Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#11
Τα Urbino 18 είμαστε σίγουροι ότι είναι από το αεροδρόμιο του Όσλο; Μήπως πρόκειται για Urbino 18 από άλλη περιοχή, με τον ίδιο χρωματισμό και μπερδευτήκατε; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα έφερναν οχήματα με πόρτες αριστερά και δεξιά για την Αθήνα...

Τώρα για τα Crossway έχω κι εγώ την απορία του mercedes elbo για το πού θα χρησιμοποιηθούν, ουσιαστικά είναι ημιαστικά οχήματα χωρίς παράθυρα και με δύο πόρτες.
Απάντηση
#12
Συγκρίνετε το Solaris που φαίνεται δεξιά στην δεύτερη φωτογραφία του εμπόρου με αυτό εδώ https://www.retrade.eu/en/aitem/451865/S...r_leddbuss
Απάντηση
#13
(19-02-2021, 08:04 PM)Giannis Έγραψε: Τα Urbino 18 είμαστε σίγουροι ότι είναι από το αεροδρόμιο του Όσλο; Μήπως πρόκειται για Urbino 18 από άλλη περιοχή, με τον ίδιο χρωματισμό και μπερδευτήκατε; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα έφερναν οχήματα με πόρτες αριστερά και δεξιά για την Αθήνα...

Τώρα για τα Crossway έχω κι εγώ την απορία του mercedes elbo για το πού θα χρησιμοποιηθούν, ουσιαστικά είναι ημιαστικά οχήματα χωρίς παράθυρα και με δύο πόρτες.

Σίγουρα αυτό που φαίνεται στη φωτό του εμπόρου είναι από αυτά του Αεροδρομίου του Όσλο και είναι όπως στην αγγελία που ανέβασε ο vard57 που φαίνεται ότι πουλήθηκε. Το ερώτημα είναι αν έφεραν ορθάδικα αεροδρομίου για leasing ή ως έξτρα για ανταλλακτικά. Κρίνοντας όμως και από το ότι η εθνική προσφέρει μόλις 10 Solaris δεν θα μου έκανε εντύπωση αν είναι όντως τα αμάξια που θα έρθουν για συγκοινωνία..

Για τα Crossway δεν βοηθάνε και πολύ οι φωτογραφίες, αλλά φοβάμαι ότι δεν είναι η έκδοση των 12 μέτρων αλλά των 12,8... Αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο πέρα από τα όσα προβλήματα έχουν αφού πρακτικά μιλάμε για ημιαστικά λεωφορεία, θα υπάρχει σε πολλές γραμμές δυσκολία έως και αδυναμία διέλευσης σε πληθώρα γραμμών 12μετρων της Αθήνας. Για τα ανοιγόμενα παράθυρα δεν το συζητάμε, ούτε τα 7700 έχουν, ούτε τα crossway και ας είχε η προκήρυξη του διαγωνισμού απαίτηση για τουλάχιστον 17% της επιφάνειας των πλευρικών υαλοπινάκων με ανοιγόμενα παράθυρα.

Κάτι μου λέει ότι το leasing στην ΟΣΥ θα αποδειχθεί μεγάλο φιάσκο..
Απάντηση
#14
Από πού ακριβώς προκύπτει ότι τα Solaris προορίζονται για την ΟΣΥ; Που εδώ που τα λέμε και έτσι να είναι και από το σύνολο των οχημάτων που είναι προς πώληση να επιλέχτηκαν τα συγκεκριμένα πέντε, ποιος σας λέει ότι είναι κάτι το τόσο δύσκολο να αλλάξει σαλόνι και να σφραγιστούν οι πόρτες;

