Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#56
(08-04-2021, 09:50 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα παράθυρα των λεωφορείων εν μέσω μιας πανδημίας, με 3.000-4.000 κρούσματα καθημερινά και δεκάδες νεκρούς καθημερινά, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ανοίγουν. Τελεία και παύλα. Όταν ειναι κλειστοί ολόκληροι κλάδοι για μήνες (εστίαση, σχολεία, πανεπιστήμια, λιανεμπόριο, γυμναστήρια κ.α.) με δυναμικότητες πολλών παραπάνω τετραγωνικών μέτρων/άτομο, άνθρωποι και επιχειρήσεις να καταστρέφονται οικονομικά από τα υγειονομικά μέτρα, είναι αδιανόητο να συζητάμε αν θα υπάρχει ή όχι απευθείας φυσικός αερισμός σε ένα χώρο 30 τ.μ. που μπορεί να έχεις ταυτόχρονα 30-50-70 άτομα και μέσα στη μέρα μπαινοβγαίνουν χιλιάδες διαφορετικοί άνθρωποι σ αυτό. Τελεία και παύλα.

Όσο για την κάλυψη του ποσοστού του 17% της επιφάνειας των ανοιγόμενων παραθύρων προς τη συνολική επιφάνεια των υαλόφρακτων πλευρικών παραθύρων (που δεν συνυπολογίζονται καταπακτές και το παράθυρο του οδηγού), στα 11 ομοειδή πλευρικά παράθυρα του 12μετρου 2πορτου Α21 (δεν συνυπολογίζω καν τα 2 τελευταία μικρά παράθυρα πίσω, που στο κανονικό ποσοστό εννοείται υπολογίζονται) έχουμε τα 4 ανοιγόμενα, δηλαδή ποσοστό 4/11 ή αλλιώς 36%. Αν λάβουμε υπ' όψη ότι η ανοιγόμενη επιφάνεια των 4 αυτών παραθύρων είναι περίπου το 1/4, έχουμε 36/4 = 9% !! Και αυτό χωρίς να υπολογίζω ξαναλέμε τα 2 τελευταία παράθυρα ή χωρίς να λέμε ότι στα 12μετρα Solaris π.χ. 4 ανοιγόμενα παράθυρα είναι τα μικρότερα.. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν πληρείται το κριτήριο του 17% των ανοιγόμενων παραθύρων (όπου ανοιγόμενα είναι τόσο τα συρόμενα όσο και τα ανακλινόμενα παράθυρα).

Και κάτι τελευταίο μιας και διάβαζα κάτι για αναμενόμενη υποδειγματική συντήρηση των κλιματιστικών, η πρώτη εικόνα από τις μετασκευές που έγιναν για την προσθήκη ανοιγόμενων παραθύρων μιλάει από μόνη της..

https://www.facebook.com/aytonomhparemba...1640401086
https://www.facebook.com/aytonomhparemba...882409830/
Τα παράθυρα στα "νέα" λεωφορεία ΑΝΟΙΓΟΥΝ, τόσο όσο προβλέπεται βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας... Συνηθίστε το ορισμένοι... Αν πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι συγκεκριμένοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν αναστείλει δραστηριότητα λόγω υψηλής συγχρωτισμού τότε η συγκοινωνία με 6 άτομα/τ.μ. (ή 4 άτομα/τ.μ. με το 65%) οφείλει να αναστείλει τη λειτουργία της ΑΜΕΣΑ! Δεν θα κλαίγεστε μετά όμως ορισμένοι σχετικά με το πώς θα μετακινηθείτε για τον οποιονδήποτε λόγο, στην τελική ανάλυση μέσα ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφοράς λέγονται και όχι φτηνών (ή δωρεάν για την πλειονότητα τον "επαγγελματιών γκρινιάρηδων") μετακινήσεων...

Για το πώς υπολογίζονται (βάσει προδιαγραφών του ΥΜΕ) οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται τα έχω γράψει ήδη, δεν θα επανέλθω, αν δεν αρέσει σε ορισμένους να υποβάλουν τις προτάσεις τους αρμοδίως (στα Α21 ειδικά έχει μετρηθεί σε ποσοστό αρκετά άνω του 17%)

Για τα λινκ που παραθέτεις δυστυχώς το Facebook δεν μας κάνει τη χάρη να τα δω άμεσα, επιφυλάσσομαι... Ωστόσο βλέποντας από που προέρχονται περισσότερο να με διασκεδάσουν περιμένω παρά κάτι ουσίας, να το γνωριζεις αυτό...
*edit: Τα είδα και εκτός του ότι δεν υπάρχει τίποτα το άξιο αναφοράς το λες και θλιβερό να επικαλείσαι κομματική συνδικαλιστική παράταξη για να δείξεις ουσιαστικά ...τίποτα... Σοβαρά τώρα, έχει καταλάβεις τι δείχνει και το βίντεο και η φωτογραφία; Αν όχι ευχαρίστως να σου το εξηγήσω...

(ότι μέχρι τώρα το μόνο που έχετε προσφέρει στον αντίλογο είναι γκρίνια και όχι αντιπροτάσεις θα έπρεπε να σας προβληματίζει ορισμένους...)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από garvanitis - 09-04-2021, 12:46 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)