Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
#61
Η διαδρομή που επιλέχθηκε ως εναλλακτική από τον ΟΑΣΑ είναι η προβλεπόμενη και η νόμιμη. Τώρα γιατί στον γυρισμό δεν μπορεί να πάει από Βάρκιζα, σας παραθέτω δύο links ως τροφή για σκέψη:

https://www.google.gr/maps/@37.8334388,2...8192?hl=en

και 

https://www.google.gr/maps/@37.8347014,2...6656?hl=en
Απάντηση
#62
(12-04-2021, 12:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Η διαδρομή που επιλέχθηκε ως εναλλακτική από τον ΟΑΣΑ είναι η προβλεπόμενη και η νόμιμη. Τώρα γιατί στον γυρισμό δεν μπορεί να πάει από Βάρκιζα, σας παραθέτω δύο links ως τροφή για σκέψη:

https://www.google.gr/maps/@37.8334388,2...8192?hl=en

και 

https://www.google.gr/maps/@37.8347014,2...6656?hl=en

Το θέμα είναι πως μένει ένα σημαντικό μέρος της γραμμής ουσιαστικά χωρίς συγκοινωνία. Πχ η σύνδεση Σαρωνίδα-Βουλιαγμ'ενη πλέον δεν υπάρχει καν και για να έχεις την δυνατότητα αν εργάζεσαι Βουλιαγμένη και μένεις Σαρωνίδα για να πας με ΜΜΜ θα πρέπει ή να πληρώσεις ταξί (5€ την μέρα) ή να περιμένεις άλλην μισή ώρα για να έρθει άλλο λεωφορείο (πχ 117 ή 122 στα Πηγαδάκια). Αυτό είναι πραγματικά σφάλμα στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής και ο ΟΑΣΑ είναι υποχρεωμένος να βρει άμεσα λύση, γιατί και μένει ένα κομμάτι χωρίς συγκοινωνία για ορισμένη διαδρομή και όσοι μένουν/εργάζονται στην Βουλιαγμένη και την Βάρκιζα μένουν ουσιαστικά με ένα λεωφορείο με τραγικές συχνότητες, το οποίο κάνει άσκοπους κύκλος στην περιοχή του Καβουρίου Βουλιαγμένης (επιπλέον 15 λεπτά καθυστέρηση) και δεν φτάνει καν σε σταθμό μετρό (πάει μέχρι Γλυφάδα) άρα θα χρειαστεί από εκεί μετεπιβίβαση ή στα 122, Α3 ή 205 για Ελληνικό/Αργυρούπολη (οι οποίες γραμμές βρίσκονται σε διαφορετικές στάσεις) ή στο Α2 για κέντρο Αθήνας
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#63
(12-04-2021, 03:23 PM)Larioupol Έγραψε: Το θέμα είναι πως μένει ένα σημαντικό μέρος της γραμμής ουσιαστικά χωρίς συγκοινωνία. Πχ η σύνδεση Σαρωνίδα-Βουλιαγμ'ενη πλέον δεν υπάρχει καν και για να έχεις την δυνατότητα αν εργάζεσαι Βουλιαγμένη και μένεις Σαρωνίδα για να πας με ΜΜΜ θα πρέπει ή να πληρώσεις ταξί (5€ την μέρα) ή να περιμένεις άλλην μισή ώρα για να έρθει άλλο λεωφορείο (πχ 117 ή 122 στα Πηγαδάκια). Αυτό είναι πραγματικά σφάλμα στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής και ο ΟΑΣΑ είναι υποχρεωμένος να βρει άμεσα λύση, γιατί και μένει ένα κομμάτι χωρίς συγκοινωνία για ορισμένη διαδρομή και  όσοι μένουν/εργάζονται στην Βουλιαγμένη και την Βάρκιζα μένουν ουσιαστικά με ένα λεωφορείο με τραγικές συχνότητες, το οποίο κάνει άσκοπους κύκλος στην περιοχή του Καβουρίου Βουλιαγμένης (επιπλέον 15 λεπτά καθυστέρηση) και δεν φτάνει καν σε σταθμό μετρό (πάει μέχρι Γλυφάδα) άρα θα χρειαστεί από εκεί μετεπιβίβαση ή στα 122, Α3 ή 205 για Ελληνικό/Αργυρούπολη (οι οποίες γραμμές βρίσκονται σε διαφορετικές στάσεις) ή στο Α2 για κέντρο .
Οι επιλογες είναι τρεις. Είτε να αρχισει δρομολόγια νωρίτερα το 122Θ , είτε να στρίβει το 122 στην Βας.Κωνσταντίνου από Δυρραχίου που είναι και η σωστή διαδρομή, είτε να ενισχυθεί σημαντικά το 117. Το τελευταίο δεν θα καλύψει 100% το κενο.
Απάντηση
#64
(12-04-2021, 03:23 PM)Larioupol Έγραψε: Το θέμα είναι πως μένει ένα σημαντικό μέρος της γραμμής ουσιαστικά χωρίς συγκοινωνία. Πχ η σύνδεση Σαρωνίδα-Βουλιαγμ'ενη πλέον δεν υπάρχει καν και για να έχεις την δυνατότητα αν εργάζεσαι Βουλιαγμένη και μένεις Σαρωνίδα για να πας με ΜΜΜ θα πρέπει ή να πληρώσεις ταξί (5€ την μέρα) ή να περιμένεις άλλην μισή ώρα για να έρθει άλλο λεωφορείο (πχ 117 ή 122 στα Πηγαδάκια). Αυτό είναι πραγματικά σφάλμα στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής και ο ΟΑΣΑ είναι υποχρεωμένος να βρει άμεσα λύση, γιατί και μένει ένα κομμάτι χωρίς συγκοινωνία για ορισμένη διαδρομή και  όσοι μένουν/εργάζονται στην Βουλιαγμένη και την Βάρκιζα μένουν ουσιαστικά με ένα λεωφορείο με τραγικές συχνότητες, το οποίο κάνει άσκοπους κύκλος στην περιοχή του Καβουρίου Βουλιαγμένης (επιπλέον 15 λεπτά καθυστέρηση) και δεν φτάνει καν σε σταθμό μετρό (πάει μέχρι Γλυφάδα) άρα θα χρειαστεί από εκεί μετεπιβίβαση ή στα 122, Α3 ή 205 για Ελληνικό/Αργυρούπολη (οι οποίες γραμμές βρίσκονται σε διαφορετικές στάσεις) ή στο Α2 για κέντρο Αθήνας

Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, πράγματι εδώ εντοπίζεται πρόβλημα. Αν ψάξουμε την αιτία του προβλήματος θα διαπιστώσουμε το εξής: η επάνδρωση της γραμμής γίνεται από οχήματα 18 μέτρων. Αυτό είναι το πρόβλημα. Αν το ΚΤΕΛ Αττικής είχε απόθεμα σε οχήματα 12 μέτρων (που δεν έχει), τότε θα ήταν δυνατόν να βγάλει το 122 με αυτά και να ακολουθηθεί η διαδρομή Ευελπίδων-αριστερά Αναργυρούντος, δεξιά Δυρραχίου, αριστερά Ηφαίστου, απέναντι Πλ. Ηρώων, συνέχεια Βάκχου/Βασ. Κωνσταντίνου. Στη διαδρομή αυτή χωράει 12μετρο λεωφορείο (άλλωστε παλιά την διαδρομή αυτή ακολουθούσαν τα Γ1 και 125 προς Βάρκιζα), δυστυχώς όμως όχι νταλίκα. Πήρε βέβαια το αυτί μου το πρωί στο ραδιόφωνο ότι καταβάλλεται προσπάθεια από την Περιφέρεια να τελειώσουν τα έργα συντομότερα, ώστε να αποδοθεί σύντομα το κλειστό κομμάτι ξανά στην κυκλοφορία. Ίδωμεν. 

(12-04-2021, 05:59 PM)oasagr123 Έγραψε: Οι επιλογες είναι τρεις. Είτε να αρχισει δρομολόγια νωρίτερα το 122Θ , είτε να στρίβει το 122 στην Βας.Κωνσταντίνου από Δυρραχίου που είναι και η σωστή διαδρομή, είτε να ενισχυθεί σημαντικά το 117. 

Άντε πάλι... Σωστή για σένα μπορεί να είναι, δεν χωράει όμως η νταλίκα να στρίψει στην Δυρραχίου και Ηφαίστου γωνία.
Απάντηση
#65
(12-04-2021, 06:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, πράγματι εδώ εντοπίζεται πρόβλημα. Αν ψάξουμε την αιτία του προβλήματος θα διαπιστώσουμε το εξής: η επάνδρωση της γραμμής γίνεται από οχήματα 18 μέτρων. Αυτό είναι το πρόβλημα. Αν το ΚΤΕΛ Αττικής είχε απόθεμα σε οχήματα 12 μέτρων (που δεν έχει), τότε θα ήταν δυνατόν να βγάλει το 122 με αυτά και να ακολουθηθεί η διαδρομή Ευελπίδων-αριστερά Αναργυρούντος, δεξιά Δυρραχίου, αριστερά Ηφαίστου, απέναντι Πλ. Ηρώων, συνέχεια Βάκχου/Βασ. Κωνσταντίνου. Στη διαδρομή αυτή χωράει 12μετρο λεωφορείο (άλλωστε παλιά την διαδρομή αυτή ακολουθούσαν τα Γ1 και 125 προς Βάρκιζα), δυστυχώς όμως όχι νταλίκα. Πήρε βέβαια το αυτί μου το πρωί στο ραδιόφωνο ότι καταβάλλεται προσπάθεια από την Περιφέρεια να τελειώσουν τα έργα συντομότερα, ώστε να αποδοθεί σύντομα το κλειστό κομμάτι ξανά στην κυκλοφορία. Ίδωμεν. 


