29-07-2021, 07:08 PM
(29-07-2021, 04:03 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Τα τρόλεϊ συνεχίζουν να έχουν εικόνα διάλυσης και αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά, η κατάσταση θα είναι έτσι για πολύ καιρό. Ενδεικτικά:
Το 3 με μισάωρα σε ώρες αιχμής και κενό ακόμα και 50 λεπτά, το 5 με κενά 45-55 λεπτά, το 6 με κενά 40-50 λεπτά, το 10 με 95 (!) λεπτά κενό σε ώρα αιχμής και το 14 με 60λεπτα...Μην πούμε και για τις άλλες γραμμές το ίδιο είναι. Το πιο περίεργο είναι όμως το 7 το οποίο δημιουργήθηκε για ενίσχυση των τρόλεϊ της Πατησίων και σήμερα είχε ένα όχημα και αυτό για 4 δρομολόγια.
Η κατάσταση στην Πατησίων τραγική. Γραμμές όπως το 3 και το 5 έχουν κόσμο ακόμα και ίσο με το 608 (εκτός της περιόδου με ανοιχτά πανεπιστήμια). Δυστυχώς μέχρι όλες οι γραμμές τρόλεϊ να είναι στα 7-10 λεπτά (που δεν θα γίνει), η μόνη λύση για την Πατησίων είναι μια γραμμή με νταλίκες (λεωφορεία φυσικά), ανά 7 λεπτά, ξεκινώντας από Σίνα. Προφανώς δεν είναι εύκολο να βρεθούν 11-12 οχήματα και μάλιστα νταλίκες, αλλά ας κοπούν από κάπου αλλού γιατί στην Πατησίων είσαι τυχερός αν χωρέσεις στο τρόλεϊ όταν περάσει...
Δυστυχώς η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει και πέρα από την Πατησίων σοβαρό θέμα υπάρχει και στην Π.Ράλλη όπου έχει μόνο το 21.. Νταλίκες έτσι όπως τα έκαναν με την Ράλλη πλέον δεν υπάρχουν ούτε για τις βασικές γραμμές.. Ανθούσα με το ζόρι κατάφερναν να βγάλουν το Β5 στο Χειμερινό, και αν ανοίξουν Πανεπιστήμια οι περισσότερες νταλίκες θα πρέπει να πάνε στα 242/250.. Κάποια λύση θα ήταν να πέσει περαιτέρω ψαλίδι σε βάρδιες σε κάτι 1, 12, 18/19, 24/25 ακόμα και ολοκληρωτικό κόψιμο ώστε να μεταφερθούν βάρδιες στις βασικές γραμμές που πονάνε, έστω και με 12μετρα.. Αλλά και πάλι σε λίγο καιρό στα ίδια θα είμαστε αφού δεν υπάρχει θέληση για βελτίωση της κατάστασης στις γραμμές τρόλεϊ.. Εδώ ούτε τα προγράμματα δεν φτιάχνουν ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικά διαθέσιμες βάρδιες..