Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(16-11-2021, 06:35 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.

Θα παραθέσω λίστα με όσα έχω παρατηρήσει (αφορούν τα Τ.ΖΗΡ εκτός οπού γραφώ άλλη γραμμή):
  1. Πετυχαίνω συνεχώς οδηγούς να μιλούν στο τηλέφωνο. (Σε περιστατικό που ήταν το αποκορύφωμα έκανα παρατήρηση στον οδηγό να μην μιλάει στο τηλέφωνο και μετά πήγε όλο το δρομολόγιο τιμωρώντας μας πηγαίνοντας 25 χλμ./ώρα. Εντωμεταξύ το λεωφορείο είχε άλλους 20 επιβάτες)
  2. Παίζουν δυνατά μουσική λες και ήμαστε στο κλαμπ (Αποκορύφωμα τελευταίο δρομολόγιο 536 από τέρμα που είχε κλίσει και τα φωτά στο εσωτερικό)
  3. Φεύγουν κάποιες φορές είτε 2-3 λεπτά νωρίτερα (χάνουν γνωστοί μου το λεωφορείο επειδή μένουν διπλά στο τέρμα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι φαινόμενο που γίνετε συχνά και στα Τ.ΚΗΦ που φεύγουν 1 λεπτό νωρίτερα) είτε φεύγουν από 6 έως 30 λεπτά αργότερα.
  4. Δεν υπάρχει τηλεματική (άμα είναι να γυρίσουμε στο 2014 είμαι μέσα αρκεί να φύγει και ο covid ROFL )
  5. Ορισμένα λεωφορεία έχουν βλάβες στα κομβία και πατιούνται μονά του (ή είναι στοιχειωμένα δεν ξέρω σιγουρά Confused ) αλλά ο οδηγοί επιμένουν ότι κάποιος το κάνει επίτηδες και τσαντίζονται.
  6. Σε κάποια λεωφορεία δεν έχεις καμία οπτική ένδειξη ή ακουστική ένδειξη ότι πάτησες το κουμπί ειδικά αν είσαι στο πίσω μέρος(Δεν θα σχολιάσω καν το Wagen Hält σε κάποια οχήματα, άμα δεν ξέρεις γερμανικά δεν κατεβαίνεις στην στάση Tongue ).
  7. Τα χαρτιά «Δεν κάθομαι εδώ» δεν υπάρχουν στις θέσεις (καλά όχι ότι σε άλλες γραμμές που υπάρχουν τα ακολουθεί κάνεις)
  8. Σε ορισμένα οχήματα αποσυνδέονται πολλές φορές τα επικυρωτικά μηχανήματα (ειδικά το μπροστινό) κάθε φορά που πέφτει σε λακκούβα το λεωφορείο.
  9. Ένα όχημα που μπαίνει συχνά στο 721 και ένα από τα δυο που μπαίνουν στο 543/543Α έχουν χαλασμένες προμετωπίδες και κυκλοφορούν με χαρτιά εδώ και μήνες.
  10. Σταθερά το μεσαίο επικυρωτικό μηχάνημα σε λεωφορεία του 721 είναι κατεστραμμένο ολοσχερώς.
  11. Ασυνεννοησία πολλές φορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είναι κολλημένα ένα 509 και πίσω ένα 535 στην Πλ. βασιλέως Παύλου. Το 509 ήταν τίγκα και στην στάση που ανετά μπορούσε να προσπεράσει στο 535 να μαζέψει τον κόσμο της Ερυθραίας (ΔΙΑΝΙΤΑ) κορνάρει το 535 στο 509 να τον αφήσει να περάσει και το 509 συνεχίζει χωρίς να δώσει σημασία.
