Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(03-12-2021, 11:19 PM)oasagr123 Έγραψε: Εχεις μπει σε κάποιο λεωφορείο της σύμβασης ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ; Γιατί αν ειχες μπει θα γνώριζες ότι ακόμα και με κρύο έξω, εκει μεσα είναι σαν φούρνος και η ατμόσφαιρα αποπνικτική(στα περισσότερα οχήματα ειδικά στα ΜΑΝ). Όσο για απολυμάνσεως,φίλτρα και εξαερισμούς το αφήνω ασχολίαστο καθώς τιποτα από αυτα δεν ισχυει. Για να υπάρχουν ανοιχτα παράθυρα υπάρχουν πολλοί λόγοι αναμεσα και ένας σημαντικός, ο κορονοιος. Αυτο που ειναι το κλειδί για να μην κολλήσεις ειναι να μπαίνει καθαρός αέρας και να ανανεώνεται συνεχώς. Το επιχείρημα για ζεστη και κρύο που αναφέρεις ποιο ειναι; Δεν καταλαβαινω που κολλάνε οι θερμοκρασίες Γερμανίας και Σκανδιναβίας εξήγησε καλυτερα αν θες. Τελος, πως θες να εκσυγχρονίσουμε όταν ενώ παρεχόταν η τηλεματική στους επιβάτες σταματησε και τα λεωφορεία που υποτίθεται ηρθαν για την καταπολέμηση της πανδημίας δεν έχουν παράθυρα; (Αλλά περνανε 5 λεπτα πιο συχνά!!!)

Ναι, έχω μπει και σε όχημα της σύμβασης ΟΑΣΑ-ΚΤΕΛ όπως και σε οχήματα leasing και σε οχήματα που ήρθανε στη Θεσσαλονίκη για να εκτελέσουν συγκοινωνιακό έργο. Τόσο οι ΜΑΝ νταλίκες, όσο τα LE της QBuzz είχαν εξαιρετικό κλιματισμό και θέρμανση για χειμώνα και καλοκαίρι αντίστοιχα - λειτουργούσε μια χαρά και ο αέρας ανακυκλωνόταν όπως πρέπει. Τώρα εάν αναφέρεσαι σε μεμονωμένα οχήματα δεν γνωρίζω, αλλά η γενική εντύπωση είναι μόνο θετική. Η μόνη περίπτωση που η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική ήταν σε ΜΑΝ νταλίκα του ΚΤΕΛ Αττικής, αν θυμάμαι καλά, που ήταν καλοκαίρι και ο οδηγός κατά λάθος είχε ανοίξει τη θέρμανση αντί για τη ψύξη. 

Σχετικά με τα φίλτρα, τουλάχιστον από τους προηγούμενους συγκοινωνιακούς φορείς είναι εγκατεστημένα. Επίσης οι απολυμάνσεις γίνονται σε καθημερινή βάση, όπως συστήνουν οι αρμόδιοι φορείς. Το παν στα ΜΜΜ για τον κορονοϊό δεν είναι τα παράθυρα - αν ήταν στο εξωτερικό θα υπήρχε ντόρος, έχεις δει κάπου να γίνεται τέτοιος χαμός για τα παράθυρα που δεν ανοίγουν; - αλλά η αποφυγή συνωστισμού και η ορθή χρήση μάσκας. Με τη σύμβαση των ΚΤΕΛ ο συνωστισμός που υπήρχε στον ΟΑΣΑ έχει αποφευχθεί και τα λεωφορεία τηρούν τα ευρωπαϊκά και τα διεθνή Στάνταρντ.

Η ύπαρξη των παραθύρων με την ελληνική μορφή τους όπως την είχαμε συνηθίσει σε λεωφορεία προηγούμενων δεκαετιών είναι πλέον παρωχημένη. Σχετικά με τη Νορβηγία και το Ντουμπάϊ είναι οι περιοχές με τις σχετικά χαμηλότερες και υψηλότερες θερμοκρασίες. Επομένως τα επιχειρήματα που είχαν ακουστεί όταν πρωτοήρθανε εδώ τα λεωφορεία («εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι ίδιες οι θερμοκρασίες») προφανώς δεν ισχύουν αφού ούτε σε περιοχές με κρύο ούτε σε περιοχές με υπερβολική ζέστη υπάρχουν τέτοιου είδους παράθυρα. Άλλωστε ούτε τα οχήματα του υπεραστικού ΚΤΕΛ - που σε πολλές περιπτώσεις μεταφέρουν περισσότερο κόσμο από ότι αστικά οχήματα και για πολύ περισσότερη ώρα έχουν ανοιγόμενα παράθυρα, εκεί γιατί δεν δημιουργεί πρόβλημα; 

Το θέμα της τηλεματικής έχει θιχτεί ήδη επαρκώς. Νομίζω ότι είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το ΚΤΕΛ από μεριάς του έχει κάτι οτιδήποτε προβλεπόταν και το ζήτημα είναι του ΟΑΣΑ. Επομένως, ο εκσυγχρονισμός υφίσταται πλήρως σε αυτούς τους τομείς. Δεν υφίσταται στις απόψεις και τις νοοτροπίες που πολλοί έχουν και αντί να δουν την θετική εικόνα που υπερτερεί κατά πολύ της αρνητικής, κάθονται και ψάχνουν ψύλλους στα άχυρα.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από irisbus57 - 03-12-2021, 11:38 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-08-2021, 03:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 71 8.849 , 01:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 63.224 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 56.048 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 49.554 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 120.239 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 124.916 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 115.680 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 92.503 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 200.557 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 434.600 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)