Όσο για τα Crossway που πάλι οι "συνήθεις ύποπτοι" ψάχνουν προβλήματα στις λύσεις και την δρομολόγηση τους η απάντηση είναι πολύ απλή. Θα δρομολογηθούν στις γραμμές εκδρομές δεκάδων χιλιομέτρων της ΟΣΥ που μέχρι τώρα εξυπηρετούνται ηλιθιωδώς με ορθάδικα χαμηλοδάπεδα ταλαιπωρώντας τους επιβάτες, X9x λέγονται και για πρώτη φορά μετά από είκοσι χρόνια λειτουργίας τους θα έχουν κατάλληλα οχήματα για την φύση των γραμμών αυτών. (by the way, ο όρος "ημιαστικό" λεωφορείο δεν υφίσταται)

Για το τέλος μια συμβουλή: Αρχίστε ορισμένοι να τις συνηθίζετε τις αλλαγές και αν κάτι δεν το καταλαβαίνετε να το ρωτάτε αντί να κάνετε σενάρια και να ψάχνετε γωνία στο τάλιρο γιατί έχετε αρχίσει να καταντάτε γραφικοί.
Απάντηση
#15
(20-02-2021, 12:22 PM)garvanitis Έγραψε: Όσο για τα Crossway που πάλι οι "συνήθεις ύποπτοι" ψάχνουν προβλήματα στις λύσεις και την δρομολόγηση τους η απάντηση είναι πολύ απλή. Θα δρομολογηθούν στις γραμμές εκδρομές δεκάδων χιλιομέτρων της ΟΣΥ που μέχρι τώρα εξυπηρετούνται ηλιθιωδώς με ορθάδικα χαμηλοδάπεδα ταλαιπωρώντας τους επιβάτες, X9x λέγονται και για πρώτη φορά μετά από είκοσι χρόνια λειτουργίας τους θα έχουν κατάλληλα οχήματα για την φύση των γραμμών αυτών. (by the way, ο όρος "ημιαστικό" λεωφορείο δεν υφίσταται)

Για το τέλος μια συμβουλή: Αρχίστε ορισμένοι να τις συνηθίζετε τις αλλαγές και αν κάτι δεν το καταλαβαίνετε να το ρωτάτε αντί να κάνετε σενάρια και να ψάχνετε γωνία στο τάλιρο γιατί έχετε αρχίσει να καταντάτε γραφικοί.

Το να λες "λύση" την δρομολόγηση 13μετρων Low Entry με καθίσματα πούλμαν μέσα στην Αθήνα είναι το λιγότερο γελοίο.. Επίσης, η δρομολόγηση στο Αεροδρόμιο είναι όλη και όλη 26 οχήματα σε αιχμή οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να δοθούν και σε άλλες γραμμές. Πρώτα όμως περιμένω να μου πεις: Ποια είναι η επιβατική κίνηση των γραμμών του Αεροδρομίου υπό κανονικές συνθήκες; Τι ποσοστό των επιβατών φέρει αποσκευές; Σε ποιές άλλες γραμμές συγκεκριμένα θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αν δεχτούμε, αυθαίρετα, ότι ένα ποσοστό μπορεί να δρομολογηθεί στα Αεροδρόμια;

Όσο για το τέλος γραφικότητα είναι να υπερασπίζεται κανείς μετά μανίας αλλοπρόσαλλες επιλογές της πολιτικής ηγεσίας όπως και το  να διαφωνείς απλά για να διαφωνήσεις..
Απάντηση
#16
(21-02-2021, 07:31 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το να λες "λύση" την δρομολόγηση 13μετρων Low Entry με καθίσματα πούλμαν μέσα στην Αθήνα είναι το λιγότερο γελοίο.. Επίσης, η δρομολόγηση στο Αεροδρόμιο είναι όλη και όλη 26 οχήματα σε αιχμή οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να δοθούν και σε άλλες γραμμές. Πρώτα όμως περιμένω να μου πεις: Ποια είναι η επιβατική κίνηση των γραμμών του Αεροδρομίου υπό κανονικές συνθήκες; Τι ποσοστό των επιβατών φέρει αποσκευές; Σε ποιές άλλες γραμμές συγκεκριμένα θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αν δεχτούμε, αυθαίρετα, ότι ένα ποσοστό μπορεί να δρομολογηθεί στα Αεροδρόμια;

