Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#42
(07-04-2021, 06:11 PM)garvanitis Έγραψε: Αντώνη κάνεις το λάθος να ερμηνεύσεις τις προδιαγραφές με την λογική την στιγμή που και λόγω επαγγελματικής εμπειρίας ξέρεις ότι όταν το Ελληνικό Δημόσιο βάζει κανόνες θα κάνει το απλό τόσο σύνθετο ώστε στο τέλος να αγγίζει ακόμα και τα όρια της ανοησίας... Για τον υπολογισμό εξαιρεούνται πρόσθιος και οπίσθιος ανεμοθώρακας καθώς και έξοδοι (παράθυρα) κινδύνου τα οποία επιτρέπει να είναι σταθερά (για μένα θα έπρεπε μάλιστα να το επιβάλει γιατί δεν νοείται έξοδος κινδύνου με τελάρο στη μέση για ανοιγόμενο παράθυρο). Από εκεί και πέρα δεν θυμάμαι τι γίνεται ακριβώς με τις πόρτες (αν τις εξαιρεί ή αν υπολογίζει το τμήμα από την νοητή γραμμή των παραθύρων και πάνω ως ανοιγόμενο - νομίζω το πρώτο), δέχεται ως ανοιγόμενο τμήμα παραθύρου στα συρόμενα όλο το μήκος του αν ανοίγει και από μπροστά και από πίσω (ασχέτως αν έτσι κι αλλιώς από όποια πλευρά κι αν το ανοίξεις το τζάμι θα βρίσκεται κάπου στη διαδρομή του σιδηρόδρομου του) και στο τέλος προσθέτεις και την επιφάνεια των καταπακτών. Κάπου έχω μια διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου σχετικά, το θέμα είναι ότι βρίσκεται σε έναν φάκελο "ριξ'το εδώ να υπάρχει, κάπου θα χρειαστεί" και χρειάζεται ανασκαφή να τη βρω.
Μα ακριβώς αυτό προσπαθώ να πω και εγώ, απλά κάποια πράγματα πρέπει να εξηγούνται. Όπως ξαναείπα καλώς ή κακώς υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές και κάπως πρέπει να ερμηνεύτούν, γιατί διαφορετικά δίνεται λαβή για αρνητικά σχόλια και δημιουργείται η εντύπωση ότι τα λεωφορεία είναι ακατάλληλα, λες και αυτά που κυκλοφορούν σήμερα είναι αμαξάρες.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από antonis - 07-04-2021, 06:27 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)