21-06-2021, 10:57 AM
(21-06-2021, 08:02 AM)Citaro Έγραψε: Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.
Γιατί είναι τυφλοί και δεν γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί σε αυτές τις γραμμές εδώ και έναν μήνα τουλάχιστον? Τουλάχιστον οι οδηγοί οι ίδιοι θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να απαιτήσουν άμεσα την ενίσχυση των δρομολογίων, διότι εκείνοι μετά την πληρώνουν να κάνουν τον διπλάσιο χρόνο να φτάνουν στον προορισμό, να ακούνε το κράξιμο του αιώνα από επιβάτες που τους μεταφέρουν τα προβλήματα κλπ.
(21-06-2021, 09:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν στην Αθήνα κάνει καλοκαίρι από τον Μάιο και ο επιβάτης ταλαιπωρείται, να απευθυνθεί αρμοδίως για να προσαρμοστούν τα δρομολόγια.
Ξύλο δεν τρως από κανέναν. Απλά κατά τη γνώμη σου κάποιος που συνάπτει μια σύμβαση θα έπρεπε να παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες "από την καλή του την καρδιά" και "για την ψυχή της μανούλας του", χωρίς να τις πληρώνεται. Κάθε ιδιώτης που αναλαμβάνει έργα Δημοσίου, από καθαρισμό κτιρίων και ασφάλεια μέχρι τηλεφωνικές υπηρεσίες και εν προκειμένω εξυπηρέτηση συγκοινωνιακού έργου, είναι σε θέση να αυξήσει ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά τη στελέχωση, αρκεί το Δημόσιο να πληρώσει.
Πάντως για να γράφουν εδώ μέσα τα παράπονά τους όλοι έχουν χρόνο. Ένας αλήθεια απευθύνθηκε εγγράφως στον ΟΑΣΑ για τα προβλήματα αυτά, να μας πει τι απάντηση έλαβε;
Πάντως όσον αφορά τις αναφορές στον ΟΑΣΑ έχω αποστείλει ουκ ολίγον φορές τα παράπονα μου (κυρίως για δρομολόγια, αλλά ακόμα και καταγγελία για οδηγό) και δεν μου απάντησαν ποτέ. Άρα ό,τι και να στείλω εγώ πάλι θα πάει στα αζητητα γιατί δεν τους ενδιαφέρει.
Ειδικά τώρα που αυτές τις γραμμές τις ελέγχουν τα ΚΤΕΛ θα μου πουν λογικά να κάνω τα παράπονα σε εκείνους (κλασσική τακτική ρίχνω την μπάλα στον άλλον)