Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(16-11-2021, 07:30 PM)MrVanHool Έγραψε: Στα περισσότερα από αυτά που αναφέρεσαι είναι παθογένειες που θα συναντήσεις και αλλού. 

Ας το πάμε όμως στα σημαντικά.. Η Τηλεματική έχουμε γράψει επανειλημμένα πως έχει εγκατασταθεί πλήρως από τις αρχές, συνεπώς όλα τα οχήματα ελέγχονται από το Σταθμαρχειο και από τον ΟΑΣΑ.
Το λογισμικό που επέλεξαν άλλοι (και όχι τα ΚΤΕΛ) προς εγκατάσταση, δεν έχει συγχωνευθεί με το αντίστοιχο που υπάρχει για τις γραμμές της ΟΣΥ, ώστε να υπάρχει και η οπτική αποτυπωση στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ (κίνηση που επιφέρει ένα κόστος που δεν είναι των ΚΤΕΛ φυσικά)

Σε κανένα όχημα τα κουμπιά δεν πατιούνται μόνα τους, παρά κάτι καλόπαιδα το έχουν βρει παιχνίδι. Μετά τις πέτρες, την καθημερινή χρήση των βαλβίδων ασφαλείας, τα γκράφιτι, τις ακαθαρσίες (δεν θα γίνω περισσότερο αναλυτικός εδώ), τώρα άρχισαν να ξηλωνουν τους αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων (από το 57 την Κυριακή και το 49 χτες). Συνεπώς, καλό θα ήταν να πάψουν να παίζουν εις βάρος των υπόλοιπων επιβατών, γιατί οι οδηγοί - αν όντως πρόκειται για βλάβη του οχήματος - μπορεί να λάβουν εντολή να αποβιβασουν τον κόσμο και να οδηγήσουν το όχημα στο Αμαξοστάσιο για αντικατάσταση.

Τα 1,2,3,6,7,8,10,12 συμβαίνουν και σε πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ ομοίως (είτε τα επικυρωτικα που είναι ακριβώς τα ίδια, είτε το "Δεν κάθομαι εδώ" που έχει ξηλωθει εδω και μήνες, είτε η γερμανική αίτηση στάσης στα leasing κτλ κτλ)

Τέλος, η λίστα με τις ονομασίες των γραμμών που είχε δωθει στον Παπαδάκη, ήταν βάση της σύμβασης που υπεγράφη, που ένα λάθος κάποιου από τον ΟΑΣΑ που την ειχε συντάξει, ηταν πως έχει συνενώσει το 535 με το 535Α (που έχουν μεγαλη χιλιομετρική διαφορά επίσης), συνεπώς η ονομασία της γραμμής φαινόταν ιδια (αλλά τα οχήματα γράφουν 535Α). Έχει δρομολογηθεί να λυθεί, καθώς ο ένας και μοναδικός ταμπελας δεν μπορεί να αφήσει τα οχήματα της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ χωρίς προμετωπίδες για να φτιάξει αυτές τις λεπτομέρειες δυστυχώς. Όταν τελειώσει με τις παραδόσεις θα διορθωθούν.

Εν τέλει λοιπόν, ειδικά εσύ ως χρήστης του 536 όπως γράφεις, τι συχνότητες είχε ο Διόνυσος πριν τα ΚΤΕΛ; Το ότι ο οδηγός μιλάει στο τηλέφωνο ή έχει δυνατά μουσική δεν παίζει κανέναν σημαντικό ρόλο, όταν βγαίνεις πλεον και κάθε 15'-20' περνάει το 536 για να πας στην δουλειά σου. Είσαι μικρός και δεν θυμάσαι καλά μάλλον, να έχει κάθε 50 λεπτά δρομολόγιο και αν και να περιμένεις στο πουθενά. Αν υπάρχει κάτι που όλοι οι επιβάτες από τα Τ.ΖΗΡ αναγνωρίζουν είναι ότι "είδαν λεωφορεία επιτέλους!" Και προσεχώς, θα υλοποιηθεί η πρόταση του ΚΤΕΛ Κορινθίας για μείωση των χρονοαποστασεων και αύξηση των δρομολογίων ακόμα και τα ΣΚ τις ώρες που παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω με καλοπροαίρετο τρόπο.

1) Σχετικά με της παθογένειες «που θα συναντήσω και άλλου».
Αν αναφέρεσαι στην ΟΣΥ τότε προφανώς και παρατηρούνται παθογένειες όπως αυτές που ανέφερα. Με βάση δικιά μου παρατήρηση όμως τα φαινόμενα αυτά ειναι (και ηταν στο 536) πιο σπάνια στην ΟΣΥ. 
Αν αναφέρεσαι γενικά τότε θα πέσω κάτω να γελαω. Έχω μπει σε λεωφορεία για πάνω από 7 συνεχόμενες μέρες  στην Βαλέτα, Βιέννη, Γενεύη, Χανλεϊ (Αγγλία), Βελιγράδι και Βερολίνο. Ούτε για δείγμα δεν είδα τέτοιες συμπεριφορές.

2) Για την τηλεματική. Συμφωνώ ότι έχουν τηλεματική. Είναι όμως λίγο αστείο να γράφω κάθε φορά αντί για τηλεματική -> Έλλειψη διασύνδεσης τον οχημάτων τον ΚΤΕΛ με την εφαρμογή εντοπισμού θέσης του ΟΑΣΑ. Ο απλός επιβάτης αυτο θεωρεί τηλεματική άσχετος του ότι η τηλεματική είναι 1002 πράγματα και αυτο είναι ένα απότοκο. Η ουσία είναι στο γλυκό. Και γλυκό ο απλός επιβάτης δεν έχει δει εδώ και μήνες.

