Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#52
(08-04-2021, 02:01 PM)garvanitis Έγραψε: [edit mod] Διόρθωση φωτογραφίας.

Επομένως για να συνοψίσουμε...

[...]
Το γεγονός ότι παρόλο που καλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές εμείς θέλουμε περισσότερα παράθυρα (με ότι αυτό συνεπάγεται σε απώλειες κλιματιστικού, κατανάλωση καυσίμου αλλά και θέματα ασφαλείας) είναι κάτι το επιλήψιμο για το οποίο πρέπει να ασχοληθεί η δικαιοσύνη. Με κύριο επιχείρημα το ότι δεν τα βλέπουμε στις φωτογραφίες (που τα βλέπουμε όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Αναμένω λοιπόν με ενδιαφέρον την πορεία της υπόθεσης, αναμένεται διασκεδαστική...

[Εικόνα: thumb_170705804_205020537686704_21855511...5351_n.jpg]

Η φωτογραφία αποδεικνύει τον λόγο του αληθούς : Δύο καταπακτές με ανάκλιση 20 μοίρες. Αν αυτό είναι επαρκής φυσικός αερισμός, από εκεί και πέρα, είναι θέμα οπτικής και δεν θα αντιδικήσουμε περαιτέρω.

Εσύ λές ότι εν έτει 2021 δεν έχει λογική να ζητάμε ανοιγόμενα παράθυρα καθώς είναι κάτι που έλκει από την εποχή των Ίκαρων και ότι όλος ο κόσμος, είτε έχει +50 βαθμούς είτε -50, βασίζεται πλεον σε συστήματα θερμανσης/ψυξης, άρα αυτά που ζητάμε είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

Εγώ σου λέω ότι όλη αυτή η ιστορία με τους μηχανικούς αερισμούς, είναι υγειονομικά επικίνδυνη αφου ΚΑΝΕΝΑΣ (ούτε η εταιρεια Leasing oύτε η ΟΣΥ) πρόκειται να κάνει συντήρηση by the book. Επίσης σου λέω ότι η αίσθηση δυσφορίας σε ένα κλειστό όχημα (στην Αθήνα, στη Μαδρίτη, στο Νέο Δελχί) είναι εντονότατη, αφού ο μη φυσικός αερισμός, το ελάχιστο που προκαλεί είναι συσσώρευση μικροβίων. Δεν θίγω καν άλλες (αθώες πλην ενοχλητικές) σωματικές εκκρίσεις. 

Σου λέω επίσης ότι ζητήματα αεροδυναμικής στη διαδρομή Πλ. Κολιάτσου - Λυσσιατρείο (ταχύτητα 7 χλμ/ώρα), μάλλον δεν επηρεάζουν την συνολική κατανάλωση ή απόδοση του οχήματος. Επίσης, η φυσική τάση του μέσου επιβάτη είναι να αναζητά καθαρό αέρα (γι' αυτό και το καλοκαίρι ανοίγονται κατά κόρον τα παράθυρα, όχι διότι έχει βίτσιο ο κόσμος να χαλάει τα κλιματιστικά). 

Τέλος, ως πρώην κάτοικος Γερμανίας που έχει ζήσει τη συγκοινωνία με +30 και +35 βαθμούς χωρίς φυσικό αερισμό, αισθάνομαι απείρως καλύτερα στην Αθήνα των ανοιχτών παραθύρων.  
Όσο την άποψή μου τη μοιράζεται το Υπουργείο, και θέτει τέτοιες προδιαγραφές για τον φυσικό αερισμό των λεωφορείων, είμαι ευτυχής. Βέβαια, το ότι παραβιάζονται από εταιρείες Leasing δεν λέει κάτι, καθώς στην περίπτωση αυτή η ημερα είναι Πέμπτη και αύριο έχει Παρασκευή.  
Αν όμως σήμερα ερχόταν παραγγελία μέσω δημόσιας ανάθεσης η ίδια παρτίδα λεωφορείων για την ΟΣΥ, θα έμεναν στο αμαξοστάσιο χωρίς παραλαβη καθώς θα την "πέφτανε" στις ενστάσεις οι ίδιες εταιρείες, οι οποίες σήμερα έφεραν τα μεταχειρισμένα.

Γνώμη μου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από Citaro - 08-04-2021, 05:12 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)