Όσο για το τέλος γραφικότητα είναι να υπερασπίζεται κανείς μετά μανίας αλλοπρόσαλλες επιλογές της πολιτικής ηγεσίας όπως και το  να διαφωνείς απλά για να διαφωνήσεις..
Για αρχή ας αρχίσουμε να απαριθμούμε "γελοίες" πόλεις με low entry λεωφορεία με καθίσματα πούλμαν... Άμστερνταμ, Αμβούργο, Λονδίνο, Εδιμβούργο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μιλάνο, Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη και μπορώ να σου γράφω μέχρι αύριο... Μόλις μου εξηγήσεις γιατί εκεί δεν είναι "γελοίο" αλλά είναι στην Αθήνα θα συνεχίσουμε στα επόμενα... 26 οχήματα στην αιχμή συν τις αλλαγές συν τις εφεδρείες είναι σκάρτα 40 οχήματα... Πόσα νομίζεις παραπάνω ότι θα είναι σε καθημερινή επιχειρησιακή ετοιμότητα; Ποιος σου λέει ότι δεν παίρνουν αποσκευές και ποιος σου λέει ότι θα δουλέψουν τα υπάρχοντα προγράμματα και ότι δεν θα αναπροσαρμοστούν κατά τις ανάγκες; Από πού προκύπτει ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν άλλες γραμμές όπως τις Ε για παράδειγμα; (άσχετα αν δεν πρόκειται να συμβεί)

Γραφικότητα είναι να υπερασπίζεσαι μετά μανίας ένα χρεωκοπημένο συγκοινωνιακό μοντέλο που δεν λειτουργεί όπως αποδεικνύεται άλλωστε καθημερινά επί δεκαετίες (παρά τα σκανδαλώδη χαϊδέματα κατά καιρούς). Επίσης γραφικότητα είναι την αντιγραφή (γιατί ουσιαστικά αυτό γίνεται, δεν βλέπουμε κάτι καινούργιο να συμβαίνει στην Αθήνα) πετυχημένων συγκοινωνιακών μοντέλων του εξωτερικού (leasing οχημάτων, εκχώρηση περιφερειακών γραμμών σε υπεργολάβους, χρήση διαφόρων τύπων λεωφορείων ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε γραμμής) που έχουν αποδείξει στην πράξη τα οφέλη τους να τα χαρακτηρίζεις "αλλοπρόσαλλες επιλογές".
Απάντηση
#17
(21-02-2021, 10:00 PM)garvanitis Έγραψε: Για αρχή ας αρχίσουμε να απαριθμούμε "γελοίες" πόλεις με low entry λεωφορεία με καθίσματα πούλμαν... Άμστερνταμ, Αμβούργο, Λονδίνο, Εδιμβούργο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μιλάνο, Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη και μπορώ να σου γράφω μέχρι αύριο... Μόλις μου εξηγήσεις γιατί εκεί δεν είναι "γελοίο" αλλά είναι στην Αθήνα θα συνεχίσουμε στα επόμενα... 26 οχήματα στην αιχμή συν τις αλλαγές συν τις εφεδρείες είναι σκάρτα 40 οχήματα... Πόσα νομίζεις παραπάνω ότι θα είναι σε καθημερινή επιχειρησιακή ετοιμότητα; Ποιος σου λέει ότι δεν παίρνουν αποσκευές και ποιος σου λέει ότι θα δουλέψουν τα υπάρχοντα προγράμματα και ότι δεν θα αναπροσαρμοστούν κατά τις ανάγκες; Από πού προκύπτει ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν άλλες γραμμές όπως τις Ε για παράδειγμα; (άσχετα αν δεν πρόκειται να συμβεί)