Άντε πάλι... Σωστή για σένα μπορεί να είναι, δεν χωράει όμως η νταλίκα να στρίψει στην Δυρραχίου και Ηφαίστου γωνία.
Σωστό ότι δεν χωράει δεν το είχα σκεφτεί αλλά θα ήταν καταστροφικό να είναι 12 μετρα στο 122 ενώ προσπαθούμε κιολας να μειώσουμε τον συνωστισμό λόγω κορονοϊού , ειδικά τωρα που το lockdown έχει χαλαρώσει και ολοι πηγαίνουν βολτα στις περιοχές που εξυπηρετεί το 122.
Απάντηση
#66
(12-04-2021, 06:20 PM)oasagr123 Έγραψε: Σωστό ότι δεν χωράει δεν το είχα σκεφτεί αλλά θα ήταν καταστροφικό να είναι 12 μετρα στο 122 ενώ προσπαθούμε κιολας να μειώσουμε τον συνωστισμό λόγω κορονοϊού , ειδικά τωρα που το lockdown έχει χαλαρώσει και ολοι πηγαίνουν βολτα στις περιοχές που εξυπηρετεί το 122.

Τότε διαλέγεις. Είτε 122 με 12μετρο είτε 122 με νταλίκα αλλά εκτός Βάρκιζας. Τυπικά, ισχύει ακόμη το lockdown, επομένως βόλτα με 6 στο 122 τις καθημερινές δεν επιτρέπεται.
Απάντηση
#67
(12-04-2021, 06:27 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τότε διαλέγεις. Είτε 122 με 12μετρο είτε 122 με νταλίκα αλλά εκτός Βάρκιζας. Τυπικά, ισχύει ακόμη το lockdown, επομένως βόλτα με 6 στο 122 τις καθημερινές δεν επιτρέπεται.
Όπως ειπες τυπικά μιας και όλος ο κοσμος κυκλοφορεί κανονικα και είναι ανοιχτο και το λιανεμπόριο. Εγω ελπίζω να ενεργοποιηθεί έγκαιρα το 122Θ και να βελτιωθεί η κατάσταση. Παλι καλά τα έργα είναι μέχρι 19/06 γιατί αν διαρκούσαν Ιούλιο και Αύγουστο θα υπήρχε στα λεωφορεία τεράστιος συνωστισμός.
Απάντηση
#68
Ερώτηση: Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιο express λεωφορείο για ενδιάμεσες στάσεις π.χ από Φλοίσβο για 3η Καλαμακίου το Χ96;
Απάντηση
#69
(19-04-2021, 11:02 PM)oasagr123 Έγραψε: Ερώτηση: Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιο express λεωφορείο για ενδιάμεσες στάσεις π.χ από Φλοίσβο για 3η Καλαμακίου το Χ96;
Μονο απο Αεροδρομιο...
Απάντηση
#70
(19-04-2021, 11:02 PM)oasagr123 Έγραψε: Ερώτηση: Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιο express λεωφορείο για ενδιάμεσες στάσεις π.χ από Φλοίσβο για 3η Καλαμακίου το Χ96;

Από αυτό που γνωρίζω, αρχικά πρέπει να επικυρώσεις εισιτήριο αεροδρόμιο και νομίζω πως δεν επιτρέπεται η αποβίβαση δεν στάση εκτός αεροδρομίου. Ίσως αν πάει κάποιος να ανεβεί να κατέβεις και εσυ αλλά αν πατήσεις το κουμπί δεν σταματάει και κάνει στάση λιγάκι πιο πίσω από τη συνηθισμένη στάση (από αυτά που θυμάμαι)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 17.061 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 56.836 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 65.812 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 72.061 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 62.140 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 140.085 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 302.735 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013 marios.ilioupoli 785 671.627 28-12-2013, 06:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2012 mercedes elbo 64 51.017 09-01-2013, 11:57 AM
Τελευταία Δημοσίευση: krikri13
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 abc 166 118.556 01-01-2012, 08:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)