  12. Αρκετά οχήματα έχουν μόνο δυο πόρτες εκ τον οποίον χρησιμοποιείτε η μια. Μπορεί κάνεις ευκολά να αντιληφθεί τι συμβαίνει στα δρομολόγια που έχουν άπειρο κόσμο (τελευταίο 536 / τελευταίο και προ-τελευταίο 509)
  13. Και τέλος τα ποιο ασήμαντα αλλά καλό είναι να γράφονται. Ορισμένα οχήματα δεν μπορούν να δείξουν το «535Α … ΦΡΑΓΜΑ-ΚΑΛΕΤΖΙ» σαν γραμμή οπότε εμφανίζουν «535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» με ότι αυτό συνεπάγεται (να χάσει κάνεις το 535Α και να περιμένει πάνω από 2ωρο για το επόμενο). Κάποια οχήματα γράφουν ΔΙΟΝΥΣΣΟΣ αντί για ΔΙΟΝΥΣΟΣ στο 536.
Εν τέλη δεν ξέρω κατά ποσό βοηθάνε στην συγκοινωνία. Ναι μεν υπάρχουν παραπάνω δρομολόγια αλλά τι να τα κάνει ένας επιβάτης που θέλει να ανεβεί στα 535/535Α/319/310 που έχουν κυκλική διαδρομή μέχρι τον ασκό του έωλου χωρίς τηλεματική (Προφανώς υπάρχει το google maps αλλά σε όλες της παραπάνω γραμμές από προσωπική εμπειρία έχει περάσει λεωφορείο από 10 λεπτά νωρίτερα έως και 10 λεπτά αργότερα).Τι να τα κάνουμε τα επιπλέον δρομολόγια όταν η δρομολόγηση στο κοινό τμήμα των Τ.ΖΗΡ είναι το λιγότερο αστεία(φτάνουν 3 οχήματα μαζί στην πλατεία Νέας Ερυθραίας). Τι να τα κάνουμε τα επιπλέων δρομολόγια όταν τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια έχουν μείνει ιδιά ενώ εκεί παρατηρείτε ο υπερβολικός συνωστισμός .
Τα ειπες όλα! Να προσθέσω για το 3. ότι και στην ΟΣΥ έφευγαν νωρίτερα αλλά μέχρι 1 λεπτό. Στα ΚΤΕΛ μου εχει τύχει να φυγει 6 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο και έπειτα γέμισε η στάση από κοσμο που δεν ηξερε και τον λογο που δεν εμφανιζεται λεωφορείο εφόσον δεν υπάρχει τηλεματική. Ακόμα, για το συμβάν που ανέφερα στην αρχη, ο οδηγος απαιτούσε να δει από μαθητές την ταυτότητα τους και οχι εισιτηρια. Στην ταυτότητα δεν υπάρχει καμία απόδειξη για το αν κάποιος είναι μαθητής και ούτως η άλλως αυτη είναι η δουλειά του ελεγκτή. Επιπλέον, η αφορμή για τα ΚΤΕΛ ήταν ο κορονοιος και η μείωση συνωστισμού. Τι να την κανω την μείωση συνωστισμού με το να περνάει το λεωφορείο 5 λεπτα πιο συχνά ενώ τα περισσότερα οχήματα των ΚΤΕΛ δεν έχουν ή έχουν πολύ μικρά παράθυρα. Ο σωστος αερισμός είναι στοιχειώδης μετρό για την καταπολέμηση του COVID. Συμφωνώ και για τα κουμπιά που είναι στην πλειοψηφία χαλασμένα, πολλα οχήματα δεν έχουν φως που ανάβει όταν πατιεται το κουμπί. Για την μουσικη και εμενα μου εχει τύχει αν και το συγκεκριμένο δεν με ενοχλει τοσο. Τελος, με αφορμή το 11. θελω να αναφέρω και κατι ακόμα αν και δεν οφείλεται στα ΚΤΕΛ αλλά στον ΟΑΣΑ. Λοιπον στο 171 που εχει γινει κυκλικό εχει κανονικη συχνότητα προς Αργυρουπολη και προς Βάρκιζα περνάει όποτε να ´ναι και δυο μαζι. Αν δεν υπάρχει άλλη λύση παω πάσο αλλά τουλάχιστον φτιάξτε τηλεματική να ξερω ποσο θα περιμένω.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από oasagr123 - 16-11-2021, 11:45 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-08-2021, 03:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 71 8.872 , 01:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 63.233 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 56.066 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 49.560 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 120.257 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 124.938 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 115.688 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 92.510 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 200.574 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 434.637 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)