Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#28
(26-03-2021, 10:50 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Ξέρουμε αν με την έλευση των μεταχειρισμένων, αποσυρθούν κάποια από τα υπάρχοντα; Μιλάω κυρίως για τα N1 του '94...

Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι τα Ν1 θα φύγουν, μόλις πιάσουν δουλειά τα 12μετρα leasing. H λογική λέει ότι τα Α/Σ Μπραχαμίου και Ανθούσας θα δουν νέους στόλους, αφού είναι αυτά που έχουν τα Ν1.

Α/Σ Πειραιά έχει τα Ιris 2005 , δεν έχει πρόβλημα. Α/Σ Βοτανικού, του αφήσανε τα Ν2 του 2000 - και αυτά γενικά καλά πάνε. Α/Σ Άνω Λιόσια, έχουν τα Citelis 2010, οπότε μιλάμε για σχεδόν καινούργια. Α/Σ Ράλλη, προφανώς θα πάρουν τις νταλίκες (ή θα τις μοιραστούν με την Ανθούσα) ώστε να παει για σκράπ κανα Volvo ή διαλυμένα GN. To Α/Σ Μπραχαμίου έχει το μεγάλο πρόβλημα, αφού έχει στόλο μόνο Ν1 που είναι πλέον χρέπια και εκτός κάθε ηλικιακού ορίου.  Όμοιο πρόβλημα έχει και η Ανθούσα, της οποίας οι γκαζιέρες Iris είναι στα τελευταία τους, και τα Ν1 (που κρατάνε όρθιο το μαγαζί) πρέπει να φύγουν, γιατί κι αυτά δεν αντέχουν άλλο.

Τώρα, επειδή μιλάμε για έναν ενεργό στόλο Ν1 γύρω στα 150 τεμάχια που πάνε για "κόψιμο" συν κάποια άλλα 18μετρα και γκαζιέρες που είναι για απόσυρση, θα έχουμε ένα πλεόνασμα γύρω στα 100 οχήματα. Αυτά είναι προφανώς εκείνα που, σε συνδυασμό με τους νέους οδηγούς, θα δώσουν κάποια ενίσχυση σε γραμμές του δικτύου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) - από Citaro - 30-03-2021, 02:56 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)