04-12-2021, 12:01 AM
(03-12-2021, 11:52 PM)oasagr123 Έγραψε: Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ καταρχήν μεταφέρουν καθιστό κοσμο και δεν είναι ο ένας πάνω στον αλλον και δεύτερον γινεται έλεγχος πιστοποιητικών (δεν λεω ότι αυτα αρκούν για να μην είναι ανοιχτα τα παραθυρα αλλά εδώ πέρα συζητάμε για τις αστικές συγκοινωνίες).
Χωρις να θελω να μπω σε λεπτομέρειες, τα παράθυρα ΕΙΝΑΙ το παν για να αποφευχθεί η μετάδοση του κορονοϊού καθώς το λεωφορείο είναι ένας πολύ μικρός χώρος και αν ο αέρας δεν ανακυκλώνεται δεν έχουν σημασία ούτε αποστάσεις ούτε μάσκες + ότι είναι ανθυγιεινό και άσχετα από τον κορονοιο. Ο συνωστισμός στα ΚΤΕΛ είναι σχεδόν ιδιος με πριν, χωρίς να θελω να στο χαλάσω(παραδείγματα: καλοκαίρι 122,171,117,304,305/ χειμώνας:171,115,116,117,507,509,535,536,735). Και μιας και ειπες Θεσσαλονίκη, εκει πέρα τα νέα οχήματα συνδέθηκαν άμεσα με την εφαρμογη της τηλεματικής.
Και τα αστικά ΚΤΕΛ κυρίως καθήμενους μεταφέρουν (προφανώς έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και όρθιους αλλά συνήθως δεν είναι καν τόσο γεμάτα) με εξαίρεση μερικές γραμμές τις ώρες αιχμής. Έλεγχος πιστοποιητικών γίνεται τους τελευταίους 5 περίπου μήνες, όχι τους τελευταίους 20 που υπάρχει ο κορονοϊος. Το ότι δεν είναι ανθυγιεινό το έχουν ήδη αποδείξει όλες οι αρμόδιες αρχές και οι εταιρίες, αν ήταν τα λεωφορεία αυτά δεν θα παράγονταν έτσι τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια. Ο συνωστισμός στα ΚΤΕΛ είναι αρκετά μειωμένος, έχω μπει καλοκαίρι στο 122 και στο 171 και επι ΟΑΣΑ και επι ΚΤΕΛ. Καμία σχέση η ποιότητα!
Η τηλεματική είναι μια καραμέλα που μάλλον δεν τελειώνει. Για ότι και να συζητάς περί ΚΤΕΛ στην τηλεματική θα καταλήξεις! Δεν βαρέθηκες; Δεν έχεις πάρει σαφή απάντηση; Αν σε καίει τόσο μπορείς να απευθυνθείς στον ΟΑΣΑ, ο τρόπος υποβολής παραπόνων είναι συγκεκριμένος και ξεκάθαρος.