Γραφικότητα είναι να υπερασπίζεσαι μετά μανίας ένα χρεωκοπημένο συγκοινωνιακό μοντέλο που δεν λειτουργεί όπως αποδεικνύεται άλλωστε καθημερινά επί δεκαετίες (παρά τα σκανδαλώδη χαϊδέματα κατά καιρούς). Επίσης γραφικότητα είναι την αντιγραφή (γιατί ουσιαστικά αυτό γίνεται, δεν βλέπουμε κάτι καινούργιο να συμβαίνει στην Αθήνα) πετυχημένων συγκοινωνιακών μοντέλων του εξωτερικού (leasing οχημάτων, εκχώρηση περιφερειακών γραμμών σε υπεργολάβους, χρήση διαφόρων τύπων λεωφορείων ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε γραμμής) που έχουν αποδείξει στην πράξη τα οφέλη τους να τα χαρακτηρίζεις "αλλοπρόσαλλες επιλογές".

Πόσες από αυτές τις πόλεις έχουν τα LE με καθίσματα υπεραστικού στο κέντρο τους ή στα κεντρικά προάστια; Επίσης, πας να συγκρίνεις πόλεις με εκτεταμένο δίκτυο ΜΣΤ με μια Αθήνα των 5 εκατομμυρίων πληθυσμό που έχει όλες και όλες 3 γραμμές μετρό και ένα τραμ της πλάκας, και η οποία λόγω ρυμοτομίας έχει μεγάλο ποσοστό γραμμών υψηλής επιβατικής κίνησης που δεν μπορούν να πάρουν κάτι μεγαλύτερο από 12μετρο.. Επίσης, για να μαθαίνουμε και κάτι για τις γραμμές του Αεροδρομίου τα 26 οχήματα είναι τις ώρες που έχουμε τις αλλαγές, οι υπόλοιπες αλλαγές είναι είτε νωρίς το πρωί είτε το βράδυ οπότε και ο στόλος εκέινες τις ώρες υποχρησιμοποιείται και οι εφεδρείες με ένα λογικό ποσοστό της τάξης του 10-15% μας κάνουν 3-4 οχήματα.. Το να αυξήσεις τα δρομολόγια αποτελεί τη σπάταλη "λύση", η οποία είναι αστεία όταν υπάρχει γενικότερη έλλειψη οδηγών. Οι γραμμές Ε που αναφέρεις είναι όλες και όλες ΜΙΑ γραμμή, το Ε14, με καθαρά αστική διαδρομή και επιβατική κίνηση που σε ορισμένα δρομολόγια γίνεται ο κακός χαμός μέσα σε 3πορτα χαμηλοδάπεδα ανάλογα με τις διελεύσεις Α7/550. Το Ε90 είναι τελείως ειδική γραμμή που τα πρωινά έχει νταλίκα από το 703 που πάει φίσκα. Ακόμα η προκήρυξη αναφέρει υποχρέωση του αναδόχου να έχει τουλάχιστον 90% του στόλου διαθέσιμο για δρομολόγηση ανά πάση στιγμή κάθως και 5% εφεδρεία... Γνωρίζεις εσύ κάτι και είσαι βέβαιος ότι και αυτός ο όρος του διαγωνισμού θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων;;

Ναι την είδαμε την επιτυχία των ΚΤΕΛ στην Αθήνα.. 5 μήνες τώρα δεν εμφανίζεται ούτε ένα λεωφορείο στην τηλεματική (που για τον επιβάτη εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχει λεωφορείο ανά 40' και να το βλέπεις στο κινητό σου χωρίς να χρειάζεται να στηθείς σαν ηλίθιος στη στάση παρά ανά 25'-30'), τα μισά λεωφορεία κυκλοφορούν με κάτι μπακαλόχαρτα αντί για προμετωπίδες ενώ από τα άλλα που τις ρύθμισαν εμφανίζονται όπως να ναι οι διαδρομές, το καλοκαίρι στις παραλίες θα είμαστε με τα 12μετρα και πολλά ακόμα που δεν είναι το ανάλογο topic για να αναλυθούν.. Για τα leasing από τη Θεσσαλονίκη ήδη βλέπουμε τα μισα και βάλε να κυκλοφορούν με πατσαβουρόχαρτα του αριθμού της γραμμής.. Πάλι καλά τουλάχιστον που δεν τέθηκε εκεί το όριο της 10ετιας και ήρθαν τουλάχιστον κανονικά αστικά, έστω και δίπορτα..

