Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#60
(09-04-2021, 01:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οι αντιπροτάσεις είναι γνωστές και έχουν ξαναδιατυπωθεί. Με λιγότερα από τα σημερινά λεφτά θα μπορούσαν να φέρουν τεχνικό προσωπικό και ανταλλακτικά για να ξαναβγούν στο δρόμο αρκετά Citelis, Solaris, Agora που κάθονται μέσα καθώς και οδηγούς για τρόλεϊ που εξυπηρετούν μερικές από τις βαρύτερες γραμμές της Αθήνας και δεκάδες κάθονται μέσα καθημερινά ενώ είναι σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και κινούνται εκ περιτροπής. Αυτοκίνητα πλήρως εξοπλισμένα με λειτουργικό εξοπλισμό τηλεματικής/ηλ. εισιτηρίου που δεν θέλουν ούτε 1 ευρώ για μεταφορές εξοπλισμού, επαρκή ανοιγόμενα παράθυρα και 3 πόρτες ώστε να επιτυγχάνεται ο μικρότερος δυνατός συνωστισμός σε είσοδο/έξοδο. Ο δρόμος αυτός όμως δεν έχει δόξα και φιέστες (διπλές μάλιστα και την Τετάρτη και σήμερα), ούτε πανηγυρικές δηλώσεις σε (μπουκωμένα από χρήμα) ΜΜΕ ούτε και λεφτά για ημετέρους. Και εννοείται ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έπρεπε ήδη να έχει προκηρυχθεί, μην πιάσουμε το ιστορικό δηλώσεων των αρμοδίων του υπουργείου επί του θέματος.. 

Εδώ όμως από την πολύ την ενίσχυση και τα 1300 (!!) οχήματα που κυκλοφορούν πλέον στην Αθήνα (από τα 850 βέβαια, ξεσκισμένου Θερινού ΙΙ με εκλογικές άδειες) φτάσαμε σήμερα να έχουμε προγραμματισμένο κενό 2 ώρες και 20 λεπτά στη μεσημεριανή αιχμή στο 10 (14:50-17:10). Πού, σε νταλικογραμμή...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Οχήματα του 2010 κάθονται μέσα στα αμαξοστάσια και δεν επισκευάζονται. Οχήματα του 2000/2005 ομοίως, γεμιζουν τις ρεμίζες, ενώ θα μπορούσαν στο ενάμιση χρόνο που πέρασε από την αλλαγή κυβέρνησης, να επανέλθουν σε λειτουργία. Οχήματα τρόλλεϋ, που δεν είναι ρυπογόνα και δεν καταλαμβάνονται από ηλικίες και παλαιότητες, σε άριστη κατάσταση τα περισσότερα, δεν μπορούν να δρομολογηθούν ελλείψει (; ) οδηγών.

Για όλα αυτά δεν βρέθηκε λύση. Βρέθηκαν όμως 300 οχήματα leasing με 2.800€ το μήνα, δηλαδή με κόστος 10 εκ. ευρώ σε δύο έτη. Με 10 εκ. ευρώ, μπορούσαν να επανέλθουν σε κίνηση 300 τρόλλεϋ (αντί των 80 που βγήκαν σήμερα) και άλλα 200 θερμικά οχήματα ΕΘΕΛ.  Σήμερα, εξ' άλλου, το μεγαλύτερο πρόβλημα συνωστισμού το έχουν οι διαδρομές όπου το lockdown δεν εφαρμόζεται (συνοικίες με πρόσφυγες που δεν υπάγονται σε έλεγχο). Πατησίων, Αχαρνών, Λένορμαν. Εκεί δεν εχουν καμια δουλειά τα λεωφορεία, αφού υπάρχει δίκτυο εναέριο για τα τρόλλεϋ (που κάθονται και σκουριάζουν).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από Citaro - 09-04-2021, 03:49 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)