα γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου, στην εποχή των battery electric λεωφορείων το τρόλεϊ είναι πλέον αναχρονιστικό όχημα ενώ ειδικά στην Ελλάδα που ακόμα καίμε κάρβουνο για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος δεν είναι καν "μη ρυπογόνο". Προς το παρόν το σώζει στην Αθήνα το αρκετά εκτεταμένο δίκτυο και ο σχετικά νέος στόλος των οχημάτων - για όσο τουλάχιστον θα είναι συμφέρουσα οικονομικά η λειτουργία του.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από garvanitis - 09-04-2021, 04:30 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)