29-07-2021, 04:03 PM
Τα τρόλεϊ συνεχίζουν να έχουν εικόνα διάλυσης και αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά, η κατάσταση θα είναι έτσι για πολύ καιρό. Ενδεικτικά:
Το 3 με μισάωρα σε ώρες αιχμής και κενό ακόμα και 50 λεπτά, το 5 με κενά 45-55 λεπτά, το 6 με κενά 40-50 λεπτά, το 10 με 95 (!) λεπτά κενό σε ώρα αιχμής και το 14 με 60λεπτα...Μην πούμε και για τις άλλες γραμμές το ίδιο είναι. Το πιο περίεργο είναι όμως το 7 το οποίο δημιουργήθηκε για ενίσχυση των τρόλεϊ της Πατησίων και σήμερα είχε ένα όχημα και αυτό για 4 δρομολόγια.
Η κατάσταση στην Πατησίων τραγική. Γραμμές όπως το 3 και το 5 έχουν κόσμο ακόμα και ίσο με το 608 (εκτός της περιόδου με ανοιχτά πανεπιστήμια). Δυστυχώς μέχρι όλες οι γραμμές τρόλεϊ να είναι στα 7-10 λεπτά (που δεν θα γίνει), η μόνη λύση για την Πατησίων είναι μια γραμμή με νταλίκες (λεωφορεία φυσικά), ανά 7 λεπτά, ξεκινώντας από Σίνα. Προφανώς δεν είναι εύκολο να βρεθούν 11-12 οχήματα και μάλιστα νταλίκες, αλλά ας κοπούν από κάπου αλλού γιατί στην Πατησίων είσαι τυχερός αν χωρέσεις στο τρόλεϊ όταν περάσει...
Το 3 με μισάωρα σε ώρες αιχμής και κενό ακόμα και 50 λεπτά, το 5 με κενά 45-55 λεπτά, το 6 με κενά 40-50 λεπτά, το 10 με 95 (!) λεπτά κενό σε ώρα αιχμής και το 14 με 60λεπτα...Μην πούμε και για τις άλλες γραμμές το ίδιο είναι. Το πιο περίεργο είναι όμως το 7 το οποίο δημιουργήθηκε για ενίσχυση των τρόλεϊ της Πατησίων και σήμερα είχε ένα όχημα και αυτό για 4 δρομολόγια.
Η κατάσταση στην Πατησίων τραγική. Γραμμές όπως το 3 και το 5 έχουν κόσμο ακόμα και ίσο με το 608 (εκτός της περιόδου με ανοιχτά πανεπιστήμια). Δυστυχώς μέχρι όλες οι γραμμές τρόλεϊ να είναι στα 7-10 λεπτά (που δεν θα γίνει), η μόνη λύση για την Πατησίων είναι μια γραμμή με νταλίκες (λεωφορεία φυσικά), ανά 7 λεπτά, ξεκινώντας από Σίνα. Προφανώς δεν είναι εύκολο να βρεθούν 11-12 οχήματα και μάλιστα νταλίκες, αλλά ας κοπούν από κάπου αλλού γιατί στην Πατησίων είσαι τυχερός αν χωρέσεις στο τρόλεϊ όταν περάσει...