Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#31
Κάποια από τα λεωφορεία που ετοιμάστηκαν ήδη
Από Εθνική Leasing (Λεωφορεία Σταματίου)
https://www.facebook.com/161339620585491...446453402/
Και Παπαδάκη
https://www.facebook.com/224316787627878...104247474/
Απάντηση
#32
Είναι ήδη έτοιμα προς παράδοση (ταξινομημένα και πλήρως εξοπλισμένα) 19 οχήματα από τον Παπαδάκη (6 Citaro και 13 ΜΑΝ) και άλλα 10 (9 Urbino και ένα Crossway) από την NBG Leasing.
Απάντηση
#33
Γνωρίζουμε τι θα πάρει το κάθε αμαξοστάσιο; Φαντάζομαι θα αλλάξουν σε κάποιο βαθμό οι γραμμές ανά αμαξοστάσιο.
Απάντηση
#34
Κατι ακόμα τα 50 αρθρωτά που θα πρωτομπουν; Αν πούμε ότι ενισχύονται με 1-2 οχήματα οι βασικές γραμμές κορμοί οριακα φτάνουν..
Το θέμα ήταν να ξαναέπαιρναν 18μετρα Β12,049,Β2,242,250(όταν ξανανοίξουν οι σχολές) + όποια άλλη γραμμή διαπιστωνόταν ότι είναι για 18μετρα
Επίσης για το αεροδρόμιο τελικά προορίζονται άλλα οχήματα;
Απάντηση
#35
3 MAN έχουν πάει Βοτανικό
Απάντηση
#36
Εγω πάντως δεν βλέπω ανοιγόμενα παράθυρα στο 17% της επιφανειας. Φταίω αμα πεταξω καμιά αναφορά στο Ελεγκτικό Συνέδριο και ακυρωθεί η σύμβαση ;; ??
Απάντηση
#37
(07-04-2021, 10:24 AM)Citaro Έγραψε: Εγω πάντως δεν βλέπω ανοιγόμενα παράθυρα στο 17% της επιφανειας. Φταίω αμα πεταξω καμιά αναφορά στο Ελεγκτικό Συνέδριο και ακυρωθεί η σύμβαση ;; ??
Τα δύο ανακλινόμενα ανά πλευρά είναι άνω του 17% και είναι υπεραρκετά τόσο για να καλύψουν τεχνικές προδιαγραφές λεωφορείων εποχής Ταγκαλάκηδων όσο και για να διασφαλίσουν απώλειες για το κλιματιστικό.
Απάντηση
#38
(07-04-2021, 10:24 AM)Citaro Έγραψε: Εγω πάντως δεν βλέπω ανοιγόμενα παράθυρα στο 17% της επιφανειας. Φταίω αμα πεταξω καμιά αναφορά στο Ελεγκτικό Συνέδριο και ακυρωθεί η σύμβαση ;; ??
Έχει λυθεί το θέμα. Εξάλλου, αν θελουμε να ήμαστε αυστηρά τυπικοί ούτε στα υπάρχοντα λεωφορεία ανοίγουν τα παράθυρα στο 17%.
Απάντηση
#39
(07-04-2021, 04:05 PM)antonis Έγραψε: Έχει λυθεί το θέμα. Εξάλλου, αν θελουμε να ήμαστε αυστηρά τυπικοί ούτε στα υπάρχοντα λεωφορεία ανοίγουν τα παράθυρα στο 17%.
Αντώνη στα υπάρχοντα λεωφορεία το ποσοστό είναι κατά πολύ άνω του 25%. Η όλη ιστορία ξεκινάει το 1994 όταν καθορίστηκαν προδιαγραφές που απαγόρευαν την ύπαρξη κλιματιστικού (και όχι μόνο) στα αστικά λεωφορεία που ταξινομούνται στην Ελλάδα (με την εξαίρεση του ειδικών προδιαγραφών τύπου Α-12 που έτσι και αλλιώς δεν μπορούσε να ταξινομηθεί οπουδήποτε αλλού πλην της Αθήνας). Όταν άλλαξαν ξανά οι προδιαγραφές το 2003 και έγινε υποχρεωτική η τοποθέτηση κλιματιστικού απλά κανένας δεν ασχολήθηκε με τις λοιπές διατάξεις οι οποίες παρέμειναν ως είχαν με αποτέλεσμα σήμερα όσοι ψάχνουν προβλήματα στην κάθε λύση να ασχολούνται με πόρτες, παράθυρα και παντζούρια την ίδια στιγμή που σε χώρες με ανάλογο ή θερμότερο κλίμα σε σχέση με την Ελλάδα όχι απλά τα παράθυρα δεν ανοίγουν αλλά τα οχήματα σε κάποιες περιπτώσεις είναι εφοδιασμένα και με αεροκουρτίνες στις πόρτες...
Απάντηση
#40
(07-04-2021, 04:42 PM)garvanitis Έγραψε: Αντώνη στα υπάρχοντα λεωφορεία το ποσοστό είναι κατά πολύ άνω του 25%. Η όλη ιστορία ξεκινάει το 1994 όταν καθορίστηκαν προδιαγραφές που απαγόρευαν την ύπαρξη κλιματιστικού (και όχι μόνο) στα αστικά λεωφορεία που ταξινομούνται στην Ελλάδα (με την εξαίρεση του ειδικών προδιαγραφών τύπου Α-12 που έτσι και αλλιώς δεν μπορούσε να ταξινομηθεί οπουδήποτε αλλού πλην της Αθήνας). Όταν άλλαξαν ξανά οι προδιαγραφές το 2003 και έγινε υποχρεωτική η τοποθέτηση κλιματιστικού απλά κανένας δεν ασχολήθηκε με τις λοιπές διατάξεις οι οποίες παρέμειναν ως είχαν με αποτέλεσμα σήμερα όσοι ψάχνουν προβλήματα στην κάθε λύση να ασχολούνται με πόρτες, παράθυρα και παντζούρια την ίδια στιγμή που σε χώρες με ανάλογο ή θερμότερο κλίμα σε σχέση με την Ελλάδα όχι απλά τα παράθυρα δεν ανοίγουν αλλά τα οχήματα σε κάποιες περιπτώσεις είναι εφοδιασμένα και με αεροκουρτίνες στις πόρτες...
Τα ξέρω αυτά, τα έχω ζήσει. Άλλο όμως η πραγματικότητα και άλλο οι προδιαγραφές του διαγωνισμού, στις οποίες αναφέρεται ο Citaro, εννοώντας ότι δεν τηρήθηκαν. Καλώς ή κακώς πρέπει να υπάρξει μια ερμηνεία. Για αυτό το λόγο ανέφερα  τα Ν1. Η ανοιγόμενη επιφάνεια αρχίζει περίπου στο 1/3 του ύψους των παραθύρων, άρα κατ’ αρχήν τυπικά  ανέρχεται σε 33%. Ωστόσο, στην πραγματικότητα μόνο το μισό από αυτό ανοίγει αφού οι επιφάνειες των κρυστάλλων αλληλοκαλύπτονται και ούτε καν το μισό γιατί υπάρχουν τα χερούλια που εμποδίζουν το πλήρες άνοιγμα. Αρα πάμε στο 16%, αν τώρα αφαιρέσουμε και τα παράθυρα της γαλαρίας που δεν ανοίγουν καν έχουμε κάτω από 15%. Συμπέρασμα: οι αριθμοί λένε ο, τι τους πεις.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)