Και κάτι τελευταίο. Δεν διορθώνεις τα προβλήματα, που όντως υπάρχουν και σε κάποιες περιπτώσεις είναι καίρια, δημιουργόντας ουσιαστικά περισσότερα από εκεί που δεν υπήρχαν.
Απάντηση
#18
(22-02-2021, 12:05 AM)mercedes elbo Έγραψε: Πόσες από αυτές τις πόλεις έχουν τα LE με καθίσματα υπεραστικού στο κέντρο τους ή στα κεντρικά προάστια; Επίσης, πας να συγκρίνεις πόλεις με εκτεταμένο δίκτυο ΜΣΤ με μια Αθήνα των 5 εκατομμυρίων πληθυσμό που έχει όλες και όλες 3 γραμμές μετρό και ένα τραμ της πλάκας, και η οποία λόγω ρυμοτομίας έχει μεγάλο ποσοστό γραμμών υψηλής επιβατικής κίνησης που δεν μπορούν να πάρουν κάτι μεγαλύτερο από 12μετρο.. Επίσης, για να μαθαίνουμε και κάτι για τις γραμμές του Αεροδρομίου τα 26 οχήματα είναι τις ώρες που έχουμε τις αλλαγές, οι υπόλοιπες αλλαγές είναι είτε νωρίς το πρωί είτε το βράδυ οπότε και ο στόλος εκέινες τις ώρες υποχρησιμοποιείται και οι εφεδρείες με ένα λογικό ποσοστό της τάξης του 10-15% μας κάνουν 3-4 οχήματα.. Το να αυξήσεις τα δρομολόγια αποτελεί τη σπάταλη "λύση", η οποία είναι αστεία όταν υπάρχει γενικότερη έλλειψη οδηγών. Οι γραμμές Ε που αναφέρεις είναι όλες και όλες ΜΙΑ γραμμή, το Ε14, με καθαρά αστική διαδρομή και επιβατική κίνηση που σε ορισμένα δρομολόγια γίνεται ο κακός χαμός μέσα σε 3πορτα χαμηλοδάπεδα ανάλογα με τις διελεύσεις Α7/550. Το Ε90 είναι τελείως ειδική γραμμή που τα πρωινά έχει νταλίκα από το 703 που πάει φίσκα. Ακόμα η προκήρυξη αναφέρει υποχρέωση του αναδόχου να έχει τουλάχιστον 90% του στόλου διαθέσιμο για δρομολόγηση ανά πάση στιγμή κάθως και 5% εφεδρεία... Γνωρίζεις εσύ κάτι και είσαι βέβαιος ότι και αυτός ο όρος του διαγωνισμού θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων;;

Ναι την είδαμε την επιτυχία των ΚΤΕΛ στην Αθήνα.. 5 μήνες τώρα δεν εμφανίζεται ούτε ένα λεωφορείο στην τηλεματική (που για τον επιβάτη εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχει λεωφορείο ανά 40' και να το βλέπεις στο κινητό σου χωρίς να χρειάζεται να στηθείς σαν ηλίθιος στη στάση παρά ανά 25'-30'), τα μισά λεωφορεία κυκλοφορούν με κάτι μπακαλόχαρτα αντί για προμετωπίδες ενώ από τα άλλα που τις ρύθμισαν εμφανίζονται όπως να ναι οι διαδρομές, το καλοκαίρι στις παραλίες θα είμαστε με τα 12μετρα και πολλά ακόμα που δεν είναι το ανάλογο topic για να αναλυθούν.. Για τα leasing από τη Θεσσαλονίκη ήδη βλέπουμε τα μισα και βάλε να κυκλοφορούν με πατσαβουρόχαρτα του αριθμού της γραμμής.. Πάλι καλά τουλάχιστον που δεν τέθηκε εκεί το όριο της 10ετιας και ήρθαν τουλάχιστον κανονικά αστικά, έστω και δίπορτα..