3) Είναι λίγο απαράδεκτο να θεωρείς ότι λέω ψέματα ή ότι δεν ξέρω. Καθημερινός χρήστης είμαι και το έχω παρατηρήσει. Θα δώσω συγκεκριμένο παράδειγμα για να γίνω τελείως κατατοπιστικός. Στο όχημα είμασταν 5 άτομα (4 + εγώ). Είμαι πίσω απο όλους τους επιβάτες αφού κάθομαι στην προ τελευταία σειρά. Οι δυο κάθονται σε θέσεις που δεν έχουν κουμπιά κοντά. Η μια είναι όρθια και ο τελευταίος είναι ο μόνος κοντά σε κουμπί. Αφού σταματήσαμε χωρίς να κατέβει κανείς (δυο φορές) είχα καρφωμένο το βλέμμα μου στον ένα επιβάτη που θα μπορούσε να το πατάει. Όχι μόνο δεν πατούσε κάτι αλλά το όχημα έβγαζε αμέσως μόλις έκλειναν οι πόρτες ένδειξη αιτήματος στάσης. Εν τέλη φτάσαμε κοντά στον προορισμό μου με τους επιβάτες να ζητούν στάση λέγοντας το στον οδηγό προφορικά. Προσφέρθηκα να ρίξω μια σε όλα τα κουμπιά μήπως είναι μηχανικό μπλοκάρισμα. Δεν λύθηκε το θέμα όποτε το προβλημα ήταν στον εγκέφαλο του συστήματος στάσης. 5 στάσεις πριν κατέβω ο οδηγός έσβησε το όχημα και το ξανά άναψε με το πρόβλημα να εξαφανίζεται.

4) Δεν ανέφερα στην απάντηση μου οτι τα προβλήματα είναι αποκλειστικά τον ΚΤΕΛ. Αλλά, όπως ανέφερε και ένας φιλος, τα ΚΤΕΛ πρέπει να έχουν ως βάση την υπηρεσία της ΟΣΥ (όχι ως πρότυπο) για να πείσουν τους επιβάτες οτι είναι καλύτερα. Στο κάτω κάτω της γραφής αν γινόταν ντόρος από της φανταστικές υπηρεσίες που πρόσφερε η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ τοτε θα γινόντουσαν μονιμα και θα έπαιρναν για πολύ καιρό λεφτά. Ποιος (σε αυτό το υποθετικό σενάριο) θα σταματούσε την συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και θα διακινδύνευαι να μας χαλάσει πάλι την συγκοινωνία; 

5) Σχετικά με της προμετωπίδες δεν έχω να απαντήσω κάτι. Πάλι θα αναφερθώ στο γλυκό. Η προμετωπίδα είναι λάθος - το γιατί δεν ενδιαφέρει τον απλό επιβάτη, τον ενδιαφέρει οτι δεν γράφει σωστά την γραμμή.

6) Το ότι είμαι «μικρός» δεν συμανει ότι δεν ξέρω τι γινόταν και θα το εκτιμουσα να μην υποτιμάς την άποψη μου επειδή θεωρίες ότι ξέρεις καλύτερα.

Ας μιλήσουμε με νούμερα.Τα 15-20 που λες είναι απλως λάθος. Η συχνότητα δεν είναι αυτή. Η μέση συχνότητα της γραμμής καθημερινές είναι 22 λεπτά. Όποτε καλύτερα να λέμε 20-25. 
Όταν ήταν στην ΟΣΥ είχαμε δρομολόγια καθημερινής με κενό που έπιανε τα 45 λεπτά ορισμένες ώρες. Όμως της ώρες αυτές δεν πέρνει σχεδόν κανείς λεωφορείο και τα οχήματα ακόμα και με τα γελοία δρομολόγια μέχρι νάρκισσο ήταν τρεις και ο κούκος από κίνηση. Τις ώρες που επρεπε είχε σταθερά δρομολόγια κάθε 20-30 λεπτά. Αλλά με την ειδοποιό διαφορά ότι είχαμε «τηλεματική». Η στάση είναι >1 χιλιόμετρο από το σπίτι μου οποτε αν πάω με τα πόδια μέχρι εκεί και δεν περάσει το όχημα είναι απλώς τραγικό. Με την ΟΣΥ έβλεπα ότι ήταν στο τέρμα και ήξερα ότι δεν θα περπατήσω τσάμπα. Αν δεν το έβλεπα στο τέρμα επερνα ταξί ή ΙΧ και πήγαινα νάρκισσο (ή ΟΤΕ που έχει και bonus 535). 
Δεν υποστηρίζω ότι έχουμε χειρότερα δρομολόγια τώρα και ουδέποτε διατύπωσα αυτό. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι η ποιότητα τον υπηρεσιών (κατάσταση οχημάτων, καθαριότητα, επαγκελματισμος, συνθήκες μετακίνησης) είναι στο ίδιο ή κατωτέρω επίπεδο από πριν τα ΚΤΕΛ.

————
Ορίστε η σύγκριση του σήμερα με το 2018. Προφανώς μιλάμε για άλλο κόσμο από (προγραμματισμένα) δρομολόγια.
2018:
[Εικόνα: E331-C516-4-BA4-4-F39-B977-02-ED5385-CA59.png]
2021:
[Εικόνα: 5-E3-C3991-D468-4816-B8-FF-1-ED47-E9858-EE.jpg]


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από panos1b - 21-11-2021, 09:54 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-08-2021, 03:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 95 12.108 3 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 66.352 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 57.643 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.321 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 121.704 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 126.231 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 116.684 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 201.949 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 437.960 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)