Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(03-12-2021, 06:59 PM)Citaro Έγραψε: Ο δημόσιος φορέας, παρα τις αγκυλώσεις κ τις παθογένειες, βελτίωσε θεαματικά τις υπηρεσίες του, μόλις βρεθηκε α. πολιτική βούληση β. Χρηματοδοτηση. Ο επιλεγμένος ιδιωτικός φορέας, έχει (είχε) μια θαυμάσια ευκαιρια να καθιερωθει στο επιβατικό κοινό ως καλύτερος.
Τωρα που γράφω, ειμαι σ' ενα απαστράπτον οχημα (6025) το οποίο ειναι αυτονόητα φρεσκοβαμμένο στα εταιρικά χρώματα της ΟΣΥ (και οχι της MVG), εκτελει δρομογόλιο 815ΓΟΥΔΗ ΤΑΥΡΟΣ (και όχι 52 Tierpark), εκανε 35' να ερθει απο τον Ταύρο λόγω κίνησης (αλλά το ήξερα 35' πριν οπότε τελειωσα τη δουλεια μου στο γραφείο και πήγα στην Ακαδημία όταν ειδα το στίγμα του στην Ομόνοια), άλλαξα στον Ευαγγελισμό γιατί είδα το στίγμα του 250 να είναι στη Ριζάρη.
Αν - λεω αν - ο ιδιωτικος φορεας ηθελε να προσδώσει υπεραξία στο εργο του, θα φρόντιζε να τελειωσει την τηλεματική ως μέσο πληροφορησης του επιβάτη, αφου το εργο ενδιαφέρει τον επιβάτη και το παρεχει ο ανταγωνιστης. Θα εβαφε τα οχήματα. Θα εβαζε στολή στους οδηγούς. Θα εδειχνε στον επιβατη οτι ήρθε για να ανεβασει το επίπεδο. "Μα δεν το λεει η συμβαση". Η συμβαση λέει ο,τι ζήτησαν τα μέρη. Ο ΟΑΣΑ ζητησε οχηματα κ εδωσε τιμή. Εσυ τι του προτεινες; De minimis υπηρεσία, de minimis ποιότητα. Ελλείψει ανταγωνισμού, μπορούσες καλύτερα. Μπορείς ακόμγ και τώρα. Με αναδειξη προβλημάτων και επαναδιαπραφμγματευση . Δεν θέλεις όμως, διότι αφού βολεύονται με το σάπιο οι ευχαριστούντες με τις επιστολές, σάπιο θα δίνεις. Άλλωστε, σε δυο χρόνια πάλι εσυ θα την παρεις τη δουλεια και θα λες "οταν εγω εφερα λεωφορεια, της ΟΣΥ σκορπάγανε απ' τη σκουριά"

Το δημόσιο δεν καταργείται με κρατικοδίαιτο ιδιώτη. Καταργείται με ορεξάτους κ καινοτόμους, οι οποίοι θα επενδύσουν.
Σε σύγκριση με ένα λεωφορείο που δεν ξέρω αν και πότε θα εκτελέσει το δρομολόγιο του προτιμώ αυτό που το κάνει με συνέπεια.

Σε σχέση με έναν οργανισμό που σπαταλάει τα λεφτά μου (τα λεφτά σου, του κάθε φορολογούμενου) παρέχοντας μου υπηρεσίες με υποτυπώδη ποιοτικά χαρακτηριστικά και αγνοώ πόσο μου κοστίζουν προτιμώ αυτόν που μου παρέχει στάνταρ υπηρεσία, κοστολογημένη μέχρι το τελευταίο ευρώ έστω και αν θα μπορούσε να είναι καλύτερη...

Από εκεί και πέρα σαφώς και προτιμώ το όχημα να είναι σε corporate livery αν και γενικά μου είναι αδιάφορο και η τάση πανευρωπαϊκά πλέον είναι να είναι απλά branded (χώρια που με τις full body διαφημίσεις πρακτικά αυτοκαταργείται).

Προτιμώ να γράφει η προμετωπίδα το λεωφορείου 815 Γουδή-Ταύρος αντί 52 Tierpark (και θα την προτιμούσα ακόμα περισσότερο να έγραφε 815 Γουδή ή 815 Ταύρος ανάλογα με την κατεύθυνση) αλλά η αντιληπτική μου ικανότητα μου επιτρέπει να καταλάβω βλέποντας το "μπακαλόχαρτο" στο παρμπρίζ να γράφει 815 που πάει το λεωφορείο - άλλωστε δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία, ανέκαθεν υπήρχαν σε όλη την Ευρώπη ακόμα και στην Ελλάδα με πρώτη διδάξασα την ΕΑΣ.

Σαφώς και προτιμώ να βλέπω στην εφαρμογή σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο μου (ή αυτό της ανταπόκρισης) αλλά είμαι σε θέση να υπολογίσω τους χρόνους μου προκειμένου να μην το χάσω και περιμένω το επόμενο.

Από εκεί και πέρα το ευκολότερο όλων είναι το Δημόσιο (ο ΟΑΣΑ εν προκειμένω) να τα ζητήσει από τον "κρατικοδίαιτο ιδιώτη" ανάδοχο και φυσικά να τα πληρώσει (όπως άλλωστε έκανε με τους άλλους "κρατικοδίαιτους αναδόχους" που του χρονομίσθωσαν τα λεωφορεία). Ότι πληρώνεις παίρνεις... Τόσο απλά... Και το θέμα είναι τι προτεραιότητες έχεις και τι πόρους. Τώρα αν κάποιοι προτιμούν να αναλώνονται στην εικόνα αγνοώντας την ουσία είναι δικαίωμα τους...

Υ.Γ: (περισσότερο γιατί έχεις αναφερθεί πολλές φορές και είναι λάθος) Στον στόλο των leasing της ΟΣΥ δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ λεωφορείο που να προέρχεται από την MVG.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από garvanitis - 03-12-2021, 07:59 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-08-2021, 03:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 71 8.756 6 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 63.198 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 56.008 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 49.530 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 120.205 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 124.882 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 115.663 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 92.493 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 200.525 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 434.473 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)