Και κάτι τελευταίο. Δεν διορθώνεις τα προβλήματα, που όντως υπάρχουν και σε κάποιες περιπτώσεις είναι καίρια, δημιουργόντας ουσιαστικά περισσότερα από εκεί που δεν υπήρχαν.
Τα LE σε όλες τις πόλεις που αναφέρομαι κυκλοφορούν ακόμη και σε κεντρικές downtown γραμμές! Οι κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας σηκώνουν άνετα ακόμη και 15μετρα και αν δεν το έχεις πάρει ακόμα χαμπάρι κυκλοφορούν από το 2005 μερικές δεκάδες χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Ας δούμε τώρα και των αριθμό των αεροδρομιακών οχημάτων - εγώ δέχομαι τον αριθμό που αναφέρεις (που για την σωστή εξυπηρέτηση των γραμμών, τη διατήρηση εφεδρικών οχημάτων και τις δευτερεύουσες εργασίες στα οχήματα (καθαρισμός, ανεφοδιασμός, συντήρηση είναι μεγαλύτερος, άσχετα αν επειδή η ΟΣΥ έχει ρημάξει τον μισό της στόλο δεν σβήνουν σχεδόν μέχρι να βγάλουν ζημιά και να μείνουν μόνιμα μέσα). Ποιος σου είπε εσένα ότι ο αριθμός των Crossway είναι μεγαλύτερος; Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε, ξέρεις πόσα είναι τα Irisbus που πρόκειται να έρθουν; Από εκεί και πέρα, αναφέρεσαι στις πληρότητες και την δρομολόγηση κάποιων γραμμών. Αντιλαμβάνεσαι πιστεύω ότι ο μόνος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ο κακός σχεδιασμός των προγραμμάτων κίνησης - τα οποία βέβαια δεν είναι θέσφατα και αλλάζουν ανά πάσα ώρα και στιγμή! (και πρόκειται να αλλάξουν...) Το πρόβλημα επίσης της έλλειψης οδηγών δεν λύνεται με μείωση των δρομολογίων αλλά με προσλήψεις - και στην τελική ανάλυση αν δεν μπορεί να τις εκτελέσει σωστά τις γραμμές που έχει χρεωμένες η ΟΣΥ ας τις αφήσει να τις πάρουν αυτοί που μπορούν!

