16-03-2021, 10:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-03-2021, 10:17 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
(16-03-2021, 06:58 PM)Larioupol Έγραψε: Το 120 καταχρηστικά λειτουργεί ακόμα με τέτοια επιβατική κίνηση. Όσοι θέλουν να πάνε στην Βάρη προτιμούν το 171 κυρίως και έπειτα το 116, άντε και το 117. Ενώ όσοι θέλουν να πάνε στο Κορωπί συνήθως πάνε με το μετρό μέχρι εκεί. Στην ουσία υπάρχει σαν γραμμή για να μπορούν να πηγαίνουν από το Κορωπί στην Γλυφάδα (όπου βρίσκονται πολλές υπηρεσίες κιόλας) χωρίς να κάνουν τον γύρο της Αθήνας και χωρίς να μπαίνουν στα λεωφορεία του Αεροδρομίου. Αλλά οι επιβάτες του είναι πραγματικά μετρήσιμοι και μέσα σε μια μέρα ζήτημα να μπουν 10-20 άτομα στο τμήμα Γλυφάδα-εισοδος ΚορωπίουΔεν νομιζω να έχει τοσο χαμηλή κίνηση για να λειτουργεί καταχρηστικά. Καταρχήν από Γλυφάδα για Κορωπί με μετρό είναι κύκλος + ότι τα δρομολόγια που συνεχίζουν μετα την Πλακεντίας είναι 2 την ώρα, όποτε νομιζω χρειαζεται καλύτερες συχνότητες το 120. Επίσης, εξυπηρετεί πολλές μετακινήσεις όπως ενισχυτικό του 171 στο κομματι Γλυφάδα-Βάρη, ενίσχυση του 116 που παντα είναι γεμάτο, σύνδεση Βουλιαγμένης-Ευελπίδων, βιομηχανική περιοχή Κορωπίου, προαστιακός-κέντρο Κορωπίου και η μόνη γραμμή στην Λεωφόρο Ευελπίδων μετά το Κίτσι (εκτός από τα express). Αν δεν αυξηθούν τα δρομολόγια (τις καθημερινές είναι ενταξει αλλά Σαββατοκύριακα...) τουλάχιστον να συγχρονιστεί με το 116 γιατί σχεδόν παντα έρχονται μαζι.