Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#47
(07-04-2021, 06:46 PM)garvanitis Έγραψε: Τα αρνητικά σχόλια δεν τα αποφεύγεις... Και στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν έχει κάποιο νόημα να τα απαντήσεις σοβαρά, περισσότερη αξία από την πρέπουσα τους δίνεις... Ήδη σήμερα παραδόθηκαν 7 NL320 στον Βοτανικό, μια βόλτα στο Facebook σε διάφορες συνδικαλιστικές ομάδες μπορεί να σου χαρίσει άφθονο γέλιο για παράδειγμα... Γιατί να το χαλάσεις, έτσι κι αλλιώς άκρη δεν θα βγάλεις... Για παράδειγμα ήδη "γνωστός" οδηγός τα έχει περάσει "τεχνικό έλεγχο" και τα έβγαλε ακατάλληλα για συγκοινωνιακό έργο και "ημιαστικά"... Αλλά μήπως και εδώ στο φόρουμ δεν προσπαθούν ορισμένοι να μας πείσουν ότι η Αθήνα είναι ειδική περίπτωση που πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές λεωφορείων τις οποίες όμως αν αθροίσεις τις βρίσκεις μόνο στα camelos της Κούβας;

Το αρνητικό σχόλιο το δικό μου είναι πολύ συγκεκριμένο : Τα ανοιγόμενα παράθυρα των λεωφορείων της Αθήνας , είναι ζωτικής σημασίας για την στοχειώδη τήρηση κανόνων υγείας. Ειδικά από πέρυσι που δεν κλείνουν ούτε χειμώνα - ούτε καλοκαίρι, υπάρχει σαφώς καλύτερη ατμόσφαιρα μέσα στα οχήματα. Μόνο ο φυσικός αερισμός μπορεί να διασφαλίσει καλή κυκλοφορία αέρα με τόσους επιβάτες.  
Λαμβάνουμε επίσης ως δεδομένο ότι ΚΑΝΕΝΑ σύστημα κλιματισμού μέχρι σήμερα δεν έχει συντηρηθεί σωστά στην ΟΣΥ. Τα κλιματιστικά των Ν1 βρωμάνε μούχλα (και συνήθως βγάζουν ζεστό αέρα). Τα Ν2/GN ήταν εξαρχής τόσο αδύναμα, που ο κόσμος άνοιγε τα παράθυρα μπας και πάρει λίγο οξυγόνο. Τα Solaris και τα Citelis στην αρχή είχαν νορμάλ εως δυνατό κλιματισμό, στη συνέχεια όμως κι αυτά χάλασαν.
Έπειτα, για τη χρονική περίοδο Οκτωβρίου - Μαϊου, δεν υπάρχει κανένας λόγος μηχανικού αερισμού (που ούτε αυτός θα συντηρηθεί ποτέ). Οι κλιματικές συνθήκες της Αθήνας είναι ευνοϊκές  (ούτε πολύ κρύο, ούτε πολύ ζέστη) ώστε να εξασφαλίζεται ο καλός αερισμός με τον φυσικό και απόλυτα αποδεκτό από τους επιβάτες τρόπο (τα ανοιχτά παράθυρα)

Ως εκ τούτου, όχι μόνο "παρωχημένες" δεν είναι οι προβλέψεις για 17% ανοιγόμενη επιφάνεια, αλλά είναι πιο επίκαιρες όσο ποτέ.  Βλέποντας λοιπόν τα λεωφορεία που ήρθαν, προσωπικά διακρίνω ότι ΔΕΝ έγινε καμία επέμβαση στους υαλοπίνακες, ΔΕΝ τοποθετήθηκαν ανοιγόμενα (συρόμενα) παράθυρα, οι δε καταπακτές είναι ένα 5-6% του συνόλου και δεν εξασφαλίζουν αερισμό.
Από μένα λοιπόν, υπάρχει απόλυτη παραβίαση των προδιαγραφών που σχετίζονται με την τήρηση υγειονομικών κανόνων και θα ήμουν σύμφωνος (εαν δεν το πράξω, κιόλας) με προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από Citaro - 08-04-2021, 11:44 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)