Πάμε και στα ΚΤΕΛ τώρα... Όλα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ έχουν τηλεματική σχεδόν από την πρώτη μέρα (τα "δανεικά" μάλιστα πολύ πριν "δουν" την Αθήνα). Η ευθύνη για το γεγονός ότι δεν είναι συνδεδεμένα με τον ΟΑΣΑ ανήκει στον τελευταίο. Στην κάθε περίπτωση πάντως η τηλεματική είναι εργαλείο διαχείρισης στόλου και ενημερώνει τον επιβάτη απλά γιατί μπορεί να κάνει ΚΑΙ αυτό. Όσο για τον επιβάτη που περιμένει το λεωφορείο του ΚΤΕΛ στην στάση και αναρωτιέται τι ώρα θα φτάσει η απάντηση είναι ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ! Βλέπεις την ώρα που αναχωρεί, υπολογίζεις πόσο χρόνο θέλει να φτάσει στην στάση σου, βγαίνεις 5-10 λεπτά νωρίτερα και έρχεται να σε πάρει. Τόσο απλό, όποιος δεν το αντιλαμβάνεται έχει σοβαρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσει στη ζωή του από την συγκοινωνιακή του εξυπηρέτηση. Πάμε και στο άλλο σου αγαπημένο θέμα, στα "μπακαλόχαρτα".... Κάθε μεταχειρισμένο λεωφορείο που δρομολογείται οπουδήποτε στον πλανήτη έχει "μπαχαλόχαρτα" στο παρμπρίζ... Και όχι μόνο στις Μπανανίες... (λες και η Αθήνα είναι προηγμένη συγκοινωνιακά αλλά τέλος πάντων...) Μπακαλόχαρτα είχαν τα ολλανδέζικα B7LA στο Βερολίνο, μπακαλόχαρτα είχαν ακόμα και τα λεωφορεία που μετέφεραν το μισό Λονδίνο στην Ολυμπιάδα το 2012. Αν βλέπεις να έρχεται το λεωφορείο και επειδή αντί να γράφει στην προμετωπίδα την γραμμή την έχει σε χαρτί στο παρμπρίζ και δεν καταλαβαίνεις ότι είναι η γραμμή σου τότε έχεις σοβαρότερα προβλήματα από την προηγούμενη περίπτωση. Ενίοτε μάλιστα χαρίζουν και γραφικά ευτράπελα, σαν την άλλη που είχε βάλει στο Google Maps στην αναζήτηση Dienstfahrt, Deutchland και απορούσε γιατί δεν της βγάζει τίποτα (ψάχνοντας να δει από ποια πόλη ήρθε το λεωφορείο). Αν θέλεις πάντως να κάνουμε μια αποτίμηση του έργου των ΚΤΕΛ να δούμε πόσες κομμένες βάρδιες έχουν τα ΚΤΕΛ και πόσες η ΟΣΥ. Και με χιλιομετρικό κόστος φυσικά...

Για το τέλος χαίρομαι που συμφωνούμε ότι τα προβλήματα υφίστανται... Η λύση όμως δεν είναι ούτε η διαιώνιση τους (μεγαλώνουν), ούτε φυσικά πρόκειται να λυθούν με ευχολόγια. Ειδικά όταν ο χρόνος είναι αντίπαλός σου παίρνεις μια εφαρμοσμένη και δοκιμασμένη πρακτική και την εφαρμόζεις... Μικροπροβλήματα (της πλάκας) αν τυχόν υπάρξουν τα αντιμετωπίζεις και συνεχίζεις... Κρίνεσαι πάντα από το αποτέλεσμα. Και ειδικά μιλώντας για την ΟΣΥ να λέτε μερικοί ευχαριστώ που έρχονται οχήματα και προσλήψεις και που τα ΚΤΕΛ κινούνται μόνο στην περιφέρεια. Γιατί σε ανάλογες περιπτώσεις η εναλλακτική είναι το λουκέτο και η ανάθεση στον ιδιώτη - με ότι σημαίνει αυτό...
Απάντηση
#19
Διαβάζω ότι οι νέοι οδηγοί θα κάνουν λίγες μέρες εκπαίδευση και πιάνουν τιμόνι στις 5 Μαρτίου. Αυτοί που προορίζονται για τρόλεϊ στις 15.

Λογικά θα έχουν έτοιμα κάποια από τα μεταχειρισμένα λεωφορεία, έτσι; Αλλιώς τι θα τους δώσουν;  Tongue Τα τρόλεϊ είναι σίγουρα σε "απόθεμα". 

https://www.athenstransport.com/2021/02/...gazomenoi/
Απάντηση
#20
Καλησπέρα σας μια ερώτηση.Μου είχε πει οδηγός όταν ήρθαν οι πρώτες γκαζιερες ότι δεν ήταν 12μετρα αλλά 13μετρα αν ισχύει αυτό δεν υπάρχει νομίζω θέμα.Δεν θα πάνε και σε γραμμές μιντι?!!.Οι γκαζιερες είχαν πάει σε αρκετές γραμμές 12μετρων.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)