Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#58
(09-04-2021, 12:46 AM)garvanitis Έγραψε: Τα παράθυρα στα "νέα" λεωφορεία ΑΝΟΙΓΟΥΝ, τόσο όσο προβλέπεται βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας... Συνηθίστε το ορισμένοι... Αν πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι συγκεκριμένοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν αναστείλει δραστηριότητα λόγω υψηλής συγχρωτισμού τότε η συγκοινωνία με 6 άτομα/τ.μ. (ή 4 άτομα/τ.μ. με το 65%) οφείλει να αναστείλει τη λειτουργία της ΑΜΕΣΑ! Δεν θα κλαίγεστε μετά όμως ορισμένοι σχετικά με το πώς θα μετακινηθείτε για τον οποιονδήποτε λόγο, στην τελική ανάλυση μέσα ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφοράς λέγονται και όχι φτηνών (ή δωρεάν για την πλειονότητα τον "επαγγελματιών γκρινιάρηδων") μετακινήσεων...

Για το πώς υπολογίζονται (βάσει προδιαγραφών του ΥΜΕ) οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται τα έχω γράψει ήδη, δεν θα επανέλθω, αν δεν αρέσει σε ορισμένους να υποβάλουν τις προτάσεις τους αρμοδίως (στα Α21 ειδικά έχει μετρηθεί σε ποσοστό αρκετά άνω του 17%)

Για τα λινκ που παραθέτεις δυστυχώς το Facebook δεν μας κάνει τη χάρη να τα δω άμεσα, επιφυλάσσομαι... Ωστόσο βλέποντας από που προέρχονται περισσότερο να με διασκεδάσουν περιμένω παρά κάτι ουσίας, να το γνωριζεις αυτό...
*edit: Τα είδα και εκτός του ότι δεν υπάρχει τίποτα το άξιο αναφοράς το λες και θλιβερό να επικαλείσαι κομματική συνδικαλιστική παράταξη για να δείξεις ουσιαστικά ...τίποτα... Σοβαρά τώρα, έχει καταλάβεις τι δείχνει και το βίντεο και η φωτογραφία; Αν όχι ευχαρίστως να σου το εξηγήσω...

(ότι μέχρι τώρα το μόνο που έχετε προσφέρει στον αντίλογο είναι γκρίνια και όχι αντιπροτάσεις θα έπρεπε να σας προβληματίζει ορισμένους...)

Η απάντηση αυτή, ειδικά η πρώτη παράγραφος, είναι το λιγότερο ντροπή να γράφεται δημόσια. Η δημόσια υγεία στο μέτρο του δυνατού είναι πάνω από όλα και η συγκοινωνία είναι δημόσιο αγαθό που σε μια τόσο δύσκολη στιγμή ούτε για αστείο δεν πρέπει να αναφέρεται η διακοπή της.

Για το πώς υπολογίζονται οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται μισά πράγματα έγραψες, για την ακρίβεια δεν ήξερες καν αν πιάνεται το τμήμα πάνω από τις πόρτες, που δεν προσμετράται. Για όποιον ενδιαφέρεται η νομοθεσία που καθορίζει τις προδιαγραφές των αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα είναι η Υπουργική Απόφαση 37492/1795/2003 - ΦΕΚ Β/922/4-7-2003 και είναι δημόσια προσβάσιμη στο internet. Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει την παράγραφο 2.17 του άρθρου 2 και θα του λυθούν όλες οι απορίες. Σε κάθε περίπτωση η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια στα leasing είναι κάτω από 17%, γνωστό είναι σε όλους, και ήταν από τους βασικούς λόγους που αρχικά κόπηκε η σύμβαση από το Ε.Σ., κάποια δεν είχαν καν και στη Θεσσαλονική με ίδιες προδιαγραφές στο διαγωνισμό πολλά κυκλοφορούν χωρίς κανένα ανοιγόμενο παράθυρο. Άλλο αν υπάρχουν πολιτικές πιέσεις και η ανεξαρτησία των ελεγκτικών θεσμών έχει πάει περίπατο.

Αδιάφορο μου είναι ποιος ανέβασε τη φωτογραφία και το βίντεο, η ουσία είναι αυτά που απεικονίζονται και στη μία περίπτωση με το μάτι φαίνεται προχειροδουλειά στην άλλη φαίνεται με απλή πίεση να μπαίνει μέσα το τζάμι.. Επιπλέον, διαχρονικά έχουμε δει την ποιότητα των εργασιών που γίνονται από αναδόχους σε έργα όπου ιδιοκτήτης είναι το ελληνικό δημόσιο..

Οι αντιπροτάσεις είναι γνωστές και έχουν ξαναδιατυπωθεί. Με λιγότερα από τα σημερινά λεφτά θα μπορούσαν να φέρουν τεχνικό προσωπικό και ανταλλακτικά για να ξαναβγούν στο δρόμο αρκετά Citelis, Solaris, Agora που κάθονται μέσα καθώς και οδηγούς για τρόλεϊ που εξυπηρετούν μερικές από τις βαρύτερες γραμμές της Αθήνας και δεκάδες κάθονται μέσα καθημερινά ενώ είναι σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και κινούνται εκ περιτροπής. Αυτοκίνητα πλήρως εξοπλισμένα με λειτουργικό εξοπλισμό τηλεματικής/ηλ. εισιτηρίου που δεν θέλουν ούτε 1 ευρώ για μεταφορές εξοπλισμού, επαρκή ανοιγόμενα παράθυρα και 3 πόρτες ώστε να επιτυγχάνεται ο μικρότερος δυνατός συνωστισμός σε είσοδο/έξοδο. Ο δρόμος αυτός όμως δεν έχει δόξα και φιέστες (διπλές μάλιστα και την Τετάρτη και σήμερα), ούτε πανηγυρικές δηλώσεις σε (μπουκωμένα από χρήμα) ΜΜΕ ούτε και λεφτά για ημετέρους. Και εννοείται ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έπρεπε ήδη να έχει προκηρυχθεί, μην πιάσουμε το ιστορικό δηλώσεων των αρμοδίων του υπουργείου επί του θέματος.. 

Εδώ όμως από την πολύ την ενίσχυση και τα 1300 (!!) οχήματα που κυκλοφορούν πλέον στην Αθήνα (από τα 850 βέβαια, ξεσκισμένου Θερινού ΙΙ με εκλογικές άδειες) φτάσαμε σήμερα να έχουμε προγραμματισμένο κενό 2 ώρες και 20 λεπτά στη μεσημεριανή αιχμή στο 10 (14:50-17:10). Πού, σε νταλικογραμμή...

Τα συμπεράσματα έχουν βγει από όλες τις πλευρές και αρχίζουμε και λέμε τα ίδια με άλλα λόγια.. Δεν έχει πλέον νόημα η συνέχιση της συζήτησης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από mercedes elbo - 09-04-2021, 01:24 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)